abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:18:44 #1
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_220861815
En door... :)

ik moet nog bijlezen in het vorige deel. las nu alleen nog:

quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:59 schreef amaranta het volgende:
Mijn puber is voor de verandering weer zijn id verloren. De vorige keer lag hij in de sportschool. Maar nu is hij hem verloren in het winkelcentrum.

Zelf boeit het hem niet zo volgens mij.. maar moest vandaag met school naar Den Haag, en heeft nu dus zijn paspoort mee.
Aargh. Dat is onze jongste dus ook al een aantal keren overkomen. Staat zelfs inmiddels op een soort van zwarte lijst omdat dat zo vaak gebeurd is, dat ze het verdacht vinden. :o

Duur geintje elke keer ook.

[ Bericht 82% gewijzigd door trui op 22-05-2026 16:24:44 ]
in de haak.
pi_220861885
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:34 schreef Ynske het volgende:
Hier net het bericht gehad dat klas naar huis geldt en dat die van mij vrij heeft.
Wat betekent dat? Leerkracht ziek?

@Troel :*

@amaranta Lijkt me lastig met je vader. En frustrerend van de kwijtgeraakte spullen. Ik vrees het moment dat de mijne qua leeftijd verplicht ID mee moet nemen...

@Schanu Onze avonddriedaagse is ook over 2 weken. Er zijn hier maar 3 richtingen het dorp uit, dus meer routes vallen er niet te nemen _O- Afstanden zijn ook bij benadering.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 22 mei 2026 @ 16:39:15 #3
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_220861932
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:31 schreef Hupje het volgende:

[..]
Wat betekent dat? Leerkracht ziek?

@:Troel :*

@:amaranta Lijkt me lastig met je vader. En frustrerend van de kwijtgeraakte spullen. Ik vrees het moment dat de mijne qua leeftijd verplicht ID mee moet nemen...

@:Schanu Onze avonddriedaagse is ook over 2 weken. Er zijn hier maar 3 richtingen het dorp uit, dus meer routes vallen er niet te nemen _O- Afstanden zijn ook bij benadering.
Ja meerdere leerkrachten afwezig door ziekte en niet meer op te vangen met onderwijsondersteuners. Door dat rooster is elke dag een andere klas aan de beurt om thuis te blijven zodat niet een klas bv de hele week thuis moet blijven.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_220862119
Dingen kwijt, check. Vanmorgen nog, zn sokken én zn vest. Boeken zijn ook van die items die altijd kwijt zijn :') Oortjes? Maand later pas dmv tracking gelokaliseerd, wel teruggekregen toen.
Hij moest een keer naar ah, had mijn bankpas mee, komt terug, pasje kwijt. 6x de appie doorgelopen, foonnummer bij de servicebalie achtergelaten, bank gebeld en pas laten blokkeren. En toen vond ie mijn pas terug. In zn zak, net na sluitingstijd van de bank én op een vrijdag :')
Verder is ie grootverbruiker van geodriehoeken. Ja mam, ze breken snel... En het zijn dan van die buigzame he?

Zn verstand is ie ook vaak kwijt, btw maar zoeken is nutteloos :P
Maar, hij heeft ook zo zn lieve momenten O+

Goeie tt @trui! Mehn, tis me nu al te warm.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mushanga71 op 22-05-2026 17:27:12 ]
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:40:42 #5
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220862260
Geodriehoeken en passers. Die kocht ik in bulk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220862361
Geodriehoeken inderdaad. Zoon had er 2 die allebei braken. Dus ik kocht 2 flexibele.
Daarvan is er al 1 kwijt. :') Pennen kwijt, potloden half opgegeten of geslepen.

Jongens. :{w
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:46:19 #7
37150 livelink
pi_220862574
Het stomme van die flexibele geodriehoek is dat ze niet meer goed meten als ze te ver zijn doorgebogen. Ook flexibel heeft haar grens.
pi_220862577
Passers valt mee maar idd, pennen! Hij sloopt ze, raakt ze kwijt of 'leent' ze uit.
Ik ga aandelen kopen in action :')
Was ie zn etui kwijt, voor de tigste keer, heel school doorzocht. Zie ik dat ding gewoon op de keukenplank staan he?
En troep? Welke troep? Hij ziet het niet |:(
If they say
pi_220862592
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:46 schreef livelink het volgende:
Het stomme van die flexibele geodriehoek is dat ze niet meer goed meten als ze te ver zijn doorgebogen. Ook flexibel heeft haar grens.
Je kan ze ook scheuren :+

Oh, hahaha! Hij komt nu trots zn laatste geodriehoek showen. Die is gespleten 8)7 _O-
If they say
pi_220862631
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:49 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Je kan ze ook scheuren :+

Oh, hahaha! Hij komt nu trots zn laatste geodriehoek showen. Die is gespleten 8)7 _O-
:D Leest hij mee?
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_220862684
B is weer thuis van kamp, volledig gesloopt. En Juul was zo blij, ze was net met haar klas buiten aan het spelen toen de hele colonne auto's toeterend aankwam.

Ik heb hem meteen onder de douche gezet, stinkende beer.

Geen idee of het leuk was, ik ga er wel vanuit, hij is zo moe er komt geen woord uit.

En hier zijn de airco's aangeslingerd. Wekken de zonnepanelen ook niet voor niets op.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 19:02:43 #12
37150 livelink
pi_220862699
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:00 schreef exode het volgende:
B is weer thuis van kamp, volledig gesloopt. En Juul was zo blij, ze was net met haar klas buiten aan het spelen toen de hele colonne auto's toeterend aankwam.

Ik heb hem meteen onder de douche gezet, stinkende beer.

Geen idee of het leuk was, ik ga er wel vanuit, hij is zo moe er komt geen woord uit.

En hier zijn de airco's aangeslingerd. Wekken de zonnepanelen ook niet voor niets op.
Hoe gaat het nu met J. op school? Gaat het wat beter?
  vrijdag 22 mei 2026 @ 19:04:51 #13
37150 livelink
pi_220862724
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:55 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Die van mij tegenwoordig vaak wel. Gelukkig vooral in MUZ, want dat heeft meer zijn interesse.
pi_220862730
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:55 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Nee :D Ik vroeg hem hoe hij toen die geodriehoek in stukjes had gekregen. Gescheurd dus :+
En toen kwam ie met zn laatste aanzetten, vol trots :')
If they say
pi_220862749
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:02 schreef livelink het volgende:

[..]
Hoe gaat het nu met J. op school? Gaat het wat beter?
Hetzelfde helaas. Er zijn volgende week facultatieve 10 minuten gesprekken. 1 leerkracht vroeg zich af waarom we geen afspraak hadden ingediend. Heel simpel, het heeft 0 nut.

Verloofde gaat nu elke dag een half uur met Juul aan de slag om niet met een te grote afstand aan groep 5 te beginnen.

Het is echt het jaar uitzitten.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 19:07:51 #16
37150 livelink
pi_220862761
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:06 schreef exode het volgende:

[..]
Hetzelfde helaas. Er zijn volgende week facultatieve 10 minuten gesprekken. 1 leerkracht vroeg zich af waarom we geen afspraak hadden ingediend. Heel simpel, het heeft 0 nut.

Verloofde gaat nu elke dag een half uur met Juul aan de slag om niet met een te grote afstand aan groep 5 te beginnen.

Het is echt het jaar uitzitten.
-O-
pi_220862832
Aftellen @exode, het einde van het schooljaar komt in zicht... :*

Mijn pubers zijn tot nu toe niet heel vaak dingen kwijt, gelukkig.
We zaten net te kijken, nog 5 weken school en 1 week rommelweek (al zal die week daarvoor ook rommelweek zijn, aangezien dat de week na de toetsweek is).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fake it till you make it...
  vrijdag 22 mei 2026 @ 19:16:53 #18
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220862843
Maar blijven jullie dat vervangen?
Mijn ouders zeiden echt koop maar zelf, nou daar had ik geen zin in dus ik was zuinig op mijn spullen.
Mijn zusje raakte wel eens wat kwijt, nu nog, maar voor de kinderen gold ook zoek het maar uit als het stuk gaat of kwijt raakt. De middelste is net haar moeder, die heeft al vaak een nieuw paspoort van dr eigen geld moeten kopen :D
Ik word hier echt gestoord van dat ik alles kwijt raak, maar het is niet weg, het heeft gewoon nog geen vaste plek.
Maar ik moet eerst een keuken hebben en een logeerkamer en meer kasten :')

Kent iemand Heilige Antonius?
Mijn oma bad vroeger echt de hele dag tot hem omdat ze altijd alles kwijt was toen ze dement was, ik baal dat ik dat beeld niet heb _O-
Het huis blijft hier zo heerlijk koel, gewoon koud nog, wat een verademing met die hete flat!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 22 mei 2026 @ 19:21:26 #19
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220862878
Ik kreeg een keer per jaar nieuwe spullen als dat nodig was, de rest was eigen schuld dikke bult. Heb ik idd wel van geleerd ja. Ik was niet heel zuinig op m’n spullen, maar wel op m’n geld… ik moest er bij de c1000 hard voor werken.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 22 mei 2026 @ 19:34:18 #20
176471 oh-oh
pi_220862970
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:21 schreef Tink89 het volgende:
Ik kreeg een keer per jaar nieuwe spullen als dat nodig was, de rest was eigen schuld dikke bult. Heb ik idd wel van geleerd ja. Ik was niet heel zuinig op m’n spullen, maar wel op m’n geld… ik moest er bij de c1000 hard voor werken.
Dit ja, ik werkte voor leuke dingen niet voor schooltroep dus ik zorgde dat ik dat niet hoefde te kopen!
Ik heb met mijn passer en geo de hele middelbare gedaan, sterker nog, ik heb het laatst pas weggegooid met verhuizen _O-
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 22 mei 2026 @ 19:35:00 #21
176471 oh-oh
pi_220862976
Ok, eerlijk is eerlijk, het was nog zgan :7
7 jaar wiskunde maar amper gebruikt :D
( Groucho Marx )
pi_220863064
Nou ja, als ik het 1 x vervang maar gelijk 2 exemplaren haal. :+
En mijn man brengt van werk gelijk een doos pennen. :')
pi_220863103
Sinds wij de aanbouw hebben gerenoveerd is het duidelijk dat er ergens vocht vandaan komt. We hadden 2 lekkages die allebei zijn opgelost maar de muur naar de buren bleef vochtig. Meerdere keren aangegeven bij ze, maar er was niets aan de hand zeiden ze steeds.

Komt net de buurman langs om te vertellen dat ze morgen de vloer gaan openbreken in hun aanbouw vanwege een lekkage....joh!

Hier nog 8 weken tot de zomervakantie. Hele drukke weken ook. Ik denk er serieus over om 4 weken vrij te nemen. 3 weken echt vrij, 1 week overlap met collega waardoor ik wel bereikbaar moet zijn.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 19:49:24 #24
37150 livelink
pi_220863133
Ja, als mijn kinderen het niet expres kapotmaakten, dan verving ik het gewoon. Zeker die geodriehoeken werden ook gewoon veel gebruikt en elke dag in en uit die etui hielp ook niet. En passers zijn gewoon ondingen, die gaan echt snel kapot. Ik maak echt een onderscheid tussen kapot door gebruik of kapot door misbruik.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 19:50:32 #25
176471 oh-oh
pi_220863148
Pennen moet je meerdere hebben en sowieso vervangen dus die tellen niet mee.
Maar ik heb ook mijn vulpen van de middelbare nog, en nog twee andere vulpennen :D

Oh lekkage is kut, ik hoop dat alles hier droog is.
Het houdt maar niet op bij jullie he?
( Groucho Marx )
pi_220863156
8 weken duurt nog ff @exode...
Fijn dat de buren nu gaan speuren naar de lekkage, hebben jullie daar schade van?
Misschien helemaal geen slecht idee om die weken vrij te nemen, als dat uitkan :*
pi_220863163
Ik baalde daarom ook dat die pinpas gewoon kosteloos werd vervangen toen die kwijt was. Hij kon ook niet meer thuis komen (pinpas zou hij voor de bus gebruiken), werd hij thuisgebracht in de 40 jaar oude Porsche van de ouders van vriend. Echt hoor. }:|

Maar in principe is het wel: vervangen op eigen kosten :Y. Hij mag ook nog een powerbank kopen voor ons. Die was ook mee naar Walibi en guess what? :X
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 22 mei 2026 @ 20:00:58 #28
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_220863240
Oh maar die pas vervangt hij indd zelf. Ga ik niet betalen.

En boete(s) voor fietsen met tel in handen (werk, pizza bezorgen, route kijken) betaalt hij ook zelf. Was overigens maar 1 boete.

Logica is ver te vinden trouwens. Jas heeft 4 zakken, waarvan er 2 borstzakken zijn met rits. En ipv de pas daarin te doen, doet hij de pas in de zak waar zn hand steeds in en uit gaat. Dus hij voelde hem steeds, totdat hij hem niet meer voelde.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 20:03:36 #29
176471 oh-oh
pi_220863260
Vriendin van me deed haar id kaart altijd in haar pakje sigaretten want ze had meestal niks anders bij zich.
Ze heeft 7 x een pakje weggegooid met haar id er in :'(
En die kreeg ook die waarschuwing, en meteen daarna was ze hem weer kwijt.
:+
( Groucho Marx )
  vrijdag 22 mei 2026 @ 20:08:47 #30
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220863290
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:03 schreef oh-oh het volgende:
Vriendin van me deed haar id kaart altijd in haar pakje sigaretten want ze had meestal niks anders bij zich.
Ze heeft 7 x een pakje weggegooid met haar id er in :'(
En die kreeg ook die waarschuwing, en meteen daarna was ze hem weer kwijt.
:+
7?! OMG :')

Mijn kind is heel zuinig op zijn spullen maar dat was ik ook altijd.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_220863313
Ach, die pennen bij action kosten een drol, daar doe ik niet moeilijk over. Geodriehoeken koop ik ook in meervoud, doe ik ook niet moeilijk over :D
Zoon betaald alles met een app op zn foon, weet niet eens waar zijn pasjes zijn. En ID heb ik hem nog niet gegeven, gebruikt zn paspoort als nodig. En ja, ik weet het, verplicht blablabla, maar dat boeit me niet.
Was ie wél zn schoolpas een keer kwijt en de vervanging kost een paar euro. Geen idee hoe ie het voor elkaar kreeg, maar hij hoefde niets te betalen :')
If they say
  vrijdag 22 mei 2026 @ 20:21:29 #32
176471 oh-oh
pi_220863373
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:08 schreef laziness het volgende:

[..]
7?! OMG :')

Ja, echt.
Nou ja heel eerlijk het is geen vriendin van mij maar een vriendin van mijn broertje , zo ken ik haar.
Ik ben 1 x met haar alleen iets gaan doen en werd toen echt compleet gek van haar, ik kan slecht tegen zulke types :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn broertje lacht er nog om, jaren later, die zei ow ja, ik wist wel dat zoiets zou gebeuren :D
( Groucho Marx )
pi_220863470
Wij hebben geen schade van hun lekkage maar de muur blijft te vochtig om af te werken. Terwijl bij ons dus geen lekkage meer is.

Wij hadden een tijd geleden een waterlekkage bedrijf over de vloer en die constateerden ook dat de muur aan de kant van de buren veel te hoge waardes gaf. Die is ook bij ze langs geweest en zag zo al dat het ergens lekte. Dat namen ze dus niet serieus. Maar nu hebben ze echt water op de vloer. Dus ze moeten wel.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 20:41:28 #34
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220863543
Wat een gedoe Exode!

Ik tel met jou en Juul mee af tot einde schooljaar. En dan maar duimen dat ze volgend jaar beter gaat.

Mijn man is jarig, dus we hebben fijn gebarbecued en de kinderen liggen nu rozig van de warmte en met water spelen te slapen. Ik zit te twijfelen; opstaan voor een ijsje of lekker op de bank blijven hangen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_220863692
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:08 schreef laziness het volgende:
Mijn kind lijkt in dat opzicht totaal níet op mij, dus dat is heel frustrerend :')
SPOILER
pi_220863798
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:16 schreef oh-oh het volgende:
Maar blijven jullie dat vervangen?
Mijn ouders zeiden echt koop maar zelf, nou daar had ik geen zin in dus ik was zuinig op mijn spullen.
Mijn zusje raakte wel eens wat kwijt, nu nog, maar voor de kinderen gold ook zoek het maar uit als het stuk gaat of kwijt raakt. De middelste is net haar moeder, die heeft al vaak een nieuw paspoort van dr eigen geld moeten kopen :D
Ik word hier echt gestoord van dat ik alles kwijt raak, maar het is niet weg, het heeft gewoon nog geen vaste plek.
Maar ik moet eerst een keuken hebben en een logeerkamer en meer kasten :')

Kent iemand Heilige Antonius?
Mijn oma bad vroeger echt de hele dag tot hem omdat ze altijd alles kwijt was toen ze dement was, ik baal dat ik dat beeld niet heb _O-
Het huis blijft hier zo heerlijk koel, gewoon koud nog, wat een verademing met die hete flat!
Mijn schoonmoeder gebruikt die zin nog steeds. Heb je geen beeldje voor nodig
Heilige Antonius mijn vriend zorg dat ik mijn .... vind of zoiets.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 21:58:55 #37
176471 oh-oh
pi_220863940
Weet ik maar mijn oma had het beeld op haar slaapkamer staan en bad dan echt tot hem. En ik had dat beeld gewoon graag willen hebben.
Ik ben niet gelovig hoor.
( Groucho Marx )
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:14:39 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220864027
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:01 schreef Hupje het volgende:

[..]
Mijn kind lijkt in dat opzicht totaal níet op mij, dus dat is heel frustrerend :')
SPOILER
-O-
Heb je een (doorlopende) reisverzekering?
pi_220864077
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:14 schreef BE het volgende:

[..]
-O-
Heb je een (doorlopende) reisverzekering?
Ja. Zou die een jas van 4 tientjes dekken op schoolkamp? Ik heb natuurlijk geen bonnetje meer.

Het gaat me ook niet echt om die jas, maar om het gemak waarmee zoiets stuk gaat. En dat ik dan dus vervanging moet regelen. Hij zou zelf namelijk gewoon nog tijden met deze jas naar buiten gaan, maar dat ziet er echt niet uit, dus dat vind ik niet goed.

[ Bericht 10% gewijzigd door Hupje op 22-05-2026 22:32:36 ]
pi_220864131
Ben vandaag bijna van de sokken gereden door een bejaarde vrouw op een e-bike :') Ik kwam van rechts en ze zette een tandje bij ipv te remmen. Haar man was verstandiger en remde wel, en toen ik er tussendoor fietste en opmerkte dat rechts voorrang heeft, mompelde hij een sorry :D
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:37:05 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220864164
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:23 schreef Hupje het volgende:

[..]
Ja. Zou die een jas van 4 tientjes dekken op schoolkamp? Ik heb natuurlijk geen bonnetje meer.

Het gaat me ook niet echt om die jas, maar om het gemak waarmee zoiets stuk gaat. En dat ik dan dus vervanging moet regelen. Hij zou zelf namelijk gewoon nog tijden met deze jas naar buiten gaan, maar dat ziet er echt niet uit, dus dat vind ik niet goed.
Mja… goed punt, eigen risico ook nog natuurlijk…
Het is gewoon irritant idd.
pi_220864172
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:12 schreef Mushanga71 het volgende:
Ach, die pennen bij action kosten een drol, daar doe ik niet moeilijk over. Geodriehoeken koop ik ook in meervoud, doe ik ook niet moeilijk over :D
Zoon betaald alles met een app op zn foon, weet niet eens waar zijn pasjes zijn. En ID heb ik hem nog niet gegeven, gebruikt zn paspoort als nodig. En ja, ik weet het, verplicht blablabla, maar dat boeit me niet.
Was ie wél zn schoolpas een keer kwijt en de vervanging kost een paar euro. Geen idee hoe ie het voor elkaar kreeg, maar hij hoefde niets te betalen :')
Schoolpas is ook al 2 keer kwijt geweest. Die kost 6 euro geloof ik, maar heeft hij zelf betaald. Idem voor boetes van de schoolbieb.

Hij mag nog niet betalen met de telefoon, dat is pas vanaf 15/16? In ieder geval nu nog niet. Dat is wel jammer. ID moet hij volgende maand ook officieel bij zich hebben. Maar volgende maand moet zijn paspoort al vernieuwd. En voor de zomer ook echt nodig, dus ik wacht nog even met die ID. Of krijg je kwantumkorting als je ze samen bestelt? _O-
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_220864301
Dochter was haar id kaart ook kwijt. Al wisten we wel vrij zeker dat het thuis moest zijn gebeurd. Aangezien ze hem nog niet bij zich hoeft te hebben op haar twaalfde hebben we er voor gekozen om te wachten of we hem zouden terugvinden en hebben sowieso nog een paspoort liggen omdat we die vorig jaar nodig hadden. Als hij dan eind van het jaar nog niet gevonden was zouden we een nieuwe aanvragen (omdat die van zoon dan ook zou verlopen, konden we dat mooi samen doen).

Maar gelukkig lag hij ineens op tafel na een paar weken. De schoonmaakster was hem ergens tegen gekomen.

Verder hamer ik er wel altijd op dat ze op moeten letten op hn spullen. Dat gaat over het algemeen best goed gelukkig.
pi_220864799
Mijn jongste was pas zijn fietssleutels kwijt. Hij had een fiets van ons geleend, want elektrisch, en had zijn eigen in zijn voorvakje van zijn tas omdat de tag voor zijn kluisje dr in zat. Overal gezocht in huis, want hij wist echt zeker dat ze in huis waren. Maar niet gevonden. Ook nog op school bij de gevonden sleutels gekeken, maar daar ook niet. Een bosje gemaakt van de reserve, en na een week gezegd dat hij op school een nieuwe tag moet aanvragen. beetje zonde. 15 euro voor zo'n 4-5 weken, maar jammer dan. Hij was al verontwaardigd dat ie t zelf moest betalen.
Er zat van aan zijn bosje een sleutelhanger, die gekoppeld is aan ons telefoonnummer. Als je sleutels vind met zo'n sleutelhanger kan je ze gewoon in de brievenbus gooien en dan komt ie bij dat bedrijf terecht.
Dat heeft dus iemand gedaan met z'n sleutels. Net op de dag dat ik dus gezegd had dat hij die tag aan moest vragen werd ik gebeld dat zijn sleutels gevonden waren. Ik heb hem gelijk geapt, en school ook, dat die nieuwe tag niet meer nodig was. "Gelukkig" is ie van de uitstel, dus was hij nog niet geweest om m aan te vragen.
Nu worden dus een dezer dagen die sleutels per aangetekende post weer thuis bezorgd.
*poef* nu is het weg
  zaterdag 23 mei 2026 @ 00:13:11 #45
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_220864818
Ze hebben bij ons van die metalen pasjeshouders. Die hebben we zelf ook. Dat gaat eigenlijk heel erg goed *klopt af* Toen oudste 14 werd ook ID kaart erbij. In dat ding zitten nu ID kaart, schoolpas, pinpas, ns kaart en bibliotheekpas.

Vooral D2 is eigenlijk continu dingen kwijt of spullen kapot. Emotieregulatie is nog een ding dus er vliegt nog wel eens een tas door de kamer met als resultaat een kapotte broodtrommel of beker.
pi_220864899
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:38 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Schoolpas is ook al 2 keer kwijt geweest. Die kost 6 euro geloof ik, maar heeft hij zelf betaald. Idem voor boetes van de schoolbieb.

Hij mag nog niet betalen met de telefoon, dat is pas vanaf 15/16? In ieder geval nu nog niet. Dat is wel jammer. ID moet hij volgende maand ook officieel bij zich hebben. Maar volgende maand moet zijn paspoort al vernieuwd. En voor de zomer ook echt nodig, dus ik wacht nog even met die ID. Of krijg je kwantumkorting als je ze samen bestelt? _O-
Je zou het kunnen vragen, zou handig zijn :D
Volgend jaar verloopt zoons paspoort, dan vraag ik ook meteen een ID aan. Wel makkelijk, tegelijkertijd want scheelt weer pasfoto's en een ritje naar de gemeente. Ga ik ervanuit dat zoon intussen niks strafbaars doet waardoor er om een identificatie kan worden gevraagd :+
En betalen met foon is idd vanaf 16 jaar. Ik wil niet weten hoe het kan dat zoon er al mee kan betalen :')
If they say
  zaterdag 23 mei 2026 @ 08:35:15 #47
176471 oh-oh
pi_220865413
Wat zijn er veel mensen die voor de kids paspoort en ID kaart hebben!
Ik heb geen paspoort meer, want ik heb dat niet nodig, alleen nog ID kaart want lekker praktisch.
Ik heb wel altijd een paspoot gehad want vroeger ging ik wel nog eens ver op vakantie maar de afgelopen 10 jaar niet meer. Gelukkig heb ik afgelopen jaar in augustus mijn kaart nog vernieuwd, dus over een tripje naar de ambassade hoef ik me voorlopig niet druk te maken :D
( Groucho Marx )
  zaterdag 23 mei 2026 @ 08:40:21 #48
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_220865420
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 00:51 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Je zou het kunnen vragen, zou handig zijn :D
Volgend jaar verloopt zoons paspoort, dan vraag ik ook meteen een ID aan. Wel makkelijk, tegelijkertijd want scheelt weer pasfoto's en een ritje naar de gemeente. Ga ik ervanuit dat zoon intussen niks strafbaars doet waardoor er om een identificatie kan worden gevraagd :+
En betalen met foon is idd vanaf 16 jaar. Ik wil niet weten hoe het kan dat zoon er al mee kan betalen :')
Mijn zoon had ook een loophole ontdekt en had ook al voor zn 16e betalen met telefoon….
  zaterdag 23 mei 2026 @ 08:50:38 #49
37150 livelink
pi_220865443
Volgens mij kan het gewoon via Google Wallet.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 09:08:50 #50
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_220865502
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 08:50 schreef livelink het volgende:
Volgens mij kan het gewoon via Google Wallet.
Dit was Apple Pay. Geen idee verder, want hij heeft nog geprobeerd het ook in te stellen bij de zoon van een vriendin ( moeder was akkoord). En bij hem lukte het niet.
pi_220865521
Opgezocht en met Google wallet gaat het via familylink. Dat hebben we niet meer dus geen idee hoe het dan werkt. Wil het ook niet weten :P

Zo even naar mediamarkt. Zoon had donderdagavond wat besteld om af te halen en wel gekeken of Harry Styles optrad. Nee, dus we reden die kant op. Staat er alsnog een file van hier tot tig. Was ie vergeten te checken of er iets bij Ziggo dome was. Jup :') Kon gelukkig de filevrije weg rechtdoor pakken. En het is een gamingstuur en die past niet achterop de fiets, helaas.
If they say
pi_220865536
Hij betaald ook in het OV met zijn foon. Wel handig want zn OVkaart is gebroken. Hij wilde kijken of die net zo flexibel was als een geodriehoek. Nee dus :')
Moet wel een nieuwe aanvragen want de jeugdkorting bij de NS werkt met een abo op de OVkaart. En de schoolfoto's zijn net vers van de pers binnengekomen dus dat scheelt ook weer pasfoto's maken. De vorige versie schoolfoto's vond meneer niet OVkaartwaardig :')
If they say
pi_220865549
Wat is het lekker weer!

Ik was al vroeg wakker dus heb voor de warmte de badkamer en keuken schoongemaakt, aardbeien gehaald bij de kweker en vleesch voor op de gourmet vanavond. Wij gaan lekker buiten gourmetten 8-)

B is poepsjago want die werd al om kwart voor 8 zijn bed uitgedrild door de buren. Sowieso wordt er veel geklust vandaag om ons heen. En verloofde deed nog even mee, ze was niet tevreden over een deel van het kozijn dus die heeft ze al geschuurd en gelakt.

En nu? Koffie en chill.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 09:33:57 #54
176471 oh-oh
pi_220865580
:D Ik ben ook al flink aan de schoonmaak, het is er echt weer voor, en ik heb het wintergoed van het bed afgehaald, ook de topper en zo, het wordt tijd voor het zomerspul 8-)
Ja best laat maar de nachten waren tot voor kort best nog heerlijk koud hier.
( Groucho Marx )
  zaterdag 23 mei 2026 @ 09:43:46 #55
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_220865671
Bij mijn buren stonden ook om ZES UUR de klusjesmannen de werkbus uit te laden.
Dude! Kom op
:')
  zaterdag 23 mei 2026 @ 09:48:48 #56
176471 oh-oh
pi_220865760
:o
Dat is echt heel aso, dat doen ze hier niet eens.
Maar de supermarkten zijn wel om 6 uur open.
Er is hier een heel ander ritme.
( Groucho Marx )
pi_220865839
Ik geloof dat mijn nieuwe buurman eindelijk klaar is met verbouwen. Heb al één week geen geboor gehoord. Mag ook wel, na 10! maanden.
Hij vermijdt me nog steeds, zegt geen gedag, ik ook niet en blijft in de auto zitten wachten als ik uit mijn auto stap. Heel weird :? En nee, ik heb nooit wat gezegd over de idiootlange verbouwing. Maar heel het straatje had er last van en weet niet of iemand anders wat gezegd heeft.
If they say
  zaterdag 23 mei 2026 @ 09:58:04 #58
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_220865903
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 09:48 schreef oh-oh het volgende:
:o
Dat is echt heel aso, dat doen ze hier niet eens.
Maar de supermarkten zijn wel om 6 uur open.
Er is hier een heel ander ritme.
Ze maken geen geluid verder. Maar wat nog raarder is, is dat de spullen nog steeds bij het busje staan…. Dus lijkt wel alsof ze de bus hebben uitgeladen en weer weg zijn gegaan of zo geen idee wat ze aan het doen zijn.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 09:58:23 #59
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_220865905
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 09:53 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik geloof dat mijn nieuwe buurman eindelijk klaar is met verbouwen. Heb al één week geen geboor gehoord. Mag ook wel, na 10! maanden.
Hij vermijdt me nog steeds, zegt geen gedag, ik ook niet en blijft in de auto zitten wachten als ik uit mijn auto stap. Heel weird :? En nee, ik heb nooit wat gezegd over de idiootlange verbouwing. Maar heel het straatje had er last van en weet niet of iemand anders wat gezegd heeft.
Dat is toch een soort van win-winsituatie?
pi_220865998
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 09:58 schreef amaranta het volgende:

[..]
Dat is toch een soort van win-winsituatie?
Oooh, dat zeker! En tis geen lekker ding, helaas 8-)
If they say
  zaterdag 23 mei 2026 @ 11:18:09 #61
176471 oh-oh
pi_220866322
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 09:58 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ze maken geen geluid verder. Maar wat nog raarder is, is dat de spullen nog steeds bij het busje staan…. Dus lijkt wel alsof ze de bus hebben uitgeladen en weer weg zijn gegaan of zo geen idee wat ze aan het doen zijn.
Oh als ze geen geluid maken maakt het toch niet uit?
Maar dat ze niks doen is raar ja.
Hier zaten donderdag en vrijdag de hele ochtend iets van 7 mannen aan de overkant, ook vanaf 7 uur of zo, die gingen gisteren rond 9 uur pas wat doen, dat was een hele vage situatie, ze zaten bij een leegstaand huis voor en uiteindelijk is alleen het hoge gras een beetje gemaaid.

De honden van de beide huizen aan weerskanten gingen flink te keer de hele tijd :D
Nu het zo warm is is het wel rustig hier, je hoort niks of niemand buiten.
Vanmorgen vroeg was nog iedereen gras aan het maaien en zo.
Ik heb de tweede machine was al hangen, de eerste is al droog.
( Groucho Marx )
pi_220866413
Het enige fijne aan de mm is de airco :@
If they say
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 12:40:56 #63
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220866885
Wat een heerlijk weer mensen!

SPOILER
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220867033
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:40 schreef Troel het volgende:
Wat een heerlijk weer mensen!

SPOILER
Hier ook te warm in de tuin.
Thermometer tikte een uurtje geleden 44 graden aan. Nu 35
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_220867086
Als ik de tuindeur opendoe, loop ik tegen een muur van hitte op.
Ik zit ook binnen, zonder airco :P Zo wel ff de ventilator uit het stof halen. Luchtvochtigheid is wel bizar hoog in de woonkamer, 69%.
Het is ook niet normaal hoor, van winterjas naar bikini in een week tijd.
If they say
pi_220867188
Wij hebben sinds vorige week een digitale meter. Terugleveren is met de zonnepanelen niet meer leuk. Dus nu heb ik de airco boven maar aangezet. Gratis airco en minder boete voor het terugleveren :')
pi_220867276
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:16 schreef Hupje het volgende:
Wij hebben sinds vorige week een digitale meter. Terugleveren is met de zonnepanelen niet meer leuk. Dus nu heb ik de airco boven maar aangezet. Gratis airco en minder boete voor het terugleveren :')
Ik heb de airco boven ook aangeslingerd, de zonnepanelen wekken anders voor onze vrienden van Eneco op.
pi_220867317
Ik ga even mn 2e wasje ophangen, ik was om 7 uur aan het hardlopen.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 13:40:27 #69
176471 oh-oh
pi_220867353
Mijn tweede was is al zo goed als droog.
Buiten onder de overkapping is het heerlijk koel, ik heb hier altijd wel ergens schaduw. En in huis is het echt fris.
Met een beetje geluk blijven de ventilatoren in de berging staan 😎
Maar de mussen zijn rustig vandaag!
Zelfs de fazanten zijn stil.
( Groucho Marx )
pi_220867584
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 08:35 schreef oh-oh het volgende:
Wat zijn er veel mensen die voor de kids paspoort en ID kaart hebben!
Ik heb geen paspoort meer, want ik heb dat niet nodig, alleen nog ID kaart want lekker praktisch.
Ik heb wel altijd een paspoot gehad want vroeger ging ik wel nog eens ver op vakantie maar de afgelopen 10 jaar niet meer. Gelukkig heb ik afgelopen jaar in augustus mijn kaart nog vernieuwd, dus over een tripje naar de ambassade hoef ik me voorlopig niet druk te maken :D
We hebben een paspoort genomen ivm reis naar Engeland en nu gaan we naar Canada, dus ook paspoort nodig. Maar mooi niet dat hij die continu bij zich gaat dragen straks. Vandaar het voornemen om een aparte ID-kaart te hebben voor dagelijks gebruik. Ik heb daar mijn rijbewijs voor, maar ja :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_220867611
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:40 schreef oh-oh het volgende:
Mijn tweede was is al zo goed als droog.
Buiten onder de overkapping is het heerlijk koel, ik heb hier altijd wel ergens schaduw. En in huis is het echt fris.
Met een beetje geluk blijven de ventilatoren in de berging staan 😎
Maar de mussen zijn rustig vandaag!
Zelfs de fazanten zijn stil.
Vallen ze daar soms ook van het dak? :+
pi_220867613
Jongste heeft paspoort en ID. ID om op zak te hebben, paspoort omdat ze vorig jaar naar London is geweest.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 14:28:06 #73
176471 oh-oh
pi_220867681
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:22 schreef vencodark het volgende:

[..]
Vallen ze daar soms ook van het dak? :+
That was the pun I intended!

Ja als je er een nodig hebt voor een reis snap ik dat er een paspoort bij komt.
Maar goed, eigenlijk is het ook niet zo duur meer. In euros 😅
( Groucho Marx )
pi_220867886
Wammer
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220868004
Nope
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 15:13:43 #76
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_220868032
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:28 schreef oh-oh het volgende:
Ja als je er een nodig hebt voor een reis snap ik dat er een paspoort bij komt.
Maar goed, eigenlijk is het ook niet zo duur meer. In euros 😅
In onze gemeente was het een paar geleden wel zo dat een id kaart goedkoper was als dat je geen paspoort daarnaast had. Als je een nog geldig paspoort hebt en wel een ID kaart wil dan betaalde je meer.

Is nu wel aangepast geloof ik. Want inderdaad. 2/3 hebben hier een paspoort maar vanaf 14 jaar moeten ze zich ook kunnen identificeren en dan is een ID kaart een stuk handiger dan een paspoort.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 15:22:29 #77
176471 oh-oh
pi_220868065
Oh ja dat snap ik, maar toch hebben ze lang niet allemaal een paspoot nodig toch?
Ik wilde naar Londen voor Hamilton maar ja, ik had geen zin om daar een paspoort voor aan te schaffem :D
Buiten in de zon is het 32 graden, en binnen net geen 20 zag ik net O+
( Groucho Marx )
  zaterdag 23 mei 2026 @ 15:43:34 #78
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_220868175
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja dat snap ik, maar toch hebben ze lang niet allemaal een paspoot nodig toch?
klopt. Mijn man heeft ook geen paspoort. Ik heb zelf nog nooit een id kaart gehad.
2 kinderen zijn naar Londen geweest en hebben dus een paspoort. Ik denk dat oudste sowieso wel wat meer van de wereld gaat/wil zien dus over 5 jaar wordt dat waarschijnlijk weer een paspoort (en wanneer hij een rijbewijs heeft, is een id kaart overbodig).
pi_220869036
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:22 schreef Nijna het volgende:
Jongste heeft paspoort en ID. ID om op zak te hebben, paspoort omdat ze vorig jaar naar London is geweest.
T ook. M heeft ook beide omdat zijn ID nog geldig was. A en ik hebben nu alleen een paspoort en rijbewijs maar in december gaan er naar DLP en dan heb ik geen zin om mijn paspoort mee te nemen. Ga na de zomer een ID aanvragen.

We zijn onderweg naar Antwerpen.. naar K3.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_220869163
Veel plezier @Vicky!
Dochter gaat in juni voor de tweede keer, ook in Antwerpen en dan komen kleinzoon en beeb bij mij O+
If they say
pi_220869173
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 17:39 schreef Mushanga71 het volgende:
Veel plezier @:Vicky!
Dochter gaat in juni voor de tweede keer, ook in Antwerpen en dan komen kleinzoon en beeb bij mij O+
Leuk!!
Ben heel benieuwd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_220869175
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 17:21 schreef Vicky het volgende:

[..]
T ook. M heeft ook beide omdat zijn ID nog geldig was. A en ik hebben nu alleen een paspoort en rijbewijs maar in december gaan er naar DLP en dan heb ik geen zin om mijn paspoort mee te nemen. Ga na de zomer een ID aanvragen.

We zijn onderweg naar Antwerpen.. naar K3.
Veel plezier

e611c7d4efa9a8efea80f4d48eaddd7e6519840b.jpg?1779550887
Nu is mijn slaapkamer helemaal af
Werewolf
  zaterdag 23 mei 2026 @ 17:49:35 #83
176471 oh-oh
pi_220869221
Gezellig Pinnenmutske!
Haha mijn nichtje was ook naar K3 geweest laatst, zij vond het helemaal te gek.
Ik was er vroeger toen ze klein waren al zo allergisch als de pest voor :D :

Ik heb net EINDELIJK fotos van de smaragdhagedis in de tuin kunnen maken, met de canon nog wel.
Eerst met de telefoon, later zag ik hem weer en heb ik hem nog een keer beslopen met de canon, en eindelijk gelukt.
Normaal zie ik hem alleen wegflitsen.
Maar ik kom er dus ook achter dat het er ( minstens) twee zijn, want die eerste had een half afgebeten staart, de tweede niet.
Zo cool.
( Groucho Marx )
pi_220869718
Wij hebben alle 3 alleen een paspoort. Dochter is nog legitimatie plichtig op straat natuurlijk. Tot een aantal jaar geleden had je geen paspoort nodig voor de VK. Dan had dochter wellicht ook prima alleen een id gehad.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:07:58 #85
176471 oh-oh
pi_220870555
Ja die Brexit bracht wel nadelen helaas.
Maar ja heel vroeger waren er ook geen ID kaarten, toen had iedereen gewoon alleen een paspoort :7 :
( Groucho Marx )
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:13:13 #86
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_220870605
Ja, ik weet ook nog dat identificatie bij de bank op basis van herkenning ging. Ze wisten wie je was en dus kon je geld opnemen van je rekening. Daar kwam geen paspoort of id kaart bij kijken.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:13:49 #87
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_220870608
Dit klinkt wel heel erg "oma vertelt" trouwens :')
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:15:17 #88
176471 oh-oh
pi_220870627
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:13 schreef Kyara het volgende:
Ja, ik weet ook nog dat identificatie bij de bank op basis van herkenning ging. Ze wisten wie je was en dus kon je geld opnemen van je rekening. Daar kwam geen paspoort of id kaart bij kijken.
Joh wij woonden vroeger twee deuren verder van de bank, en mijn ouders stuurden ons gewoon als klein kind, denk dat ik vanaf mijn zesde al even om liep. Papa vraagt of ik honderd gulden wil halen Marcel!
En dan kreeg ik dat mee :D
Maar ja je ging toen ook gewoon om twee zware shag met vloei in een weg door met dat geld bij de sigaretten opa een paar deuren verder.
Dat waren veel fijnere tijden!
( Groucho Marx )
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:16:31 #89
176471 oh-oh
pi_220870636
:D Ik herinner me nog goed dat de eerste pin automaat kwam!
Mijn vader vond het echt fantastisch en leerde ons meteen pinnen met zijn pasje.
Elke keer als we langs die automaat kwamen gingen we even centjes kijken O+
( Groucho Marx )
pi_220870648
Ik zit nu al aan de zoveelste bankkaart

Leerde in middelbaar een cheque afhalen want toen nog geen kaart

Ik denk rond mijn 18de
Werewolf
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:19:28 #91
176471 oh-oh
pi_220870662
:D Oh ja overschrijven met accept giro's ook!
( Groucho Marx )
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:32:17 #92
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_220870747
Ik vond het geld dat in kokers door het gebouw zoefde altijd zo leuk. Cheques weet ik nog van mijn ouders maar zelf nooit gedaan. Ik kreeg mijn eerste bankpas toen ik een jaar of 12/14 was of zo?
pi_220870755
Oh ja acceptgiro's daar betaalde ik rekeningen mee toen ik op kamers woonde.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:36:38 #94
176471 oh-oh
pi_220870772
Ik had altijd stapels cash.
Ik verdiende vanaf mijn 14e 100 gulden per week, minimaal, met mijn oppasadres, en dat had ik gewoon op mijn kamer in een doosje liggen en stapels van 25 in mijn beursje , like a pimp.
Ik betaalde ook altijd overal cash toen iedereen dat al per pin deed.
( Groucho Marx )
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:37:42 #95
37150 livelink
pi_220870779
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:32 schreef Kyara het volgende:
Ik vond het geld dat in kokers door het gebouw zoefde altijd zo leuk. Cheques weet ik nog van mijn ouders maar zelf nooit gedaan. Ik kreeg mijn eerste bankpas toen ik een jaar of 12/14 was of zo?
Bij Peek & Cloppenburg w/
pi_220870780
Ik loop achter op leeftijdsgenoten maar ben gelukkig

Belg he
Werewolf
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 23:24:54 #97
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220872286
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:32 schreef Kyara het volgende:
Ik was veel jonger, want je had die pas nodig om je Penniemaat open te maken :D

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:36:34 #98
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_220872394
Die had ik ook, maar zonder pas. Ik denk dat je gewoon een stukje jonger bent ;)
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 00:01:13 #99
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220872546
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:36 schreef Kyara het volgende:
Die had ik ook, maar zonder pas. Ik denk dat je gewoon een stukje jonger bent ;)
Geen idee eigenlijk :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')