Zekers! Ik heb hem erbij gezet in de OP.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:13 schreef Perrin het volgende:
Deze vind ik bij nader inzien ook wel top, aangezien we eigenlijk weinig 'spontane' foto's van zulke kwaliteit zien:
[ afbeelding ]
Ja, ik wou het ook al zeggen,quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:55 schreef Watmoetjenou het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze foto lijkt Amalia wel 12 ofzo, in elk geval het jongste zusje van de 3... Niet zo'n handige hoek zo op de trap
Het is een Chaneljasje. Dat is juist een ouwetuttenjasje.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:23 schreef vencodark het volgende:
Overigens is het jasje van Amalia noemenswaardig lelijk en onflatteus. Kinderlijk ook.
Vind je hem onflatteus? Hoezo?quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:23 schreef vencodark het volgende:
Overigens is het jasje van Amalia noemenswaardig lelijk en onflatteus. Kinderlijk ook.
Tijdloos Chanel. Nooooo.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:23 schreef vencodark het volgende:
Ik meende ook te gokken dat het Chanel was. Het enige waardoor ik daaraan twijfelde is juist het merk - meestal dragen ze toch iets ‘goedkopere’ mode bij dit soort shoots. Maar goed, het is enkel de top natuurlijk en niet een gehele set. Wel jammer dat deze dan niet de duidelijke contrasterende biezen heeft. Nu geeft het een klein beetje ‘Zara door Chanel geïnspireerd’-vibes. Desalniettemin vind ik ‘m niet onflatteus (staan).quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is een Chaneljasje. Dat is juist een ouwetuttenjasje.
Je ziet duidelijk wie op elkaar afgestemd waren,quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind juist de kleding van Alexia echt niet mooi. Ik vind het ook niet passen bij deze gelegenheid.
Als ik alle Oranjes zo bij elkaar neem vind ik het wat betreft kleding het allemaal echt een bij elkaar geraapt zooitje
Ik vind het bij elkaar geraapte zooitje wel leuk juist, beter dan dat het allemaal op elkaar afgestyled is.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind juist de kleding van Alexia echt niet mooi. Ik vind het ook niet passen bij deze gelegenheid.
Als ik alle Oranjes zo bij elkaar neem vind ik het wat betreft kleding het allemaal echt een bij elkaar geraapt zooitje
Misschien gewoon mijn stijl niet maar het is zo vierkant en kort. Door de kortere mouwen lijkt het gauw iets truttigs en kinderlijks te hebben.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vind je hem onflatteus? Hoezo?
Het is niet mijn favoriete ding maar toch echt wel honderd maal beter dan waar we haar vaak in zien: de vormloze blazers.
Of zoals die top van Ariane.
Het blijft ook gewoon een gezin.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het bij elkaar geraapte zooitje wel leuk juist, beter dan dat het allemaal op elkaar afgestyled is.
Sowieso is de blouse heel leuk bij Ariane en ik hou van het groen van Alexia.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:36 schreef ChipsZak. het volgende:
De tinten van Arianes blouse en Alexia’s jurk staan wel erg mooi bij elkaar,.
Tuttig vind ik het wel, maar kinderlijk zie ik er niet in. Misschien is dat dan weer omdat me overduidelijk opvalt dat het Chanel (of Chanel geïnspireerd) is. Niets ‘Chanel’ doet mij aan kinderlijk denken,quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien gewoon mijn stijl niet maar het is zo vierkant en kort. Door de kortere mouwen lijkt het gauw iets truttigs en kinderlijks te hebben.
Of door de kleur. Of door haar dichte glimlach.![]()
In elk geval niet het leukste (casual chique?) waarin ik haar heb gezien.
'Botergeel', noemt modevolk dat tegenwoordig steeds.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De kleur van het ding vind ik overigens wel vreselijk. Ik houd niet zo van dat vergeelde. Alsof je oma heeft zitten roken,.
Oke, nu ga ik vast heel veel haat krijgen. Maar ik houd niet van zijdestoffen, dat zware wat glanzende, bij grotere borsten,quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sowieso is de blouse heel leuk bij Ariane en ik hou van het groen van Alexia.
Vergeeld dus.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:42 schreef Eightyone het volgende:
[..]
'Botergeel', noemt modevolk dat tegenwoordig steeds.
Oh kinderlijk omdat het mij de associatie geeft van een meisje die uit haar kleding gegroeid is.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tuttig vind ik het wel, maar kinderlijk zie ik er niet in. Misschien is dat dan weer omdat me overduidelijk opvalt dat het Chanel (of Chanel geïnspireerd) is. Niets ‘Chanel’ doet mij aan kinderlijk denken,.
Wel zou je deze set van haar inderdaad kunnen omschrijven als iets van casual chic,. Wel héél casual, maar inderdaad, casual chic. De kleur van het ding vind ik overigens wel vreselijk. Ik houd niet zo van dat vergeelde. Alsof je oma heeft zitten roken,
.
Het jasje is blond.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:42 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Omdat het een beetje 'bloot' oogt zelfs als het niet heel strak zit?quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oke, nu ga ik vast heel veel haat krijgen. Maar ik houd niet van zijdestoffen, dat zware wat glanzende, bij grotere borsten,. Ik vind het wat lastig uit te leggen maar ik heb het nog nooit echt mooi kunnen vinden.
Hij staat Ariane best prima, maar ik zal het nooit ‘heel leuk’ noemen.
Snapte ik hoor,quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh kinderlijk omdat het mij de associatie geeft van een meisje die uit haar kleding gegroeid is.![]()
Heeft niks persoonlijk met Amalia’s looks te maken ofc.
Gewoon gebroken wit toch?quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:42 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Oh, nee dat is het niet. Zo tuttig ben ik gelukkig niet,quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Omdat het een beetje 'bloot' oogt zelfs als het niet heel strak zit?
Dat doet mij ook denken aan botergeel. Maar het jasje van Amalia is imo geen gebroken wit. Gebroken wit heeft geen vergeelde tint.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon gebroken wit toch?
Dit is botergeel
[ afbeelding ]
Het is inderdaad geler dan gebroken wit, het is geen mooie kleur.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat doet mij ook denken aan botergeel. Maar het jasje van Amalia is imo geen gebroken wit. Gebroken wit heeft geen vergeelde tint.
Leuk om een vraag over je vader's dood te krijgen. Gezellig, zo tijdens een fotosessie.quote:Hoewel de sfeer over het algemeen goed was tijdens het vragenuur, sloeg deze op een gegeven moment om. Amalia kreeg namelijk op enig moment de vraag of zij klaar zou zijn voor het koningschap als haar vader onverwachts zou wegvallen.
Willem-Alexander en Máxima reageerden vrijwel direct. Volgens de koning is zijn oudste dochter “born ready”, terwijl Máxima benadrukte dat niemand ooit volledig voorbereid is op zo’n verantwoordelijkheid.
Amalia moest zichtbaar nadenken over haar antwoord. Ze maakte duidelijk dat het scenario voor haar niet alleen een staatsrechtelijke kwestie zou zijn, maar vooral een persoonlijk verlies. “We verliezen dan niet alleen een koning, maar ik verlies dan mijn vader. Daar ben ik nog niet klaar voor.”
Tegelijkertijd liet Amalia zien dat ze haar toekomstige rol serieus neemt. “Ik ga zeker mijn best doen”, zei de kroonprinses, waarmee ze aangaf verantwoordelijkheid niet uit de weg te gaan wanneer dat moment ooit komt.
Ik quote mezelf even maar ik neem deze terug. Het zit toch echt meer richting een geel. Denk dat we het moeten zien als vergeeld héél licht pastelgeel.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Misschien meer richting ecru? Als het dan toch een naam moet hebben.
Wat een rare vraag inderdaad,quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:04 schreef Jojoke het volgende:
Wat een vragen kregen de dames toch weer.
https://socialnieuws.nl/2(...)-aan-prinses-amalia/
Deze ook:
[..]
Leuk om een vraag over je vader's dood te krijgen. Gezellig, zo tijdens een fotosessie.
Ik vind het een zeer lompe en ongepaste vraag.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:04 schreef Jojoke het volgende:
Deze ook:
[..]
Leuk om een vraag over je vader's dood te krijgen. Gezellig, zo tijdens een fotosessie.
Gewoon een oud jasje van Bea.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik quote mezelf even maar ik neem deze terug. Het zit toch echt meer richting een geel. Denk dat we het moeten zien als vergeeld héél licht pastelgeel.
Mag ook,quote:
Net als die vraag aan Alexia over Antoon (van RTL Boulevard's Annemarie de Kunder).quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:04 schreef Jojoke het volgende:
Deze ook:
[..]
Zeker. Had het dan anders verpakt als je die richting op wilt.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het een zeer lompe en ongepaste vraag.
Lente geel, Paas geel.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad geler dan gebroken wit, het is geen mooie kleur.
Gaan we ook al deze jasjes en dasjes bekritiseren?quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:21 schreef sportfreak het volgende:
Prins William liet zich gaan gisteravond toen hij zijn favoriete club Aston Villa de Europa League zag winnen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geen dasjesquote:Op donderdag 21 mei 2026 22:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gaan we ook al deze jasjes en dasjes bekritiseren?
En zijn haar gaat steeds beter zitten naarmate hij ouder wordt.quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:25 schreef Boca_Raton het volgende:
Willem-Alexander heeft nog een prachtige kop met haar.
Zou hij ook betonspray gebruiken?quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zijn haar gaat steeds beter zitten naarmate hij ouder wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |