quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
caipirinha ,heb ik in baska 1 gedronken zei mutti daar is teveel ijs binnenzei ik dat moet zonst kann je me naar kamer tragen
Ja ijs is niet goed voor je sterretjequote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
caipirinha ,heb ik in baska 1 gedronken zei mutti daar is teveel ijs binnenzei ik dat moet zonst kann je me naar kamer tragen
Gezel.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja euh... beetje lanterfanten tussen mn werk door![]()
Moet tot later doorwerken vandaag, was later begonnen ivm online meeting voor vrijwilligerswerk wat ik doe (soort bijscholing was dat)
Sterren op het ijs.quote:
quote:
nee ik heb nog vor later leverworstquote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:05 schreef FreshFruit het volgende:
Iemand een stukje worst ?
[ afbeelding ]
Lekker heur!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:48 schreef maily het volgende:
[..]
Ze hebben ook Drambuie(n) @:hemarookworst![]()
![]()
https://forum.fok.nl/topic/2232383/1/999#p153985006quote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:04 schreef mario390 het volgende:
weten du dat ik bevor urlaub kroatien was was ik an lezen van uto 2014 en nu kom ik niet meer dazu
FF redt je weerquote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:04 schreef mario390 het volgende:
weten du dat ik bevor urlaub kroatien was was ik an lezen van uto 2014 en nu kom ik niet meer dazu
Lastig om mensen niet te gaan mentionenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
inb4 Critical Drinker: "HAAAAAA le lu jah!"
Doe.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lastig om mensen niet te gaan mentionen
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lastig om mensen niet te gaan mentionen
Dat andere topic is blijkbaar relatief het minst saaie, dus we zitten hier veilig!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Doe.
Maar.
Nie.
Idd.
Ik moest wel effe denken bij dit topic... aan.. bepaalde zaken elders.
quote:
Zal jou ‘s een worst geven!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:05 schreef FreshFruit het volgende:
Iemand een stukje worst ?
[ afbeelding ]
quote:
Viezerik! Blijf van je zus af!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:38 schreef ToT het volgende:
Kees dacht daar ook zo over en dus lag Kees met Kees te kezen.
Nopequote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:38 schreef maily het volgende:
[..]
Hopelijk nog niet in je vingers gesneden?
Zoals met alles, maar ik zou het zelf niet direct gaan kijken. (Niet dat ik überhaupt tv kijk!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
De nieuwe serie zijn de meningen wel over verdeeld.
Ik weet het ook nog niet . Mss beter zo laten.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoals met alles, maar ik zou het zelf niet direct gaan kijken. (Niet dat ik überhaupt tv kijk!)
Mijn mening; ze moeten eens kappen met alles te herhalen en te vermusicaliseren.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
De nieuwe serie zijn de meningen wel over verdeeld.
Hahaha jaquote:
"Gaze 7 Oktober 2023 - The musical!"quote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:49 schreef maily het volgende:
[..]
Mijn mening; ze moeten eens kappen met alles te herhalen en te vermusicaliseren.
Die gebruik ik nog best vaak!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:52 schreef FreshFruit het volgende:
" Best leuk hoor een feestje maar het geeft altijd zo`n rommel. "
Okee langer geleden dan ik dacht!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:12 schreef ToT het volgende:
"Leuk zo'n feestje, maar het geeft altijd zo'n rommel."
Okee, mini-serie dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:55 schreef maily het volgende:
[..]
Omg ik weet nu al iemand die het daar zo niet mee eens is.
/rant
ja, die kan natuuuuurlijk nietquote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:50 schreef maily het volgende:
@:Sally ik laat die rode schoen voor @:RedShoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Misschien moet ik maar eesn baggerpaintjes gaan maken!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:18 schreef DerRabbit het volgende:
Er word weer gebaggerd in ONZ in het daglicht
Vol juwelen door een zwart konijnquote:
Iets met evenaar, bedelaar, er smolten 2 topics samen in mijn hoofd, met dank aan een discussie met onze vakantieganger. Soms is het echt grappig in mijn hoofdquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Iets met evenaar, bedelaar, er smolten 2 topics samen in mijn hoofd, met dank aan een discussie met onze vakantieganger. Soms is het echt grappig in mijn hoofd
Dat had ik niet verwacht. Echt. Niet.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat had ik niet verwacht. Echt. Niet.
Jaaaaaquote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar eesn baggerpaintjes gaan maken!
vjeze furquote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik vind kussendvogeltje en viezefur wel bij elkaar passen. Altijd wat te beleven
Of andersomquote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
vjeze fur
ik denk dat Birdi helemaal koekwaus wordt van die man
dat is toch Badger? en Bodger?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bagger bagger bagger bagger bagger bagger bagger bagger bagger bagger bagger bagger PADDENSTOEL!
thats life hequote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach vandaag wel weer hoor!Beetje ups en downs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |