Klopt ja; die verhoudingen zijn gewoon echt scheef.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat valt mee. Ik heb wel anderhalf uur voor zo'n achtbaan staan wachten. En na 2 minuten is zo'n ritje al voorbij.
Ja, kinderen hebben een energie, dat is onvoorstelbaar.quote:
Echt wel!quote:Op zondag 24 mei 2026 10:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, kinderen hebben een energie,dat is onvoorstelbaar.
Zo'n dagje Efteling daar moet ik serieus van bijkomen,minstens een dag.
Same here, maar dan me een lullig kopne Senseo.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:13 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas zit onderuitgezakt achter de desktop rustig zijn mok koffie te drinken
quote:Op zondag 24 mei 2026 10:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here, maar dan me een lullig kopne Senseo.
Niets hoeft, behalve bolken.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
Lang geleden dat ik nog in de Efteling ben geweest
Hoeft niet echt
O dat valt mee. Dan had je daar geluk meequote:Op zondag 24 mei 2026 10:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, de langste wachtrij was 30 minuten!
Bolkquote:
quote:Op zondag 24 mei 2026 10:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Beter is deze natuurlijk
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 mei 2026 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het hem niet kwalijk nemen, tis en blijft een man
Ik jullie hebben me geïnspireerd...quote:Op zondag 24 mei 2026 10:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om ontwerp in hoofd te houden
Is doodle achtig
Ja en de kinderen meten of ze wel groot genoeg waren.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Die medewerker moest iedereen hartelijk groeten?
't lijkt me vreselijk werk, zoiets. Na een half uur ben je dat helemaal zat.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en de kinderen meten of ze wel groot genoeg waren.
Eenmaal door de eerste poort moest diegene met een takkenbezem over de grond vegen om je wat te laten schrikken.
De chagrijnige blik in de ogen daarbij....tja, hoorde dat bij de rol, of haat diegene nou oprecht mensen? (Misschien door vragen/opmerkingen over of die persoon nou een man of een vrouw is.)
Die regenboogvlag-tattoo viel overigens wel goed op.
Mwah kweenie; de meeste mensen daar zijn blij dat ze er zijn, en jij mag er een deel van zijn die mensen een onvergetelijke dag te geven,.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
't lijkt me vreselijk werk, zoiets. Na een half uur ben je dat helemaal zat.
Hopelijk rouleren ze daar de medewerkers qua standplaats, dat iedereen elk half uur iets anders mag doen.
Is een idee idd!quote:Op zondag 24 mei 2026 10:27 schreef gebrokenglas het volgende:
En na de zomer een dagje Walibi? Dat is in elk geval wat dichterbij (qua afstand).
Als mini-ToT dieren leuk vindt, dan is Pantropica wellicht nog wat, en anders is er een kleine zoo Dierenpark Taman Indonesia, vlakbij Havelte. Wel een kleine zoo. En niet elke dag open.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Is een idee idd!![]()
Vorige week heb ik ook wat tips gekregen voor kleine tripjes.
Pantropica, dat was voorheen toch de Orchideeënhoeve? Zijn we laatst weer een keer geweest, samen met zijn beste vriendinnetje!quote:Op zondag 24 mei 2026 10:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als mini-ToT dieren leuk vindt, dan is Pantropica wellicht nog wat, en anders is er een kleine zoo Dierenpark Taman Indonesia, vlakbij Havelte. Wel een kleine zoo. En niet elke dag open.
Ja, klopt, ze hebben een nieuwe naam. Ik ben er nu 2 keer geweest.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Pantropica, dat was voorheen toch de Orchideeënhoeve? Zijn we laatst weer een keer geweest, samen met zijn beste vriendinnetje!
Die ken ik niet (meer). Dat is al zo lang geleden, dat ik in Zoo Antwerpen ben geweest.quote:
Die ken ik niet. Mooie tipquote:Op zondag 24 mei 2026 10:38 schreef Dotteke het volgende:
Binky in Apeldoorn is ook leuk ToT kan mini zich volgens mij wel heel goed vermaken. ZIjn ook diertjes waar je tussen kan lopen
Ja is van alles te doen daar. Ben er een paar keer met Max en een keer met de andere kleintjes geweestquote:
Dat deel met die vogeltjes vind ik het enige slecht er aan; feitelijk een grote lege ruimte met wat vogeltjes die je kunt voeren. In Emmen en Arnhem is het tenminste in een mooie natuurlijke omgeving.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, klopt, ze hebben een nieuwe naam. Ik ben er nu 2 keer geweest.
Ja, klopt, die tropische tuinen in Burger's zoo en Emmen zijn heel mooi.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat deel met die vogeltjes vind ik het enige slecht er aan; feitelijk een grote lege ruimte met wat vogeltjes die je kunt voeren. In Emmen en Arnhem is het tenminste in een mooie natuurlijke omgeving.
quote:Op zondag 24 mei 2026 10:47 schreef Bargehassus het volgende:
Ik wilde Speelstad Oranje suggereren maar ik zie dat dat al een hele tijd dicht is i.v.m. faillissement van Van der Most.
Oh, en goedemorgen!
Zoveel te doen!quote:Op zondag 24 mei 2026 10:49 schreef ToT het volgende:
Ja ik wil sowieso een keer met hem naar Burgers Zoo, en het openluchtmuseum.
Morguh Bargequote:Op zondag 24 mei 2026 10:47 schreef Bargehassus het volgende:
Ik wilde Speelstad Oranje suggereren maar ik zie dat dat al een hele tijd dicht is i.v.m. faillissement van Van der Most.
Oh, en goedemorgen!
Hoe is het met je? Beetje wakker nuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |