En een fan van Fidel Castroquote:
Met een systeem plafond erin, maar zal wel sociale huur zijn. Wat is dat toch lelijk.quote:Op maandag 25 mei 2026 20:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, even een muurtje geel kleuren voor zijn vriendin..
Harm noemde het (terecht) 'gecremeerde' hamburgersquote:
Oja, geweldig al die foto's aan de muur. (had als 14-jarige ooit een t-shirt met de kop van Che Geuvara er op)quote:Op maandag 25 mei 2026 20:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En een fan van Fidel Castro, Audrey Hepburn, Marlon Brando en Frau Antje
![]()
![]()
Ja, dat kan ik me dan wel voorstellen, als puber ben je revolutionair en opstandigquote:Op maandag 25 mei 2026 20:55 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oja, geweldig al die foto's aan de muur. (had als 15-jarige ooit een t-shirt met de kop van che geuvara er op)
Ja daar zat ik op te wachten.quote:Op maandag 25 mei 2026 20:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En het was nog wel een grap van Frank!
Was toen erg hip..quote:Op maandag 25 mei 2026 20:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me dan wel voorstellen, als puber ben je revolutionair en opstandig
Aldus Marloes over het feit dat zij en Patrick geen klusjesmensen meer konden inhuren..Letterlijk citaatquote:Zie je wel Heiko: Mamma Marloes had toch gelijk
Inderdaad, lijkt mij tien keer niks.quote:Op maandag 25 mei 2026 20:58 schreef Soury het volgende:
Zo'n zwarte plee is toch super kut. Die moet je echt kalk vrij houden anders ziet het er extra ranzig uit.
Vond ik ook! En je kunt ook niet effe lekker trots omkijken na een Grote Boodschap want je ziet niks!quote:Op maandag 25 mei 2026 20:58 schreef Soury het volgende:
Zo'n zwarte plee is toch super kut. Die moet je echt kalk vrij houden anders ziet het er extra ranzig uit.
En met die gelnagels..quote:Op maandag 25 mei 2026 21:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kun je die trap niet gewoon schuren??
Dat vroeg ik mij ook af. Zo'n handschuurmachientje.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kun je die trap niet gewoon schuren??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |