Ja onboard kunnen ze prima plaatsenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb het zelf al teruggekeken, dus ik weet zeker dat het beeld bestaat.
Garyquote:
De marmot ookquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Was geen rijdersfout, auto ging gewoon kapot. Zoals ik het zag.
Nee tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Lock him upquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:09 schreef Watmoetjenou het volgende:
De laatste seconde van GerritSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelijk karma dus.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:09 schreef Watmoetjenou het volgende:
De laatste seconde van GerritGerrit was okaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Duidelijk.quote:
Niet goed genoeg.quote:
*Record scratch*quote:
Groundhog Awayquote:
Gehaktdagquote:
Letterlijk.quote:
Marmotgehakt.quote:
Daar weet de Duitser op de Nurburgring wel raad mee.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:13 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik denk dat je er niet veel meer kan dan een gehaktbal van maken.
In plakjes.quote:
Marmotburger.quote:
#GerritForeverquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:13 schreef TweedeKlum het volgende:
Gerrit geeft ons een kwartier extra, het was zo'n goede jongen.
Maplesyrup erover.quote:
Heb ik nog in de kast staan.quote:
Tot straks.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:13 schreef TweedeKlum het volgende:
Gerrit geeft ons een kwartier extra, het was zo'n goede jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |