abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:10:42 #101
388664 crew  Dotteke
pi_220873571
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:08 schreef _UserName_ het volgende:
Dametje is lastig vandaag -O-
O last van het weer?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 08:11:17 #102
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220873574
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:10 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O last van het weer?
Denk het, heeft ook kort geslapen, was vroeg wakker, wil alles maar niks tegelijk
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:11:18 #103
388664 crew  Dotteke
pi_220873575
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:08 schreef Chandler het volgende:

[..]
Yup. En nog te komen, alleen vandaag geen verplichtingen. Al denk ik wel straks naar de rommelmarkt in Roden te gaan maar twijfel nog.. voel me bluh, dus moet even de nodige energie verzamelen.. of niet
Gewoon lekker gaan Chandler, je houdt van rommelmarkten, wie weet geeft het je energie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:11:46 #104
388664 crew  Dotteke
pi_220873576
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:10 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Moeten er wel een paar Vollidioten zijn die mij mijn gang laten gaan :D
Kijk eens aan lieffie, geniet er van :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 08:12:02 #105
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873577
Je hebt er mooi weer bij, da's altijd mooi. En dan ergens op een terras neerstrijken, voor een kopje koffie c_/ ^O^
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zondag 24 mei 2026 @ 08:12:16 #106
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873579
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Kijk eens aan lieffie, geniet er van :*
[ afbeelding ]
Kijk eens aan _O_
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:12:43 #107
388664 crew  Dotteke
pi_220873582
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:11 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Denk het, heeft ook kort geslapen, was vroeg wakker, wil alles maar niks tegelijk
A vervelend. Hopelijk wordt ze niet ziek en is het van het weer.
Het is ook in een keer heel warm.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220873585
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Gewoon lekker gaan Chandler, je houdt van rommelmarkten, wie weet geeft het je energie
Yup! altijd! Alleen is een rommelmarkt vaak x minuten heen, klein rondje van max 10 minuten en dan weer x terug.. vaak weeg het niet op tegen de kosten! :+

Maar misschien pak ik straks ook wel de fiets en ga naar de tuin of stad (Grotemarkt is 10 minuten lopen).

Ben nog niet uit wat de dag echt gaat brengen.. eerst zo maar eens even mijzelf opfrissen!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:13:37 #109
388664 crew  Dotteke
pi_220873586
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Je hebt er mooi weer bij, da's altijd mooi. En dan ergens op een terras neerstrijken, voor een kopje koffie c_/ ^O^
Dat doe jij graag he op een terrasje zitten.

Ik vind dat ook wel gezellig maar met die prijzen van tegenwoordig geen hol meer aan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:14:52 #110
388664 crew  Dotteke
pi_220873590
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:13 schreef Chandler het volgende:

[..]
Yup! altijd! Alleen is een rommelmarkt vaak x minuten heen, klein rondje van max 10 minuten en dan weer x terug.. vaak weeg het niet op tegen de kosten! :+

Maar misschien pak ik straks ook wel de fiets en ga naar de tuin of stad (Grotemarkt is 10 minuten lopen).

Ben nog niet uit wat de dag echt gaat brengen.. eerst zo maar eens even mijzelf opfrissen!
Dat laatste heb ik bij mij zelf al gedaan :D
Mijn dag gaat weinig brengen. Lekker rustig binnen blijven met alles zoveel mogelijk dicht.

Hoop dat je ondanks alles toch iets leuks weet te vinden om te doen Chandler
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 08:15:09 #111
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873592
Tsja, op de vrijmarkt met Koningsdag had ik het na 1 ronde rondlopen ook wel gezien eigenlijk. Maar goed er was meer te zien en te beleven.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zondag 24 mei 2026 @ 08:15:38 #112
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873595
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat laatste heb ik bij mij zelf al gedaan :D
Mijn dag gaat weinig brengen. Lekker rustig binnen blijven met alles zoveel mogelijk dicht.

Hoop dat je ondanks alles toch iets leuks weet te vinden om te doen Chandler
Ik heb alles nu nog open. Als de temperatuur buiten hoger wordt dan binnen, gooi ik alles dicht.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220873596
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat laatste heb ik bij mij zelf al gedaan :D
Mijn dag gaat weinig brengen. Lekker rustig binnen blijven met alles zoveel mogelijk dicht.

Hoop dat je ondanks alles toch iets leuks weet te vinden om te doen Chandler
Nice! dan ben je al verder dan ik! :+

Geeft vaak wel energie!

Maar waarom alles dicht? en weinig brengen?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220873598
Zo erg gaat het toch niet worden vandaag? 25 hier... lekker! :@
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:17:03 #115
388664 crew  Dotteke
pi_220873602
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Ik heb alles nu nog open. Als de temperatuur buiten hoger wordt dan binnen, gooi ik alles dicht.
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Ik heb alles nu nog open. Als de temperatuur buiten hoger wordt dan binnen, gooi ik alles dicht.
Voor heb ik wel open maar achter staat de zon al op, dus dat laat ik al dicht
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:19:15 #116
388664 crew  Dotteke
pi_220873606
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:15 schreef Chandler het volgende:

[..]
Nice! dan ben je al verder dan ik! :+

Geeft vaak wel energie!

Maar waarom alles dicht? en weinig brengen?
Voor de zon, ik heb de hele dag zon, eerst aan de achterkant, dan heb ik alles dicht.
En dan op de voorkant tot de klok van 20.30 uur
Dat is een van de nadelen van de zomer bijna de hele dag in het donker zitten.
En weinig brengen bedoel ik meer dat ik geen afspraken en plannen heb om vandaag iets te gaan doen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:19:51 #117
388664 crew  Dotteke
pi_220873609
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:16 schreef Chandler het volgende:
Zo erg gaat het toch niet worden vandaag? 25 hier... lekker! :@
27 hier, dinsdag 32
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220873625
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:19 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Voor de zon, ik heb de hele dag zon, eerst aan de achterkant, dan heb ik alles dicht.
En dan op de voorkant tot de klok van 20.30 uur
Dat is een van de nadelen van de zomer bijna de hele dag in het donker zitten.
En weinig brengen bedoel ik meer dat ik geen afspraken en plannen heb om vandaag iets te gaan doen
Oh!

Ik heb het hier ook altijd warm, maar vlucht dan vaak naar de tuin. Daar is ook een meer vlakbij waar ik vaak even afkoel.

Vandaag dus ook geen afspraken, heerlijk toch! Al vind ik zelf fijn om wel afspraken te hebben, dan hoef ik zelf geen doelen te stellen (zit een beetje in het aard van het beestje om een doel te moeten hebben...)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:39:37 #119
388664 crew  Dotteke
pi_220873641
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:27 schreef Chandler het volgende:

[..]
Oh!

Ik heb het hier ook altijd warm, maar vlucht dan vaak naar de tuin. Daar is ook een meer vlakbij waar ik vaak even afkoel.

Vandaag dus ook geen afspraken, heerlijk toch! Al vind ik zelf fijn om wel afspraken te hebben, dan hoef ik zelf geen doelen te stellen (zit een beetje in het aard van het beestje om een doel te moeten hebben...)
O dan woon je wel lekker met een meer vlakbij. Ik vond het gisteren buiten warmer dan binnen.
Dan stel je als doel dat je geen doel hoeft te hebben vandaag en je van het moment mag genieten.
Makkelijker gezegd dan gedaan denk ik :@
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 08:46:04 #120
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873659
c_/
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220873660
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dan woon je wel lekker met een meer vlakbij. Ik vond het gisteren buiten warmer dan binnen.
Dan stel je als doel dat je geen doel hoeft te hebben vandaag en je van het moment mag genieten.
Makkelijker gezegd dan gedaan denk ik :@
Is is ondertussen al een doel bij gekomen.

Ik heb onlangs een vouwfietsje gekocht en die ga ik straks fixen met een vriend (ga naar hem toe, hij mag niet rijden ivm medicatie). En hij gaat die fixen (master fietsenmaker).

Doel gezet _O_
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 24 mei 2026 @ 08:51:45 #122
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873667
En koffie drinken, is ook een doel :@ c_/
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zondag 24 mei 2026 @ 08:53:40 #123
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220873670
Ik ga deze TT over 3 weken hebben
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:54:41 #124
388664 crew  Dotteke
pi_220873674
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:46 schreef Chandler het volgende:

[..]
Is is ondertussen al een doel bij gekomen.

Ik heb onlangs een vouwfietsje gekocht en die ga ik straks fixen met een vriend (ga naar hem toe, hij mag niet rijden ivm medicatie). En hij gaat die fixen (master fietsenmaker).

Doel gezet _O_
Kijk, de dag kan beginnen, doelen zijn gekomen nu de uitvoering nog :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:54:52 #125
388664 crew  Dotteke
pi_220873675
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:51 schreef gebrokenglas het volgende:
En koffie drinken, is ook een doel :@ c_/
Dat is het b este doel van de dag
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:55:04 #126
388664 crew  Dotteke
pi_220873676
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:53 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ga deze TT over 3 weken hebben
Hoelang ga je?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220873703
Blub again

Deze week geen begeleid werk
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 24 mei 2026 @ 09:12:28 #128
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873742
Bolk
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220873764
Ennnnn.....Mini was om 7 uur al weer wakker! :')

:W Môgguh luitjes!
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 09:21:52 #130
388664 crew  Dotteke
pi_220873769
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:20 schreef ToT het volgende:
Ennnnn.....Mini was om 7 uur al weer wakker! :')

:W Môgguh luitjes!
Hey ToT :W
Mooi op tijd _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 09:34:54 #131
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873897
Bolk.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zondag 24 mei 2026 @ 09:37:03 #132
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220873954
Koffie gvd en snel!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 09:38:48 #133
388664 crew  Dotteke
pi_220873993
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:37 schreef DJMO het volgende:
Koffie gvd en snel!
c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zondag 24 mei 2026 @ 09:40:29 #134
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220874014
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]
c_/
Gracias
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220874047
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:21 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey ToT :W
Mooi op tijd _O-
Ja mooi kut, na zo'n vermoeiende dag als gisteren.
Gelukkig liet hij me steeds 10 - 15 minuten wegdoezelen tot hij me weer vroeg om naar beneden te gaan! :')
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 09:42:10 #137
388664 crew  Dotteke
pi_220874060
Beetje geslapen. las dat Rob je al wakker had gemaakt voor je goed en wel sliep gisteren avond?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 09:43:27 #138
388664 crew  Dotteke
pi_220874089
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:41 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja mooi kut, na zo'n vermoeiende dag als gisteren.
Gelukkig liet hij me steeds 10 - 15 minuten wegdoezelen tot hij me weer vroeg om naar beneden te gaan! :')
Papa is broken, maar je hebt wel een prachtige dag gehad het reizen niet mee gerekend
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220874108
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Papa is broken, maar je hebt wel een prachtige dag gehad het reizen niet mee gerekend
In de Efteling was Mini oververmoeid en oververhit. De dag had wel beter gekund, maar we hebben ook zeker wel prachtige dingen meegemaakt daar! :Y
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 09:54:54 #140
388664 crew  Dotteke
pi_220874182
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:44 schreef ToT het volgende:

[..]
In de Efteling was Mini oververmoeid en oververhit. De dag had wel beter gekund, maar we hebben ook zeker wel prachtige dingen meegemaakt daar! :Y
Ja het was wel een hele warme dag om de hele dag buiten te lopen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220874202
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:54 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja het was wel een hele warme dag om de hele dag buiten te lopen.
Ja google zei dat het 26 graden zou worden, maar dat was vast hier in Drenthe! _O-
pi_220874221
19 graden hier
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 10:03:51 #143
388664 crew  Dotteke
pi_220874233
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:57 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja google zei dat het 26 graden zou worden, maar dat was vast hier in Drenthe! _O-
26 graden is ook heet als je de hele dag in de zon moet lopen
Was het druk?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zondag 24 mei 2026 @ 10:04:18 #144
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220874235
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:42 schreef Dotteke het volgende:
Beetje geslapen. las dat Rob je al wakker had gemaakt voor je goed en wel sliep gisteren avond?
Ja, augurk dat het is. Eerst me naar brengen en tien minuten later komen vragen of ik nog wakker ben omdat hij de auto bij de lidl gaat parkeren om goedkoper op te laden :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 10:04:51 #145
388664 crew  Dotteke
pi_220874240
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:04 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ja, augurk dat het is. Eerst me naar brengen en tien minuten later komen vragen of ik nog wakker ben omdat hij de auto bij de lidl gaat parkeren om goedkoper op te laden :')
Je kan het hem niet kwalijk nemen, tis en blijft een man :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220874246
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:04 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ja, augurk dat het is. Eerst me naar brengen en tien minuten later komen vragen of ik nog wakker ben omdat hij de auto bij de lidl gaat parkeren om goedkoper op te laden :')
:*

Ik doe mijn best om ontwerp in hoofd te houden

Is doodle achtig
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 24 mei 2026 @ 10:07:57 #147
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874248
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:37 schreef DJMO het volgende:
Koffie gvd en snel!
* gebrokenglas schenkt snel wat in :o

Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874255
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:03 schreef Dotteke het volgende:

[..]
26 graden is ook heet als je de hele dag in de zon moet lopen
Was het druk?
Nee absoluut niet, de langste wachtrij was 30 minuten! :D
  zondag 24 mei 2026 @ 10:09:56 #150
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874264
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:09 schreef ToT het volgende:

[..]
Nee absoluut niet, de langste wachtrij was 30 minuten! :D
Dat valt mee. Ik heb wel anderhalf uur voor zo'n achtbaan staan wachten. En na 2 minuten is zo'n ritje al voorbij.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874272
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:09 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Dat valt mee. Ik heb wel anderhalf uur voor zo'n achtbaan staan wachten. En na 2 minuten is zo'n ritje al voorbij.
Klopt ja; die verhoudingen zijn gewoon echt scheef.

Mini wilde op een gegeven moment meer de speeltuinen in enzo. Als je daarna weer in wachtrijen gaat staan voelt het wel echt extra kut, ook al is het maar 20 minuutjes of zo.
  zondag 24 mei 2026 @ 10:11:40 #152
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874273
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:20 schreef ToT het volgende:
Ennnnn.....Mini was om 7 uur al weer wakker! :')

Ja, kinderen hebben een energie, dat is onvoorstelbaar.
Zo'n dagje Efteling daar moet ik serieus van bijkomen, minstens een dag, vaak meer. :@
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874275
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:11 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Ja, kinderen hebben een energie,dat is onvoorstelbaar.
Zo'n dagje Efteling daar moet ik serieus van bijkomen,minstens een dag.
Echt wel!
Ja gisteren was het juist andersom; toen was ik juist degene met energie! :') Tot hij dus de speeltuintjes in ging, toen zakte alles bij me weg en werd hij juist energiek en zat hij te zeggen dat ik niet zo sloom moest doen! _O- o|O
  zondag 24 mei 2026 @ 10:13:34 #154
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874277
* gebrokenglas zit onderuitgezakt achter de desktop rustig zijn mok koffie te drinken c_/
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874279
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:13 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas zit onderuitgezakt achter de desktop rustig zijn mok koffie te drinken c_/
Same here, maar dan me een lullig kopne Senseo. :')
pi_220874282
Lang geleden dat ik nog in de Efteling ben geweest

Hoeft niet echt
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220874283
Die is ook weer op, zo nog maar weer een lullig bakkie pakken.
  zondag 24 mei 2026 @ 10:14:46 #158
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874284
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:14 schreef ToT het volgende:

[..]
Same here, maar dan me een lullig kopne Senseo. :')
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874285
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
Lang geleden dat ik nog in de Efteling ben geweest

Hoeft niet echt
Niets hoeft, behalve bolken.
  zondag 24 mei 2026 @ 10:15:17 #160
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874289
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:14 schreef ToT het volgende:

[..]
Niets hoeft, behalve bolken.
ToTBolk!
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874294
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:15 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
ToTBolk!
:T
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 10:15:42 #162
388664 crew  Dotteke
pi_220874300
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:09 schreef ToT het volgende:

[..]
Nee absoluut niet, de langste wachtrij was 30 minuten! :D
O dat valt mee. Dan had je daar geluk mee
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220874302
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:14 schreef ToT het volgende:

[..]
Niets hoeft, behalve bolken.
Bolk
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 24 mei 2026 @ 10:16:05 #164
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874304
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:15 schreef ToT het volgende:

[..]
:T
Beter is deze natuurlijk

Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874306
Wel opvallend trouwens dat de medewerker bij de ingang van het spookslot een transgender was. Die had ook wel een verbitterde zure houding die qua sfeer er wel bij paste! _O-
pi_220874307
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:16 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Beter is deze natuurlijk

[ afbeelding ]
B-) Echt wel!
Misschien dat ik die bonenmachine weer eens van zolder ga halen, maar Senseo slurpen is gewoon een stuk voordeliger.
  zondag 24 mei 2026 @ 10:17:15 #167
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874310
Die medewerker moest iedereen hartelijk groeten?
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zondag 24 mei 2026 @ 10:18:38 #168
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874315
Met een chagrijnig smoelwerk:

"Welkom bij de Efteling, ik wens je veel plezier vandaag"
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zondag 24 mei 2026 @ 10:18:55 #169
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220874319
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:04 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je kan het hem niet kwalijk nemen, tis en blijft een man :D
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:06 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
:*

Ik doe mijn best om ontwerp in hoofd te houden

Is doodle achtig
Ik jullie hebben me geïnspireerd...

Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220874338
^O^
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220874349
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Die medewerker moest iedereen hartelijk groeten?
Ja en de kinderen meten of ze wel groot genoeg waren.
Eenmaal door de eerste poort moest diegene met een takkenbezem over de grond vegen om je wat te laten schrikken.
De chagrijnige blik in de ogen daarbij....tja, hoorde dat bij de rol, of haat diegene nou oprecht mensen? (Misschien door vragen/opmerkingen over of die persoon nou een man of een vrouw is.)
Die regenboogvlag-tattoo viel overigens wel goed op. :P
  zondag 24 mei 2026 @ 10:20:33 #172
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874350
Bolk..
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zondag 24 mei 2026 @ 10:22:00 #173
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874367
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:20 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja en de kinderen meten of ze wel groot genoeg waren.
Eenmaal door de eerste poort moest diegene met een takkenbezem over de grond vegen om je wat te laten schrikken.
De chagrijnige blik in de ogen daarbij....tja, hoorde dat bij de rol, of haat diegene nou oprecht mensen? (Misschien door vragen/opmerkingen over of die persoon nou een man of een vrouw is.)
Die regenboogvlag-tattoo viel overigens wel goed op. :P
't lijkt me vreselijk werk, zoiets. Na een half uur ben je dat helemaal zat.
Hopelijk rouleren ze daar de medewerkers qua standplaats, dat iedereen elk half uur iets anders mag doen.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874394
958c436e84f064cf67ba691a8b2d3a426a74f652.jpg?1779611020
Zoiets gaat het worden

Fring portretje hihi
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220874396
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:22 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
't lijkt me vreselijk werk, zoiets. Na een half uur ben je dat helemaal zat.
Hopelijk rouleren ze daar de medewerkers qua standplaats, dat iedereen elk half uur iets anders mag doen.
Mwah kweenie; de meeste mensen daar zijn blij dat ze er zijn, en jij mag er een deel van zijn die mensen een onvergetelijke dag te geven,.
In een kraampje was er nog een ander vaag jong gastje die me niet echt het gevoel gaf dat-ie deze mindset had (om het maar voorzichtig uit te drukken), maar verder waren alle medewerkers echt super vriendelijk en spontaan! *O*
  zondag 24 mei 2026 @ 10:27:56 #176
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874434
En na de zomer een dagje Walibi? Dat is in elk geval wat dichterbij (qua afstand).
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874450
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:27 schreef gebrokenglas het volgende:
En na de zomer een dagje Walibi? Dat is in elk geval wat dichterbij (qua afstand).
Is een idee idd! :Y ^O^
Vorige week heb ik ook wat tips gekregen voor kleine tripjes.
  zondag 24 mei 2026 @ 10:32:55 #178
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874493
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:29 schreef ToT het volgende:

[..]
Is een idee idd! :Y ^O^
Vorige week heb ik ook wat tips gekregen voor kleine tripjes.
Als mini-ToT dieren leuk vindt, dan is Pantropica wellicht nog wat, en anders is er een kleine zoo Dierenpark Taman Indonesia, vlakbij Havelte. Wel een kleine zoo. En niet elke dag open.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874499
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:32 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Als mini-ToT dieren leuk vindt, dan is Pantropica wellicht nog wat, en anders is er een kleine zoo Dierenpark Taman Indonesia, vlakbij Havelte. Wel een kleine zoo. En niet elke dag open.
Pantropica, dat was voorheen toch de Orchideeënhoeve? Zijn we laatst weer een keer geweest, samen met zijn beste vriendinnetje! ^O^
  zondag 24 mei 2026 @ 10:35:27 #180
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874503
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:34 schreef ToT het volgende:

[..]
Pantropica, dat was voorheen toch de Orchideeënhoeve? Zijn we laatst weer een keer geweest, samen met zijn beste vriendinnetje! ^O^
Ja, klopt, ze hebben een nieuwe naam. Ik ben er nu 2 keer geweest.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874504
Het rifaquarium in Zoo Antwerpen O+
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 24 mei 2026 @ 10:35:50 #182
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874507
Vlindertuinen zijn er ook in overvloed. Maar of je daar de aandacht van een kind lang mee vasthoudt....
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zondag 24 mei 2026 @ 10:36:42 #183
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874510
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het rifaquarium in Zoo Antwerpen O+
Die ken ik niet (meer). Dat is al zo lang geleden, dat ik in Zoo Antwerpen ben geweest.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 10:38:32 #184
388664 crew  Dotteke
pi_220874517
Binky in Apeldoorn is ook leuk ToT kan mini zich volgens mij wel heel goed vermaken. ZIjn ook diertjes waar je tussen kan lopen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 10:39:26 #185
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874521
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:38 schreef Dotteke het volgende:
Binky in Apeldoorn is ook leuk ToT kan mini zich volgens mij wel heel goed vermaken. ZIjn ook diertjes waar je tussen kan lopen
Die ken ik niet. Mooie tip ^O^
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 10:40:10 #186
388664 crew  Dotteke
pi_220874523
Od de brugkabouter in Eerbeek, gratis speeltuin als je gebruik maakt van het terras
Ben daar heel veel met Max geweest
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 10:40:38 #187
388664 crew  Dotteke
pi_220874529
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:39 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Die ken ik niet. Mooie tip ^O^
Ja is van alles te doen daar. Ben er een paar keer met Max en een keer met de andere kleintjes geweest
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220874548
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:35 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Ja, klopt, ze hebben een nieuwe naam. Ik ben er nu 2 keer geweest.
Dat deel met die vogeltjes vind ik het enige slecht er aan; feitelijk een grote lege ruimte met wat vogeltjes die je kunt voeren. In Emmen en Arnhem is het tenminste in een mooie natuurlijke omgeving.
pi_220874554
Apeldoorn en Eerbeek zijn niet echt in de buurt hier, maar misschien is het wel iets om in gedachten te houden als we daar in de omgeving komen! :Y
  zondag 24 mei 2026 @ 10:44:37 #190
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874558
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:43 schreef ToT het volgende:

[..]
Dat deel met die vogeltjes vind ik het enige slecht er aan; feitelijk een grote lege ruimte met wat vogeltjes die je kunt voeren. In Emmen en Arnhem is het tenminste in een mooie natuurlijke omgeving.
Ja, klopt, die tropische tuinen in Burger's zoo en Emmen zijn heel mooi. :Y
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874592
Mini is alleen doodsbang voor die vogeltjes. Was eerst niet zo, maar hij zag dat anderen bsang waren en dat heeft hem ook bang gemaakt.
pi_220874595
Ik wilde Speelstad Oranje suggereren maar ik zie dat dat al een hele tijd dicht is i.v.m. faillissement van Van der Most.

Oh, en goedemorgen! :W
pi_220874598
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:47 schreef Bargehassus het volgende:
Ik wilde Speelstad Oranje suggereren maar ik zie dat dat al een hele tijd dicht is i.v.m. faillissement van Van der Most.

Oh, en goedemorgen! :W
:W Goeiemorgen!
pi_220874600
Ja ik wil sowieso een keer met hem naar Burgers Zoo, en het openluchtmuseum.
pi_220874615
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:49 schreef ToT het volgende:
Ja ik wil sowieso een keer met hem naar Burgers Zoo, en het openluchtmuseum.
Zoveel te doen!
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 10:54:26 #196
388664 crew  Dotteke
pi_220874622
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:47 schreef Bargehassus het volgende:
Ik wilde Speelstad Oranje suggereren maar ik zie dat dat al een hele tijd dicht is i.v.m. faillissement van Van der Most.

Oh, en goedemorgen! :W
Morguh Barge :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220874623
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:54 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh Barge :W
Mogguh Dottie! :W
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 10:56:57 #198
388664 crew  Dotteke
pi_220874633
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:55 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Mogguh Dottie! :W
Hoe is het met je? Beetje wakker nu :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 11:01:06 #199
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220874648
Moggûh 2.0 :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220874664
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:56 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hoe is het met je? Beetje wakker nu :P
Ja best. Ondanks de warmte behoorlijk goed geslapen dus hopelijk zijn we een beetje wakker. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')