Vond het een bijzonder circuit voor een sprint, maar ook wel zin in inderdaad.quote:
Zondag regenquote:Op donderdag 21 mei 2026 22:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vond het een bijzonder circuit voor een sprint, maar ook wel zin in inderdaad.
Ik verwacht jou gewoon in het Indytopic. Geen tijd voor sprintaids.quote:
Hij is van ons!quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik verwacht jou gewoon in het Indytopic. Geen tijd voor sprintaids.
Is er ook een youtube stream of andere stream om de Indy te kijken?quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik verwacht jou gewoon in het Indytopic. Geen tijd voor sprintaids.
Niet alleen regen maar verder ook behoorlijk fris, lage temperaturen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De verwachtingen per uur gaan nog niet tot zondag dus weet niet of het tijdens de race valt
Ook jou verwacht ik daar.quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:05 schreef Perox het volgende:
[..]
Hij is van ons!![]()
* Perox trekt Peterselieman bij Nattekat vandaan
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 06:24 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ga het niet live kunnen zien maar denk wel dat ik terug ga kijken
Ben een vroege slaper, denk dat ik eerder vertrek dan de coureursquote:
Truequote:Op vrijdag 22 mei 2026 07:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ben een vroege slaper, denk dat ik eerder vertrek dan de coureurs
Wat zag je?quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De verwachtingen per uur gaan nog niet tot zondag dus weet niet of het tijdens de race valt
Gruwelijk nat.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:39 schreef shiz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
~ https://www.meteoblue.com(...)canada_6077243?day=3
Oh die heb ik dan weer gemistquote:
Oh, meteen een uitlegje van de FOM hierover nadat ik het zei. Geinig.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
De auto's hebben tegenwoordig ook een blauwe lamp achter.
Hoi jijquote:
Zit meer in het vat.quote:
Voor het eerst in het zwart hier sinds 4 jaar.quote:
Max heeft vorig weekend kunnen oefenen.quote:
Je zou denken dat dat juist averechts werkt, is toch totaal anders rijden.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Max heeft vorig weekend kunnen oefenen.
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voor het eerst in het zwart hier sinds 4 jaar.
Niet meer te reddenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:55 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Met mijn spelling ook zo te zien.
Heel lang.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Max heeft vorig weekend kunnen oefenen.
Jammer dat zijn auto begafquote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Niet meer te redden
[..]
Heel lang.
Jaquote:
Hij is niet eens een champioenquote:
Frans, nuff said.quote:
Ze rijden nu toch met een Mercedes motor of is dat pas volgend seizoen?quote:
Nu al.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze rijden nu toch met een Mercedes motor of is dat pas volgend seizoen?
Nu, maar het blijven Fransen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze rijden nu toch met een Mercedes motor of is dat pas volgend seizoen?
Plons is water.quote:
Of italiaans met Briatore als baas daar.quote:
Ik heb het zelf al teruggekeken, dus ik weet zeker dat het beeld bestaat.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:05 schreef Watmoetjenou het volgende:
Denk dat een cameraman zich ziek heeft gemeld vandaag. Of de regie heeft geen zin om terug te spoelen.
RIP Groundhogquote:
Ja onboard kunnen ze prima plaatsenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb het zelf al teruggekeken, dus ik weet zeker dat het beeld bestaat.
Garyquote:
De marmot ookquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Was geen rijdersfout, auto ging gewoon kapot. Zoals ik het zag.
Nee tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Lock him upquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:09 schreef Watmoetjenou het volgende:
De laatste seconde van GerritSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelijk karma dus.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:09 schreef Watmoetjenou het volgende:
De laatste seconde van GerritGerrit was okaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Duidelijk.quote:
Niet goed genoeg.quote:
*Record scratch*quote:
Groundhog Awayquote:
Gehaktdagquote:
Letterlijk.quote:
Marmotgehakt.quote:
Daar weet de Duitser op de Nurburgring wel raad mee.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:13 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik denk dat je er niet veel meer kan dan een gehaktbal van maken.
In plakjes.quote:
Marmotburger.quote:
#GerritForeverquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:13 schreef TweedeKlum het volgende:
Gerrit geeft ons een kwartier extra, het was zo'n goede jongen.
Maplesyrup erover.quote:
Heb ik nog in de kast staan.quote:
Tot straks.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:13 schreef TweedeKlum het volgende:
Gerrit geeft ons een kwartier extra, het was zo'n goede jongen.
Wel zo gepastquote:
Ik heb het verzoek gedaan.quote:
Dan ben jij ook een fokking held.quote:
Ik ben niet meer blauwquote:
2e tegenslag vandaagquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben niet meer blauw![]()
Anders had ik met alle liefde gedaan.
Wat bedoel je?quote:
quote:
Die liggen nog in Bahreinquote:
Party mode geactiveerd?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:24 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ze waren eerst 1s langzamer dan VER en nu 1.5s sneller
Zandzakken eruit. En Max doet longruns.quote:
Standby.quote:
Allemaal bij Jos in de leer.quote:
Allang. Toto weet dit ook.quote:
Max gaat zo naar buiten, kijken wat hij kan.quote:
Nou, als het een bammer was...quote:
Ze willen geen champion zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
Vroegah duikte men gewoon in de wall of champions, nu gaan ze heel voorzichtig binnendoor
Zit een luchtkanon.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
Vroegah duikte men gewoon in de wall of champions, nu gaan ze heel voorzichtig binnendoor
Ik heb nog maar één keertje iemand live in de wall of champions zien klappen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
Te lang bij Williams gereden.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:39 schreef ZaZoe het volgende:
Russell kan gewoon niet meer tippen aan Kimi
Ach het is nog maar ronde 5.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:39 schreef ZaZoe het volgende:
Russell kan gewoon niet meer tippen aan Kimi
Word je daar langzaam door?quote:
Had je er maar moeten zijnquote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had je er maar moeten zijn
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, want er is herhalingquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ai ai ai Ocon.
Was het weer zo'n beest?
Tja ik moet soms streng zijnquote:
Kan ie wel goed ademen.quote:
Michael Jackson ook.quote:
Dan heb ik je goed opgevoed.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tja ik moet soms streng zijn
quote:
Die had toch geen neus meer?quote:
En presteerde ook matig.quote:
Dat kan alleen Max.quote:
Na die neusjob.quote:
Ben er tochquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit kan mooi op de FOK! socials.quote:
Ja. Voor de kruimels. Ik was hier sinds het begin. Valt me tegen van jequote:
Ik had ook bijna de hele sessie niet geweest, want de thuiszorg wou heel vroeg langskomen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. Voor de kruimels. Ik was hier sinds het begin. Valt me tegen van je
Maar jij bent geen mod nuquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had ook bijna de hele sessie niet geweest, want de thuiszorg wou heel vroeg langskomen.
Zo jammer dit.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:48 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Die accepteren geen GIFjes.
(en ook geen F1 content)
Jinxquote:
quote:
Zeg.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:50 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Hyves moet terug komen. Dan gooi je er wat glitters bij en ben je de baas van de dag.
Even een duwtje.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kat zit net in mijn zichtsveld voor de tv.
5/10.quote:
Ik mag op dit moment nog geen kat van bijna 4 kilo gaan duwen.quote:
Ohwquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik mag op dit moment nog geen kat van bijna 4 kilo gaan duwen.
Dat heeft ie al. Antonelli kan veel beter met die auto overweg.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als Antonelli hem hier weer verslaat heeft Sjors onderhand wel een groot probleem.
Toto wil nog steeds Max bij Mercedes.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat heeft ie al. Antonelli kan veel beter met die auto overweg.
"Max, dizz izz Toto..."quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toto wil nog steeds Max bij Mercedes.
Moet je maar geen Viaplay nemen!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:07 schreef Monolith het volgende:
Mag ik gewoon even willekeurig opmerken dat viaplay echt een tyfusapp heeft?
Op mijn tv is er geen enkele mogelijkheid om terug te gaan of door te spoelen lijkt het. Was ongeveer op 80% met het terugkijken van de vt toen de boel crashte en ik weer overnieuw moest beginnen. Ja doei.
Viaplay zuigt maar ik kan prima doorspoelen op mijn tv-app. Hij crasht ook niet steeds. Jij hebt waarschijnlijk gewoon de Lance Stroll-versie genomen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:07 schreef Monolith het volgende:
Op mijn tv is er geen enkele mogelijkheid om terug te gaan of door te spoelen lijkt het. Was ongeveer op 80% met het terugkijken van de vt toen de boel crashte en ik weer overnieuw moest beginnen. Ja doei.
App op welk platform bedoel je?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:07 schreef Monolith het volgende:
Mag ook minder willekeurigquote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:07 schreef Monolith het volgende:
Gebruik de geheime code "pssst pss pss pss" en grote kans dat hij aan de kant gaat.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kat zit net in mijn zichtsveld voor de tv.
@Nattekat en ik vinden hier wat van.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:07 schreef Monolith het volgende:
Met vloeistof zodat het een Nattekat wordt.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gebruik de geheime code "pssst pss pss pss" en grote kans dat hij aan de kant gaat.
En hoe, ook gewoon los van het veldquote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:37 schreef bedachtzaam het volgende:
Laurens van Hoepen op pole in de F2, doet hij netjes.
Afgelopen week ja. Ben benieuwd of hij gaat groeien.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hij heeft ook net een F1 auto getest vernam ik bij viaplay
Bekijk deze YouTube-video
Hij is al 20, lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:57 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Afgelopen week ja. Ben benieuwd of hij gaat groeien.
Je houdt gewoon een oogje mee in het zeil hoorquote:
Zelfs Yvonne zegt het.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je houdt gewoon een oogje mee in het zeil hoor
Dus, blijven!quote:
Denk het ook. En Ferrari ook wel.quote:
Jinx.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:28 schreef Watmoetjenou het volgende:
Geen overstekende uitgegroeide hamsters dit keer graag
Ik moet verdomme nog naar huis rijden eerstquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je houdt gewoon een oogje mee in het zeil hoor
We kunnen niet weer een RIP Gerrit hebben.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:28 schreef Watmoetjenou het volgende:
Geen overstekende uitgegroeide hamsters dit keer graag
Smoesjesquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet verdomme nog naar huis rijden eerst
Er was maar 1 Gerrit, die is nu doodquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We kunnen niet weer een RIP Gerrit hebben.
Dan zet je Olav maar opquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet verdomme nog naar huis rijden eerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |