abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 04:40:31 #1
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220873293

Spel bedacht door: Pg_Up O+
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool. *;


Het DodetopicspeI

Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.

i Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.

i Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.



SPOILER: Top 50
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.

i DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS



Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.

SPOILER: In Memoriam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DTS GEBODEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaar april
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 04:41:17 #2
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220873295
passende titel bij de OP..

Overmorgen *O*
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zondag 24 mei 2026 @ 04:42:17 #3
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220873296
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 04:41 schreef _UserName_ het volgende:
passende titel bij de OP..

Overmorgen *O*
Koffertje al gepakt ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 04:43:42 #4
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220873298
Nee, nog niet. Vandaag kleding wassen wat ik mee wil nemen. Heb al wel wat spullen gepakt
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zondag 24 mei 2026 @ 04:47:00 #5
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220873300
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 04:43 schreef _UserName_ het volgende:
Nee, nog niet. Vandaag kleding wassen wat ik mee wil nemen. Heb al wel wat spullen gepakt
Het weer heb je al mee. Dus korte broeken.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 04:48:27 #6
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220873301
Ja, heb al wel uitgezocht wat ik mee wil nemen, zit ook redelijk veel nieuw spul bij dus dat wil ik eerst gewassen hebben, en verzorgingsproducten die ik al dubbel heb zoals douchegel heb ik al klaar staan. Dinsdag nog even voor vertrek naar Duitsland, tabak en drank halen :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zondag 24 mei 2026 @ 04:53:23 #7
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220873302
Ginsdag ben im Oostenrijk.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 04:54:11 #8
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220873303
Ga je daar doen dan?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zondag 24 mei 2026 @ 04:56:57 #9
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220873305
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 04:54 schreef _UserName_ het volgende:
Ga je daar doen dan?
Mario zijn geburtstag vieren. *O*
50 jaar.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 04:57:29 #10
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220873307
Ow echt ja?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zondag 24 mei 2026 @ 05:01:06 #11
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220873308
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 04:57 schreef _UserName_ het volgende:
Ow echt ja?
26 mei is hij jarig. :Y
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 05:01:26 #12
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220873309
eerste keer dat je er heen gaat?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zondag 24 mei 2026 @ 05:02:51 #13
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220873311
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 05:01 schreef _UserName_ het volgende:
eerste keer dat je er heen gaat?
Wintersport. Heb zelfs ski diploma`s . :D
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 05:03:38 #14
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220873312
aah, nee ik niet echt. alleen met 3e klas op wintersport gegaan, ook al 25 jaar terug
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zondag 24 mei 2026 @ 05:06:30 #15
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220873317
Ik ook al jaren geleden hoor. Maar heb daar heel leuke deingen beleefd. _O-
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 24 mei 2026 @ 05:08:06 #16
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220873318
Update: De ruzie gaat nog even door.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 05:08:15 #17
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220873319
Ik weet nog wel dat toen we de bus uit kwamen na 3 uur reizen van Winterberg dat ik enorm naar de wc moest en uitgerekend tegen de biologieleraar zei na toiletbezoek: Dit was lekkerder dan een orgasme.. Dat gezicht van die vent _O-
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 05:08:28 #18
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220873320
Ruzie? Waar?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zondag 24 mei 2026 @ 05:08:55 #19
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220873321
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 05:08 schreef _UserName_ het volgende:
Ruzie? Waar?
Hier buiten.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 05:09:41 #20
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220873322
Oooh, gezellig, leuk tijdstip ook :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zondag 24 mei 2026 @ 05:19:59 #21
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220873331
Update. Ze hebben zijn hond gestolen. Die gast draait helemaal door nu.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 05:21:29 #22
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220873336
kan je niet gaan livestreamen?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zondag 24 mei 2026 @ 05:23:48 #23
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220873341
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 05:21 schreef _UserName_ het volgende:
kan je niet gaan livestreamen?
Heb hem net even gesproken UN , den k niet daar hij daar aan mee wil werken. _O-
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 05:24:33 #24
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220873342
Hahaha niet? Wat jammer :D
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zondag 24 mei 2026 @ 05:26:28 #25
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220873344
Het is nu even stil.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220873345
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 05:26 schreef FreshFruit het volgende:
Het is nu even stil.
Nee!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 05:27:16 #27
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220873346
Hee Chandler, jij hier? :W :D
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zondag 24 mei 2026 @ 05:27:21 #28
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220873347
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 05:26 schreef Chandler het volgende:

[..]
Nee!
Jawel.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220873348
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 05:27 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Jawel.
Nou ik zal er even over nadenken! :+
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220873349
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 05:27 schreef _UserName_ het volgende:
Hee Chandler, jij hier? :W :D
Ja, te vroeg wakker... en het is nu even redelijk stil op straat! :+
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 24 mei 2026 @ 05:28:42 #31
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220873351
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 05:27 schreef Chandler het volgende:

[..]
Nou ik zal er even over nadenken! :+
Goedemorgen, ik bedoelde mijn buurman.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220873353
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 05:28 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen, ik bedoelde mijn buurman.
Die is niet stil? fijne buren hebben op de zeer vroege ochtend! _O_
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 05:31:53 #33
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220873354
we krijgen verstas van een straatruzie om een gestolen hond :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zondag 24 mei 2026 @ 05:32:21 #34
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220873356
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 05:30 schreef Chandler het volgende:

[..]
Die is niet stil? fijne buren hebben op de zeer vroege ochtend! _O_
Ze zijn nog bezig.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 05:33:54 #35
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220873357
lol
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220873358
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 05:32 schreef FreshFruit het volgende:
Ze zijn nog bezig.
En niet eens uitgenodigd? zou bijna zeggen, als je toch niet kan slapen kun je beter mee doen :@
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 24 mei 2026 @ 05:34:58 #37
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220873359
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 05:34 schreef Chandler het volgende:

[..]
En niet eens uitgenodigd? zou bijna zeggen, als je toch niet kan slapen kun je beter mee doen :@
Ben zo terug.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220873360
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 05:34 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ben zo terug.
* wacht in spanning af *
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 05:36:44 #39
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220873361
Tromgeroffel...
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220873363
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 05:36 schreef _UserName_ het volgende:
Tromgeroffel...
* blijft stil *
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 05:41:57 #41
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220873364
FF is nu ook neergeslagen :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zondag 24 mei 2026 @ 05:48:34 #42
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220873368
Update. Ik doe de deur open en zie een hond staan. Wat een toeval.. Roep de buurman Die in tranen naar beneden kont, Knetterleip. dus dit is ook weer opgelost.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220873369
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 05:48 schreef FreshFruit het volgende:
Update. Ik doe de deur open en zie een hond staan. Wat een toeval.. Roep de buurman Die in tranen naar beneden kont, Knetterleip. dus dit is ook weer opgelost.
Wut?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 24 mei 2026 @ 05:50:13 #44
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220873371
Dus @Chandler ook bedankt. *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220873373
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 05:50 schreef FreshFruit het volgende:
Dus @:Chandler ook bedankt. *O*
You are so welcome, al ben ik wel even zoekend hoe ik je dan geholpen hebt.

Maar helpen is helpen _O_
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 24 mei 2026 @ 05:53:54 #46
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220873374
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 05:52 schreef Chandler het volgende:

[..]
You are so welcome, al ben ik wel even zoekend hoe ik je dan geholpen hebt.

Maar helpen is helpen _O_
Post# 36 gaf de doorslag.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220873377
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 05:53 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Post# 36 gaf de doorslag.
_O_
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 24 mei 2026 @ 06:00:23 #48
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220873379
Mooi toch. *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 06:02:12 #49
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220873381
maar nu dus weer rustig op straat?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220873383
Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 24 mei 2026 @ 06:05:25 #51
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220873384
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 06:02 schreef _UserName_ het volgende:
maar nu dus weer rustig op straat?
Bijna, nu is Soul boos dat ik naar buiten ging. Je kan het nooit goed doen in het leven.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220873385
Fuvking warm
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 24 mei 2026 @ 06:08:12 #53
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220873387
Alles Vollidioten laten ze hem lopen ik weest dat das passiert
pi_220873389
Voor het gemak: ik ben een fucking lady
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 24 mei 2026 @ 06:12:39 #55
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220873392
Snap jullie beide posts niet.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220873394
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 06:12 schreef FreshFruit het volgende:
Snap jullie beide posts niet.
Ach hij zat te piepen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220873395
Droge neus en verfrommeld oor
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 06:24:05 #58
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220873396
Hee mutske :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zondag 24 mei 2026 @ 06:26:09 #59
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220873397
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 06:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Droge neus en verfrommeld oor
Ook voor jouw vader. O+
Bekijk deze YouTube-video
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 06:27:31 #60
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220873399
alleen de still geeft al een mooie tekst aan :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220873400
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 06:26 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ook voor jouw vader. O+
Bekijk deze YouTube-video
Wauw
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 24 mei 2026 @ 06:32:08 #62
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220873404
En weer door.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 06:38:22 #63
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220873408
:s)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zondag 24 mei 2026 @ 06:41:31 #64
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220873412
Ik had even een foto moeten maken van die hond.Echt een leuk beestje.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220873429
2d4826a7b646c73e0f41a18be329a271fed1ef2b.jpg?1779598897
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 24 mei 2026 @ 07:02:45 #66
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220873431
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Uhu. O+
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220873439
Slapies
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 24 mei 2026 @ 07:11:04 #68
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220873441
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
Slapies
Nog even proberen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220873470
i Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-05-2026 07:30


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 07:42:42 #70
388664 crew  Dotteke
pi_220873488
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 05:26 schreef Chandler het volgende:

[..]
Nee!
Hey Chandler, leuk dat je hier ook bent c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 07:43:21 #71
388664 crew  Dotteke
pi_220873489
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 05:33 schreef _UserName_ het volgende:
lol
Morguh UN :W Nog 2 nachties
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 07:44:11 #72
388664 crew  Dotteke
pi_220873491
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 06:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub
Hey Blubske :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220873492
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Chandler, leuk dat je hier ook bent c_/
Haha, ja ik verveel mij een beetje! :@
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 07:44:35 #74
388664 crew  Dotteke
pi_220873493
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 06:08 schreef mario390 het volgende:
Alles Vollidioten laten ze hem lopen ik weest dat das passiert
Ook goedemorgen Mario :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 07:45:20 #75
388664 crew  Dotteke
pi_220873496
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:44 schreef Chandler het volgende:

[..]
Haha, ja ik verveel mij een beetje! :@
Dan zit je hier goed, hier is altijd wel iemand dag en nacht
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220873506
Ow ja slapies
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 07:54:03 #77
388664 crew  Dotteke
pi_220873510
slappe Blubkes
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 07:54:59 #78
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873512
Goedemorgen c_/
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 07:56:07 #79
388664 crew  Dotteke
pi_220873516
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen c_/
Hey GG goedemorgen :W c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 07:57:30 #80
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873519
Koffie?

Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220873520
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:45 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dan zit je hier goed, hier is altijd wel iemand dag en nacht
Leuk!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 24 mei 2026 @ 07:59:28 #82
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873527
Ja, het is hier doorgaans wel gezellig. :Y
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:00:54 #83
388664 crew  Dotteke
pi_220873533
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Koffie?

[ afbeelding ]
A lekker, dan je lieffie :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 08:01:20 #84
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873534
En een kopje koffie van Dot
Is altijd genot c_/
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:01:26 #85
388664 crew  Dotteke
pi_220873536
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:57 schreef Chandler het volgende:

[..]
Leuk!
Gewoon vaker langs komen als je je verveeld :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 08:01:47 #86
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873539
Het ontbreekt mij tegenwoordig aan tijd. :@


Ik ga niet zeggen "ik heb een leven" want dat vind ik zo'n stomme opmerking. :D
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220873542
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:01 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Gewoon vaker langs komen als je je verveeld :D
Goed om te weten! :Y beetje gezelligheid is altijd goed! O+
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:03:04 #88
388664 crew  Dotteke
pi_220873543
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:01 schreef gebrokenglas het volgende:
En een kopje koffie van Dot
Is altijd genot c_/
Is lang geleden he dat ik een lekker bakkie gegeven heb.
Ik zal er zo een voor je maken ga eerst van de koffie die ik van jou heb gekregen genieten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:03:47 #89
388664 crew  Dotteke
pi_220873546
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Het ontbreekt mij tegenwoordig aan tijd. :@

Ik ga niet zeggen "ik heb een leven" want dat vind ik zo'n stomme opmerking. :D
Heb je het weer zo druk?

Ik ben er ook een stuk minder hoor. Lees wel regelmatig even alles door maar post niet altijd meer
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 08:03:51 #90
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873547
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:03 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Is lang geleden he dat ik een lekker bakkie gegeven heb.
Ik zal er zo een voor je maken ga eerst van de koffie die ik van jou heb gekregen genieten
O, da's prima. Ik neem aan dat ik plotseling verrast word met een heerlijk bakkie.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:04:11 #91
388664 crew  Dotteke
pi_220873549
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:02 schreef Chandler het volgende:

[..]
Goed om te weten! :Y beetje gezelligheid is altijd goed! O+
Zo is het toch, je hebt een heftige week gehad las ik net. *;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:04:34 #92
388664 crew  Dotteke
pi_220873550
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:03 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
O, da's prima. Ik neem aan dat ik plotseling verrast word met een heerlijk bakkie.
Als je er dan nog bent _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 08:04:55 #93
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873551
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:03 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Heb je het weer zo druk?

Ik ben er ook een stuk minder hoor. Lees wel regelmatig even alles door maar post niet altijd meer
Dat laatste ook inderdaad, soms heb ik geen zin om te reageren. Want ik vind 1 post plaatsen en dan gelijk weer weggaan ook maar zo wat.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zondag 24 mei 2026 @ 08:05:14 #94
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873552
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:04 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Als je er dan nog bent _O-
True. Nouja, anders giet je het maar weer terug in de koffiekan :D
En dan urenlang warmhouden op de warmhoudplaat :P
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:06:42 #95
388664 crew  Dotteke
pi_220873558
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Dat laatste ook inderdaad, soms heb ik geen zin om te reageren. Want ik vind 1 post plaatsen en dan gelijk weer weggaan ook maar zo wat.
Ach, waarom niet. Een post kan je soms heel veel punten opleveren :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:06:56 #96
388664 crew  Dotteke
pi_220873559
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:05 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
True. Nouja, anders giet je het maar weer terug in de koffiekan :D
En dan urenlang warmhouden op de warmhoudplaat :P
Getsie GG
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 08:08:51 #97
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220873563
Dametje is lastig vandaag -O-
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220873564
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:04 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Zo is het toch, je hebt een heftige week gehad las ik net. *;
Yup. En nog te komen, alleen vandaag geen verplichtingen. Al denk ik wel straks naar de rommelmarkt in Roden te gaan maar twijfel nog.. voel me bluh, dus moet even de nodige energie verzamelen.. of niet
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220873565
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:06 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ach, waarom niet. Een post kan je soms heel veel punten opleveren :D
Dat doe ik standaard! O-)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 24 mei 2026 @ 08:10:29 #100
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873569
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:06 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ach, waarom niet. Een post kan je soms heel veel punten opleveren :D
Moeten er wel een paar Vollidioten zijn die mij mijn gang laten gaan :D
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:10:42 #101
388664 crew  Dotteke
pi_220873571
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:08 schreef _UserName_ het volgende:
Dametje is lastig vandaag -O-
O last van het weer?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 08:11:17 #102
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220873574
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:10 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O last van het weer?
Denk het, heeft ook kort geslapen, was vroeg wakker, wil alles maar niks tegelijk
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:11:18 #103
388664 crew  Dotteke
pi_220873575
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:08 schreef Chandler het volgende:

[..]
Yup. En nog te komen, alleen vandaag geen verplichtingen. Al denk ik wel straks naar de rommelmarkt in Roden te gaan maar twijfel nog.. voel me bluh, dus moet even de nodige energie verzamelen.. of niet
Gewoon lekker gaan Chandler, je houdt van rommelmarkten, wie weet geeft het je energie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:11:46 #104
388664 crew  Dotteke
pi_220873576
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:10 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Moeten er wel een paar Vollidioten zijn die mij mijn gang laten gaan :D
Kijk eens aan lieffie, geniet er van :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 08:12:02 #105
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873577
Je hebt er mooi weer bij, da's altijd mooi. En dan ergens op een terras neerstrijken, voor een kopje koffie c_/ ^O^
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zondag 24 mei 2026 @ 08:12:16 #106
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873579
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Kijk eens aan lieffie, geniet er van :*
[ afbeelding ]
Kijk eens aan _O_
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:12:43 #107
388664 crew  Dotteke
pi_220873582
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:11 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Denk het, heeft ook kort geslapen, was vroeg wakker, wil alles maar niks tegelijk
A vervelend. Hopelijk wordt ze niet ziek en is het van het weer.
Het is ook in een keer heel warm.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220873585
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Gewoon lekker gaan Chandler, je houdt van rommelmarkten, wie weet geeft het je energie
Yup! altijd! Alleen is een rommelmarkt vaak x minuten heen, klein rondje van max 10 minuten en dan weer x terug.. vaak weeg het niet op tegen de kosten! :+

Maar misschien pak ik straks ook wel de fiets en ga naar de tuin of stad (Grotemarkt is 10 minuten lopen).

Ben nog niet uit wat de dag echt gaat brengen.. eerst zo maar eens even mijzelf opfrissen!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:13:37 #109
388664 crew  Dotteke
pi_220873586
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Je hebt er mooi weer bij, da's altijd mooi. En dan ergens op een terras neerstrijken, voor een kopje koffie c_/ ^O^
Dat doe jij graag he op een terrasje zitten.

Ik vind dat ook wel gezellig maar met die prijzen van tegenwoordig geen hol meer aan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:14:52 #110
388664 crew  Dotteke
pi_220873590
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:13 schreef Chandler het volgende:

[..]
Yup! altijd! Alleen is een rommelmarkt vaak x minuten heen, klein rondje van max 10 minuten en dan weer x terug.. vaak weeg het niet op tegen de kosten! :+

Maar misschien pak ik straks ook wel de fiets en ga naar de tuin of stad (Grotemarkt is 10 minuten lopen).

Ben nog niet uit wat de dag echt gaat brengen.. eerst zo maar eens even mijzelf opfrissen!
Dat laatste heb ik bij mij zelf al gedaan :D
Mijn dag gaat weinig brengen. Lekker rustig binnen blijven met alles zoveel mogelijk dicht.

Hoop dat je ondanks alles toch iets leuks weet te vinden om te doen Chandler
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 08:15:09 #111
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873592
Tsja, op de vrijmarkt met Koningsdag had ik het na 1 ronde rondlopen ook wel gezien eigenlijk. Maar goed er was meer te zien en te beleven.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zondag 24 mei 2026 @ 08:15:38 #112
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873595
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat laatste heb ik bij mij zelf al gedaan :D
Mijn dag gaat weinig brengen. Lekker rustig binnen blijven met alles zoveel mogelijk dicht.

Hoop dat je ondanks alles toch iets leuks weet te vinden om te doen Chandler
Ik heb alles nu nog open. Als de temperatuur buiten hoger wordt dan binnen, gooi ik alles dicht.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220873596
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat laatste heb ik bij mij zelf al gedaan :D
Mijn dag gaat weinig brengen. Lekker rustig binnen blijven met alles zoveel mogelijk dicht.

Hoop dat je ondanks alles toch iets leuks weet te vinden om te doen Chandler
Nice! dan ben je al verder dan ik! :+

Geeft vaak wel energie!

Maar waarom alles dicht? en weinig brengen?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220873598
Zo erg gaat het toch niet worden vandaag? 25 hier... lekker! :@
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:17:03 #115
388664 crew  Dotteke
pi_220873602
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Ik heb alles nu nog open. Als de temperatuur buiten hoger wordt dan binnen, gooi ik alles dicht.
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Ik heb alles nu nog open. Als de temperatuur buiten hoger wordt dan binnen, gooi ik alles dicht.
Voor heb ik wel open maar achter staat de zon al op, dus dat laat ik al dicht
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:19:15 #116
388664 crew  Dotteke
pi_220873606
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:15 schreef Chandler het volgende:

[..]
Nice! dan ben je al verder dan ik! :+

Geeft vaak wel energie!

Maar waarom alles dicht? en weinig brengen?
Voor de zon, ik heb de hele dag zon, eerst aan de achterkant, dan heb ik alles dicht.
En dan op de voorkant tot de klok van 20.30 uur
Dat is een van de nadelen van de zomer bijna de hele dag in het donker zitten.
En weinig brengen bedoel ik meer dat ik geen afspraken en plannen heb om vandaag iets te gaan doen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:19:51 #117
388664 crew  Dotteke
pi_220873609
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:16 schreef Chandler het volgende:
Zo erg gaat het toch niet worden vandaag? 25 hier... lekker! :@
27 hier, dinsdag 32
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220873625
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:19 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Voor de zon, ik heb de hele dag zon, eerst aan de achterkant, dan heb ik alles dicht.
En dan op de voorkant tot de klok van 20.30 uur
Dat is een van de nadelen van de zomer bijna de hele dag in het donker zitten.
En weinig brengen bedoel ik meer dat ik geen afspraken en plannen heb om vandaag iets te gaan doen
Oh!

Ik heb het hier ook altijd warm, maar vlucht dan vaak naar de tuin. Daar is ook een meer vlakbij waar ik vaak even afkoel.

Vandaag dus ook geen afspraken, heerlijk toch! Al vind ik zelf fijn om wel afspraken te hebben, dan hoef ik zelf geen doelen te stellen (zit een beetje in het aard van het beestje om een doel te moeten hebben...)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:39:37 #119
388664 crew  Dotteke
pi_220873641
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:27 schreef Chandler het volgende:

[..]
Oh!

Ik heb het hier ook altijd warm, maar vlucht dan vaak naar de tuin. Daar is ook een meer vlakbij waar ik vaak even afkoel.

Vandaag dus ook geen afspraken, heerlijk toch! Al vind ik zelf fijn om wel afspraken te hebben, dan hoef ik zelf geen doelen te stellen (zit een beetje in het aard van het beestje om een doel te moeten hebben...)
O dan woon je wel lekker met een meer vlakbij. Ik vond het gisteren buiten warmer dan binnen.
Dan stel je als doel dat je geen doel hoeft te hebben vandaag en je van het moment mag genieten.
Makkelijker gezegd dan gedaan denk ik :@
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 08:46:04 #120
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873659
c_/
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220873660
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dan woon je wel lekker met een meer vlakbij. Ik vond het gisteren buiten warmer dan binnen.
Dan stel je als doel dat je geen doel hoeft te hebben vandaag en je van het moment mag genieten.
Makkelijker gezegd dan gedaan denk ik :@
Is is ondertussen al een doel bij gekomen.

Ik heb onlangs een vouwfietsje gekocht en die ga ik straks fixen met een vriend (ga naar hem toe, hij mag niet rijden ivm medicatie). En hij gaat die fixen (master fietsenmaker).

Doel gezet _O_
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 24 mei 2026 @ 08:51:45 #122
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873667
En koffie drinken, is ook een doel :@ c_/
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zondag 24 mei 2026 @ 08:53:40 #123
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220873670
Ik ga deze TT over 3 weken hebben
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:54:41 #124
388664 crew  Dotteke
pi_220873674
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:46 schreef Chandler het volgende:

[..]
Is is ondertussen al een doel bij gekomen.

Ik heb onlangs een vouwfietsje gekocht en die ga ik straks fixen met een vriend (ga naar hem toe, hij mag niet rijden ivm medicatie). En hij gaat die fixen (master fietsenmaker).

Doel gezet _O_
Kijk, de dag kan beginnen, doelen zijn gekomen nu de uitvoering nog :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:54:52 #125
388664 crew  Dotteke
pi_220873675
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:51 schreef gebrokenglas het volgende:
En koffie drinken, is ook een doel :@ c_/
Dat is het b este doel van de dag
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:55:04 #126
388664 crew  Dotteke
pi_220873676
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:53 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ga deze TT over 3 weken hebben
Hoelang ga je?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220873703
Blub again

Deze week geen begeleid werk
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 24 mei 2026 @ 09:12:28 #128
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873742
Bolk
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220873764
Ennnnn.....Mini was om 7 uur al weer wakker! :')

:W Môgguh luitjes!
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 09:21:52 #130
388664 crew  Dotteke
pi_220873769
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:20 schreef ToT het volgende:
Ennnnn.....Mini was om 7 uur al weer wakker! :')

:W Môgguh luitjes!
Hey ToT :W
Mooi op tijd _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 09:34:54 #131
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873897
Bolk.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zondag 24 mei 2026 @ 09:37:03 #132
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220873954
Koffie gvd en snel!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 09:38:48 #133
388664 crew  Dotteke
pi_220873993
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:37 schreef DJMO het volgende:
Koffie gvd en snel!
c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zondag 24 mei 2026 @ 09:40:29 #134
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220874014
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]
c_/
Gracias
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220874047
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:21 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey ToT :W
Mooi op tijd _O-
Ja mooi kut, na zo'n vermoeiende dag als gisteren.
Gelukkig liet hij me steeds 10 - 15 minuten wegdoezelen tot hij me weer vroeg om naar beneden te gaan! :')
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 09:42:10 #137
388664 crew  Dotteke
pi_220874060
Beetje geslapen. las dat Rob je al wakker had gemaakt voor je goed en wel sliep gisteren avond?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 09:43:27 #138
388664 crew  Dotteke
pi_220874089
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:41 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja mooi kut, na zo'n vermoeiende dag als gisteren.
Gelukkig liet hij me steeds 10 - 15 minuten wegdoezelen tot hij me weer vroeg om naar beneden te gaan! :')
Papa is broken, maar je hebt wel een prachtige dag gehad het reizen niet mee gerekend
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220874108
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Papa is broken, maar je hebt wel een prachtige dag gehad het reizen niet mee gerekend
In de Efteling was Mini oververmoeid en oververhit. De dag had wel beter gekund, maar we hebben ook zeker wel prachtige dingen meegemaakt daar! :Y
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 09:54:54 #140
388664 crew  Dotteke
pi_220874182
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:44 schreef ToT het volgende:

[..]
In de Efteling was Mini oververmoeid en oververhit. De dag had wel beter gekund, maar we hebben ook zeker wel prachtige dingen meegemaakt daar! :Y
Ja het was wel een hele warme dag om de hele dag buiten te lopen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220874202
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:54 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja het was wel een hele warme dag om de hele dag buiten te lopen.
Ja google zei dat het 26 graden zou worden, maar dat was vast hier in Drenthe! _O-
pi_220874221
19 graden hier
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 10:03:51 #143
388664 crew  Dotteke
pi_220874233
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:57 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja google zei dat het 26 graden zou worden, maar dat was vast hier in Drenthe! _O-
26 graden is ook heet als je de hele dag in de zon moet lopen
Was het druk?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zondag 24 mei 2026 @ 10:04:18 #144
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220874235
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:42 schreef Dotteke het volgende:
Beetje geslapen. las dat Rob je al wakker had gemaakt voor je goed en wel sliep gisteren avond?
Ja, augurk dat het is. Eerst me naar brengen en tien minuten later komen vragen of ik nog wakker ben omdat hij de auto bij de lidl gaat parkeren om goedkoper op te laden :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 10:04:51 #145
388664 crew  Dotteke
pi_220874240
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:04 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ja, augurk dat het is. Eerst me naar brengen en tien minuten later komen vragen of ik nog wakker ben omdat hij de auto bij de lidl gaat parkeren om goedkoper op te laden :')
Je kan het hem niet kwalijk nemen, tis en blijft een man :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220874246
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:04 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ja, augurk dat het is. Eerst me naar brengen en tien minuten later komen vragen of ik nog wakker ben omdat hij de auto bij de lidl gaat parkeren om goedkoper op te laden :')
:*

Ik doe mijn best om ontwerp in hoofd te houden

Is doodle achtig
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 24 mei 2026 @ 10:07:57 #147
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874248
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:37 schreef DJMO het volgende:
Koffie gvd en snel!
* gebrokenglas schenkt snel wat in :o

Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874255
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:03 schreef Dotteke het volgende:

[..]
26 graden is ook heet als je de hele dag in de zon moet lopen
Was het druk?
Nee absoluut niet, de langste wachtrij was 30 minuten! :D
  zondag 24 mei 2026 @ 10:09:56 #150
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874264
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:09 schreef ToT het volgende:

[..]
Nee absoluut niet, de langste wachtrij was 30 minuten! :D
Dat valt mee. Ik heb wel anderhalf uur voor zo'n achtbaan staan wachten. En na 2 minuten is zo'n ritje al voorbij.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874272
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:09 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Dat valt mee. Ik heb wel anderhalf uur voor zo'n achtbaan staan wachten. En na 2 minuten is zo'n ritje al voorbij.
Klopt ja; die verhoudingen zijn gewoon echt scheef.

Mini wilde op een gegeven moment meer de speeltuinen in enzo. Als je daarna weer in wachtrijen gaat staan voelt het wel echt extra kut, ook al is het maar 20 minuutjes of zo.
  zondag 24 mei 2026 @ 10:11:40 #152
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874273
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:20 schreef ToT het volgende:
Ennnnn.....Mini was om 7 uur al weer wakker! :')

Ja, kinderen hebben een energie, dat is onvoorstelbaar.
Zo'n dagje Efteling daar moet ik serieus van bijkomen, minstens een dag, vaak meer. :@
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874275
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:11 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Ja, kinderen hebben een energie,dat is onvoorstelbaar.
Zo'n dagje Efteling daar moet ik serieus van bijkomen,minstens een dag.
Echt wel!
Ja gisteren was het juist andersom; toen was ik juist degene met energie! :') Tot hij dus de speeltuintjes in ging, toen zakte alles bij me weg en werd hij juist energiek en zat hij te zeggen dat ik niet zo sloom moest doen! _O- o|O
  zondag 24 mei 2026 @ 10:13:34 #154
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874277
* gebrokenglas zit onderuitgezakt achter de desktop rustig zijn mok koffie te drinken c_/
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874279
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:13 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas zit onderuitgezakt achter de desktop rustig zijn mok koffie te drinken c_/
Same here, maar dan me een lullig kopne Senseo. :')
pi_220874282
Lang geleden dat ik nog in de Efteling ben geweest

Hoeft niet echt
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220874283
Die is ook weer op, zo nog maar weer een lullig bakkie pakken.
  zondag 24 mei 2026 @ 10:14:46 #158
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874284
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:14 schreef ToT het volgende:

[..]
Same here, maar dan me een lullig kopne Senseo. :')
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874285
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
Lang geleden dat ik nog in de Efteling ben geweest

Hoeft niet echt
Niets hoeft, behalve bolken.
  zondag 24 mei 2026 @ 10:15:17 #160
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874289
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:14 schreef ToT het volgende:

[..]
Niets hoeft, behalve bolken.
ToTBolk!
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874294
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:15 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
ToTBolk!
:T
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 10:15:42 #162
388664 crew  Dotteke
pi_220874300
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:09 schreef ToT het volgende:

[..]
Nee absoluut niet, de langste wachtrij was 30 minuten! :D
O dat valt mee. Dan had je daar geluk mee
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220874302
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:14 schreef ToT het volgende:

[..]
Niets hoeft, behalve bolken.
Bolk
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 24 mei 2026 @ 10:16:05 #164
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874304
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:15 schreef ToT het volgende:

[..]
:T
Beter is deze natuurlijk

Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874306
Wel opvallend trouwens dat de medewerker bij de ingang van het spookslot een transgender was. Die had ook wel een verbitterde zure houding die qua sfeer er wel bij paste! _O-
pi_220874307
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:16 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Beter is deze natuurlijk

[ afbeelding ]
B-) Echt wel!
Misschien dat ik die bonenmachine weer eens van zolder ga halen, maar Senseo slurpen is gewoon een stuk voordeliger.
  zondag 24 mei 2026 @ 10:17:15 #167
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874310
Die medewerker moest iedereen hartelijk groeten?
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zondag 24 mei 2026 @ 10:18:38 #168
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874315
Met een chagrijnig smoelwerk:

"Welkom bij de Efteling, ik wens je veel plezier vandaag"
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zondag 24 mei 2026 @ 10:18:55 #169
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220874319
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:04 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je kan het hem niet kwalijk nemen, tis en blijft een man :D
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:06 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
:*

Ik doe mijn best om ontwerp in hoofd te houden

Is doodle achtig
Ik jullie hebben me geïnspireerd...

Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220874338
^O^
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220874349
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Die medewerker moest iedereen hartelijk groeten?
Ja en de kinderen meten of ze wel groot genoeg waren.
Eenmaal door de eerste poort moest diegene met een takkenbezem over de grond vegen om je wat te laten schrikken.
De chagrijnige blik in de ogen daarbij....tja, hoorde dat bij de rol, of haat diegene nou oprecht mensen? (Misschien door vragen/opmerkingen over of die persoon nou een man of een vrouw is.)
Die regenboogvlag-tattoo viel overigens wel goed op. :P
  zondag 24 mei 2026 @ 10:20:33 #172
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874350
Bolk..
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zondag 24 mei 2026 @ 10:22:00 #173
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874367
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:20 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja en de kinderen meten of ze wel groot genoeg waren.
Eenmaal door de eerste poort moest diegene met een takkenbezem over de grond vegen om je wat te laten schrikken.
De chagrijnige blik in de ogen daarbij....tja, hoorde dat bij de rol, of haat diegene nou oprecht mensen? (Misschien door vragen/opmerkingen over of die persoon nou een man of een vrouw is.)
Die regenboogvlag-tattoo viel overigens wel goed op. :P
't lijkt me vreselijk werk, zoiets. Na een half uur ben je dat helemaal zat.
Hopelijk rouleren ze daar de medewerkers qua standplaats, dat iedereen elk half uur iets anders mag doen.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874394
958c436e84f064cf67ba691a8b2d3a426a74f652.jpg?1779611020
Zoiets gaat het worden

Fring portretje hihi
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220874396
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:22 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
't lijkt me vreselijk werk, zoiets. Na een half uur ben je dat helemaal zat.
Hopelijk rouleren ze daar de medewerkers qua standplaats, dat iedereen elk half uur iets anders mag doen.
Mwah kweenie; de meeste mensen daar zijn blij dat ze er zijn, en jij mag er een deel van zijn die mensen een onvergetelijke dag te geven,.
In een kraampje was er nog een ander vaag jong gastje die me niet echt het gevoel gaf dat-ie deze mindset had (om het maar voorzichtig uit te drukken), maar verder waren alle medewerkers echt super vriendelijk en spontaan! *O*
  zondag 24 mei 2026 @ 10:27:56 #176
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874434
En na de zomer een dagje Walibi? Dat is in elk geval wat dichterbij (qua afstand).
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874450
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:27 schreef gebrokenglas het volgende:
En na de zomer een dagje Walibi? Dat is in elk geval wat dichterbij (qua afstand).
Is een idee idd! :Y ^O^
Vorige week heb ik ook wat tips gekregen voor kleine tripjes.
  zondag 24 mei 2026 @ 10:32:55 #178
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874493
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:29 schreef ToT het volgende:

[..]
Is een idee idd! :Y ^O^
Vorige week heb ik ook wat tips gekregen voor kleine tripjes.
Als mini-ToT dieren leuk vindt, dan is Pantropica wellicht nog wat, en anders is er een kleine zoo Dierenpark Taman Indonesia, vlakbij Havelte. Wel een kleine zoo. En niet elke dag open.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874499
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:32 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Als mini-ToT dieren leuk vindt, dan is Pantropica wellicht nog wat, en anders is er een kleine zoo Dierenpark Taman Indonesia, vlakbij Havelte. Wel een kleine zoo. En niet elke dag open.
Pantropica, dat was voorheen toch de Orchideeënhoeve? Zijn we laatst weer een keer geweest, samen met zijn beste vriendinnetje! ^O^
  zondag 24 mei 2026 @ 10:35:27 #180
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874503
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:34 schreef ToT het volgende:

[..]
Pantropica, dat was voorheen toch de Orchideeënhoeve? Zijn we laatst weer een keer geweest, samen met zijn beste vriendinnetje! ^O^
Ja, klopt, ze hebben een nieuwe naam. Ik ben er nu 2 keer geweest.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874504
Het rifaquarium in Zoo Antwerpen O+
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 24 mei 2026 @ 10:35:50 #182
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874507
Vlindertuinen zijn er ook in overvloed. Maar of je daar de aandacht van een kind lang mee vasthoudt....
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zondag 24 mei 2026 @ 10:36:42 #183
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874510
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het rifaquarium in Zoo Antwerpen O+
Die ken ik niet (meer). Dat is al zo lang geleden, dat ik in Zoo Antwerpen ben geweest.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 10:38:32 #184
388664 crew  Dotteke
pi_220874517
Binky in Apeldoorn is ook leuk ToT kan mini zich volgens mij wel heel goed vermaken. ZIjn ook diertjes waar je tussen kan lopen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 10:39:26 #185
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874521
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:38 schreef Dotteke het volgende:
Binky in Apeldoorn is ook leuk ToT kan mini zich volgens mij wel heel goed vermaken. ZIjn ook diertjes waar je tussen kan lopen
Die ken ik niet. Mooie tip ^O^
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 10:40:10 #186
388664 crew  Dotteke
pi_220874523
Od de brugkabouter in Eerbeek, gratis speeltuin als je gebruik maakt van het terras
Ben daar heel veel met Max geweest
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 10:40:38 #187
388664 crew  Dotteke
pi_220874529
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:39 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Die ken ik niet. Mooie tip ^O^
Ja is van alles te doen daar. Ben er een paar keer met Max en een keer met de andere kleintjes geweest
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220874548
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:35 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Ja, klopt, ze hebben een nieuwe naam. Ik ben er nu 2 keer geweest.
Dat deel met die vogeltjes vind ik het enige slecht er aan; feitelijk een grote lege ruimte met wat vogeltjes die je kunt voeren. In Emmen en Arnhem is het tenminste in een mooie natuurlijke omgeving.
pi_220874554
Apeldoorn en Eerbeek zijn niet echt in de buurt hier, maar misschien is het wel iets om in gedachten te houden als we daar in de omgeving komen! :Y
  zondag 24 mei 2026 @ 10:44:37 #190
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874558
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:43 schreef ToT het volgende:

[..]
Dat deel met die vogeltjes vind ik het enige slecht er aan; feitelijk een grote lege ruimte met wat vogeltjes die je kunt voeren. In Emmen en Arnhem is het tenminste in een mooie natuurlijke omgeving.
Ja, klopt, die tropische tuinen in Burger's zoo en Emmen zijn heel mooi. :Y
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874592
Mini is alleen doodsbang voor die vogeltjes. Was eerst niet zo, maar hij zag dat anderen bsang waren en dat heeft hem ook bang gemaakt.
pi_220874595
Ik wilde Speelstad Oranje suggereren maar ik zie dat dat al een hele tijd dicht is i.v.m. faillissement van Van der Most.

Oh, en goedemorgen! :W
pi_220874598
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:47 schreef Bargehassus het volgende:
Ik wilde Speelstad Oranje suggereren maar ik zie dat dat al een hele tijd dicht is i.v.m. faillissement van Van der Most.

Oh, en goedemorgen! :W
:W Goeiemorgen!
pi_220874600
Ja ik wil sowieso een keer met hem naar Burgers Zoo, en het openluchtmuseum.
pi_220874615
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:49 schreef ToT het volgende:
Ja ik wil sowieso een keer met hem naar Burgers Zoo, en het openluchtmuseum.
Zoveel te doen!
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 10:54:26 #196
388664 crew  Dotteke
pi_220874622
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:47 schreef Bargehassus het volgende:
Ik wilde Speelstad Oranje suggereren maar ik zie dat dat al een hele tijd dicht is i.v.m. faillissement van Van der Most.

Oh, en goedemorgen! :W
Morguh Barge :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220874623
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:54 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh Barge :W
Mogguh Dottie! :W
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 10:56:57 #198
388664 crew  Dotteke
pi_220874633
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:55 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Mogguh Dottie! :W
Hoe is het met je? Beetje wakker nu :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 11:01:06 #199
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220874648
Moggûh 2.0 :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220874664
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:56 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hoe is het met je? Beetje wakker nu :P
Ja best. Ondanks de warmte behoorlijk goed geslapen dus hopelijk zijn we een beetje wakker. :D
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 11:04:53 #201
388664 crew  Dotteke
pi_220874666
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:04 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Ja best. Ondanks de warmte behoorlijk goed geslapen dus hopelijk zijn we een beetje wakker. :D
Mooi zo, het was hier echt warm boven. Was vergeten gisteren avond de ramen ope te gooien boven
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220874669
bad88a6417dba7e9be228fc424040165ac6c9ae1.jpg?1779613525
Rifaquarium O+
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 11:06:06 #203
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220874671
Buren zijn aan het schuren, zagen en hogedrukspuit tegelijk bezig. De tering wat een herrie..
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zondag 24 mei 2026 @ 11:06:29 #204
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874675
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:04 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Ja best. Ondanks de warmte behoorlijk goed geslapen dus hopelijk zijn we een beetje wakker. :D
Koffie doet veel... :P
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zondag 24 mei 2026 @ 11:07:06 #205
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874678
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:06 schreef _UserName_ het volgende:
Buren zijn aan het schuren, zagen en hogedrukspuit tegelijk bezig. De tering wat een herrie..
Dan ben je er ook weer gelijk vanaf, als ze alles tegelijk doen. Maar op zondag? Dat vind ik heel wat minder.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 11:07:10 #206
388664 crew  Dotteke
pi_220874680
Waren hier net ook mensen buiten met iets bezig wat veel herrie maakte
Mensen die werken nemen de zondag vaak als klus dag dan hebben ze de tijd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 11:08:37 #207
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874684
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:07 schreef Dotteke het volgende:
Waren hier net ook mensen buiten met iets bezig wat veel herrie maakte
Mensen die werken nemen de zondag vaak als klus dag dan hebben ze de tijd
Pff nou.

