abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220841295
quote:
88s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 17:27 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Lastig om mensen niet te gaan mentionen
_O- Die heeft toch ff vakantie! :P
pi_220841299
quote:
86s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 17:31 schreef Sally het volgende:

[..]
Doe.
Maar.
Nie.

Idd.

:X

Ik moest wel effe denken bij dit topic... aan.. bepaalde zaken elders.
Dat andere topic is blijkbaar relatief het minst saaie, dus we zitten hier veilig! :P
pi_220841303
Edit geplaatst:

quote:
86s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 17:31 schreef Sally het volgende:

.....
(Gelukkig is dit ONZin)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_220841312
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 17:05 schreef FreshFruit het volgende:
Iemand een stukje worst ?
[ afbeelding ]
Zal jou ‘s een worst geven! |:)
...hier om je mars te breken.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 17:36:12 #230
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220841325
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 17:34 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Zal jou ‘s een worst geven! |:)
:9
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220841332
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 17:34 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Zal jou ‘s een worst geven! |:)
Als Fruitje's echte naam Kees zou zijn, zou het een worst in Keest scenario zijn! :T
pi_220841334
In Kees Flodder (het zusje althans) zou ik wel m'n worst willen steken, althans in de eerste film! :T
pi_220841337
Kees dacht daar ook zo over en dus lag Kees met Kees te kezen.
  Spellchecker dinsdag 19 mei 2026 @ 17:39:58 #234
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220841340
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 17:38 schreef ToT het volgende:
Kees dacht daar ook zo over en dus lag Kees met Kees te kezen.
Viezerik! Blijf van je zus af!
pi_220841343
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 17:39 schreef maily het volgende:

[..]
Viezerik! Blijf van je zus af!
B-)

(met je poten)
pi_220841348
Was Pepita trouwens een keeshondje?
pi_220841351
Volgens mij wel, en iedereen dacht dat Rex met het keeshondje ging kezen in die struiken! _O-

Edit: Whisky heette die bouvier trouwens.
  Spellchecker dinsdag 19 mei 2026 @ 17:43:46 #238
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220841368
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 17:40 schreef ToT het volgende:
Was Pepita trouwens een keeshondje?
Die bazin: "schorriemorrie!!" _O_
pi_220841374
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 17:43 schreef maily het volgende:

[..]
Die bazin: "schorriemorrie!!" _O_
En haar man zich maar opgeilen aan die meiden in dat zwembad. :P
  dinsdag 19 mei 2026 @ 17:44:58 #240
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220841376
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 17:43 schreef maily het volgende:

[..]
Die bazin: "schorriemorrie!!" _O_
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220841380
Krijg nou de klere! :T
  dinsdag 19 mei 2026 @ 17:46:06 #242
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220841383
De nieuwe serie zijn de meningen wel over verdeeld.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220841384
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 16:38 schreef maily het volgende:

[..]
Hopelijk nog niet in je vingers gesneden?
Nope
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220841385
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
De nieuwe serie zijn de meningen wel over verdeeld.
Zoals met alles, maar ik zou het zelf niet direct gaan kijken. (Niet dat ik überhaupt tv kijk! :') )
pi_220841392
"Hou je van Tchaikovsky?"
- Ik vind chinees wel lekker."
  dinsdag 19 mei 2026 @ 17:48:14 #246
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220841399
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 17:46 schreef ToT het volgende:

[..]
Zoals met alles, maar ik zou het zelf niet direct gaan kijken. (Niet dat ik überhaupt tv kijk! :') )
Ik weet het ook nog niet . Mss beter zo laten.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 17:49:17 #247
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220841407
"Toet, doe maar 1 bord minder. "
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Spellchecker dinsdag 19 mei 2026 @ 17:49:17 #248
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220841408
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
De nieuwe serie zijn de meningen wel over verdeeld.
Mijn mening; ze moeten eens kappen met alles te herhalen en te vermusicaliseren.
pi_220841416
"En hoe wenst u het te betalen? Financiering? Cash? Visa? American Express? Hehehe..."
- "Polaroid!"
  Spellchecker dinsdag 19 mei 2026 @ 17:50:49 #250
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220841418
@Sally ik laat die rode schoen voor @RedShoe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')