quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:21 schreef sportfreak het volgende:
Prins William liet zich gaan gisteravond toen hij zijn favoriete club Aston Villa de Europa League zag winnen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het donkerblauw van William wel het mooist!quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gaan we ook al deze jasjes en dasjes bekritiseren?
Haha precies wat ik dacht bij deze foto, ook omdat de koning zo zijn arm om Amalia heen heeft gelegd.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:55 schreef Watmoetjenou het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze foto lijkt Amalia wel 12 ofzo, in elk geval het jongste zusje van de 3... Niet zo'n handige hoek zo op de trap
Uiteraard,quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gaan we ook al deze jasjes en dasjes bekritiseren?
Maar wat als ie nu oprecht zich fijn voelt in die kleding? Ik kan het me niet voorstellen, maar het blijft een Engelsman natuurlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Uiteraard,. Alleen er zijn geen dasjes.
Het jasje; man man man, kan William een keer iets ánders aan in zijn ‘vrije tijd’ of minder plechtige momenten? Wat een saaie bende. Volgens mij kan ik hem makkelijk copy pasten bij al dit soort.
Dat maakt mij helemaal niet uit,quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar wat als ie nu oprecht zich fijn voelt in die kleding? Ik kan het me niet voorstellen, maar het blijft een Engelsman natuurlijk
Draagt 'ie een keer geen hermelijnen mantel, is het ook niet goed.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Uiteraard,. Alleen er zijn geen dasjes.
Het jasje; man man man, kan William een keer iets ánders aan in zijn ‘vrije tijd’ of minder plechtige momenten? Wat een saaie bende. Volgens mij kan ik hem makkelijk copy pasten bij al dit soort.
Ja, saai idd, dan kun je toch beter zoiets hebben toch:quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat maakt mij helemaal niet uit,. Ik ‘moet’ ernaar kijken en ik zeg: saaie bende.
.
Helemaal mee eens,quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:01 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, saai idd, dan kun je toch beter zoiets hebben toch:
[ afbeelding ]
Klopt. Alles minder dan een hermelijnen mantel gaat er bij mij niet in.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Draagt 'ie een keer geen hermelijnen mantel, is het ook niet goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |