Prima seizoen.quote:
Altijd tegen ons.quote:
Leuk dat die hier aan mee doen.quote:
Ik dacht dat dat Sjoerd wasquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:55 schreef Isane het volgende:
Henry Schut kwam de vorige keer toch ook in dit programma?
Had dat kinderlijke interview met Karremans helemaal gemist.quote:
Jammer dat het weer voorbij is, hebben ze nu nog gezegd wanneer ze precies terug kwamen?quote:
161 nachtjes. Dus 5 maanden en een week.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jammer dat het weer voorbij is, hebben ze nu nog gezegd wanneer ze precies terug kwamen?
Wel een heel mild geluid. Maar met humor gebracht.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:24 schreef spapaars het volgende:
Wederom een succesvol seizoen.
Een tegengeluid tegen het huidige rechtse geweld.
Het is ook allemaal zo bizar stupide wat we zien op rechts dat het om moedeloos van te worden is. Op een gegeven moment zijn echt alle grappen wel gemaakt. De realiteit is eigenlijk het grappigst als het niet zo triest was.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wel een heel mild geluid. Maar met humor gebracht.
En anders krijg je het effect wat Koot&Bie hadden met hun Tegenpartij, teveel spot drijven wordt dan weer serieus genomen..quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Het is ook allemaal zo bizar stupide wat we zien op rechts dat het om moedeloos van te worden is. Op een gegeven moment zijn echt alle grappen wel gemaakt. De realiteit is eigenlijk het grappigst als het niet zo triest was.
Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:04 schreef PzKpfw het volgende:
Is dit programma nu nog steeds niet wegbezuinigd?
Tsja als iemand mij vraagt om voor diegene iets te halen verwacht ik ook dat ik mijn centen krijg. Zeker als het zo’n grote aankoop is.quote:
Dat mag je zeker verwachten, maar 1 ding is raar aan dat verhaal van die meidquote:Op zondag 24 mei 2026 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja als iemand mij vraagt om voor diegene iets te halen verwacht ik ook dat ik mijn centen krijg. Zeker als het zo’n grote aankoop is.
Ze had inderdaad wel even mogen wapperen met bewijzen van de bestelde tickets en de prijzen daarop.quote:Op zondag 24 mei 2026 00:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat mag je zeker verwachten, maar 1 ding is raar aan dat verhaal van die meid
Ze zegt in het begin dat ze "verschrikkelijk dure kaartjes had" gekocht die ze "ZELF niet kon betalen" voor de beste vriendin van haar beste vriendin![]()
Ja sorry maar wat de fuck is dat voor balverhaal dan.
Dat nog niet eens maar hoe kan je nou iets kopen wat je niet kan betalen naar eigen zeggenquote:Op zondag 24 mei 2026 00:59 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ze had inderdaad wel even mogen wapperen met bewijzen van de bestelde tickets en de prijzen daarop.
Hahaha, ja, het verhaal rammelde aardig.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat nog niet eens maar hoe kan je nou iets kopen wat je niet kan betalen naar eigen zeggen
Sympathiekquote:
Als je als student leent kun je alles betalen.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat nog niet eens maar hoe kan je nou iets kopen wat je niet kan betalen naar eigen zeggen
Kan hooguit nog zijn dat ze het met de credit card van pa heeft betaald. Maar wanneer mijn dochter dat zou hebben gedaan dan ging ik wel even bij die vriendinnen langs om de kaartjes te bezorgen en mijn geld terug te krijgen.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hahaha, ja, het verhaal rammelde aardig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |