eens. Dit groningen was wel echt slecht trouwensquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:35 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja zoveel verschil zit daar niet tussen lijkt me.
Die begrijp eindelijk de instructiesquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Rosa is trouwens al weken goed op linksback, daar zou je gewoon wel op door kunnen bouwen
Ajax was ook niet onaardig.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:36 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
eens. Dit groningen was wel echt slecht trouwens
Eens.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Rosa is trouwens al weken goed op linksback, daar zou je gewoon wel op door kunnen bouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
Ja, dat was ongelukkig allemaal, maar zelfs een blinde ziet dat hij meer potentie heeft dan Weghorst.quote:
Zit wel muziek in zeg ik.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:13 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, dat was ongelukkig allemaal, maar zelfs een blinde ziet dat hij meer potentie heeft dan Weghorst.
Eerst maar eens winnen van Utrecht, dat wordt lastig zat.quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nu al zin in wedstrijden tegen Shamrock Rovers.
Zo te lezen had de burgemeester aldaar achteraf gelijk om Groningen supporters te weigeren.quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Eerst maar eens winnen van Utrecht, dat wordt lastig zat.
Zou Utrecht fans mogen meenemen?
Hard gelachen voor de tv bij die afgekeurde goal. Paes loopt gewoon weg van z'n doelquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Als die Paes een voorbode is voor wat er zo ''gekocht'' wordt..
Een gemiddelde cornervlag heeft meer potentie dan Weghorst.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:13 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, dat was ongelukkig allemaal, maar zelfs een blinde ziet dat hij meer potentie heeft dan Weghorst.
Zo dan. Die heeft toch wel wat schade overgehouden van de knie van Brobbey héquote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel mooi dat engnek Vaessen verloren heeft.
Zou zomaar kunnen.quote:
Denk ik bang dat we helemaal geen uitsupporters mogen meenemenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen.
Maar vraagje. Wat zit utrecht nou weer te zeiken dat ze in volendam moeten spelen? Is toch juist een voordeel. Niet in een volle arena spelen.
Heeft bij toen NAH opgelopen of was altijd al een LVBer?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Zo dan. Die heeft toch wel wat schade overgehouden van de knie van Brobbey hé
Jaquote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:50 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Heeft bij toen NAH opgelopen of was altijd al een LVBer?
Zullen zich vast niet kunnen opladen voor Kras Stadionquote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen.
Maar vraagje. Wat zit utrecht nou weer te zeiken dat ze in volendam moeten spelen? Is toch juist een voordeel. Niet in een volle arena spelen.
Precies als de jongste gaat slapen en de 6yo wil wel kijkenquote:
Schijnt iets met recettedeling te maken te hebben, dat is natuurlijk een stuk lager in het Kras stadion en wat dat betreft ook de Galgenwaard een beter alternatief.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen.
Laat hij dat maar na zondag doen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:43 schreef Schanulleke het volgende:
Dit past beter in mijn planning voor zondag. Ik ben er niet verdrietig over. Als zometeen naar buiten komt dat Weghorst op een legoblokje is gaan staan, gaat de vlag uit.
Doe eens normaal, joh.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:43 schreef Schanulleke het volgende:
Dit past beter in mijn planning voor zondag. Ik ben er niet verdrietig over. Als zometeen naar buiten komt dat Weghorst op een legoblokje is gaan staan, gaat de vlag uit.
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:43 schreef Schanulleke het volgende:
Dit past beter in mijn planning voor zondag. Ik ben er niet verdrietig over. Als zometeen naar buiten komt dat Weghorst op een legoblokje is gaan, staan gaat de vlag uit.
Mooie acteur is het. Ik hoorde vandaag een collega die ook voor Ajax is heel stellig zeggen dat hij naar Twente zou gaan. Dat zou echt geweldig zijn. Wij sterker, zij zwakker.quote:
Nou voor Ajax misschien mentaal wel een opkikker om in een nieuwe omgeving te spelen. Wedstrijd gisteren was een stuk beter dan de gemiddelde wedstrijd in de Arena iig (n=1, ik weet het)quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen.
Het was tegen Groningen. Die zijn in uitwedstrijden niet zo gevaarlijk. Utrecht daarentegen uit tegen Ajax…quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nou voor Ajax misschien mentaal wel een opkikker om in een nieuwe omgeving te spelen. Wedstrijd gisteren was een stuk beter dan de gemiddelde wedstrijd in de Arena iig (n=1, ik weet het)
En dan eindigen we maar 9 punten onder Feyenoord.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Alsof we niet inmiddels allemaal al weten dat het 1 grote teringbende is binnen het management van de club
Met dit Ajax weet je het toch niet, maar als je Van de Hoorn weer vrij laat inkoppen bij corners heb je verdomd weining van de vorige keren geleerd.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het was tegen Groningen. Die zijn in uitwedstrijden niet zo gevaarlijk. Utrecht daarentegen uit tegen Ajax…
Alleen schooiers klagen over geld @Paulquote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Schijnt iets met recettedeling te maken te hebben, dat is natuurlijk een stuk lager in het Kras stadion en wat dat betreft ook de Galgenwaard een beter alternatief.
Het is slechts praktisch van aard. Niemand kijkt raar op als je om 12:15 een halve liter opentrekt op het strand. Datzelfde tijdstip voor de televisie is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet naar playoff ellende hoeven te kijken. Slim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |