quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
caipirinha ,heb ik in baska 1 gedronken zei mutti daar is teveel ijs binnenzei ik dat moet zonst kann je me naar kamer tragen
Ja ijs is niet goed voor je sterretjequote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
caipirinha ,heb ik in baska 1 gedronken zei mutti daar is teveel ijs binnenzei ik dat moet zonst kann je me naar kamer tragen
Gezel.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja euh... beetje lanterfanten tussen mn werk door![]()
Moet tot later doorwerken vandaag, was later begonnen ivm online meeting voor vrijwilligerswerk wat ik doe (soort bijscholing was dat)
Sterren op het ijs.quote:
quote:
nee ik heb nog vor later leverworstquote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:05 schreef FreshFruit het volgende:
Iemand een stukje worst ?
[ afbeelding ]
Lekker heur!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:48 schreef maily het volgende:
[..]
Ze hebben ook Drambuie(n) @:hemarookworst![]()
![]()
https://forum.fok.nl/topic/2232383/1/999#p153985006quote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:04 schreef mario390 het volgende:
weten du dat ik bevor urlaub kroatien was was ik an lezen van uto 2014 en nu kom ik niet meer dazu
FF redt je weerquote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:04 schreef mario390 het volgende:
weten du dat ik bevor urlaub kroatien was was ik an lezen van uto 2014 en nu kom ik niet meer dazu
Lastig om mensen niet te gaan mentionenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
inb4 Critical Drinker: "HAAAAAA le lu jah!"
Doe.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lastig om mensen niet te gaan mentionen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |