Zeg.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:50 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Hyves moet terug komen. Dan gooi je er wat glitters bij en ben je de baas van de dag.
Even een duwtje.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kat zit net in mijn zichtsveld voor de tv.
5/10.quote:
Ik mag op dit moment nog geen kat van bijna 4 kilo gaan duwen.quote:
Ohwquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik mag op dit moment nog geen kat van bijna 4 kilo gaan duwen.
Dat heeft ie al. Antonelli kan veel beter met die auto overweg.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als Antonelli hem hier weer verslaat heeft Sjors onderhand wel een groot probleem.
Toto wil nog steeds Max bij Mercedes.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat heeft ie al. Antonelli kan veel beter met die auto overweg.
"Max, dizz izz Toto..."quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toto wil nog steeds Max bij Mercedes.
Moet je maar geen Viaplay nemen!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:07 schreef Monolith het volgende:
Mag ik gewoon even willekeurig opmerken dat viaplay echt een tyfusapp heeft?
Op mijn tv is er geen enkele mogelijkheid om terug te gaan of door te spoelen lijkt het. Was ongeveer op 80% met het terugkijken van de vt toen de boel crashte en ik weer overnieuw moest beginnen. Ja doei.
Viaplay zuigt maar ik kan prima doorspoelen op mijn tv-app. Hij crasht ook niet steeds. Jij hebt waarschijnlijk gewoon de Lance Stroll-versie genomen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:07 schreef Monolith het volgende:
Op mijn tv is er geen enkele mogelijkheid om terug te gaan of door te spoelen lijkt het. Was ongeveer op 80% met het terugkijken van de vt toen de boel crashte en ik weer overnieuw moest beginnen. Ja doei.
App op welk platform bedoel je?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:07 schreef Monolith het volgende:
Mag ook minder willekeurigquote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:07 schreef Monolith het volgende:
Gebruik de geheime code "pssst pss pss pss" en grote kans dat hij aan de kant gaat.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kat zit net in mijn zichtsveld voor de tv.
@Nattekat en ik vinden hier wat van.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:07 schreef Monolith het volgende:
Met vloeistof zodat het een Nattekat wordt.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gebruik de geheime code "pssst pss pss pss" en grote kans dat hij aan de kant gaat.
En hoe, ook gewoon los van het veldquote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:37 schreef bedachtzaam het volgende:
Laurens van Hoepen op pole in de F2, doet hij netjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |