abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220902068
Vandaag beetje bewolkt dagje. Veel regen boven Colombia en Venezuela
pi_220902081
Oh morgen Knoepert. Geen debiel jasje aan op Curacao neem ik aan.
pi_220902180
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:03 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Als je niet snapt dat er verschil is in de manier waarop je jezelf aan het tentoonstellen bent in je bikini dan tja, lijkt alles conservatief als de taliban.
Jullie zijn gewoon allemaal aan het islamiseren. Ze heeft nota bene een rok over haar bikini aan. Maar ja, geen hoofddoekje, hè? :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Tasmaniak op 27-05-2026 23:07:00 ]
pi_220902188
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:54 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Jullie zijn gewoon allemaal aan het islamiseren. Ze heeft nota bene rok over haar bikini aan. Maar ja, geen hoofddoekje, hè? :)
Nee niet, dan heb je dus niet de beelden gezien waar het om gaat. Dat met die rok was pas later en een reactie.

Hier, voor je opgezocht



Als je dit zo in een video voor de spiegel tentoonstelt ben je wel exhibitionistisch bezig en vis je naar complimentje over je lijf. Van mij mag ze en is het prima, best lekker ook, maar laten we wel gewoon benoemen wat het is.
pi_220902291
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:56 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Nee niet, dan heb je dus niet de beelden gezien waar het om gaat. Dat met die rok was pas later en een reactie.

Hier, voor je opgezocht

[ afbeelding ]

Als je dit zo in een video voor de spiegel tentoonstelt ben je wel exhibitionistisch bezig en vis je naar complimentje over je lijf. Van mij mag ze en is het prima, best lekker ook, maar laten we wel gewoon benoemen wat het is.
Ja, dat is wel echt alleen een bikini :) Maar dan nog. Is het een schande? Is het moreel verwerpelijk? Lijkt me niet. Het is aandacht trekken, maar als je je daarover op gaat winden, heb je een dagtaak met sociale media.
pi_220902627
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:56 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Nee niet, dan heb je dus niet de beelden gezien waar het om gaat. Dat met die rok was pas later en een reactie.

Hier, voor je opgezocht

[ afbeelding ]

Als je dit zo in een video voor de spiegel tentoonstelt ben je wel exhibitionistisch bezig en vis je naar complimentje over je lijf. Van mij mag ze en is het prima, best lekker ook, maar laten we wel gewoon benoemen wat het is.
Heeft ze ook haar kontplug mee?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 28 mei 2026 @ 05:53:42 #217
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220902800
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:12 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Ja, dat is wel echt alleen een bikini :) Maar dan nog. Is het een schande? Is het moreel verwerpelijk? Lijkt me niet. Het is aandacht trekken, maar als je je daarover op gaat winden, heb je een dagtaak met sociale media.
Klopt.

Nu nog dat aan haar verstand brengen. Want het kwartje wil bij haar niet bepaald vallen.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220902815
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:56 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Nee niet, dan heb je dus niet de beelden gezien waar het om gaat. Dat met die rok was pas later en een reactie.

Hier, voor je opgezocht

[ afbeelding ]

Als je dit zo in een video voor de spiegel tentoonstelt ben je wel exhibitionistisch bezig en vis je naar complimentje over je lijf. Van mij mag ze en is het prima, best lekker ook, maar laten we wel gewoon benoemen wat het is.
Het is een kwestie van tijd tot ze op OnlyFans zit 🤤 haar inkomsten worden nu minder natuurlijk + ze is aandachtsgeil
  donderdag 28 mei 2026 @ 07:14:30 #219
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220902927
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:12 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Ja, dat is wel echt alleen een bikini :) Maar dan nog. Is het een schande? Is het moreel verwerpelijk? Lijkt me niet. Het is aandacht trekken, maar als je je daarover op gaat winden, heb je een dagtaak met sociale media.
Dan zeg jij precies hetzelfde als de heren aan tafel. Het is aandacht trekken.

Niemand heeft gezegd dar het moreel verwerpelijk is. Dus jij hebt nu ook ruzie met Lale Gul
Laffe huichelaar
pi_220903104
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 07:14 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Dan zeg jij precies hetzelfde als de heren aan tafel. Het is aandacht trekken.

Niemand heeft gezegd dar het moreel verwerpelijk is. Dus jij hebt nu ook ruzie met Lale Gul
Er ontstond hier en aan die tafel een kabaal waar een moslimpraatgroep een voorbeeld aan had kunnen nemen.
  donderdag 28 mei 2026 @ 09:28:41 #221
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220903467
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:56 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Nee niet, dan heb je dus niet de beelden gezien waar het om gaat. Dat met die rok was pas later en een reactie.

Hier, voor je opgezocht

[ afbeelding ]

Als je dit zo in een video voor de spiegel tentoonstelt ben je wel exhibitionistisch bezig en vis je naar complimentje over je lijf. Van mij mag ze en is het prima, best lekker ook, maar laten we wel gewoon benoemen wat het is.
Jup, duidelijk aandachtsgeil! :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  donderdag 28 mei 2026 @ 16:03:10 #222
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:09:47 #223
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_220908297
Voor de liefhebbers van oude fragmenten.

Op de Schatkamer van Beeld en Geluid staan een hoop oude beelden van Derksen, Gijp en Genee. ff zoeken en je vind er van alles. Oude beelden bijvoorbeeld van Gijp bij Lokeren

https://schatkamer.beelde(...)/2101608050039688131
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:44:02 #224
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220908603
Job Knoester, Raymond Mens en Chris Woerts donderdagavond te gast bij Vandaag Inside
pi_220908908
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220908957
Chris Woerts moet nog even met zijn blije trotse kop zeggen dat hij zich niet insmeert. Wat een mongool. :r
pi_220909052
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:49 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Chris Woerts moet nog even met zijn blije trotse kop zeggen dat hij zich niet insmeert. Wat een mongool. :r
Nou ik wou het net zeggen ja, compleet verbrand en dan er prat op gaan dat hij niet smeert. Hoe dom kan je zijn om dat zo te verkondigen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:46:26 #228
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220909236
Maandag wordt een succes :|W
pi_220909331
quote:
6s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Maandag wordt een succes :|W
Wat is er maandag
pi_220909741
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:59 schreef Epistaxiophobia het volgende:

[..]
Wat is er maandag
Helene neemt het over
  vrijdag 29 mei 2026 @ 01:14:18 #231
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_220909753
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 00:53 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Helene neemt het over
Dan kijk ik niet meer.
pi_220909772
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 01:14 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Dan kijk ik niet meer.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 01:46:50 #233
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_220909781
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:09 schreef Abrikozentaart het volgende:
Voor de liefhebbers van oude fragmenten.

Op de Schatkamer van Beeld en Geluid staan een hoop oude beelden van Derksen, Gijp en Genee. ff zoeken en je vind er van alles. Oude beelden bijvoorbeeld van Gijp bij Lokeren

https://schatkamer.beelde(...)/2101608050039688131
Mooi om te zien. Misschien nog wel mooier is Ron Jans vanaf minuut 8 ongeveer. Hoe hij gekleed is _O_
pi_220909862
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 01:35 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Schandalig, niet eens een hoofddoekje!
pi_220910120
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:49 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Chris Woerts moet nog even met zijn blije trotse kop zeggen dat hij zich niet insmeert. Wat een mongool. :r
Even hierop terugkomen, ook tamelijk bizar dat die keren dat Chris hier over begint niemand aan tafel hier niemand een weerwoord op heeft. Maar dan wel twee keer die huidarts van Johan aan de bar zetten om maar te laten vertellen dat smeren zo belangrijk is.

Beetje het manco van dit programma (al jaren), feitenvrij dingen kunnen roepen en niemand die even tegengas geeft. :r
  vrijdag 29 mei 2026 @ 08:55:00 #236
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220910445
https://www.mediacourant.(...)don-resort-kan-best/

De uitslag van die poll onderaan het artikel is wel treffend.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220910499
Bekijk deze YouTube-video

Leuk die figuranten :D :')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220910768
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:09 schreef Abrikozentaart het volgende:
Voor de liefhebbers van oude fragmenten.

Op de Schatkamer van Beeld en Geluid staan een hoop oude beelden van Derksen, Gijp en Genee. ff zoeken en je vind er van alles. Oude beelden bijvoorbeeld van Gijp bij Lokeren

https://schatkamer.beelde(...)/2101608050039688131
Video's met Johan daarin https://schatkamer.beelde(...)sen?mediumtype=video

en

https://schatkamer.beelde(...)sen&mediumtype=video (beetje dubbel maar zitten ook soms weer andere video's tussen, zoals een aflevering van Zeppelin uit '93 waar Johan een hele dikke kop heeft)

[ Bericht 4% gewijzigd door Dutch_view op 29-05-2026 09:35:46 ]
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 21:45:43 #239
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220916441
Boels.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220916442
Hans Teeuwen was 20 jaar geleden leuk, nu ongemakkelijk triest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')