abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:10:42 #101
388664 crew  Dotteke
pi_220873571
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:08 schreef _UserName_ het volgende:
Dametje is lastig vandaag -O-
O last van het weer?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 08:11:17 #102
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220873574
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:10 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O last van het weer?
Denk het, heeft ook kort geslapen, was vroeg wakker, wil alles maar niks tegelijk
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:11:18 #103
388664 crew  Dotteke
pi_220873575
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:08 schreef Chandler het volgende:

[..]
Yup. En nog te komen, alleen vandaag geen verplichtingen. Al denk ik wel straks naar de rommelmarkt in Roden te gaan maar twijfel nog.. voel me bluh, dus moet even de nodige energie verzamelen.. of niet
Gewoon lekker gaan Chandler, je houdt van rommelmarkten, wie weet geeft het je energie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:11:46 #104
388664 crew  Dotteke
pi_220873576
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:10 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Moeten er wel een paar Vollidioten zijn die mij mijn gang laten gaan :D
Kijk eens aan lieffie, geniet er van :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 08:12:02 #105
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873577
Je hebt er mooi weer bij, da's altijd mooi. En dan ergens op een terras neerstrijken, voor een kopje koffie c_/ ^O^
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zondag 24 mei 2026 @ 08:12:16 #106
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873579
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Kijk eens aan lieffie, geniet er van :*
[ afbeelding ]
Kijk eens aan _O_
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:12:43 #107
388664 crew  Dotteke
pi_220873582
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:11 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Denk het, heeft ook kort geslapen, was vroeg wakker, wil alles maar niks tegelijk
A vervelend. Hopelijk wordt ze niet ziek en is het van het weer.
Het is ook in een keer heel warm.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220873585
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Gewoon lekker gaan Chandler, je houdt van rommelmarkten, wie weet geeft het je energie
Yup! altijd! Alleen is een rommelmarkt vaak x minuten heen, klein rondje van max 10 minuten en dan weer x terug.. vaak weeg het niet op tegen de kosten! :+

Maar misschien pak ik straks ook wel de fiets en ga naar de tuin of stad (Grotemarkt is 10 minuten lopen).

Ben nog niet uit wat de dag echt gaat brengen.. eerst zo maar eens even mijzelf opfrissen!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:13:37 #109
388664 crew  Dotteke
pi_220873586
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Je hebt er mooi weer bij, da's altijd mooi. En dan ergens op een terras neerstrijken, voor een kopje koffie c_/ ^O^
Dat doe jij graag he op een terrasje zitten.

Ik vind dat ook wel gezellig maar met die prijzen van tegenwoordig geen hol meer aan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:14:52 #110
388664 crew  Dotteke
pi_220873590
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:13 schreef Chandler het volgende:

[..]
Yup! altijd! Alleen is een rommelmarkt vaak x minuten heen, klein rondje van max 10 minuten en dan weer x terug.. vaak weeg het niet op tegen de kosten! :+

Maar misschien pak ik straks ook wel de fiets en ga naar de tuin of stad (Grotemarkt is 10 minuten lopen).

Ben nog niet uit wat de dag echt gaat brengen.. eerst zo maar eens even mijzelf opfrissen!
Dat laatste heb ik bij mij zelf al gedaan :D
Mijn dag gaat weinig brengen. Lekker rustig binnen blijven met alles zoveel mogelijk dicht.

Hoop dat je ondanks alles toch iets leuks weet te vinden om te doen Chandler
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 08:15:09 #111
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873592
Tsja, op de vrijmarkt met Koningsdag had ik het na 1 ronde rondlopen ook wel gezien eigenlijk. Maar goed er was meer te zien en te beleven.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zondag 24 mei 2026 @ 08:15:38 #112
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873595
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat laatste heb ik bij mij zelf al gedaan :D
Mijn dag gaat weinig brengen. Lekker rustig binnen blijven met alles zoveel mogelijk dicht.

Hoop dat je ondanks alles toch iets leuks weet te vinden om te doen Chandler
Ik heb alles nu nog open. Als de temperatuur buiten hoger wordt dan binnen, gooi ik alles dicht.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220873596
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat laatste heb ik bij mij zelf al gedaan :D
Mijn dag gaat weinig brengen. Lekker rustig binnen blijven met alles zoveel mogelijk dicht.

Hoop dat je ondanks alles toch iets leuks weet te vinden om te doen Chandler
Nice! dan ben je al verder dan ik! :+

Geeft vaak wel energie!

Maar waarom alles dicht? en weinig brengen?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220873598
Zo erg gaat het toch niet worden vandaag? 25 hier... lekker! :@
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:17:03 #115
388664 crew  Dotteke
pi_220873602
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Ik heb alles nu nog open. Als de temperatuur buiten hoger wordt dan binnen, gooi ik alles dicht.
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Ik heb alles nu nog open. Als de temperatuur buiten hoger wordt dan binnen, gooi ik alles dicht.
Voor heb ik wel open maar achter staat de zon al op, dus dat laat ik al dicht
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:19:15 #116
388664 crew  Dotteke
pi_220873606
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:15 schreef Chandler het volgende:

[..]
Nice! dan ben je al verder dan ik! :+

Geeft vaak wel energie!

Maar waarom alles dicht? en weinig brengen?
Voor de zon, ik heb de hele dag zon, eerst aan de achterkant, dan heb ik alles dicht.
En dan op de voorkant tot de klok van 20.30 uur
Dat is een van de nadelen van de zomer bijna de hele dag in het donker zitten.
En weinig brengen bedoel ik meer dat ik geen afspraken en plannen heb om vandaag iets te gaan doen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:19:51 #117
388664 crew  Dotteke
pi_220873609
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:16 schreef Chandler het volgende:
Zo erg gaat het toch niet worden vandaag? 25 hier... lekker! :@
27 hier, dinsdag 32
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220873625
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:19 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Voor de zon, ik heb de hele dag zon, eerst aan de achterkant, dan heb ik alles dicht.
En dan op de voorkant tot de klok van 20.30 uur
Dat is een van de nadelen van de zomer bijna de hele dag in het donker zitten.
En weinig brengen bedoel ik meer dat ik geen afspraken en plannen heb om vandaag iets te gaan doen
Oh!

Ik heb het hier ook altijd warm, maar vlucht dan vaak naar de tuin. Daar is ook een meer vlakbij waar ik vaak even afkoel.

Vandaag dus ook geen afspraken, heerlijk toch! Al vind ik zelf fijn om wel afspraken te hebben, dan hoef ik zelf geen doelen te stellen (zit een beetje in het aard van het beestje om een doel te moeten hebben...)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:39:37 #119
388664 crew  Dotteke
pi_220873641
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:27 schreef Chandler het volgende:

[..]
Oh!

Ik heb het hier ook altijd warm, maar vlucht dan vaak naar de tuin. Daar is ook een meer vlakbij waar ik vaak even afkoel.

Vandaag dus ook geen afspraken, heerlijk toch! Al vind ik zelf fijn om wel afspraken te hebben, dan hoef ik zelf geen doelen te stellen (zit een beetje in het aard van het beestje om een doel te moeten hebben...)
O dan woon je wel lekker met een meer vlakbij. Ik vond het gisteren buiten warmer dan binnen.
Dan stel je als doel dat je geen doel hoeft te hebben vandaag en je van het moment mag genieten.
Makkelijker gezegd dan gedaan denk ik :@
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 08:46:04 #120
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873659
c_/
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220873660
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dan woon je wel lekker met een meer vlakbij. Ik vond het gisteren buiten warmer dan binnen.
Dan stel je als doel dat je geen doel hoeft te hebben vandaag en je van het moment mag genieten.
Makkelijker gezegd dan gedaan denk ik :@
Is is ondertussen al een doel bij gekomen.

Ik heb onlangs een vouwfietsje gekocht en die ga ik straks fixen met een vriend (ga naar hem toe, hij mag niet rijden ivm medicatie). En hij gaat die fixen (master fietsenmaker).

Doel gezet _O_
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 24 mei 2026 @ 08:51:45 #122
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873667
En koffie drinken, is ook een doel :@ c_/
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zondag 24 mei 2026 @ 08:53:40 #123
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220873670
Ik ga deze TT over 3 weken hebben
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:54:41 #124
388664 crew  Dotteke
pi_220873674
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:46 schreef Chandler het volgende:

[..]
Is is ondertussen al een doel bij gekomen.

Ik heb onlangs een vouwfietsje gekocht en die ga ik straks fixen met een vriend (ga naar hem toe, hij mag niet rijden ivm medicatie). En hij gaat die fixen (master fietsenmaker).

Doel gezet _O_
Kijk, de dag kan beginnen, doelen zijn gekomen nu de uitvoering nog :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:54:52 #125
388664 crew  Dotteke
pi_220873675
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:51 schreef gebrokenglas het volgende:
En koffie drinken, is ook een doel :@ c_/
Dat is het b este doel van de dag
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:55:04 #126
388664 crew  Dotteke
pi_220873676
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:53 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ga deze TT over 3 weken hebben
Hoelang ga je?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220873703
Blub again

Deze week geen begeleid werk
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 24 mei 2026 @ 09:12:28 #128
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873742
Bolk
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220873764
Ennnnn.....Mini was om 7 uur al weer wakker! :')

:W Môgguh luitjes!
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 09:21:52 #130
388664 crew  Dotteke
pi_220873769
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:20 schreef ToT het volgende:
Ennnnn.....Mini was om 7 uur al weer wakker! :')

:W Môgguh luitjes!
Hey ToT :W
Mooi op tijd _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 09:34:54 #131
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220873897
Bolk.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zondag 24 mei 2026 @ 09:37:03 #132
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220873954
Koffie gvd en snel!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 09:38:48 #133
388664 crew  Dotteke
pi_220873993
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:37 schreef DJMO het volgende:
Koffie gvd en snel!
c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zondag 24 mei 2026 @ 09:40:29 #134
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220874014
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]
c_/
Gracias
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220874047
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:21 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey ToT :W
Mooi op tijd _O-
Ja mooi kut, na zo'n vermoeiende dag als gisteren.
Gelukkig liet hij me steeds 10 - 15 minuten wegdoezelen tot hij me weer vroeg om naar beneden te gaan! :')
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 09:42:10 #137
388664 crew  Dotteke
pi_220874060
Beetje geslapen. las dat Rob je al wakker had gemaakt voor je goed en wel sliep gisteren avond?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 09:43:27 #138
388664 crew  Dotteke
pi_220874089
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:41 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja mooi kut, na zo'n vermoeiende dag als gisteren.
Gelukkig liet hij me steeds 10 - 15 minuten wegdoezelen tot hij me weer vroeg om naar beneden te gaan! :')
Papa is broken, maar je hebt wel een prachtige dag gehad het reizen niet mee gerekend
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220874108
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Papa is broken, maar je hebt wel een prachtige dag gehad het reizen niet mee gerekend
In de Efteling was Mini oververmoeid en oververhit. De dag had wel beter gekund, maar we hebben ook zeker wel prachtige dingen meegemaakt daar! :Y
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 09:54:54 #140
388664 crew  Dotteke
pi_220874182
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:44 schreef ToT het volgende:

[..]
In de Efteling was Mini oververmoeid en oververhit. De dag had wel beter gekund, maar we hebben ook zeker wel prachtige dingen meegemaakt daar! :Y
Ja het was wel een hele warme dag om de hele dag buiten te lopen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220874202
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:54 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja het was wel een hele warme dag om de hele dag buiten te lopen.
Ja google zei dat het 26 graden zou worden, maar dat was vast hier in Drenthe! _O-
pi_220874221
19 graden hier
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 10:03:51 #143
388664 crew  Dotteke
pi_220874233
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:57 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja google zei dat het 26 graden zou worden, maar dat was vast hier in Drenthe! _O-
26 graden is ook heet als je de hele dag in de zon moet lopen
Was het druk?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zondag 24 mei 2026 @ 10:04:18 #144
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220874235
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:42 schreef Dotteke het volgende:
Beetje geslapen. las dat Rob je al wakker had gemaakt voor je goed en wel sliep gisteren avond?
Ja, augurk dat het is. Eerst me naar brengen en tien minuten later komen vragen of ik nog wakker ben omdat hij de auto bij de lidl gaat parkeren om goedkoper op te laden :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 10:04:51 #145
388664 crew  Dotteke
pi_220874240
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:04 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ja, augurk dat het is. Eerst me naar brengen en tien minuten later komen vragen of ik nog wakker ben omdat hij de auto bij de lidl gaat parkeren om goedkoper op te laden :')
Je kan het hem niet kwalijk nemen, tis en blijft een man :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220874246
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:04 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ja, augurk dat het is. Eerst me naar brengen en tien minuten later komen vragen of ik nog wakker ben omdat hij de auto bij de lidl gaat parkeren om goedkoper op te laden :')
:*

Ik doe mijn best om ontwerp in hoofd te houden

Is doodle achtig
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 24 mei 2026 @ 10:07:57 #147
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874248
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:37 schreef DJMO het volgende:
Koffie gvd en snel!
* gebrokenglas schenkt snel wat in :o

Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220874255
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:03 schreef Dotteke het volgende:

[..]
26 graden is ook heet als je de hele dag in de zon moet lopen
Was het druk?
Nee absoluut niet, de langste wachtrij was 30 minuten! :D
  zondag 24 mei 2026 @ 10:09:56 #150
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220874264
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:09 schreef ToT het volgende:

[..]
Nee absoluut niet, de langste wachtrij was 30 minuten! :D
Dat valt mee. Ik heb wel anderhalf uur voor zo'n achtbaan staan wachten. En na 2 minuten is zo'n ritje al voorbij.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')