Dat is altijd zo - is het een keer mooi weer, komen gelijk de grasmaaiers, trimmers en heggenscharen naar buiten en gaat men 'tuinieren' en 'klussen'. Relaxt buiten zitten is er niet bij.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874693
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:06 schreef _UserName_ het volgende:
Buren zijn aan het schuren, zagen en hogedrukspuit tegelijk bezig. De tering wat een herrie..
Je woont vast niet in Staphorst, dan waren ze met pek en veren het dorp uitgejaagd. :D
  zondag 24 mei 2026 @ 11:09:48 #209
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874694
En natuurlijk de barbecue - zit je weer in de lucht van verbrand vlees en houtskool. :P
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874697
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:09 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Je woont vast niet in Staphorst, dan waren ze met pek en veren het dorp uitgejaagd. :D
Hahaha ja
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220874700
Hier is het binnenshius heerlijk koel, maar de muren zijn ook enorm dik.
Schuin tegenover m'n huis werd er weer van alles in een bouwcontainer geflikkerd vanmorgen.
Best gek, dat gebeurt steeds vooral 's ochtends, en met name op de zondag! :')
pi_220874704
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:09 schreef gebrokenglas het volgende:
En natuurlijk de barbecue - zit je weer in de lucht van verbrand vlees en houtskool. :P
Ja ik wil één dezer dagen ook weer barbecuen, maar het is nu serieus echt te heel op het dakterras.
  zondag 24 mei 2026 @ 11:11:39 #213
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874705
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:10 schreef ToT het volgende:
Hier is het binnenshius heerlijk koel, maar de muren zijn ook enorm dik.
Schuin tegenover m'n huis werd er weer van alles in een bouwcontainer geflikkerd vanmorgen.
Best gek, dat gebeurt steeds vooral 's ochtends, en met name op de zondag! :')
En natuurlijk niet zachtjes maar gewoon 'gooi' en veel lawaai...
Rekening houden met een ander is wel lastig blijkbaar.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874706
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:09 schreef gebrokenglas het volgende:
En natuurlijk de barbecue - zit je weer in de lucht van verbrand vlees en houtskool. :P
Ja, ik snap dat barbequen ook niet zo goed. Is het al zo warm buiten, ga je ook nog een keer met je hoofd boven een vuurtje staan.
  zondag 24 mei 2026 @ 11:13:19 #215
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874713
barbecuebolk
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874731
Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 11:24:40 #217
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220874753
Buren zijn aan het schuren, zagen en hogedrukspuit tegelijk bezig. De tering wat een herrie..
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:07 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Dan ben je er ook weer gelijk vanaf, als ze alles tegelijk doen. Maar op zondag? Dat vind ik heel wat minder.
Ik weet dat hij heel veel werkt en zij niks kan, ze hebben ook hulptroepen ingeschakeld zie ik. Zondag op zich geen probleem mee, maar al die harde tonen door elkaar word ik kriegel van
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zondag 24 mei 2026 @ 11:33:40 #218
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874847
Klusbolk
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zondag 24 mei 2026 @ 11:34:25 #219
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874861
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:24 schreef _UserName_ het volgende:
Buren zijn aan het schuren, zagen en hogedrukspuit tegelijk bezig. De tering wat een herrie..
[..]
Ik weet dat hij heel veel werkt en zij niks kan, ze hebben ook hulptroepen ingeschakeld zie ik. Zondag op zich geen probleem mee, maar al die harde tonen door elkaar word ik kriegel van
Het meest irritante geluid, de trimmer. :{w
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zondag 24 mei 2026 @ 11:40:33 #220
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220874916
Om
  zondag 24 mei 2026 @ 11:44:44 #221
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220874951
De weg
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_220874962
Doei
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 11:48:22 #223
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220874966
Straks familiefeestje, de kleine weigert te slapen.. zoals altijd als er iets geplant is
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zondag 24 mei 2026 @ 11:48:36 #224
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220874967
Mm
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 11:49:21 #225
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220874971
rn rn
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zondag 24 mei 2026 @ 11:49:45 #226
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220874973
Mmm
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 11:52:57 #227
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220874983
Fjjtfhh
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220874989
Probleem met linkerhand
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 11:56:51 #229
388664 crew  Dotteke
pi_220875000
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:08 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Pff nou.

Dat is altijd zo - is het een keer mooi weer, komen gelijk de grasmaaiers, trimmers en heggenscharen naar buiten en gaat men 'tuinieren' en 'klussen'. Relaxt buiten zitten is er niet bij.
Stoor mij daar niet zo aan, zijn echt zomers geluiden moet je maar denken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 11:58:21 #230
388664 crew  Dotteke
pi_220875004
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:40 schreef mario390 het volgende:
Om
Hey Mario :W Ga je je verjaardag groots vieren
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
De weg
Hey Mikey, hoe is je gesprek gegaan voor je vrijwilligers werk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220875032
Ik denk dat mijn linkerhand de tafel niet verdroeg

Tafel naar slaapkamer gesleurd
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220875050
ff met de klussende buren zitten kletsen; die zaten me keer op keer op keer op het hart te drukken dat als ik overlast van ze had, dat ik direct aan de bel moest trekken! ^O^
pi_220875190
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:06 schreef ToT het volgende:
ff met de klussende buren zitten kletsen; die zaten me keer op keer op keer op het hart te drukken dat als ik overlast van ze had, dat ik direct aan de bel moest trekken! ^O^
En....?
pi_220875192
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:19 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
En....?
Och ik hoor ze wel, maar het stelt niks voor. :)
  zondag 24 mei 2026 @ 12:36:54 #235
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220875394
Man man man
  zondag 24 mei 2026 @ 12:41:38 #236
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220875420
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:36 schreef mario390 het volgende:
Man man man
Vroeg vandaag. Nog saufen vandaag?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  zondag 24 mei 2026 @ 12:42:41 #237
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220875431
:@
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 12:43:31 #238
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220875438
Hoimijn :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zondag 24 mei 2026 @ 12:43:57 #239
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220875443
*O* :W
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  zondag 24 mei 2026 @ 12:46:13 #240
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220875467
Bolkmijntje _O_
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220875576
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:46 schreef hemarookworst het volgende:
Bolkmijntje _O_
Jouw bolkje? :P
pi_220875580
Of worden er bolkjes uit de grond gehaald? :P
  zondag 24 mei 2026 @ 12:56:55 #243
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220875588
Allebei!!
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  zondag 24 mei 2026 @ 13:05:24 #244
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220875654
* Homijn woll Punkte
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  zondag 24 mei 2026 @ 13:22:00 #245
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220875731
Sow.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 24 mei 2026 @ 13:23:12 #246
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220875738
*O* *O* *O*
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 13:27:17 #247
388664 crew  Dotteke
pi_220875769
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:05 schreef Homijn het volgende:
* Homijn woll Punkte
Pak ze Homijn :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 13:27:49 #248
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220875775
DottekeBolkekke
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220875817
TomaatjesBlub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 24 mei 2026 @ 13:32:26 #250
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220875848
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:27 schreef MooieTop6 het volgende:
DottekeBolkekke
Heer MT6 *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 13:36:32 #251
388664 crew  Dotteke
pi_220875938
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
TomaatjesBlub
Koffie blub
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 13:40:25 #252
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220876013
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:32 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Heer MT6 *O*
Heer Vers _O_
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220876017
Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 13:42:41 #254
388664 crew  Dotteke
pi_220876045
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub
Mooi weer om naar de zee te gaan Mutske
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 13:42:52 #255
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220876049
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub
Heb je nog een beetje kunnen slapen ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220876055
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:42 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Heb je nog een beetje kunnen slapen ?
Ja
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 24 mei 2026 @ 13:43:40 #257
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220876062
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:43 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Ja
Goed zo. O+
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 13:45:22 #258
388664 crew  Dotteke
pi_220876074
Lekker slapen.
SLaap jij s'nachts niet slecht omdat je overdag vaak slaapt Mutske
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 13:46:09 #259
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220876078
* Homijn bolkt door
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
pi_220876099
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:45 schreef Dotteke het volgende:
Lekker slapen.
SLaap jij s'nachts niet slecht omdat je overdag vaak slaapt Mutske
Min of meer
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 13:49:32 #261
388664 crew  Dotteke
pi_220876110
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:48 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Min of meer
Mischien dan wat minder overdag proberen te slapen?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 14:00:35 #262
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220876190
DotBolk
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  zondag 24 mei 2026 @ 14:00:45 #263
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220876192
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:48 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Min of meer
Je bent altijd welkom.
Heb het nummer nog even geluisterd.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 14:01:07 #264
388664 crew  Dotteke
pi_220876198
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:00 schreef MooieTop6 het volgende:
DotBolk
:B
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 14:05:56 #265
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220876231
Oh
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  zondag 24 mei 2026 @ 14:13:41 #266
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220876276
:@
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  zondag 24 mei 2026 @ 14:20:29 #267
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220876318
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:13 schreef Homijn het volgende:
:@
Je was ineens zomaar weg vanacht. -O-
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 24 mei 2026 @ 14:22:14 #268
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220876330
Banaan, aardbei, skyr :Y)
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220876334
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:20 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Je was ineens zomaar weg vanacht. -O-
Bolken is vermoeiend werk!

  zondag 24 mei 2026 @ 14:24:13 #270
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220876355
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:22 schreef ToT het volgende:

[..]
Bolken is vermoeiend werk!
Voor een knijn zeker.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 24 mei 2026 @ 14:24:44 #271
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220876363
Gollllllllllllll
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  zondag 24 mei 2026 @ 14:25:02 #272
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220876371
ToTSnurkGod _O_
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  zondag 24 mei 2026 @ 14:25:34 #273
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220876378
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:24 schreef MooieTop6 het volgende:
Gollllllllllllll
Bekijk deze YouTube-video
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220876413
i Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-05-2026 14:30


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 24 mei 2026 @ 14:30:38 #275
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220876420
Bloemgoal
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  zondag 24 mei 2026 @ 14:31:36 #276
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220876429
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:30 schreef hemarookworst het volgende:
Bloemgoal
Gaan ze winnen ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 14:32:49 #277
388664 crew  Dotteke
pi_220876443
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:22 schreef hemarookworst het volgende:
Banaan, aardbei, skyr :Y)
Heb ook een keer Skyr gehaald vind dat niet zo lekker

[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 24-05-2026 14:51:39 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 14:33:16 #278
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220876452
Skypen met skyr
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  zondag 24 mei 2026 @ 14:33:16 #279
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220876453
Ik kijk geen voetbal
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  zondag 24 mei 2026 @ 14:33:44 #280
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220876466
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:32 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Heb ook een keer Skype gehaald vind dat niet zo lekker
_O-
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220876470
Alleen kun je geen skyr kopen als je skeer bent.
  zondag 24 mei 2026 @ 14:34:49 #282
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220876496
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:33 schreef ToT het volgende:
Alleen kun je geen skyr kopen als je skeer bent.
6/10. Maar moest toch lachen. :D
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 24 mei 2026 @ 14:37:11 #283
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220876553
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:20 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Je was ineens zomaar weg vanacht. -O-
Ik ging mijn hol in
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  zondag 24 mei 2026 @ 14:39:54 #284
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220876609
KomijnBolk
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 14:45:06 #285
388664 crew  Dotteke
pi_220876691
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:37 schreef Homijn het volgende:

[..]
Ik ging mijn hol in
Lekker dromen over holken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 14:47:56 #286
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220876723
Sweet dreams.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220876724
are made of cheese
pi_220876725
who am I to diss a brie?
  zondag 24 mei 2026 @ 14:49:05 #289
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220876734
Damn. _O-
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220876739
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:49 schreef FreshFruit het volgende:
Damn. _O-
Bekend plaatje! :D

  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 14:51:17 #291
388664 crew  Dotteke
pi_220876747
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:33 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
_O-
:o
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 14:55:29 #293
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220876781
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:51 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Blijft goud! _O_
Niet mijn muziek maar sympathieke gozer.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 24 mei 2026 @ 14:56:51 #294
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220876793
Wisten jullie dat Marilyn Manson zijn onderste ribben heeft laten verwijderen? (8>
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  zondag 24 mei 2026 @ 14:57:27 #295
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220876798
Mansonderrib
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  zondag 24 mei 2026 @ 14:57:33 #296
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220876800
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:56 schreef MooieTop6 het volgende:
Wisten jullie dat Marilyn Manson zijn onderste ribben heeft laten verwijderen? (8>
Zodat hij zichzelf kan pijpen ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 24 mei 2026 @ 14:57:33 #297
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220876801
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:57 schreef Homijn het volgende:
Mansonderrib
_O-
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  zondag 24 mei 2026 @ 14:57:41 #298
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220876805
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:57 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Zodat hij zichzelf kan pijpen ?
:Y
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  zondag 24 mei 2026 @ 14:57:49 #299
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220876807
|:) |:)
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  zondag 24 mei 2026 @ 14:57:57 #300
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220876809
:o
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  zondag 24 mei 2026 @ 14:58:04 #301
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220876810
:@
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')