7?! OMGquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:03 schreef oh-oh het volgende:
Vriendin van me deed haar id kaart altijd in haar pakje sigaretten want ze had meestal niks anders bij zich.
Ze heeft 7 x een pakje weggegooid met haar id er in![]()
En die kreeg ook die waarschuwing, en meteen daarna was ze hem weer kwijt.
Ja, echt.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:08 schreef laziness het volgende:
[..]
7?! OMG![]()
Mijn kind is heel zuinig op zijn spullen maar dat was ik ook altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn broertje lacht er nog om, jaren later, die zei ow ja, ik wist wel dat zoiets zou gebeuren
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Mijn kind lijkt in dat opzicht totaal níet op mij, dus dat is heel frustrerendquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:08 schreef laziness het volgende:
Mijn kind is heel zuinig op zijn spullen maar dat was ik ook altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn schoonmoeder gebruikt die zin nog steeds. Heb je geen beeldje voor nodigquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:16 schreef oh-oh het volgende:
Maar blijven jullie dat vervangen?
Mijn ouders zeiden echt koop maar zelf, nou daar had ik geen zin in dus ik was zuinig op mijn spullen.
Mijn zusje raakte wel eens wat kwijt, nu nog, maar voor de kinderen gold ook zoek het maar uit als het stuk gaat of kwijt raakt. De middelste is net haar moeder, die heeft al vaak een nieuw paspoort van dr eigen geld moeten kopen![]()
Ik word hier echt gestoord van dat ik alles kwijt raak, maar het is niet weg, het heeft gewoon nog geen vaste plek.
Maar ik moet eerst een keuken hebben en een logeerkamer en meer kasten![]()
Kent iemand Heilige Antonius?
Mijn oma bad vroeger echt de hele dag tot hem omdat ze altijd alles kwijt was toen ze dement was, ik baal dat ik dat beeld niet heb![]()
Het huis blijft hier zo heerlijk koel, gewoon koud nog, wat een verademing met die hete flat!
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:01 schreef Hupje het volgende:
[..]
Mijn kind lijkt in dat opzicht totaal níet op mij, dus dat is heel frustrerend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je een (doorlopende) reisverzekering?***
Ja. Zou die een jas van 4 tientjes dekken op schoolkamp? Ik heb natuurlijk geen bonnetje meer.quote:
Mja… goed punt, eigen risico ook nog natuurlijk…quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:23 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ja. Zou die een jas van 4 tientjes dekken op schoolkamp? Ik heb natuurlijk geen bonnetje meer.
Het gaat me ook niet echt om die jas, maar om het gemak waarmee zoiets stuk gaat. En dat ik dan dus vervanging moet regelen. Hij zou zelf namelijk gewoon nog tijden met deze jas naar buiten gaan, maar dat ziet er echt niet uit, dus dat vind ik niet goed.
Schoolpas is ook al 2 keer kwijt geweest. Die kost 6 euro geloof ik, maar heeft hij zelf betaald. Idem voor boetes van de schoolbieb.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:12 schreef Mushanga71 het volgende:
Ach, die pennen bij action kosten een drol, daar doe ik niet moeilijk over. Geodriehoeken koop ik ook in meervoud, doe ik ook niet moeilijk over![]()
Zoon betaald alles met een app op zn foon, weet niet eens waar zijn pasjes zijn. En ID heb ik hem nog niet gegeven, gebruikt zn paspoort als nodig. En ja, ik weet het, verplicht blablabla, maar dat boeit me niet.
Was ie wél zn schoolpas een keer kwijt en de vervanging kost een paar euro. Geen idee hoe ie het voor elkaar kreeg, maar hij hoefde niets te betalen
Je zou het kunnen vragen, zou handig zijnquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:38 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Schoolpas is ook al 2 keer kwijt geweest. Die kost 6 euro geloof ik, maar heeft hij zelf betaald. Idem voor boetes van de schoolbieb.
Hij mag nog niet betalen met de telefoon, dat is pas vanaf 15/16? In ieder geval nu nog niet. Dat is wel jammer. ID moet hij volgende maand ook officieel bij zich hebben. Maar volgende maand moet zijn paspoort al vernieuwd. En voor de zomer ook echt nodig, dus ik wacht nog even met die ID. Of krijg je kwantumkorting als je ze samen bestelt?
Mijn zoon had ook een loophole ontdekt en had ook al voor zn 16e betalen met telefoon….quote:Op zaterdag 23 mei 2026 00:51 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Je zou het kunnen vragen, zou handig zijn
Volgend jaar verloopt zoons paspoort, dan vraag ik ook meteen een ID aan. Wel makkelijk, tegelijkertijd want scheelt weer pasfoto's en een ritje naar de gemeente. Ga ik ervanuit dat zoon intussen niks strafbaars doet waardoor er om een identificatie kan worden gevraagd![]()
En betalen met foon is idd vanaf 16 jaar. Ik wil niet weten hoe het kan dat zoon er al mee kan betalen
Dit was Apple Pay. Geen idee verder, want hij heeft nog geprobeerd het ook in te stellen bij de zoon van een vriendin ( moeder was akkoord). En bij hem lukte het niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 08:50 schreef livelink het volgende:
Volgens mij kan het gewoon via Google Wallet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |