Triest voor haar en haar familie, het is al bekend dat ze een longtransplantatie nodig heeft maar ik me begin af te vragen of dat nog op tijd komt.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:34 schreef Molo het volgende:
https://www.rtl.nl/boulev(...)-om-gezondheid-vrouw
Ben wel benieuwd wanneer deze dame gaat uitvallen. Dan hoeven zowel zij als de monarchie zich niet neer te verantwoorden voor het Epsteingefiedel
WA ziet er uit alsof hij net van 2 weken bivak met nachtdiensten teruggekeerd is…quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
Luitenant-kolonel (toekomstig) Koning Maxima?
Máxima rondt eerste deel van militaire opleiding af, Amalia en Ariane als verrassing bij ceremonie
[ afbeelding ]
De man is bijna 60, ik vind eigenlijk dat hij er beter uit gaat zien naarmate hij ouder wordt.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
WA ziet er uit alsof hij net van 2 weken bivak met nachtdiensten teruggekeerd is…
De kinderen van margriet en irene hoefden in principe ook niet voor een troonopvolger/volgster te zorgen. Johan Friso en Mabel hebben 2 kinderen. Nu heb ik ook het idee dat ze relatief laat kinderen gekregen hebben. Beatrix niet maar WA welquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze moeten een troonopvolger en een reserve hebben, dus de derde is voor de leuk.
Plus dat ze het zich kunnen permitteren.
Overigens hadden zowel Irene als Margriet 4 kinderen, en van de 4 kibderen van Margriet is er maar 1 die 3 kinderen heeft.
Van de kinderen van Irene is er niet één die 3 kinderen heeft.
Ik zag hier een meme over. Over die ene die haar camouflagepak van TEMU had gehaald. Ik moest gnorfen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
Luitenant-kolonel (toekomstig) Koning Maxima?
Máxima rondt eerste deel van militaire opleiding af, Amalia en Ariane als verrassing bij ceremonie
[ afbeelding ]
Ik krijg een beetje de kriebels van deze fotoquote:Op zondag 31 mei 2026 21:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Prinses Charlène en de kinderen.[ afbeelding ]
Het ziet er allemaal nogal krampachtig uit. Ook hoe ze haar handen over de armen neerlegt, 0 warmte en spontaniteit.quote:Op maandag 1 juni 2026 09:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje de kriebels van deze foto
Als je heel snel kijkt is het of dat joch een hele rare gehandicapte hand heeftquote:Op zondag 31 mei 2026 21:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Prinses Charlène en de kinderen.[ afbeelding ]
Deze foto is gemaakt enkele uren voordat de lichamen van de kinderen zijn gevonden-vibesquote:Op maandag 1 juni 2026 12:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal nogal krampachtig uit. Ook hoe ze haar handen over de armen neerlegt, 0 warmte en spontaniteit.
Ingrid Alexandra ook uit Sydney naar huis.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:43 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Triest voor haar en haar familie, het is al bekend dat ze een longtransplantatie nodig heeft maar ik me begin af te vragen of dat nog op tijd komt.Haar gezondheid lijkt de laatste tijd harder achteruit te gaan.
En hoe wrang ook, het zo ook een aantal problemen oplossen. Naast het Epstein schandaal kunnen ook eenvoudig de banden met Marius worden verbroken.
Nouja, als ik naar de foto kijk zie ik niet heel veel spontaniteit as in lekker even knuffelig vast houden. Maargoed, dat kan ook aan het koninklijk huis liggen en vonden zij dit misschien beter. Kan ookquote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:59 schreef loveli het volgende:
Owee als je iets zegt over het gewicht of de geestelijke toestand van een lid van ons koninklijk huis, maar Monaco shamen is prima.
Dubbele moraal hier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |