Is een idee idd!quote:Op zondag 24 mei 2026 10:27 schreef gebrokenglas het volgende:
En na de zomer een dagje Walibi? Dat is in elk geval wat dichterbij (qua afstand).
Als mini-ToT dieren leuk vindt, dan is Pantropica wellicht nog wat, en anders is er een kleine zoo Dierenpark Taman Indonesia, vlakbij Havelte. Wel een kleine zoo. En niet elke dag open.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Is een idee idd!![]()
Vorige week heb ik ook wat tips gekregen voor kleine tripjes.
Pantropica, dat was voorheen toch de Orchideeënhoeve? Zijn we laatst weer een keer geweest, samen met zijn beste vriendinnetje!quote:Op zondag 24 mei 2026 10:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als mini-ToT dieren leuk vindt, dan is Pantropica wellicht nog wat, en anders is er een kleine zoo Dierenpark Taman Indonesia, vlakbij Havelte. Wel een kleine zoo. En niet elke dag open.
Ja, klopt, ze hebben een nieuwe naam. Ik ben er nu 2 keer geweest.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Pantropica, dat was voorheen toch de Orchideeënhoeve? Zijn we laatst weer een keer geweest, samen met zijn beste vriendinnetje!
Die ken ik niet (meer). Dat is al zo lang geleden, dat ik in Zoo Antwerpen ben geweest.quote:
Die ken ik niet. Mooie tipquote:Op zondag 24 mei 2026 10:38 schreef Dotteke het volgende:
Binky in Apeldoorn is ook leuk ToT kan mini zich volgens mij wel heel goed vermaken. ZIjn ook diertjes waar je tussen kan lopen
Ja is van alles te doen daar. Ben er een paar keer met Max en een keer met de andere kleintjes geweestquote:
Dat deel met die vogeltjes vind ik het enige slecht er aan; feitelijk een grote lege ruimte met wat vogeltjes die je kunt voeren. In Emmen en Arnhem is het tenminste in een mooie natuurlijke omgeving.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, klopt, ze hebben een nieuwe naam. Ik ben er nu 2 keer geweest.
Ja, klopt, die tropische tuinen in Burger's zoo en Emmen zijn heel mooi.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat deel met die vogeltjes vind ik het enige slecht er aan; feitelijk een grote lege ruimte met wat vogeltjes die je kunt voeren. In Emmen en Arnhem is het tenminste in een mooie natuurlijke omgeving.
quote:Op zondag 24 mei 2026 10:47 schreef Bargehassus het volgende:
Ik wilde Speelstad Oranje suggereren maar ik zie dat dat al een hele tijd dicht is i.v.m. faillissement van Van der Most.
Oh, en goedemorgen!
Zoveel te doen!quote:Op zondag 24 mei 2026 10:49 schreef ToT het volgende:
Ja ik wil sowieso een keer met hem naar Burgers Zoo, en het openluchtmuseum.
Morguh Bargequote:Op zondag 24 mei 2026 10:47 schreef Bargehassus het volgende:
Ik wilde Speelstad Oranje suggereren maar ik zie dat dat al een hele tijd dicht is i.v.m. faillissement van Van der Most.
Oh, en goedemorgen!
Hoe is het met je? Beetje wakker nuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |