abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220874272
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:09 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Dat valt mee. Ik heb wel anderhalf uur voor zo'n achtbaan staan wachten. En na 2 minuten is zo'n ritje al voorbij.
Klopt ja; die verhoudingen zijn gewoon echt scheef.

Mini wilde op een gegeven moment meer de speeltuinen in enzo. Als je daarna weer in wachtrijen gaat staan voelt het wel echt extra kut, ook al is het maar 20 minuutjes of zo.
  zondag 24 mei 2026 @ 10:11:40 #152
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874273
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:20 schreef ToT het volgende:
Ennnnn.....Mini was om 7 uur al weer wakker! :')

Ja, kinderen hebben een energie, dat is onvoorstelbaar.
Zo'n dagje Efteling daar moet ik serieus van bijkomen, minstens een dag, vaak meer. :@
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874275
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:11 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Ja, kinderen hebben een energie,dat is onvoorstelbaar.
Zo'n dagje Efteling daar moet ik serieus van bijkomen,minstens een dag.
Echt wel!
Ja gisteren was het juist andersom; toen was ik juist degene met energie! :') Tot hij dus de speeltuintjes in ging, toen zakte alles bij me weg en werd hij juist energiek en zat hij te zeggen dat ik niet zo sloom moest doen! _O- o|O
  zondag 24 mei 2026 @ 10:13:34 #154
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874277
* gebrokenglas zit onderuitgezakt achter de desktop rustig zijn mok koffie te drinken c_/
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874279
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:13 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas zit onderuitgezakt achter de desktop rustig zijn mok koffie te drinken c_/
Same here, maar dan me een lullig kopne Senseo. :')
pi_220874282
Lang geleden dat ik nog in de Efteling ben geweest

Hoeft niet echt
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220874283
Die is ook weer op, zo nog maar weer een lullig bakkie pakken.
  zondag 24 mei 2026 @ 10:14:46 #158
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874284
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:14 schreef ToT het volgende:

[..]
Same here, maar dan me een lullig kopne Senseo. :')
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874285
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
Lang geleden dat ik nog in de Efteling ben geweest

Hoeft niet echt
Niets hoeft, behalve bolken.
  zondag 24 mei 2026 @ 10:15:17 #160
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874289
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:14 schreef ToT het volgende:

[..]
Niets hoeft, behalve bolken.
ToTBolk!
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874294
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:15 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
ToTBolk!
:T
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 10:15:42 #162
388664 crew  Dotteke
pi_220874300
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:09 schreef ToT het volgende:

[..]
Nee absoluut niet, de langste wachtrij was 30 minuten! :D
O dat valt mee. Dan had je daar geluk mee
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220874302
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:14 schreef ToT het volgende:

[..]
Niets hoeft, behalve bolken.
Bolk
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 24 mei 2026 @ 10:16:05 #164
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874304
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:15 schreef ToT het volgende:

[..]
:T
Beter is deze natuurlijk

Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874306
Wel opvallend trouwens dat de medewerker bij de ingang van het spookslot een transgender was. Die had ook wel een verbitterde zure houding die qua sfeer er wel bij paste! _O-
pi_220874307
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:16 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Beter is deze natuurlijk

[ afbeelding ]
B-) Echt wel!
Misschien dat ik die bonenmachine weer eens van zolder ga halen, maar Senseo slurpen is gewoon een stuk voordeliger.
  zondag 24 mei 2026 @ 10:17:15 #167
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874310
Die medewerker moest iedereen hartelijk groeten?
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zondag 24 mei 2026 @ 10:18:38 #168
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874315
Met een chagrijnig smoelwerk:

"Welkom bij de Efteling, ik wens je veel plezier vandaag"
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zondag 24 mei 2026 @ 10:18:55 #169
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220874319
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:04 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je kan het hem niet kwalijk nemen, tis en blijft een man :D
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:06 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
:*

Ik doe mijn best om ontwerp in hoofd te houden

Is doodle achtig
Ik jullie hebben me geïnspireerd...

Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220874338
^O^
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220874349
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Die medewerker moest iedereen hartelijk groeten?
Ja en de kinderen meten of ze wel groot genoeg waren.
Eenmaal door de eerste poort moest diegene met een takkenbezem over de grond vegen om je wat te laten schrikken.
De chagrijnige blik in de ogen daarbij....tja, hoorde dat bij de rol, of haat diegene nou oprecht mensen? (Misschien door vragen/opmerkingen over of die persoon nou een man of een vrouw is.)
Die regenboogvlag-tattoo viel overigens wel goed op. :P
  zondag 24 mei 2026 @ 10:20:33 #172
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874350
Bolk..
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zondag 24 mei 2026 @ 10:22:00 #173
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874367
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:20 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja en de kinderen meten of ze wel groot genoeg waren.
Eenmaal door de eerste poort moest diegene met een takkenbezem over de grond vegen om je wat te laten schrikken.
De chagrijnige blik in de ogen daarbij....tja, hoorde dat bij de rol, of haat diegene nou oprecht mensen? (Misschien door vragen/opmerkingen over of die persoon nou een man of een vrouw is.)
Die regenboogvlag-tattoo viel overigens wel goed op. :P
't lijkt me vreselijk werk, zoiets. Na een half uur ben je dat helemaal zat.
Hopelijk rouleren ze daar de medewerkers qua standplaats, dat iedereen elk half uur iets anders mag doen.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874394
958c436e84f064cf67ba691a8b2d3a426a74f652.jpg?1779611020
Zoiets gaat het worden

Fring portretje hihi
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220874396
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:22 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
't lijkt me vreselijk werk, zoiets. Na een half uur ben je dat helemaal zat.
Hopelijk rouleren ze daar de medewerkers qua standplaats, dat iedereen elk half uur iets anders mag doen.
Mwah kweenie; de meeste mensen daar zijn blij dat ze er zijn, en jij mag er een deel van zijn die mensen een onvergetelijke dag te geven,.
In een kraampje was er nog een ander vaag jong gastje die me niet echt het gevoel gaf dat-ie deze mindset had (om het maar voorzichtig uit te drukken), maar verder waren alle medewerkers echt super vriendelijk en spontaan! *O*
  zondag 24 mei 2026 @ 10:27:56 #176
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874434
En na de zomer een dagje Walibi? Dat is in elk geval wat dichterbij (qua afstand).
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874450
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:27 schreef gebrokenglas het volgende:
En na de zomer een dagje Walibi? Dat is in elk geval wat dichterbij (qua afstand).
Is een idee idd! :Y ^O^
Vorige week heb ik ook wat tips gekregen voor kleine tripjes.
  zondag 24 mei 2026 @ 10:32:55 #178
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874493
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:29 schreef ToT het volgende:

[..]
Is een idee idd! :Y ^O^
Vorige week heb ik ook wat tips gekregen voor kleine tripjes.
Als mini-ToT dieren leuk vindt, dan is Pantropica wellicht nog wat, en anders is er een kleine zoo Dierenpark Taman Indonesia, vlakbij Havelte. Wel een kleine zoo. En niet elke dag open.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874499
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:32 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Als mini-ToT dieren leuk vindt, dan is Pantropica wellicht nog wat, en anders is er een kleine zoo Dierenpark Taman Indonesia, vlakbij Havelte. Wel een kleine zoo. En niet elke dag open.
Pantropica, dat was voorheen toch de Orchideeënhoeve? Zijn we laatst weer een keer geweest, samen met zijn beste vriendinnetje! ^O^
  zondag 24 mei 2026 @ 10:35:27 #180
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874503
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:34 schreef ToT het volgende:

[..]
Pantropica, dat was voorheen toch de Orchideeënhoeve? Zijn we laatst weer een keer geweest, samen met zijn beste vriendinnetje! ^O^
Ja, klopt, ze hebben een nieuwe naam. Ik ben er nu 2 keer geweest.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874504
Het rifaquarium in Zoo Antwerpen O+
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 24 mei 2026 @ 10:35:50 #182
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874507
Vlindertuinen zijn er ook in overvloed. Maar of je daar de aandacht van een kind lang mee vasthoudt....
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zondag 24 mei 2026 @ 10:36:42 #183
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874510
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het rifaquarium in Zoo Antwerpen O+
Die ken ik niet (meer). Dat is al zo lang geleden, dat ik in Zoo Antwerpen ben geweest.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 10:38:32 #184
388664 crew  Dotteke
pi_220874517
Binky in Apeldoorn is ook leuk ToT kan mini zich volgens mij wel heel goed vermaken. ZIjn ook diertjes waar je tussen kan lopen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 10:39:26 #185
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874521
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:38 schreef Dotteke het volgende:
Binky in Apeldoorn is ook leuk ToT kan mini zich volgens mij wel heel goed vermaken. ZIjn ook diertjes waar je tussen kan lopen
Die ken ik niet. Mooie tip ^O^
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 10:40:10 #186
388664 crew  Dotteke
pi_220874523
Od de brugkabouter in Eerbeek, gratis speeltuin als je gebruik maakt van het terras
Ben daar heel veel met Max geweest
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 10:40:38 #187
388664 crew  Dotteke
pi_220874529
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:39 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Die ken ik niet. Mooie tip ^O^
Ja is van alles te doen daar. Ben er een paar keer met Max en een keer met de andere kleintjes geweest
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220874548
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:35 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Ja, klopt, ze hebben een nieuwe naam. Ik ben er nu 2 keer geweest.
Dat deel met die vogeltjes vind ik het enige slecht er aan; feitelijk een grote lege ruimte met wat vogeltjes die je kunt voeren. In Emmen en Arnhem is het tenminste in een mooie natuurlijke omgeving.
pi_220874554
Apeldoorn en Eerbeek zijn niet echt in de buurt hier, maar misschien is het wel iets om in gedachten te houden als we daar in de omgeving komen! :Y
  zondag 24 mei 2026 @ 10:44:37 #190
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874558
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:43 schreef ToT het volgende:

[..]
Dat deel met die vogeltjes vind ik het enige slecht er aan; feitelijk een grote lege ruimte met wat vogeltjes die je kunt voeren. In Emmen en Arnhem is het tenminste in een mooie natuurlijke omgeving.
Ja, klopt, die tropische tuinen in Burger's zoo en Emmen zijn heel mooi. :Y
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874592
Mini is alleen doodsbang voor die vogeltjes. Was eerst niet zo, maar hij zag dat anderen bsang waren en dat heeft hem ook bang gemaakt.
pi_220874595
Ik wilde Speelstad Oranje suggereren maar ik zie dat dat al een hele tijd dicht is i.v.m. faillissement van Van der Most.

Oh, en goedemorgen! :W
pi_220874598
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:47 schreef Bargehassus het volgende:
Ik wilde Speelstad Oranje suggereren maar ik zie dat dat al een hele tijd dicht is i.v.m. faillissement van Van der Most.

Oh, en goedemorgen! :W
:W Goeiemorgen!
pi_220874600
Ja ik wil sowieso een keer met hem naar Burgers Zoo, en het openluchtmuseum.
pi_220874615
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:49 schreef ToT het volgende:
Ja ik wil sowieso een keer met hem naar Burgers Zoo, en het openluchtmuseum.
Zoveel te doen!
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 10:54:26 #196
388664 crew  Dotteke
pi_220874622
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:47 schreef Bargehassus het volgende:
Ik wilde Speelstad Oranje suggereren maar ik zie dat dat al een hele tijd dicht is i.v.m. faillissement van Van der Most.

Oh, en goedemorgen! :W
Morguh Barge :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220874623
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:54 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh Barge :W
Mogguh Dottie! :W
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 10:56:57 #198
388664 crew  Dotteke
pi_220874633
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:55 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Mogguh Dottie! :W
Hoe is het met je? Beetje wakker nu :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 11:01:06 #199
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220874648
Moggûh 2.0 :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220874664
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:56 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hoe is het met je? Beetje wakker nu :P
Ja best. Ondanks de warmte behoorlijk goed geslapen dus hopelijk zijn we een beetje wakker. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')