Je moet wel dief van je eigen portemonnee zijn als je dat doet.quote:Op maandag 18 mei 2026 20:16 schreef Hoppahop het volgende:
Zijn er nog werknemers die 40 uur werken? 32 uur is toch de norm?
Maar 40u werkenquote:Op maandag 18 mei 2026 20:16 schreef Hoppahop het volgende:
Zijn er nog werknemers die 40 uur werken? 32 uur is toch de norm?
Ook voor zo'n werkgever gewerkt.quote:Op maandag 18 mei 2026 15:31 schreef DobbyDobby het volgende:
Hier idem. Je kan beter een week thuisblijven dan 2 keer 1 dag echt ziek zijn in het jaar. Ook weer bedacht door een geniaal iemand.
Wat een ellende. 36 uur dagbesteding is al meer dan ik aan kan.quote:
Het is ook ellendequote:Op maandag 18 mei 2026 21:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat een ellende. 36 uur dagbesteding is al meer dan ik aan kan.
Ik heb toevallig deze week de drie Jargon filmpjes weer gekekenquote:Op maandag 18 mei 2026 21:02 schreef RamboDirk het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
een situatieschets
@:zipportal
@:wereldgozer
Wat zijn dat voor mensen? Zo blij dat ik dat soort mensen niet ken.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:38 schreef Hexagon het volgende:
Maar ik werk zelf in een vakgebied waar ik geregeld collega's met burnouts zie uitvallen. Terwijl anderen dat niet doen, en ik ook niet.
Degenen die er mee te kampen krijgen zijn vaak van die types bij wie werkelijk alles perfect moet en voortdurend de beste willen zijn. Zowel op hun werk als prive.
-Willen op het werk de beste zijn en zo snel mogelijk groeien.
-Lopen hun kinderen ook gigantisch te micromanagen, waardoor het ze veel meer tijd kost dan normale ouders.
-Hun huis, vakanties en auto en dergelijke moeten ook perfect in het plaatje passen.
In werkelijkheid wordt je er niet minder van als het ietsje rommeliger en ietsje langzamer gaat allemaal. Maar dat past niet zo in hun wereldbeeld, en dan wordt het teveel.
Meestal van die statusgevoelige yuppen.quote:Op maandag 18 mei 2026 22:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor mensen? Zo blij dat ik dat soort mensen niet ken.
Ben je zelf bij. Je kan je privé leven zo druk maken als je zelf wil.quote:Op maandag 18 mei 2026 19:17 schreef Cherni het volgende:
Zal niet alleen met werk/arbeid te maken maar ook een prive leven dat steeds drukker word.
Omdat het kan. In de meeste landen krijg je geen doorbetaling bij een "burn out" dus bestaan de klachten ook niet.quote:Op maandag 18 mei 2026 19:12 schreef Discombobulate het volgende:
Ik werk mezelf ook naar de tyfus, maar heb nog nooit iets van burn out klachten gehad. Waar komt dat toch vandaan? Waarom iedereen ineens aan de lopende band? Volgens mij is men geen drol meer gewend.
Tuurlijk bestaan deze klachten wel met als schrikbarende hoge percentages in bijvoorbeeld de vs.quote:Op maandag 18 mei 2026 23:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Omdat het kan. In de meeste landen krijg je geen doorbetaling bij een "burn out" dus bestaan de klachten ook niet.
Het is van alle tijden:quote:Op maandag 18 mei 2026 21:38 schreef Hexagon het volgende:
Degenen die er mee te kampen krijgen zijn vaak van die types bij wie werkelijk alles perfect moet en voortdurend de beste willen zijn. Zowel op hun werk als prive.
-Willen op het werk de beste zijn en zo snel mogelijk groeien.
-Lopen hun kinderen ook gigantisch te micromanagen, waardoor het ze veel meer tijd kost dan normale ouders.
-Hun huis, vakanties en auto en dergelijke moeten ook perfect in het plaatje passen.
In werkelijkheid wordt je er niet minder van als het ietsje rommeliger en ietsje langzamer gaat allemaal. Maar dat past niet zo in hun wereldbeeld, en dan wordt het teveel.
Maar dat is niet het relevante, het gaat erom of je thuis mag blijven zitten met dat soort flauwekul en dat kan dus niet in de VS, enkel bij een klinische depressie (tot 12 weken meen ik).quote:Op dinsdag 19 mei 2026 00:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Tuurlijk bestaan deze klachten wel met als schrikbarende hoge percentages in bijvoorbeeld de vs.
Between 55% and 72% of the U.S. workforce currently experiences moderate to high levels of job burnout
versus
Approximately 20% of employees in the Netherlands experience burnout symptoms, according to the Netherlands National Working Conditions Survey
Maar wel meer kans op een succesvol fatsoenlijk gesprekje. Dagenlang op je nest ronken gaat het allemaal ook niet bewerkstelligen.quote:
Jij beweerde keihard dat die burnout klachten in landen waar mensen een slecht vangnet hebben dat deze klachten niet zouden bestaan we bewijzen hier gewoon dat ze wel bestaan en zelfs in hogere percentages dan landen met een socialer vangnet.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 03:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar dat is niet het relevante,het gaat erom of je thuis mag blijven zitten met dat soort flauwekul en dat kan dus niet in de VS, enkel bij een klinische depressie (tot 12 weken meen ik).
quote:Op maandag 18 mei 2026 23:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Omdat het kan. In de meeste landen krijg je geen doorbetaling bij een "burn out" dus bestaan de klachten ook niet.
Behalve op Fok, waar was iedereen altijd het perfecte voorbeeld jongentje.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 00:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is van alle tijden:
Bekijk deze YouTube-video
Hoezo? Juist die laatste 8 uur levert netto het minste op.quote:Op maandag 18 mei 2026 20:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je moet wel dief van je eigen portemonnee zijn als je dat doet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |