Het is ook wel conservatisme die al sinds de jaren 50 heerst hier . Hij kan wel 100 keer uitleggen waarom die rouleert of misschien kiest voor een hele degelijke speelwijze maar dat gaat er gewoon niet in hier.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als Farioli in augustus 2024 de achterliggende reden achter zijn opstellingenbeleid uitlegt, die straal wordt genegeerd bij duidingen en de voorbije weken tienduizend stukken worden geschreven over exact het punt waar Farioli twee jaar geleden zijn opstellingen op bepaalde.
Dan weet je dat we geen serieuze journalistiek hebben.
jaquote:
Serieuze journalistiek zou zich focussen op het blootleggen van de bureaucratie binnen Ajax.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is ook wel conservatisme die al sinds de jaren 50 heerst hier . Hij kan wel 100 keer uitleggen waarom die rouleert of misschien kiest voor een hele degelijke speelwijze maar dat gaat er gewoon niet in hier.
Er zijn wel een paar boekjes uitgebracht maar ook weer door mensen die iets teveel met die en die bevriend zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Serieuze journalistiek zou zich focussen op het blootleggen van de bureaucratie binnen Ajax.
Gelaten.quote:
Alsof we niet inmiddels allemaal al weten dat het 1 grote teringbende is binnen het management van de clubquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Serieuze journalistiek zou zich focussen op het blootleggen van de bureaucratie binnen Ajax.
Het probleem is dat we graag zondebokken zoeken. Dat het systeem zélf ook een probleem is, vinden we te lastig.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er zijn wel een paar boekjes uitgebracht maar ook weer door mensen die iets teveel met die en die bevriend zijn.
Dat systeem is nog steeds hetzelfde sinds Ton Harmsen en Henniegod . Maar goed in november zullen we wel weer horen of lezen dat zoontje Cruijff het volgende lam is die sneuvelt.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het probleem is dat we graag zondebokken zoeken. Dat het systeem zélf ook een probleem is, vinden we te lastig.
Ik snap niet waarom men toch zo geringschattend blijft doen over Cruijff alsof de beste man zonder enige ervaring op het pluche geplaatst is. Hij heeft gewoon pakweg tien jaar ervaring in de rol. Paar een deurtjes verderop in VBL is met opvallend positief over de Belgische Marijn Beuker.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat systeem is nog steeds hetzelfde sinds Ton Harmsen en Henniegod . Maar goed in november zullen we wel weer horen of lezen dat zoontje Cruijff het volgende lam is die sneuvelt.
Een tweede helft waar we het alsnog kunnen weggeven.quote:
kinderen... liever kwijt dan rijk.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:36 schreef Black-Death het volgende:
Ik was bezig met de kinderen dus alleen de laatste tien minuten gezien, maar daar had zeker nog 1 goal moeten vallen..
Klopt iddquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:54 schreef Black-Death het volgende:
Is Sutalo eigenlijk gepasseerd of geblesseerd?
Die is niet fit, al sluit ik niet uit dat hij vooral aan het WK denktquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:54 schreef Black-Death het volgende:
officieel niet fit..quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:54 schreef Black-Death het volgende:
quote:
Lijkt mij ook verstandig voor Ajax. We hopen dat hij maar een fantastisch WK mag spelen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is niet fit, al sluit ik niet uit dat hij vooral aan het WK denkt
Je mist hem ook totaal niet, ook al is Bouwman ook niet heel stabielquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Lijkt mij ook verstandig voor Ajax. We hopen dat hij maar een fantastisch WK mag spelen.
Ging het even fout maar die acties waarbij hij durft op te stomen zijn juist wel belangrijk voor het spel.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je mist hem ook totaal niet, ook al is Bouwman ook niet heel stabiel
Groen gras.quote:
Sutalo is wel een prima verdediger zonder veertig meter in de rug.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:16 schreef Black-Death het volgende:
Ik zie 10x liever Bouwen dan Sutalo.
Die zijn beter dan groningen denk ik maar dan.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:33 schreef Black-Death het volgende:
Waarom konden ze dit niet tegen Utrecht en Heerenveen? Dan was je gewoon derde geworden..
Tsja zoveel verschil zit daar niet tussen lijkt me.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:35 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Die zijn beter dan groningen denk ik maar dan.
eens. Dit groningen was wel echt slecht trouwensquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:35 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja zoveel verschil zit daar niet tussen lijkt me.
Die begrijp eindelijk de instructiesquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Rosa is trouwens al weken goed op linksback, daar zou je gewoon wel op door kunnen bouwen
Ajax was ook niet onaardig.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:36 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
eens. Dit groningen was wel echt slecht trouwens
Eens.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Rosa is trouwens al weken goed op linksback, daar zou je gewoon wel op door kunnen bouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
Ja, dat was ongelukkig allemaal, maar zelfs een blinde ziet dat hij meer potentie heeft dan Weghorst.quote:
Zit wel muziek in zeg ik.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:13 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, dat was ongelukkig allemaal, maar zelfs een blinde ziet dat hij meer potentie heeft dan Weghorst.
Eerst maar eens winnen van Utrecht, dat wordt lastig zat.quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nu al zin in wedstrijden tegen Shamrock Rovers.
Zo te lezen had de burgemeester aldaar achteraf gelijk om Groningen supporters te weigeren.quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Eerst maar eens winnen van Utrecht, dat wordt lastig zat.
Zou Utrecht fans mogen meenemen?
Hard gelachen voor de tv bij die afgekeurde goal. Paes loopt gewoon weg van z'n doelquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Als die Paes een voorbode is voor wat er zo ''gekocht'' wordt..
Een gemiddelde cornervlag heeft meer potentie dan Weghorst.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:13 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, dat was ongelukkig allemaal, maar zelfs een blinde ziet dat hij meer potentie heeft dan Weghorst.
Zo dan. Die heeft toch wel wat schade overgehouden van de knie van Brobbey héquote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel mooi dat engnek Vaessen verloren heeft.
Zou zomaar kunnen.quote:
Denk ik bang dat we helemaal geen uitsupporters mogen meenemenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen.
Maar vraagje. Wat zit utrecht nou weer te zeiken dat ze in volendam moeten spelen? Is toch juist een voordeel. Niet in een volle arena spelen.
Heeft bij toen NAH opgelopen of was altijd al een LVBer?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Zo dan. Die heeft toch wel wat schade overgehouden van de knie van Brobbey hé
Jaquote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:50 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Heeft bij toen NAH opgelopen of was altijd al een LVBer?
Zullen zich vast niet kunnen opladen voor Kras Stadionquote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen.
Maar vraagje. Wat zit utrecht nou weer te zeiken dat ze in volendam moeten spelen? Is toch juist een voordeel. Niet in een volle arena spelen.
Precies als de jongste gaat slapen en de 6yo wil wel kijkenquote:
Schijnt iets met recettedeling te maken te hebben, dat is natuurlijk een stuk lager in het Kras stadion en wat dat betreft ook de Galgenwaard een beter alternatief.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen.
Laat hij dat maar na zondag doen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:43 schreef Schanulleke het volgende:
Dit past beter in mijn planning voor zondag. Ik ben er niet verdrietig over. Als zometeen naar buiten komt dat Weghorst op een legoblokje is gaan staan, gaat de vlag uit.
Doe eens normaal, joh.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:43 schreef Schanulleke het volgende:
Dit past beter in mijn planning voor zondag. Ik ben er niet verdrietig over. Als zometeen naar buiten komt dat Weghorst op een legoblokje is gaan staan, gaat de vlag uit.
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:43 schreef Schanulleke het volgende:
Dit past beter in mijn planning voor zondag. Ik ben er niet verdrietig over. Als zometeen naar buiten komt dat Weghorst op een legoblokje is gaan, staan gaat de vlag uit.
Mooie acteur is het. Ik hoorde vandaag een collega die ook voor Ajax is heel stellig zeggen dat hij naar Twente zou gaan. Dat zou echt geweldig zijn. Wij sterker, zij zwakker.quote:
Nou voor Ajax misschien mentaal wel een opkikker om in een nieuwe omgeving te spelen. Wedstrijd gisteren was een stuk beter dan de gemiddelde wedstrijd in de Arena iig (n=1, ik weet het)quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen.
Het was tegen Groningen. Die zijn in uitwedstrijden niet zo gevaarlijk. Utrecht daarentegen uit tegen Ajax…quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nou voor Ajax misschien mentaal wel een opkikker om in een nieuwe omgeving te spelen. Wedstrijd gisteren was een stuk beter dan de gemiddelde wedstrijd in de Arena iig (n=1, ik weet het)
En dan eindigen we maar 9 punten onder Feyenoord.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Alsof we niet inmiddels allemaal al weten dat het 1 grote teringbende is binnen het management van de club
Met dit Ajax weet je het toch niet, maar als je Van de Hoorn weer vrij laat inkoppen bij corners heb je verdomd weining van de vorige keren geleerd.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het was tegen Groningen. Die zijn in uitwedstrijden niet zo gevaarlijk. Utrecht daarentegen uit tegen Ajax…
Alleen schooiers klagen over geld @Paulquote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Schijnt iets met recettedeling te maken te hebben, dat is natuurlijk een stuk lager in het Kras stadion en wat dat betreft ook de Galgenwaard een beter alternatief.
Het is slechts praktisch van aard. Niemand kijkt raar op als je om 12:15 een halve liter opentrekt op het strand. Datzelfde tijdstip voor de televisie is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet naar playoff ellende hoeven te kijken. Slim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |