O last van het weer?quote:
Denk het, heeft ook kort geslapen, was vroeg wakker, wil alles maar niks tegelijkquote:
Gewoon lekker gaan Chandler, je houdt van rommelmarkten, wie weet geeft het je energiequote:Op zondag 24 mei 2026 08:08 schreef Chandler het volgende:
[..]
Yup. En nog te komen, alleen vandaag geen verplichtingen. Al denk ik wel straks naar de rommelmarkt in Roden te gaan maar twijfel nog.. voel me bluh, dus moet even de nodige energie verzamelen.. of niet
Kijk eens aan lieffie, geniet er vanquote:Op zondag 24 mei 2026 08:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moeten er wel een paar Vollidioten zijn die mij mijn gang laten gaan
Kijk eens aanquote:Op zondag 24 mei 2026 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk eens aan lieffie, geniet er van![]()
[ afbeelding ]
A vervelend. Hopelijk wordt ze niet ziek en is het van het weer.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Denk het, heeft ook kort geslapen, was vroeg wakker, wil alles maar niks tegelijk
Yup! altijd! Alleen is een rommelmarkt vaak x minuten heen, klein rondje van max 10 minuten en dan weer x terug.. vaak weeg het niet op tegen de kosten!quote:Op zondag 24 mei 2026 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon lekker gaan Chandler, je houdt van rommelmarkten, wie weet geeft het je energie
Dat doe jij graag he op een terrasje zitten.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Je hebt er mooi weer bij, da's altijd mooi. En dan ergens op een terras neerstrijken, voor een kopje koffie![]()
Dat laatste heb ik bij mij zelf al gedaanquote:Op zondag 24 mei 2026 08:13 schreef Chandler het volgende:
[..]
Yup! altijd! Alleen is een rommelmarkt vaak x minuten heen, klein rondje van max 10 minuten en dan weer x terug.. vaak weeg het niet op tegen de kosten!
Maar misschien pak ik straks ook wel de fiets en ga naar de tuin of stad (Grotemarkt is 10 minuten lopen).
Ben nog niet uit wat de dag echt gaat brengen.. eerst zo maar eens even mijzelf opfrissen!
Ik heb alles nu nog open. Als de temperatuur buiten hoger wordt dan binnen, gooi ik alles dicht.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik bij mij zelf al gedaan![]()
Mijn dag gaat weinig brengen. Lekker rustig binnen blijven met alles zoveel mogelijk dicht.
Hoop dat je ondanks alles toch iets leuks weet te vinden om te doen Chandler
Nice! dan ben je al verder dan ik!quote:Op zondag 24 mei 2026 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik bij mij zelf al gedaan![]()
Mijn dag gaat weinig brengen. Lekker rustig binnen blijven met alles zoveel mogelijk dicht.
Hoop dat je ondanks alles toch iets leuks weet te vinden om te doen Chandler
quote:Op zondag 24 mei 2026 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb alles nu nog open. Als de temperatuur buiten hoger wordt dan binnen, gooi ik alles dicht.
Voor heb ik wel open maar achter staat de zon al op, dus dat laat ik al dichtquote:Op zondag 24 mei 2026 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb alles nu nog open. Als de temperatuur buiten hoger wordt dan binnen, gooi ik alles dicht.
Voor de zon, ik heb de hele dag zon, eerst aan de achterkant, dan heb ik alles dicht.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:15 schreef Chandler het volgende:
[..]
Nice! dan ben je al verder dan ik!
Geeft vaak wel energie!
Maar waarom alles dicht? en weinig brengen?
27 hier, dinsdag 32quote:Op zondag 24 mei 2026 08:16 schreef Chandler het volgende:
Zo erg gaat het toch niet worden vandaag? 25 hier... lekker!
Oh!quote:Op zondag 24 mei 2026 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor de zon, ik heb de hele dag zon, eerst aan de achterkant, dan heb ik alles dicht.
En dan op de voorkant tot de klok van 20.30 uur
Dat is een van de nadelen van de zomer bijna de hele dag in het donker zitten.
En weinig brengen bedoel ik meer dat ik geen afspraken en plannen heb om vandaag iets te gaan doen
O dan woon je wel lekker met een meer vlakbij. Ik vond het gisteren buiten warmer dan binnen.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:27 schreef Chandler het volgende:
[..]
Oh!
Ik heb het hier ook altijd warm, maar vlucht dan vaak naar de tuin. Daar is ook een meer vlakbij waar ik vaak even afkoel.
Vandaag dus ook geen afspraken, heerlijk toch! Al vind ik zelf fijn om wel afspraken te hebben, dan hoef ik zelf geen doelen te stellen (zit een beetje in het aard van het beestje om een doel te moeten hebben...)
Is is ondertussen al een doel bij gekomen.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan woon je wel lekker met een meer vlakbij. Ik vond het gisteren buiten warmer dan binnen.
Dan stel je als doel dat je geen doel hoeft te hebben vandaag en je van het moment mag genieten.
Makkelijker gezegd dan gedaan denk ik
Kijk, de dag kan beginnen, doelen zijn gekomen nu de uitvoering nogquote:Op zondag 24 mei 2026 08:46 schreef Chandler het volgende:
[..]
Is is ondertussen al een doel bij gekomen.
Ik heb onlangs een vouwfietsje gekocht en die ga ik straks fixen met een vriend (ga naar hem toe, hij mag niet rijden ivm medicatie). En hij gaat die fixen (master fietsenmaker).
Doel gezet
Dat is het b este doel van de dagquote:
Hoelang ga je?quote:
Hey ToTquote:Op zondag 24 mei 2026 09:20 schreef ToT het volgende:
Ennnnn.....Mini was om 7 uur al weer wakker!Môgguh luitjes!
quote:
Graciasquote:
Ja mooi kut, na zo'n vermoeiende dag als gisteren.quote:
Papa is broken, maar je hebt wel een prachtige dag gehad het reizen niet mee gerekendquote:Op zondag 24 mei 2026 09:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mooi kut, na zo'n vermoeiende dag als gisteren.
Gelukkig liet hij me steeds 10 - 15 minuten wegdoezelen tot hij me weer vroeg om naar beneden te gaan!
In de Efteling was Mini oververmoeid en oververhit. De dag had wel beter gekund, maar we hebben ook zeker wel prachtige dingen meegemaakt daar!quote:Op zondag 24 mei 2026 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Papa is broken, maar je hebt wel een prachtige dag gehad het reizen niet mee gerekend
Ja het was wel een hele warme dag om de hele dag buiten te lopen.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:44 schreef ToT het volgende:
[..]
In de Efteling was Mini oververmoeid en oververhit. De dag had wel beter gekund, maar we hebben ook zeker wel prachtige dingen meegemaakt daar!
Ja google zei dat het 26 graden zou worden, maar dat was vast hier in Drenthe!quote:Op zondag 24 mei 2026 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het was wel een hele warme dag om de hele dag buiten te lopen.
26 graden is ook heet als je de hele dag in de zon moet lopenquote:Op zondag 24 mei 2026 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja google zei dat het 26 graden zou worden, maar dat was vast hier in Drenthe!
Ja, augurk dat het is. Eerst me naar brengen en tien minuten later komen vragen of ik nog wakker ben omdat hij de auto bij de lidl gaat parkeren om goedkoper op te ladenquote:Op zondag 24 mei 2026 09:42 schreef Dotteke het volgende:
Beetje geslapen. las dat Rob je al wakker had gemaakt voor je goed en wel sliep gisteren avond?
Je kan het hem niet kwalijk nemen, tis en blijft een manquote:Op zondag 24 mei 2026 10:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, augurk dat het is. Eerst me naar brengen en tien minuten later komen vragen of ik nog wakker ben omdat hij de auto bij de lidl gaat parkeren om goedkoper op te laden
quote:Op zondag 24 mei 2026 10:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, augurk dat het is. Eerst me naar brengen en tien minuten later komen vragen of ik nog wakker ben omdat hij de auto bij de lidl gaat parkeren om goedkoper op te laden
Nee absoluut niet, de langste wachtrij was 30 minuten!quote:Op zondag 24 mei 2026 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
26 graden is ook heet als je de hele dag in de zon moet lopen
Was het druk?
Dat valt mee. Ik heb wel anderhalf uur voor zo'n achtbaan staan wachten. En na 2 minuten is zo'n ritje al voorbij.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, de langste wachtrij was 30 minuten!
Klopt ja; die verhoudingen zijn gewoon echt scheef.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat valt mee. Ik heb wel anderhalf uur voor zo'n achtbaan staan wachten. En na 2 minuten is zo'n ritje al voorbij.
Ja, kinderen hebben een energie, dat is onvoorstelbaar.quote:
Echt wel!quote:Op zondag 24 mei 2026 10:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, kinderen hebben een energie,dat is onvoorstelbaar.
Zo'n dagje Efteling daar moet ik serieus van bijkomen,minstens een dag.
Same here, maar dan me een lullig kopne Senseo.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:13 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas zit onderuitgezakt achter de desktop rustig zijn mok koffie te drinken
quote:Op zondag 24 mei 2026 10:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here, maar dan me een lullig kopne Senseo.
Niets hoeft, behalve bolken.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
Lang geleden dat ik nog in de Efteling ben geweest
Hoeft niet echt
O dat valt mee. Dan had je daar geluk meequote:Op zondag 24 mei 2026 10:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, de langste wachtrij was 30 minuten!
Bolkquote:
quote:Op zondag 24 mei 2026 10:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Beter is deze natuurlijk
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 mei 2026 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het hem niet kwalijk nemen, tis en blijft een man
Ik jullie hebben me geïnspireerd...quote:Op zondag 24 mei 2026 10:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om ontwerp in hoofd te houden
Is doodle achtig
Ja en de kinderen meten of ze wel groot genoeg waren.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Die medewerker moest iedereen hartelijk groeten?
't lijkt me vreselijk werk, zoiets. Na een half uur ben je dat helemaal zat.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en de kinderen meten of ze wel groot genoeg waren.
Eenmaal door de eerste poort moest diegene met een takkenbezem over de grond vegen om je wat te laten schrikken.
De chagrijnige blik in de ogen daarbij....tja, hoorde dat bij de rol, of haat diegene nou oprecht mensen? (Misschien door vragen/opmerkingen over of die persoon nou een man of een vrouw is.)
Die regenboogvlag-tattoo viel overigens wel goed op.
Mwah kweenie; de meeste mensen daar zijn blij dat ze er zijn, en jij mag er een deel van zijn die mensen een onvergetelijke dag te geven,.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
't lijkt me vreselijk werk, zoiets. Na een half uur ben je dat helemaal zat.
Hopelijk rouleren ze daar de medewerkers qua standplaats, dat iedereen elk half uur iets anders mag doen.
Is een idee idd!quote:Op zondag 24 mei 2026 10:27 schreef gebrokenglas het volgende:
En na de zomer een dagje Walibi? Dat is in elk geval wat dichterbij (qua afstand).
Als mini-ToT dieren leuk vindt, dan is Pantropica wellicht nog wat, en anders is er een kleine zoo Dierenpark Taman Indonesia, vlakbij Havelte. Wel een kleine zoo. En niet elke dag open.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Is een idee idd!![]()
Vorige week heb ik ook wat tips gekregen voor kleine tripjes.
Pantropica, dat was voorheen toch de Orchideeënhoeve? Zijn we laatst weer een keer geweest, samen met zijn beste vriendinnetje!quote:Op zondag 24 mei 2026 10:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als mini-ToT dieren leuk vindt, dan is Pantropica wellicht nog wat, en anders is er een kleine zoo Dierenpark Taman Indonesia, vlakbij Havelte. Wel een kleine zoo. En niet elke dag open.
Ja, klopt, ze hebben een nieuwe naam. Ik ben er nu 2 keer geweest.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Pantropica, dat was voorheen toch de Orchideeënhoeve? Zijn we laatst weer een keer geweest, samen met zijn beste vriendinnetje!
Die ken ik niet (meer). Dat is al zo lang geleden, dat ik in Zoo Antwerpen ben geweest.quote:
Die ken ik niet. Mooie tipquote:Op zondag 24 mei 2026 10:38 schreef Dotteke het volgende:
Binky in Apeldoorn is ook leuk ToT kan mini zich volgens mij wel heel goed vermaken. ZIjn ook diertjes waar je tussen kan lopen
Ja is van alles te doen daar. Ben er een paar keer met Max en een keer met de andere kleintjes geweestquote:
Dat deel met die vogeltjes vind ik het enige slecht er aan; feitelijk een grote lege ruimte met wat vogeltjes die je kunt voeren. In Emmen en Arnhem is het tenminste in een mooie natuurlijke omgeving.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, klopt, ze hebben een nieuwe naam. Ik ben er nu 2 keer geweest.
Ja, klopt, die tropische tuinen in Burger's zoo en Emmen zijn heel mooi.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat deel met die vogeltjes vind ik het enige slecht er aan; feitelijk een grote lege ruimte met wat vogeltjes die je kunt voeren. In Emmen en Arnhem is het tenminste in een mooie natuurlijke omgeving.
quote:Op zondag 24 mei 2026 10:47 schreef Bargehassus het volgende:
Ik wilde Speelstad Oranje suggereren maar ik zie dat dat al een hele tijd dicht is i.v.m. faillissement van Van der Most.
Oh, en goedemorgen!
Zoveel te doen!quote:Op zondag 24 mei 2026 10:49 schreef ToT het volgende:
Ja ik wil sowieso een keer met hem naar Burgers Zoo, en het openluchtmuseum.
Morguh Bargequote:Op zondag 24 mei 2026 10:47 schreef Bargehassus het volgende:
Ik wilde Speelstad Oranje suggereren maar ik zie dat dat al een hele tijd dicht is i.v.m. faillissement van Van der Most.
Oh, en goedemorgen!
Hoe is het met je? Beetje wakker nuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |