Mooi zo, het was hier echt warm boven. Was vergeten gisteren avond de ramen ope te gooien bovenquote:Op zondag 24 mei 2026 11:04 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ja best. Ondanks de warmte behoorlijk goed geslapen dus hopelijk zijn we een beetje wakker.
Koffie doet veel...quote:Op zondag 24 mei 2026 11:04 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ja best. Ondanks de warmte behoorlijk goed geslapen dus hopelijk zijn we een beetje wakker.
Dan ben je er ook weer gelijk vanaf, als ze alles tegelijk doen. Maar op zondag? Dat vind ik heel wat minder.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:06 schreef _UserName_ het volgende:
Buren zijn aan het schuren, zagen en hogedrukspuit tegelijk bezig. De tering wat een herrie..
Pff nou.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:07 schreef Dotteke het volgende:
Waren hier net ook mensen buiten met iets bezig wat veel herrie maakte
Mensen die werken nemen de zondag vaak als klus dag dan hebben ze de tijd
Je woont vast niet in Staphorst, dan waren ze met pek en veren het dorp uitgejaagd.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:06 schreef _UserName_ het volgende:
Buren zijn aan het schuren, zagen en hogedrukspuit tegelijk bezig. De tering wat een herrie..
Hahaha jaquote:Op zondag 24 mei 2026 11:09 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Je woont vast niet in Staphorst, dan waren ze met pek en veren het dorp uitgejaagd.
Ja ik wil één dezer dagen ook weer barbecuen, maar het is nu serieus echt te heel op het dakterras.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:09 schreef gebrokenglas het volgende:
En natuurlijk de barbecue - zit je weer in de lucht van verbrand vlees en houtskool.
En natuurlijk niet zachtjes maar gewoon 'gooi' en veel lawaai...quote:Op zondag 24 mei 2026 11:10 schreef ToT het volgende:
Hier is het binnenshius heerlijk koel, maar de muren zijn ook enorm dik.
Schuin tegenover m'n huis werd er weer van alles in een bouwcontainer geflikkerd vanmorgen.
Best gek, dat gebeurt steeds vooral 's ochtends, en met name op de zondag!
Ja, ik snap dat barbequen ook niet zo goed. Is het al zo warm buiten, ga je ook nog een keer met je hoofd boven een vuurtje staan.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:09 schreef gebrokenglas het volgende:
En natuurlijk de barbecue - zit je weer in de lucht van verbrand vlees en houtskool.
Ik weet dat hij heel veel werkt en zij niks kan, ze hebben ook hulptroepen ingeschakeld zie ik. Zondag op zich geen probleem mee, maar al die harde tonen door elkaar word ik kriegel vanquote:Op zondag 24 mei 2026 11:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan ben je er ook weer gelijk vanaf, als ze alles tegelijk doen. Maar op zondag? Dat vind ik heel wat minder.
Het meest irritante geluid, de trimmer.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik weet dat hij heel veel werkt en zij niks kan, ze hebben ook hulptroepen ingeschakeld zie ik. Zondag op zich geen probleem mee, maar al die harde tonen door elkaar word ik kriegel van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |