abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220901806
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:01 schreef casita het volgende:
Wie is er dood? Waarom Wilfred en Johan in het zwart.
Johan heeft donkerblauw aan hoor. Wilfred ook zie ik.
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 22:05:20 #202
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220901814
A1 inside
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220901822
Leuk de uitshirts van Curacao bij de jongens op de achtergrond
pi_220901828
Krantjes > VI
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220901836
Kip met ketchup of mayonaise :')
  woensdag 27 mei 2026 @ 22:09:33 #206
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220901840
Kip met ketchup :') :') :')
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220901850
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:09 schreef 3rr0r het volgende:
Kip met ketchup of mayonaise :')
Witte kip heeft geen smaak, bijzondere stelling.

Leguaan is verder best oke.
pi_220901948
4 dikke vrouwen doen zumbales op het strand, hadden ze achterwege kunnen laten
  woensdag 27 mei 2026 @ 22:23:59 #209
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220901953
Lale kan weer vooruit met wild om zich heen slaan in ieder geval :).
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  woensdag 27 mei 2026 @ 22:27:31 #210
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220901966
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:10 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Witte kip heeft geen smaak, bijzondere stelling.

Leguaan is verder best oke.
Uit de afdeling: ik vind koffie niet lekker, maar iedereen drinkt het dus drink ik het ook.

Bekijk deze YouTube-video
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220902068
Vandaag beetje bewolkt dagje. Veel regen boven Colombia en Venezuela
pi_220902081
Oh morgen Knoepert. Geen debiel jasje aan op Curacao neem ik aan.
pi_220902180
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:03 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Als je niet snapt dat er verschil is in de manier waarop je jezelf aan het tentoonstellen bent in je bikini dan tja, lijkt alles conservatief als de taliban.
Jullie zijn gewoon allemaal aan het islamiseren. Ze heeft nota bene een rok over haar bikini aan. Maar ja, geen hoofddoekje, hč? :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Tasmaniak op 27-05-2026 23:07:00 ]
pi_220902188
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:54 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Jullie zijn gewoon allemaal aan het islamiseren. Ze heeft nota bene rok over haar bikini aan. Maar ja, geen hoofddoekje, hč? :)
Nee niet, dan heb je dus niet de beelden gezien waar het om gaat. Dat met die rok was pas later en een reactie.

Hier, voor je opgezocht



Als je dit zo in een video voor de spiegel tentoonstelt ben je wel exhibitionistisch bezig en vis je naar complimentje over je lijf. Van mij mag ze en is het prima, best lekker ook, maar laten we wel gewoon benoemen wat het is.
pi_220902291
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:56 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Nee niet, dan heb je dus niet de beelden gezien waar het om gaat. Dat met die rok was pas later en een reactie.

Hier, voor je opgezocht

[ afbeelding ]

Als je dit zo in een video voor de spiegel tentoonstelt ben je wel exhibitionistisch bezig en vis je naar complimentje over je lijf. Van mij mag ze en is het prima, best lekker ook, maar laten we wel gewoon benoemen wat het is.
Ja, dat is wel echt alleen een bikini :) Maar dan nog. Is het een schande? Is het moreel verwerpelijk? Lijkt me niet. Het is aandacht trekken, maar als je je daarover op gaat winden, heb je een dagtaak met sociale media.
pi_220902627
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:56 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Nee niet, dan heb je dus niet de beelden gezien waar het om gaat. Dat met die rok was pas later en een reactie.

Hier, voor je opgezocht

[ afbeelding ]

Als je dit zo in een video voor de spiegel tentoonstelt ben je wel exhibitionistisch bezig en vis je naar complimentje over je lijf. Van mij mag ze en is het prima, best lekker ook, maar laten we wel gewoon benoemen wat het is.
Heeft ze ook haar kontplug mee?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 28 mei 2026 @ 05:53:42 #217
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220902800
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:12 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Ja, dat is wel echt alleen een bikini :) Maar dan nog. Is het een schande? Is het moreel verwerpelijk? Lijkt me niet. Het is aandacht trekken, maar als je je daarover op gaat winden, heb je een dagtaak met sociale media.
Klopt.

Nu nog dat aan haar verstand brengen. Want het kwartje wil bij haar niet bepaald vallen.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220902815
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:56 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Nee niet, dan heb je dus niet de beelden gezien waar het om gaat. Dat met die rok was pas later en een reactie.

Hier, voor je opgezocht

[ afbeelding ]

Als je dit zo in een video voor de spiegel tentoonstelt ben je wel exhibitionistisch bezig en vis je naar complimentje over je lijf. Van mij mag ze en is het prima, best lekker ook, maar laten we wel gewoon benoemen wat het is.
Het is een kwestie van tijd tot ze op OnlyFans zit 🤤 haar inkomsten worden nu minder natuurlijk + ze is aandachtsgeil
  donderdag 28 mei 2026 @ 07:14:30 #219
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220902927
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:12 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Ja, dat is wel echt alleen een bikini :) Maar dan nog. Is het een schande? Is het moreel verwerpelijk? Lijkt me niet. Het is aandacht trekken, maar als je je daarover op gaat winden, heb je een dagtaak met sociale media.
Dan zeg jij precies hetzelfde als de heren aan tafel. Het is aandacht trekken.

Niemand heeft gezegd dar het moreel verwerpelijk is. Dus jij hebt nu ook ruzie met Lale Gul
Laffe huichelaar
pi_220903104
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 07:14 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Dan zeg jij precies hetzelfde als de heren aan tafel. Het is aandacht trekken.

Niemand heeft gezegd dar het moreel verwerpelijk is. Dus jij hebt nu ook ruzie met Lale Gul
Er ontstond hier en aan die tafel een kabaal waar een moslimpraatgroep een voorbeeld aan had kunnen nemen.
  donderdag 28 mei 2026 @ 09:28:41 #221
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220903467
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:56 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Nee niet, dan heb je dus niet de beelden gezien waar het om gaat. Dat met die rok was pas later en een reactie.

Hier, voor je opgezocht

[ afbeelding ]

Als je dit zo in een video voor de spiegel tentoonstelt ben je wel exhibitionistisch bezig en vis je naar complimentje over je lijf. Van mij mag ze en is het prima, best lekker ook, maar laten we wel gewoon benoemen wat het is.
Jup, duidelijk aandachtsgeil! :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  donderdag 28 mei 2026 @ 16:03:10 #222
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:09:47 #223
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_220908297
Voor de liefhebbers van oude fragmenten.

Op de Schatkamer van Beeld en Geluid staan een hoop oude beelden van Derksen, Gijp en Genee. ff zoeken en je vind er van alles. Oude beelden bijvoorbeeld van Gijp bij Lokeren

https://schatkamer.beelde(...)/2101608050039688131
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:44:02 #224
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220908603
Job Knoester, Raymond Mens en Chris Woerts donderdagavond te gast bij Vandaag Inside
pi_220908908
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220908957
Chris Woerts moet nog even met zijn blije trotse kop zeggen dat hij zich niet insmeert. Wat een mongool. :r
pi_220909052
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:49 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Chris Woerts moet nog even met zijn blije trotse kop zeggen dat hij zich niet insmeert. Wat een mongool. :r
Nou ik wou het net zeggen ja, compleet verbrand en dan er prat op gaan dat hij niet smeert. Hoe dom kan je zijn om dat zo te verkondigen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:46:26 #228
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220909236
Maandag wordt een succes :|W
pi_220909331
quote:
6s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Maandag wordt een succes :|W
Wat is er maandag
pi_220909741
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:59 schreef Epistaxiophobia het volgende:

[..]
Wat is er maandag
Helene neemt het over
  vrijdag 29 mei 2026 @ 01:14:18 #231
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_220909753
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 00:53 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Helene neemt het over
Dan kijk ik niet meer.
pi_220909772
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 01:14 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Dan kijk ik niet meer.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 01:46:50 #233
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_220909781
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:09 schreef Abrikozentaart het volgende:
Voor de liefhebbers van oude fragmenten.

Op de Schatkamer van Beeld en Geluid staan een hoop oude beelden van Derksen, Gijp en Genee. ff zoeken en je vind er van alles. Oude beelden bijvoorbeeld van Gijp bij Lokeren

https://schatkamer.beelde(...)/2101608050039688131
Mooi om te zien. Misschien nog wel mooier is Ron Jans vanaf minuut 8 ongeveer. Hoe hij gekleed is _O_
pi_220909862
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 01:35 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Schandalig, niet eens een hoofddoekje!
pi_220910120
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:49 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Chris Woerts moet nog even met zijn blije trotse kop zeggen dat hij zich niet insmeert. Wat een mongool. :r
Even hierop terugkomen, ook tamelijk bizar dat die keren dat Chris hier over begint niemand aan tafel hier niemand een weerwoord op heeft. Maar dan wel twee keer die huidarts van Johan aan de bar zetten om maar te laten vertellen dat smeren zo belangrijk is.

Beetje het manco van dit programma (al jaren), feitenvrij dingen kunnen roepen en niemand die even tegengas geeft. :r
  vrijdag 29 mei 2026 @ 08:55:00 #236
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220910445
https://www.mediacourant.(...)don-resort-kan-best/

De uitslag van die poll onderaan het artikel is wel treffend.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220910499
Bekijk deze YouTube-video

Leuk die figuranten :D :')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220910768
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:09 schreef Abrikozentaart het volgende:
Voor de liefhebbers van oude fragmenten.

Op de Schatkamer van Beeld en Geluid staan een hoop oude beelden van Derksen, Gijp en Genee. ff zoeken en je vind er van alles. Oude beelden bijvoorbeeld van Gijp bij Lokeren

https://schatkamer.beelde(...)/2101608050039688131
Video's met Johan daarin https://schatkamer.beelde(...)sen?mediumtype=video

en

https://schatkamer.beelde(...)sen&mediumtype=video (beetje dubbel maar zitten ook soms weer andere video's tussen, zoals een aflevering van Zeppelin uit '93 waar Johan een hele dikke kop heeft)

[ Bericht 4% gewijzigd door Dutch_view op 29-05-2026 09:35:46 ]
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 21:45:43 #239
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220916441
Boels.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220916442
Hans Teeuwen was 20 jaar geleden leuk, nu ongemakkelijk triest.
pi_220916474
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 07:50 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:

[..]
Even hierop terugkomen, ook tamelijk bizar dat die keren dat Chris hier over begint niemand aan tafel hier niemand een weerwoord op heeft. Maar dan wel twee keer die huidarts van Johan aan de bar zetten om maar te laten vertellen dat smeren zo belangrijk is.

Beetje het manco van dit programma (al jaren), feitenvrij dingen kunnen roepen en niemand die even tegengas geeft. :r
Al die linkse praatprogramma's op de NPO, daar is pas nooit tegengas
pi_220916478
Leuke billetjes
  vrijdag 29 mei 2026 @ 21:51:46 #243
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220916480
Geilen string in beeld bohhhh
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220916486
Oranje koek koek
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 21:54:12 #245
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220916487
JAAAA NEDERLAND IS HELEMAAL ORANJE
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220916488
Dirkgoden
  vrijdag 29 mei 2026 @ 21:54:44 #247
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220916489
BERT

BERT VAN ORANJE
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220916492
Johan zakt altijd door de grond als hij weer daarmee geconfronteerd wordt
  vrijdag 29 mei 2026 @ 21:56:24 #249
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220916494
Dit is wel Rafael -Wilders is de enige politicus die ik begrijp-Van der Vaart zijn niveau.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220916495
Al de hele week dezelfde dikke bejaarde vrouw in haar bikini steeds achter Genee. Ze hadden wat variatie in het beeld op dat scherm mogen aanbrengen
pi_220916500
Thuisshirt van Curacao, leuk
pi_220916502
Gruwelijk lekker wijf rechtsachter Derksen

tering
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220916509
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 21:59 schreef Viesdik het volgende:
Gruwelijk lekker wijf rechtsachter Derksen

tering
Akkoord
  vrijdag 29 mei 2026 @ 22:01:11 #254
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220916512
Marokkanenbash *O*
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 22:02:17 #255
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220916520
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 21:51 schreef 3rr0r het volgende:
Leuke billetjes
Ze is er vandoor gegaan zojuist
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220916522
Is gewoon cultuur, niks 'geen mogelijkheden om te sporten' of andere smoesjes
  vrijdag 29 mei 2026 @ 22:03:17 #257
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220916526
Die Chris Woert nodigen ze steeds weer opnieuw uit omdat hij op een unieke manier dom lult?
pi_220916529
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:02 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Ze is er vandoor gegaan zojuist
Ja bruine bikini. Ik heb het niet op de pc aan anders screenshot
  vrijdag 29 mei 2026 @ 22:04:16 #259
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220916537
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:03 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Ja bruine bikini. Ik heb het niet op de pc aan anders screenshot
Akkoord
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 22:04:55 #260
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220916544
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:03 schreef spapaars het volgende:
Die Chris Woert nodigen ze steeds weer opnieuw uit omdat hij op een unieke manier dom lult?
Proleten scoren nog weleens bij het gewone volk
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 29 mei 2026 @ 22:05:26 #261
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220916546
12% (bewezen!) heeft geen rijbewijs _O-
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220916548
Fake News Inside
  vrijdag 29 mei 2026 @ 22:06:49 #263
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220916561
Boerderijhoofd on steroids naast de officier van justitie.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220916569
UFC White House B:)B
  vrijdag 29 mei 2026 @ 22:08:45 #265
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220916571
Witte Huis bijna niet meer te zien :')
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220916576
Het is toch in de avond dat evenement
pi_220916584
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:09 schreef 3rr0r het volgende:
Het is toch in de avond dat evenement
Hup Spurs.
pi_220916589
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:12 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Hup Spurs.
Thunder spelen thuis, geef die toch meer kans
pi_220916591
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
Is gewoon cultuur, niks 'geen mogelijkheden om te sporten' of andere smoesjes
"Ze krijgen geen kansen"

Ze krijgen wel veel kansen, ze verpesten gewoon iedere kans
pi_220916593
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:12 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Thunder spelen thuis, geef die toch meer kans
Blauwe hol KAPOET maken.
pi_220916604
Hoeveel moet een kroeg betalen dan? Gaat naar aantal gasten dat ze binnen kunnen hebben?
pi_220916610
joe esee
  vrijdag 29 mei 2026 @ 22:16:52 #273
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220916612
KOEKOEK

LACHEN JONGONS!!!1!!!
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220916615
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 21:59 schreef Viesdik het volgende:
Gruwelijk lekker wijf rechtsachter Derksen

tering
Misschien zit er wel een pener onder het rokje. :J @de_boswachter
pi_220916617
Halve boom eraan per boek
pi_220916618
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:16 schreef Regilio_ het volgende:
KOEKOEK

LACHEN JONGONS!!!1!!!
Baksteen richting de tv.
pi_220916621
AI goden, halve finale, word dan maar gewoon ook kampioen
  vrijdag 29 mei 2026 @ 22:21:04 #278
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220916638


Cybermannetje is een ranzig mannetje.

Kind is 16 (?) ofzo? :')

Dat Dennis Schouten niet helemaal goed bij zijn paasei is weet heel NL inmiddels wel.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220916639
kopiraaitinfrinsjment
pi_220916651
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:21 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]

Cybermannetje is een ranzig mannetje.

Kind is 16 (?) ofzo? :')

Dat Dennis Schouten niet helemaal goed bij zijn paasei is weet heel NL inmiddels wel.
Wordt vanzelf 18 over een paar jaar :!
pi_220916686
Met een pandemie zitten ze gelijk in Griekenland
  vrijdag 29 mei 2026 @ 22:35:51 #282
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220916692
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:34 schreef 3rr0r het volgende:
Met een pandemie zitten ze gelijk in Griekenland
En met een oorlog in Engeland en vervolgens Caanaadaa.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 22:41:08 #283
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220916722
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:21 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]

Cybermannetje is een ranzig mannetje.

Kind is 16 (?) ofzo? :')

Dat Dennis Schouten niet helemaal goed bij zijn paasei is weet heel NL inmiddels wel.
En zij volgt hem niet.

Ja DAN is het wel een beetje gek 😐
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220916763
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:21 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]

Cybermannetje is een ranzig mannetje.

Kind is 16 (?) ofzo? :')

Dat Dennis Schouten niet helemaal goed bij zijn paasei is weet heel NL inmiddels wel.
Je zit haar zelf ook te checken blijkbaar
  zaterdag 30 mei 2026 @ 06:06:38 #285
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220917494
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:51 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Je zit haar zelf ook te checken blijkbaar
Scherpe analyse Sherlock. Maar ik ga geen kind volgen dat grotendeels zichzelf alleen in bikini showt.

Mag wel natuurlijk, vind het zelf alleen wat merkwaardig.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zaterdag 30 mei 2026 @ 06:07:24 #286
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220917495
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:41 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
En zij volgt hem niet.

Ja DAN is het wel een beetje gek 😐
Had ik nog niet eens gezien, maar kan geen verrassing zijn lijkt me.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220917553
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:04 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Proleten scoren nog weleens bij het gewone volk
Neem Gerard Joling.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:32:42 #288
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220918327
Johan begint steeds vaker te schreeuwen. :')
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zaterdag 30 mei 2026 @ 10:20:18 #289
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220918643
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
Johan begint steeds vaker te schreeuwen. :')
Dan moet de woke-gemeenschap ook maar eens kappen met alles opdringen in Nederland.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 10:39:34 #290
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220918814
Oude beelden van GIJPIE!

Inclusief legendarisch verhaal waarbij die in Vlaanderen wordt gevraagd “mag ik u even trekken” door een meid _O-

Bekijk deze YouTube-video
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220918875
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:20 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Dan moet de woke-gemeenschap ook maar eens kappen met alles opdringen in Nederland.
Ja, alles gaat mis in Nederland. Het wordt tijd dat de VVD eens in de regering komt.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 11:04:40 #292
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220918986
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 06:07 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Had ik nog niet eens gezien, maar kan geen verrassing zijn lijkt me.
Je weet het nooit hč.

Tot je het weet xD

Ze hadden ook kennissen van elkander kunnen zijn. Dan kan het nog wel enigszins.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:02:17 #293
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220920784
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:51 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Ja, alles gaat mis in Nederland. Het wordt tijd dat de VVD eens in de regering komt.
In Marokko worden gewoon de handjes afgehakt als je iets verkeerd doet!
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:02:15 #294
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220922640
Hij is en blijft een gefrustreerde Rotterdammer die vrije meningen en de bijbehorende mooie humor afdoet als schandalige grachtengordel gedoe.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:16:53 #295
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220923665
twitter


Kleine oogjes dus door jetlag :P
pi_220924515
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]

Kleine oogjes dus door jetlag :P
Is dit AI, zo rustig op Schiphol
  zondag 31 mei 2026 @ 08:13:15 #297
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220926724
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]

Kleine oogjes dus door jetlag :P
Hij had even te wachten voordat het aan boord kon.
Het vliegtuig moest extra bijtanken om die overtocht met hem te kunnen maken.
pi_220929477
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]

Kleine oogjes dus door jetlag :P
Hij moet nog vertrekken hier he.

Gaat die Oranjezomer vanaf Curacao wel door gedurende het WK? Dan kan ik me de relevantie nog wel voorstellen van daar zitten. VI zit er ook met 50 man ofzo. Of zijn ze over 2 weken terug?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220929573
Donderdag 11 juni weer terug, vanuit nederland
pi_220929781
De KJEG-podcast is VI op alle fronten voorbij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')