ja maar ik was middag bij arzt vor de resultquote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Skittle had je toch een mention gestuurd ?
Hij klikt nergens op. Ik had 'm gisteren ook al gementiond.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Skittle had je toch een mention gestuurd ?
Nou en? Ik had je gisteren ook al gementiond.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar ik was middag bij arzt vor de result
Ja uit 1999.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:43 schreef mario390 het volgende:
kennt er hier jemand moniq en maria sluyfer?
alles goed ik dacht selfs dat hij werd zeggen weiniger alkohol maar hij zei de bloedtest-result is zeer goed, maar ik zoll en keer en stück wurst vorbijbringenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:43 schreef maily het volgende:
[..]
Nou en? Ik had je gisteren ook al gementiond.
En @:FreshFruit heeft een grote mario-Abraham opgeblazen
Komt uit Sneek.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:43 schreef mario390 het volgende:
kennt er hier jemand moniq en maria sluyfer?
Is hier nog wat te zuipen dan?quote:
een worst voor mooi weerquote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
alles goed ik dacht selfs dat hij werd zeggen weiniger alkohol maar hij zei de bloedtest-result is zeer goed, maar ik zoll en keer en stück wurst vorbijbringen
Had je die Abraham gezien. Die zit auf Klooquote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
alles goed ik dacht selfs dat hij werd zeggen weiniger alkohol maar hij zei de bloedtest-result is zeer goed, maar ik zoll en keer en stück wurst vorbijbringen
Neem gerust.quote:
Jeeejquote:
Jaaquote:
Niemand wil dat.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hij zei vor vorzorging, om dat ik niet spiegel in mijn gaat will kregen
Ja euh... beetje lanterfanten tussen mn werk doorquote:
caipirinha ,heb ik in baska 1 gedronken zei mutti daar is teveel ijs binnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |