NPquote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:53 schreef V. het volgende:
[..]
Maar ik blijf hem toch lekker Tukker noemen
Het verbaasde mij vooral dat Steffi al die tijd alleen maar heeft zitten kletsen en kijken. Had ze beter in het appartement nog wat kunnen klussen van de lijst die ze kregen van nog `to do klussen´. Of zijn ze verplicht om beiden naar een buitenklus te gaan?quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou Steffi duidelijk niet, want ze wilde er vooral niet teveel op doorgaan, want 'dat was belastend voor die mevrouw'Schijnheil
En de manier waarop ze allebei ineens de hele tijd 'mevrouw' zeiden en zogenaamd beleefd deden...![]()
Inderdaad een lieverd, die Dien. Was een grote wens van haar, een roze wasbakje op het toilet met een enorme gouden kraan. Schattig toch?quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik vond Dien een lieverd. En volgens mij wilde ze niet per se uit zichzelf een heel zielig verhaal vertellen. Dat zag je ook niet in beeld. En als ze al iets verteld heeft is dat ook logisch want je moet wat zeggen met zo'n Gregor die in de toilet zit te 'prutsen' (woorden van Steff-i)
Maar om de een of andere reden moest SteffiSlang buiten op straat nog wel even het levensverhaal van Dien vertellen... erg raar.
Zat ik ook vanochtend nog te denken! Ja, het houdt je bezig hequote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het verbaasde mij vooral dat Steffi al die tijd alleen maar heeft zitten kletsen en kijken. Had ze beter in het appartement nog wat kunnen klussen van de lijst die ze kregen van nog `to do klussen´. Of zijn ze verplicht om beiden naar een buitenklus te gaan?
Ja, je zou haar zo een knuffel gevenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Inderdaad een lieverd, die Dien. Was een grote wens van haar, een roze wasbakje op het toilet. Schattig toch?
Dit zijn niet dezelfden geloof ik, zij had voglens mij een winkeldisplay ding Dus die kan heel goed van de 2e hands markt komen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nog heel even over het playmobiel speeltje van Lotty: ik kreeg nog een tip van 'een bron'![]()
dat je die op deze site kunt kopen: https://www.ollis-collect(...)l-xxl-figuren?page=2
Dus mocht iemand die nog willen kopen, dan is dit misschien wat @:pmponer ?![]()
Die van Lotty zie ik er niet bij staan, maar je ziet wel mooi de originele prijzen: voor een figuur van 1,5 meter is dat variërend van 500 euro tot meer dan 1000 euro....
quote:
quote:De spannende finaleweek start op maandag 8 juni, waarna de grote finale wordt uitgezonden op donderdag 11 juni om 20.30 uur.
Frank schijnt niet zo erg netjes te werken werd er al gezegd door Heiko, of hoe heet die vent. Kan zijn dat ze daardoor niet gaan winnen. De niet zo gebruikelijke inrichting van Lottie werd door Daan erg gewaardeerd.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik denk dat de publiekslieveling Lotty en Frank gaan winnen. Ik hóóp dat het Menno en Jacky worden. Voor mij het sympathiekste koppel.
Ik weet het nog zo net niet... want bij de opleveringen is de styling belangrijk, maar wie er uiteindelijk wint wordt toch bepaald door hoeveel iemand voor een woning wil betalen. En daarbij hoeft de styling niet per se belangrijk te zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik denk dat de publiekslieveling Lotty en Frank gaan winnen. Ik hóóp dat het Menno en Jacky worden. Voor mij het sympathiekste koppel.
Ik vraag mij wel af wat we de komende 3 weken dan nog te zien gaan krijgen... Ik bedoel: bij mijn weten moet er alleen nog 2 halletjes en een trappengang opgeleverd te worden.. en dan misschien nog 1 week alles goed afmaken... Dan is er iig nog 1 week over..quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:21 schreef Arcee het volgende:
De spannende finaleweek start op maandag 8 juni, waarna de grote finale wordt uitgezonden op donderdag 11 juni om 20.30 uur.
Dat vond ik vorig seizoen best wel vreemd gaan. De appartementen waren niet verkocht bij de finale, dus werd er ook een taxatie op geplakt na de verbouwing. Vraagprijzen waren al bekend. Bleef allemaal wat schimmig. Maar toen won het stel met de beste afwerking en het meest overgebleven budget. Dan geef ik Menno en Jacky wel een grote kans.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik weet het nog zo net niet... want bij de opleveringen is de styling belangrijk, maar wie er uiteindelijk wint wordt toch bepaald door hoeveel iemand voor een woning wil betalen. En daarbij hoeft de styling niet per se belangrijk te zijn.
Dus M&J hebben zeker nog een kans![]()
(mooi dat je het gewoon M&J gunt)
Ja, ik mag nog steeds hopen dat als ze dat dit jaar weer doen, ze in elk geval bijv. drie onafhankelijke taxateurs/makelaars de waarde laten bepalen en dan het stel met de hoogste gemiddelde prijs wint oid.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat vond ik vorig seizoen best wel vreemd gaan. De appartementen waren niet verkocht bij de finale, dus werd er ook een taxatie op geplakt na de verbouwing. Vraagprijzen waren al bekend. Bleef allemaal wat schimmig. Maar toen won het stel met de beste afwerking en het meest overgebleven budget. Dan geef ik Menno en Jacky wel een grote kans.
Wat gebeurt er nou met (het appartement van) Patrick en Marloes? Want ze gaan maar door. Waarom moesten zij er niet uit?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, ik mag nog steeds hopen dat als ze dat dit jaar weer doen, ze in elk geval bijv. drie onafhankelijke taxateurs/makelaars de waarde laten bepalen en dan het stel met de hoogste gemiddelde prijs wint oid.
Kennelijk nog niet zo'n grote ramp als van de hippies.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat gebeurt er nou met (het appartement van) Patrick en Marloes? Want ze gaan maar door. Waarom moesten zij er niet uit?
Zo en nu effe een bakkie koffie zettenquote:Wat volgt is een aftocht met tranentrekkende laatste woorden van Flower over dat ze “niet kon laten zien wat ze kon” (oh jawel hoor, iets met een hoekje en een tablet en een kop koffie)
Echt he!quote:Op maandag 25 mei 2026 20:38 schreef Soury het volgende:
Loop er even heen om het te bespreken, ze zitten verdomme 5 meter verderop. Dat omslachtige geapp..
En een fan van Fidel Castroquote:
Met een systeem plafond erin, maar zal wel sociale huur zijn. Wat is dat toch lelijk.quote:Op maandag 25 mei 2026 20:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, even een muurtje geel kleuren voor zijn vriendin..
Harm noemde het (terecht) 'gecremeerde' hamburgersquote:
Oja, geweldig al die foto's aan de muur. (had als 14-jarige ooit een t-shirt met de kop van Che Geuvara er op)quote:Op maandag 25 mei 2026 20:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En een fan van Fidel Castro, Audrey Hepburn, Marlon Brando en Frau Antje
![]()
![]()
Ja, dat kan ik me dan wel voorstellen, als puber ben je revolutionair en opstandigquote:Op maandag 25 mei 2026 20:55 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oja, geweldig al die foto's aan de muur. (had als 15-jarige ooit een t-shirt met de kop van che geuvara er op)
Ja daar zat ik op te wachten.quote:Op maandag 25 mei 2026 20:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En het was nog wel een grap van Frank!
Was toen erg hip..quote:Op maandag 25 mei 2026 20:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me dan wel voorstellen, als puber ben je revolutionair en opstandig
Aldus Marloes over het feit dat zij en Patrick geen klusjesmensen meer konden inhuren..Letterlijk citaatquote:Zie je wel Heiko: Mamma Marloes had toch gelijk
Inderdaad, lijkt mij tien keer niks.quote:Op maandag 25 mei 2026 20:58 schreef Soury het volgende:
Zo'n zwarte plee is toch super kut. Die moet je echt kalk vrij houden anders ziet het er extra ranzig uit.
Vond ik ook! En je kunt ook niet effe lekker trots omkijken na een Grote Boodschap want je ziet niks!quote:Op maandag 25 mei 2026 20:58 schreef Soury het volgende:
Zo'n zwarte plee is toch super kut. Die moet je echt kalk vrij houden anders ziet het er extra ranzig uit.
En met die gelnagels..quote:Op maandag 25 mei 2026 21:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kun je die trap niet gewoon schuren??
Dat vroeg ik mij ook af. Zo'n handschuurmachientje.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kun je die trap niet gewoon schuren??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |