abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 mei 2026 @ 10:27:56 #176
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874434
En na de zomer een dagje Walibi? Dat is in elk geval wat dichterbij (qua afstand).
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874450
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:27 schreef gebrokenglas het volgende:
En na de zomer een dagje Walibi? Dat is in elk geval wat dichterbij (qua afstand).
Is een idee idd! :Y ^O^
Vorige week heb ik ook wat tips gekregen voor kleine tripjes.
  zondag 24 mei 2026 @ 10:32:55 #178
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874493
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:29 schreef ToT het volgende:

[..]
Is een idee idd! :Y ^O^
Vorige week heb ik ook wat tips gekregen voor kleine tripjes.
Als mini-ToT dieren leuk vindt, dan is Pantropica wellicht nog wat, en anders is er een kleine zoo Dierenpark Taman Indonesia, vlakbij Havelte. Wel een kleine zoo. En niet elke dag open.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874499
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:32 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Als mini-ToT dieren leuk vindt, dan is Pantropica wellicht nog wat, en anders is er een kleine zoo Dierenpark Taman Indonesia, vlakbij Havelte. Wel een kleine zoo. En niet elke dag open.
Pantropica, dat was voorheen toch de Orchideeënhoeve? Zijn we laatst weer een keer geweest, samen met zijn beste vriendinnetje! ^O^
  zondag 24 mei 2026 @ 10:35:27 #180
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874503
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:34 schreef ToT het volgende:

[..]
Pantropica, dat was voorheen toch de Orchideeënhoeve? Zijn we laatst weer een keer geweest, samen met zijn beste vriendinnetje! ^O^
Ja, klopt, ze hebben een nieuwe naam. Ik ben er nu 2 keer geweest.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874504
Het rifaquarium in Zoo Antwerpen O+
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 24 mei 2026 @ 10:35:50 #182
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874507
Vlindertuinen zijn er ook in overvloed. Maar of je daar de aandacht van een kind lang mee vasthoudt....
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zondag 24 mei 2026 @ 10:36:42 #183
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874510
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het rifaquarium in Zoo Antwerpen O+
Die ken ik niet (meer). Dat is al zo lang geleden, dat ik in Zoo Antwerpen ben geweest.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 10:38:32 #184
388664 crew  Dotteke
pi_220874517
Binky in Apeldoorn is ook leuk ToT kan mini zich volgens mij wel heel goed vermaken. ZIjn ook diertjes waar je tussen kan lopen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 10:39:26 #185
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874521
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:38 schreef Dotteke het volgende:
Binky in Apeldoorn is ook leuk ToT kan mini zich volgens mij wel heel goed vermaken. ZIjn ook diertjes waar je tussen kan lopen
Die ken ik niet. Mooie tip ^O^
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 10:40:10 #186
388664 crew  Dotteke
pi_220874523
Od de brugkabouter in Eerbeek, gratis speeltuin als je gebruik maakt van het terras
Ben daar heel veel met Max geweest
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 10:40:38 #187
388664 crew  Dotteke
pi_220874529
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:39 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Die ken ik niet. Mooie tip ^O^
Ja is van alles te doen daar. Ben er een paar keer met Max en een keer met de andere kleintjes geweest
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220874548
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:35 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Ja, klopt, ze hebben een nieuwe naam. Ik ben er nu 2 keer geweest.
Dat deel met die vogeltjes vind ik het enige slecht er aan; feitelijk een grote lege ruimte met wat vogeltjes die je kunt voeren. In Emmen en Arnhem is het tenminste in een mooie natuurlijke omgeving.
pi_220874554
Apeldoorn en Eerbeek zijn niet echt in de buurt hier, maar misschien is het wel iets om in gedachten te houden als we daar in de omgeving komen! :Y
  zondag 24 mei 2026 @ 10:44:37 #190
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874558
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:43 schreef ToT het volgende:

[..]
Dat deel met die vogeltjes vind ik het enige slecht er aan; feitelijk een grote lege ruimte met wat vogeltjes die je kunt voeren. In Emmen en Arnhem is het tenminste in een mooie natuurlijke omgeving.
Ja, klopt, die tropische tuinen in Burger's zoo en Emmen zijn heel mooi. :Y
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874592
Mini is alleen doodsbang voor die vogeltjes. Was eerst niet zo, maar hij zag dat anderen bsang waren en dat heeft hem ook bang gemaakt.
pi_220874595
Ik wilde Speelstad Oranje suggereren maar ik zie dat dat al een hele tijd dicht is i.v.m. faillissement van Van der Most.

Oh, en goedemorgen! :W
pi_220874598
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:47 schreef Bargehassus het volgende:
Ik wilde Speelstad Oranje suggereren maar ik zie dat dat al een hele tijd dicht is i.v.m. faillissement van Van der Most.

Oh, en goedemorgen! :W
:W Goeiemorgen!
pi_220874600
Ja ik wil sowieso een keer met hem naar Burgers Zoo, en het openluchtmuseum.
pi_220874615
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:49 schreef ToT het volgende:
Ja ik wil sowieso een keer met hem naar Burgers Zoo, en het openluchtmuseum.
Zoveel te doen!
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 10:54:26 #196
388664 crew  Dotteke
pi_220874622
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:47 schreef Bargehassus het volgende:
Ik wilde Speelstad Oranje suggereren maar ik zie dat dat al een hele tijd dicht is i.v.m. faillissement van Van der Most.

Oh, en goedemorgen! :W
Morguh Barge :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220874623
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:54 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh Barge :W
Mogguh Dottie! :W
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 10:56:57 #198
388664 crew  Dotteke
pi_220874633
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:55 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Mogguh Dottie! :W
Hoe is het met je? Beetje wakker nu :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 11:01:06 #199
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220874648
Moggûh 2.0 :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220874664
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:56 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hoe is het met je? Beetje wakker nu :P
Ja best. Ondanks de warmte behoorlijk goed geslapen dus hopelijk zijn we een beetje wakker. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')