Johan heeft donkerblauw aan hoor. Wilfred ook zie ik.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:01 schreef casita het volgende:
Wie is er dood? Waarom Wilfred en Johan in het zwart.
Uit de afdeling: ik vind koffie niet lekker, maar iedereen drinkt het dus drink ik het ook.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:10 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Witte kip heeft geen smaak, bijzondere stelling.
Leguaan is verder best oke.
Jullie zijn gewoon allemaal aan het islamiseren. Ze heeft nota bene een rok over haar bikini aan. Maar ja, geen hoofddoekje, hč?quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je niet snapt dat er verschil is in de manier waarop je jezelf aan het tentoonstellen bent in je bikini dan tja, lijkt alles conservatief als de taliban.
Nee niet, dan heb je dus niet de beelden gezien waar het om gaat. Dat met die rok was pas later en een reactie.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:54 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon allemaal aan het islamiseren. Ze heeft nota bene rok over haar bikini aan. Maar ja, geen hoofddoekje, hč?
Ja, dat is wel echt alleen een bikiniquote:Op woensdag 27 mei 2026 22:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee niet, dan heb je dus niet de beelden gezien waar het om gaat. Dat met die rok was pas later en een reactie.
Hier, voor je opgezocht
[ afbeelding ]
Als je dit zo in een video voor de spiegel tentoonstelt ben je wel exhibitionistisch bezig en vis je naar complimentje over je lijf. Van mij mag ze en is het prima, best lekker ook, maar laten we wel gewoon benoemen wat het is.
Heeft ze ook haar kontplug mee?quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee niet, dan heb je dus niet de beelden gezien waar het om gaat. Dat met die rok was pas later en een reactie.
Hier, voor je opgezocht
[ afbeelding ]
Als je dit zo in een video voor de spiegel tentoonstelt ben je wel exhibitionistisch bezig en vis je naar complimentje over je lijf. Van mij mag ze en is het prima, best lekker ook, maar laten we wel gewoon benoemen wat het is.
Klopt.quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:12 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ja, dat is wel echt alleen een bikiniMaar dan nog. Is het een schande? Is het moreel verwerpelijk? Lijkt me niet. Het is aandacht trekken, maar als je je daarover op gaat winden, heb je een dagtaak met sociale media.
Het is een kwestie van tijd tot ze op OnlyFans zit 🤤 haar inkomsten worden nu minder natuurlijk + ze is aandachtsgeilquote:Op woensdag 27 mei 2026 22:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee niet, dan heb je dus niet de beelden gezien waar het om gaat. Dat met die rok was pas later en een reactie.
Hier, voor je opgezocht
[ afbeelding ]
Als je dit zo in een video voor de spiegel tentoonstelt ben je wel exhibitionistisch bezig en vis je naar complimentje over je lijf. Van mij mag ze en is het prima, best lekker ook, maar laten we wel gewoon benoemen wat het is.
Dan zeg jij precies hetzelfde als de heren aan tafel. Het is aandacht trekken.quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:12 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ja, dat is wel echt alleen een bikiniMaar dan nog. Is het een schande? Is het moreel verwerpelijk? Lijkt me niet. Het is aandacht trekken, maar als je je daarover op gaat winden, heb je een dagtaak met sociale media.
Er ontstond hier en aan die tafel een kabaal waar een moslimpraatgroep een voorbeeld aan had kunnen nemen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 07:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan zeg jij precies hetzelfde als de heren aan tafel. Het is aandacht trekken.
Niemand heeft gezegd dar het moreel verwerpelijk is. Dus jij hebt nu ook ruzie met Lale Gul
Jup, duidelijk aandachtsgeil!quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee niet, dan heb je dus niet de beelden gezien waar het om gaat. Dat met die rok was pas later en een reactie.
Hier, voor je opgezocht
[ afbeelding ]
Als je dit zo in een video voor de spiegel tentoonstelt ben je wel exhibitionistisch bezig en vis je naar complimentje over je lijf. Van mij mag ze en is het prima, best lekker ook, maar laten we wel gewoon benoemen wat het is.
Nou ik wou het net zeggen ja, compleet verbrand en dan er prat op gaan dat hij niet smeert. Hoe dom kan je zijn om dat zo te verkondigenquote:Op donderdag 28 mei 2026 21:49 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Chris Woerts moet nog even met zijn blije trotse kop zeggen dat hij zich niet insmeert. Wat een mongool.
Mooi om te zien. Misschien nog wel mooier is Ron Jans vanaf minuut 8 ongeveer. Hoe hij gekleed isquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:09 schreef Abrikozentaart het volgende:
Voor de liefhebbers van oude fragmenten.
Op de Schatkamer van Beeld en Geluid staan een hoop oude beelden van Derksen, Gijp en Genee. ff zoeken en je vind er van alles. Oude beelden bijvoorbeeld van Gijp bij Lokeren
https://schatkamer.beelde(...)/2101608050039688131
Even hierop terugkomen, ook tamelijk bizar dat die keren dat Chris hier over begint niemand aan tafel hier niemand een weerwoord op heeft. Maar dan wel twee keer die huidarts van Johan aan de bar zetten om maar te laten vertellen dat smeren zo belangrijk is.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:49 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Chris Woerts moet nog even met zijn blije trotse kop zeggen dat hij zich niet insmeert. Wat een mongool.
Video's met Johan daarin https://schatkamer.beelde(...)sen?mediumtype=videoquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:09 schreef Abrikozentaart het volgende:
Voor de liefhebbers van oude fragmenten.
Op de Schatkamer van Beeld en Geluid staan een hoop oude beelden van Derksen, Gijp en Genee. ff zoeken en je vind er van alles. Oude beelden bijvoorbeeld van Gijp bij Lokeren
https://schatkamer.beelde(...)/2101608050039688131
Al die linkse praatprogramma's op de NPO, daar is pas nooit tegengasquote:Op vrijdag 29 mei 2026 07:50 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Even hierop terugkomen, ook tamelijk bizar dat die keren dat Chris hier over begint niemand aan tafel hier niemand een weerwoord op heeft. Maar dan wel twee keer die huidarts van Johan aan de bar zetten om maar te laten vertellen dat smeren zo belangrijk is.
Beetje het manco van dit programma (al jaren), feitenvrij dingen kunnen roepen en niemand die even tegengas geeft.
Akkoordquote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:59 schreef Viesdik het volgende:
Gruwelijk lekker wijf rechtsachter Derksen
tering
Akkoordquote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja bruine bikini. Ik heb het niet op de pc aan anders screenshot
Proleten scoren nog weleens bij het gewone volkquote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:03 schreef spapaars het volgende:
Die Chris Woert nodigen ze steeds weer opnieuw uit omdat hij op een unieke manier dom lult?
"Ze krijgen geen kansen"quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
Is gewoon cultuur, niks 'geen mogelijkheden om te sporten' of andere smoesjes
Blauwe hol KAPOET maken.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Thunder spelen thuis, geef die toch meer kans
Misschien zit er wel een pener onder het rokje.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:59 schreef Viesdik het volgende:
Gruwelijk lekker wijf rechtsachter Derksen
tering
Wordt vanzelf 18 over een paar jaarquote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:21 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
Cybermannetje is een ranzig mannetje.
Kind is 16 (?) ofzo?
Dat Dennis Schouten niet helemaal goed bij zijn paasei is weet heel NL inmiddels wel.
En met een oorlog in Engeland en vervolgens Caanaadaa.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:34 schreef 3rr0r het volgende:
Met een pandemie zitten ze gelijk in Griekenland
En zij volgt hem niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:21 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
Cybermannetje is een ranzig mannetje.
Kind is 16 (?) ofzo?
Dat Dennis Schouten niet helemaal goed bij zijn paasei is weet heel NL inmiddels wel.
Je zit haar zelf ook te checken blijkbaarquote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:21 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
Cybermannetje is een ranzig mannetje.
Kind is 16 (?) ofzo?
Dat Dennis Schouten niet helemaal goed bij zijn paasei is weet heel NL inmiddels wel.
Scherpe analyse Sherlock. Maar ik ga geen kind volgen dat grotendeels zichzelf alleen in bikini showt.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je zit haar zelf ook te checken blijkbaar
Had ik nog niet eens gezien, maar kan geen verrassing zijn lijkt me.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En zij volgt hem niet.
Ja DAN is het wel een beetje gek 😐
Neem Gerard Joling.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Proleten scoren nog weleens bij het gewone volk
Dan moet de woke-gemeenschap ook maar eens kappen met alles opdringen in Nederland.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
Johan begint steeds vaker te schreeuwen.
Ja, alles gaat mis in Nederland. Het wordt tijd dat de VVD eens in de regering komt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:20 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dan moet de woke-gemeenschap ook maar eens kappen met alles opdringen in Nederland.
Je weet het nooit hč.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 06:07 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Had ik nog niet eens gezien, maar kan geen verrassing zijn lijkt me.
In Marokko worden gewoon de handjes afgehakt als je iets verkeerd doet!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:51 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ja, alles gaat mis in Nederland. Het wordt tijd dat de VVD eens in de regering komt.
Is dit AI, zo rustig op Schipholquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Kleine oogjes dus door jetlag
Hij had even te wachten voordat het aan boord kon.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Kleine oogjes dus door jetlag
Hij moet nog vertrekken hier he.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Kleine oogjes dus door jetlag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |