Opwekking vd bevallingquote:Op zondag 24 mei 2026 22:15 schreef Ama het volgende:
Ik legde ook vandaag pas de link dat Opwekking tijdens Pinksteren is.![]()
Klinkt als een emmer water over mensen gooienquote:
Opwekking is een Christelijk gebeuren tijdens Pinksteren in Biddinghuizen.quote:
strikt genomen kost elke vrije dag, verplicht of niet, geld danquote:
Maar wat wekken ze dan opquote:Op zondag 24 mei 2026 22:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Opwekking is een Christelijk gebeuren tijdens Pinksteren in Biddinghuizen.
Wat voor replies??quote:Op zondag 24 mei 2026 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Ook worden OoO-replies serieus slecht gelezen.
Out of office.quote:
Ja dat welquote:Op zondag 24 mei 2026 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
strikt genomen kost elke vrije dag, verplicht of niet, geld dan
Ziet er wel dichtbij uit, als je tenminste dat met die palmbomen bedoeltquote:Op zondag 24 mei 2026 22:23 schreef Karzai het volgende:
Ik ben verdeaald hoor
in de verte waar ik naartoe wil
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad gewoon dom van die andere mensen... of ja eerderquote:Op zondag 24 mei 2026 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Out of office.
En ik heb het ook in m'n signature in m'n e-mails staan als ik er op een bepaalde dag niet ben.
Hier hebben we geen verplichte dagen. Ik neem de vrijdag na Hemelvaart wel altijd vrij. Lekker lang weekend.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:28 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb ook een schijthekel aan die 'verplichte' ATV dagen die wij hebben zoals vrijdag na Hemelvaart en Goede vrijdag
De F1 is ook bezigquote:
truequote:Op zondag 24 mei 2026 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat welmaar met kerst en Pasen is alles toch dicht.
Ik vind het best vermakelijk vandaag...quote:
Ja er gebeurt meer dan verwachtquote:Op zondag 24 mei 2026 23:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind het best vermakelijk vandaag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |