abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 03:17:14 #101
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220819137
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 03:16 schreef Peterselieman het volgende:
Max rijdt een 8.23 met zeer veel verkeer. Zonder rijdt hij zeker een 8.16
Het lijkt mij zo frustrerend, maar het hoort er natuurlijk wel blij.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 03:18:40 #102
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220819140
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 03:17 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Het lijkt mij zo frustrerend, maar het hoort er natuurlijk wel blij.
Zonder al die anderen geen race
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 03:19:26 #103
284411 crew  heywoodu
pi_220819141
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 03:08 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Mixen met wodka.

Ik pik nog uurtje mee en dan even snel dutje tot aan de ochtend :O
Ander keertje, nu niet zo handig :P
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 03:20:35 #104
284411 crew  heywoodu
pi_220819145
Timo Glock is zijn Nürburgringlicentie per direct kwijt _O- :W
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 03:20:49 #105
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220819146
Timo Glock is zijn licentie voor de Nürburgring kwijt. Te veel straffen gehad
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220819147
Max pakt 4,5 seconden in sector 5. _O_
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  zondag 17 mei 2026 @ 03:24:08 #107
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220819152
Ik let even niet op en #3 geeft even gas zo te zien, opeens 12 seconden
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220819153
Weer 3,5 seconden. Gat is nu 11,7.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  zondag 17 mei 2026 @ 03:25:53 #109
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220819156
Ok, ik ga even een domme n00bvraag stellen. Waarom heeft die auto 2 tankopeningen :?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 03:27:10 #110
284411 crew  heywoodu
pi_220819158
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 03:25 schreef flipsen het volgende:
Ok, ik ga even een domme n00bvraag stellen. Waarom heeft die auto 2 tankopeningen :?
Welke auto?
  zondag 17 mei 2026 @ 03:28:12 #111
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220819162
quote:
8s.gif Op zondag 17 mei 2026 02:12 schreef heywoodu het volgende:
Ondertussen kom ik er achter dat mijn voorbereiding erg matig is geweest. Ik wil even lekker de joggingbroek en een lekker warm vest en alles, maar dat ligt in de slaapkamer, waar vriendin lekker ligt te pitten (en die ik heel graag niet wakker wil maken) :(

Ja, dit is dus jammer. Dom, dom, dom. Tot zover.
watje :D :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 03:28:50 #112
284411 crew  heywoodu
pi_220819166
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 03:28 schreef wdn het volgende:

[..]
watje :D :D
Het is inmiddels gelukt, geprofiteerd van het feit dat ik hoorde dat ze even wakker was :7

Hiermee dus ook het einde van dit dolle avontuur.
  zondag 17 mei 2026 @ 03:32:56 #113
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220819173
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 03:27 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Welke auto?


En daarna hier:
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 03:33:15 #114
284411 crew  heywoodu
pi_220819174
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 03:32 schreef flipsen het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

En daarna hier:
[ afbeelding ]
Oh, geen idee. Ik vermoed wel dat ze er zijn om brandstof in de auto te krijgen, dat is alvast iets.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 03:37:14 #115
284411 crew  heywoodu
pi_220819179
Ik zie Van Roon, Coronel en Duncan Huisman hun klasse wel winnen als het zo door gaat, netjes _O_



Wel lekker weer voor Coronel, gewoon in alle auto's in een categorie starten, ja, dan heb je wel kans op een bokaal :D
pi_220819180
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2026 03:37 schreef heywoodu het volgende:
Ik zie Van Roon, Coronel en Duncan Huisman hun klasse wel winnen als het zo door gaat, netjes _O_

[ afbeelding ]

Wel lekker weer voor Coronel, gewoon in alle auto's in een categorie starten, ja, dan heb je wel kans op een bokaal :D
:')
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 03:39:01 #117
284411 crew  heywoodu
pi_220819183
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 03:37 schreef hole1988 het volgende:

[..]
:')
Deze is nog druk bezet, er zijn ook vier klasses met welgeteld één deelnemer _O- _O-

Allemaal leuk hoor, maar kom op, dat is wel wat overdreven _O-
  zondag 17 mei 2026 @ 03:41:30 #118
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220819188
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2026 03:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Oh, geen idee. Ik vermoed wel dat ze er zijn om brandstof in de auto te krijgen, dat is alvast iets.
Ik geloof ChatGPT ook niet op zijn/haar woord eerlijk gezegd:
quote:
Dat is een klassieke endurance-race “dual-port” fueling setup, en wat jij zag is waarschijnlijk:

👉 eerst ontluchten / koppelen
👉 dan hoofdvulling
👉 daarna “top-off” / naloop

Die bovenste aansluiting is zeer waarschijnlijk:

de vent/overflow/air return
of secundaire dry-break aansluiting.
Wat gebeurt hier precies?
6

Bij GT3/endurance-auto’s werkt tanken anders dan bij straatauto’s:

enorme flow-rate
gesloten systeem
lucht moet tegelijk weg kunnen
schuimvorming moet beperkt worden

Anders:

tankt hij langzaam
slaat brandstof terug
krijg je onveilige drukopbouw.
Die bovenste aansluiting

Op jouw foto zie je:

gewone vulopening lager
tweede dry-break hoger bij zijruit/C-stijl

Dat hogere punt is typisch gunstig voor:

ontluchting
dampafvoer
snelle equalization
Waarom eerst bovenste → dan onderste → dan weer bovenste?

Waarschijnlijk ongeveer dit proces:

1. Eerste koppeling boven

Crew:

opent systeem
controleert venting
laat lucht ontsnappen
2. Hoofdtanken via onderste

Daar gaat de bulk van de brandstof erin.

3. Nogmaals bovenste

Dan:

laatste lucht/dampen weg
systeem “afmaken”
top-off
zeker weten dat fuel cell volledig gevuld is
Waarom zo ingewikkeld?

In endurance racing:

👉 elke seconde pitlane telt.

Een auto die:

3 seconden langer tankt
kan over 24 uur:
meerdere posities verliezen.

Dus die systemen zijn extreem geoptimaliseerd.

Belangrijk detail:

Dit is géén gewone tank

GT3-auto’s gebruiken:

👉 FIA fuel cells

Dat zijn:

rubber/kevlar veiligheidsbladders
centraal in auto
crashveilig

Dus die aansluitingen zijn eigenlijk:

vul/vent-poorten naar die fuel cell.
Nog iets interessants

Bij sommige auto’s:

werkt de bovenste poort als vent
maar kan óók actief gevuld worden

Dat hangt af van:

team
homologatie
tankrig
merk

Dus wat jij zag kan echt een:

👉 gecombineerde vent + secondary fill procedure

zijn geweest.

Waarom vooral bij Nürburgring zichtbaar?

Bij de 24 Hours Nürburgring:

lange stints
veel pitstrategie
minimale tijdswinst cruciaal

Daarom zie je extreem verfijnde pitprocedures.

Bottom line

Wat jij zag was vrijwel zeker:

een dual-port endurance fueling system
waarbij:
één poort vooral hoofdvulling doet
de andere venting/equalizing/top-off ondersteunt

En daarom:

eerst boven
dan normaal vullen
dan nog eens boven

Dat is dus geen fout of “dubbel tanken”, maar juist een geoptimaliseerde raceprocedure.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220819189
Wat stoer dat er nog wakkere kijkers zijn! _O_

Graag een recap morgen om 8 uur of zo…?

#sanitaire stop.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 03:42:15 #120
284411 crew  heywoodu
pi_220819190
@WillemsJ Ook hier ben je van harte welkom hoor, iets meer mensen dan op de FP nog online nu :9
  zondag 17 mei 2026 @ 03:42:36 #121
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220819192
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 03:41 schreef AnneX het volgende:
Wat stoer dat er nog wakkere kijkers zijn! _O_
Jij weet toch waar mijn huis woont? B-)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220819195
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 03:42 schreef flipsen het volgende:

[..]
Jij weet toch waar mijn huis woont? B-)
Ja van jou kan ik mij nu wel voorstellen.
Voor de finish zet je de wekker!?
  zondag 17 mei 2026 @ 03:45:34 #123
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220819196
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 03:44 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ja van jou kan ik mij nu wel voorstellen.
Voor de finish zet je de wekker!?
Die is om 10:00, ik mag toch hopen dat ik dan al wakker ben :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220819197
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 03:39 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Deze is nog druk bezet, er zijn ook vier klasses met welgeteld één deelnemer _O- _O-

Allemaal leuk hoor, maar kom op, dat is wel wat overdreven _O-
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 03:54:11 #125
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220819199
De zon schijnt alweer .... ik ga maar eens slapen
pi_220819200
Hier een alternatieve live timing.
https://24h-wec-nurburgring.vercel.app/
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 03:57:18 #127
284411 crew  heywoodu
pi_220819205
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 03:54 schreef Evenstar het volgende:
De zon schijnt alweer .... ik ga maar eens slapen
Mooi op tijd :P
pi_220819208
Max binnen.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 03:59:20 #129
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220819209
Max naar de pits, dus ik ga ook slapen :W
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 04:16:17 #130
284411 crew  heywoodu
pi_220819230
Vooralsnog houdt Gounon zich vrij aardig staande.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 04:29:38 #131
284411 crew  heywoodu
pi_220819240
Vervisch een van de baan gegaan in de #67, maar niet echt iets aan de hand verder. We hebben op het moment welgeteld 0 (nul) gele vlaggen, slow zones en dat soort zaken, hele circuit groen _O_
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 04:31:29 #132
284411 crew  heywoodu
pi_220819241
Het wordt licht, de silhouetten van het kasteel zijn weer te zien :Y
pi_220819247
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 04:16 schreef heywoodu het volgende:
Vooralsnog houdt Gounon zich vrij aardig staande.
Zeker. Alleen jammer dat hij in het begin van deze stint iets teveel tijd verloor.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 04:45:24 #134
284411 crew  heywoodu
pi_220819248
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 04:44 schreef northernlight81 het volgende:

[..]
Zeker. Alleen jammer dat hij in het begin van deze stint iets teveel tijd verloor.
Ach, in theorie de zwakste schakel, als hij de schade allemaal een beetje beperkt houdt staan ze er wel erg goed voor denk ik :Y
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 04:46:56 #135
284411 crew  heywoodu
pi_220819254
Gounon jaagt hem bijna even de muur in, dat scheelde een centimeter of anderhalf.
  zondag 17 mei 2026 @ 04:51:42 #136
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_220819263
Ik neem aan dat ze ook gaan slapen als ze geweest zijn? Of zitten ze zo vol adrenaline dat dit niet te doen is?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 04:54:12 #137
284411 crew  heywoodu
pi_220819266
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 04:51 schreef Zwansen het volgende:
Ik neem aan dat ze ook gaan slapen als ze geweest zijn? Of zitten ze zo vol adrenaline dat dit niet te doen is?
Ik zou verwachten dat dat per persoon net even anders is, maar dat het gros inderdaad wel even de ogen dicht gaat doen :P

Al slaap je niet, een tijdje met je ogen dicht liggen is ook even uitrusten.
  zondag 17 mei 2026 @ 04:59:11 #138
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_220819274
Max gaat wel proberen te slapen: https://www.f1maximaal.nl(...)vermoeiende-voor-jou
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 05:16:03 #139
284411 crew  heywoodu
pi_220819293
Happy hour, nieuwe snelste ronde *O*

Bortolotti gaat gruwelijk hard in de #84
  zondag 17 mei 2026 @ 05:40:05 #140
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819315
Knap dat jullie (hoeveel zijn er nog) wakker zijn gebleven. Ik zit er iig weer klaar voor met koffie.
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 05:41:27 #141
284411 crew  heywoodu
pi_220819319
Daar staat een kapotte Aston Martin.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 05:42:25 #142
284411 crew  heywoodu
pi_220819320
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 05:40 schreef pmponer het volgende:
Knap dat jullie (hoeveel zijn er nog) wakker zijn gebleven. Ik zit er iig weer klaar voor met koffie.
Liefhebber @Nattekat is er uiteraard ook nog, neem ik aan.
  zondag 17 mei 2026 @ 05:43:11 #143
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819321
Volgens mij is het qua weer tot nog toe wel mee gevallen of niet?
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 05:43:42 #144
284411 crew  heywoodu
pi_220819323
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 05:43 schreef pmponer het volgende:
Volgens mij is het qua weer tot nog toe wel mee gevallen of niet?
Gisteren de nodige regen, wat voor wat glijpartijtjes zorgde, maar wat het weer betreft is het een uiterst rustige nacht geweest ja :Y
  zondag 17 mei 2026 @ 05:45:12 #145
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819325
Ja volgens mij heb ik dat wel mee gekregen, ik ben rond 23:00 gestopt met kijken
Ik heb Max nog bijna niet gezien :D
Mercedes toch wel goed afstand gepakt op de rest.
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 05:46:13 #146
284411 crew  heywoodu
pi_220819327
En Gounon eigenlijk bijna niks verloren, inmiddels toch alweer 1:45 uur in de auto en bijna tijd om door te geven lijkt me.
  zondag 17 mei 2026 @ 05:46:57 #147
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819329
En de Logan eruit las ik, gecrashed of pech?
Las in de duitse stream ook al comentaren over een "verstappen voordelige Bop"
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 05:47:48 #148
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220819332
Bueno, ik ga mijn mandje opzoeken en kijk morgenochtend wel naar de laatste uurtjes. Have fun die-hards!
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 05:48:04 #149
284411 crew  heywoodu
pi_220819333
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 05:46 schreef pmponer het volgende:
En de Logan eruit las ik, gecrashed of pech?
Die stond de hele tijd in de garage ;(

Geen crash volgens mij, gewoon een beetje...tja, uitgeput.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 05:48:15 #150
284411 crew  heywoodu
pi_220819335
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 05:47 schreef flipsen het volgende:
Bueno, ik ga mijn mandje opzoeken en kijk morgenochtend wel naar de laatste uurtjes. Have fun die-hards!
Trusten :W
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 05:49:34 #151
284411 crew  heywoodu
pi_220819337
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 05:46 schreef pmponer het volgende:
En de Logan eruit las ik, gecrashed of pech?
Las in de duitse stream ook al comentaren over een "verstappen voordelige Bop"

Tja, dat hele BoP zorgt aan de ene kant voor leuk racen en is aan de andere kant natuurlijk inherent oneerlijk, daar gaat altijd gezeik over zijn bij degenen die niet hard genoeg gaan :+
  zondag 17 mei 2026 @ 05:50:46 #152
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819340
Lekker de zonsopkomst in je gezicht. De heli gaat ook weer zijn best doen.
Ik heb hier de afgelopen jaren wel eens wat van gekeken maar wat een evenement is dit geweldig.
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 05:53:09 #153
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819343
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 05:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Tja, dat hele BoP zorgt aan de ene kant voor leuk racen en is aan de andere kant natuurlijk inherent oneerlijk, daar gaat altijd gezeik over zijn bij degenen die niet hard genoeg gaan :+
Ja weet ik maar aan de andere kant, je hebt gewoon te maken met fabrieksteams en niet met privateers.
En die mensen die de BoP bepalen zijn ook geen mensen die dat er maar gewoon even bij doen (zoals de stewards van de f1 :P ) Ik blijf het jammer vinden dat Estre zo vroeg is uitgevallen,
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 05:56:05 #154
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819345
Nu komt de opluchting in de pitboxen "We hebben de nacht gehaald, op naar de finish"
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 05:56:20 #155
284411 crew  heywoodu
pi_220819346
Oei, olie op de baan en onder meer de BMW station het grind in :o

Lijkt er op dat die nog goed weg is gekomen
  zondag 17 mei 2026 @ 05:58:01 #156
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819351
Welke stream kijk jij? Ik heb dat hier niet gezien. oh mijn stream loopt achter.
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 05:58:01 #157
284411 crew  heywoodu
pi_220819352
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 05:53 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja weet ik maar aan de andere kant, je hebt gewoon te maken met fabrieksteams en niet met privateers.
En die mensen die de BoP bepalen zijn ook geen mensen die dat er maar gewoon even bij doen (zoals de stewards van de f1 :P ) Ik blijf het jammer vinden dat Estre zo vroeg is uitgevallen,
Tuurlijk, maar uiteindelijk wordt het bouwen van een goede auto bestraft en dat gaat wel een beetje tegen het hele idee van sport in :+

Je moet een balans vinden tussen nooit volle bak gaan, want dan wordt je bestraft omdat je te goed bent, en niet te veel inhouden, want dan zit je te ver achterin. In principe wil je natuurlijk dat iedereen gewoon volle bak kan knallen en kan laten zien hoe goed ze zijn, niet alleen tijdens de race zelf.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 05:58:22 #158
284411 crew  heywoodu
pi_220819353
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 05:58 schreef pmponer het volgende:
Welke stream kijk jij? Ik heb dat hier niet gezien. oh mijn stream loopt achter.
Viaplay staat nu aan, volgens mij is dat op het moment gewoon de YouTube/wereldwijde stream.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 05:59:15 #159
284411 crew  heywoodu
pi_220819354
Gounon gaat er gelukkig rustig langs.
  zondag 17 mei 2026 @ 05:59:51 #160
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819356
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 05:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Viaplay staat nu aan, volgens mij is dat op het moment gewoon de YouTube/wereldwijde stream.
met welk commentaar?
hey Dacia in beeld, die ging prima door de olie :D
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 06:00:38 #161
284411 crew  heywoodu
pi_220819357
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 05:59 schreef pmponer het volgende:

[..]
met welk commentaar?
hey Dacia in beeld, die ging prima door de olie :D
Engels :Y

Viaplay had gisteravond Nederlands commentaar, ik gok dat ze dat straks weer hebben maar in de nacht niet.
  zondag 17 mei 2026 @ 06:01:42 #162
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819360
Ik zit in duits te kijken nou ja dan maar iets later. Misschien dat ik Allard straks nog even aan zet.
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 06:03:32 #163
284411 crew  heywoodu
pi_220819365
Lekke rechterachterband voor de #67 Ford op plek zeven.
  zondag 17 mei 2026 @ 06:05:19 #164
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819373
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 06:03 schreef heywoodu het volgende:
Lekke rechterachterband voor de #67 Ford op plek zeven.
Ja lange ronde dan nog, klonk ook niet best.
Dacia ligt nog maar iets van 34 ronden achter. Maar op P123 gisteravond nog rond de 130-ste plek :7
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 06:06:37 #165
284411 crew  heywoodu
pi_220819377
Ja, dit is wel een beetje vervelend voor de Ford _O-
pi_220819378
Goeiemorgen :W
  zondag 17 mei 2026 @ 06:06:55 #167
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_220819379
Meurning.
Hond vond het wel tijd om op te staan. :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 17 mei 2026 @ 06:07:21 #168
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819381
Goedemorgen
Drop you like an ill, bad habit
pi_220819382
Morgen :W

6 uur is een mooie tijd :Y
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 06:07:38 #170
284411 crew  heywoodu
pi_220819383
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 06:06 schreef Hyperdude het volgende:
Meurning.
Hond vond het wel tijd om op te staan. :')
Is het ook :Y
  zondag 17 mei 2026 @ 06:08:15 #171
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819384
Ja maar wel met een bakkie koffie erbij

Wat gaat Tom ook onuitstaanbaar zijn als hij in een van de klasses waar hij rijdt gaat winnen
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 06:10:14 #172
284411 crew  heywoodu
pi_220819386
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 06:08 schreef pmponer het volgende:
Ja maar wel met een bakkie koffie erbij

Wat gaat Tom ook onuitstaanbaar zijn als hij in een van de klasses waar hij rijdt gaat winnen
Tom was ingeschreven op alle auto's in de AT1-klasse. Eén daarvan crashte gisteren, de ander rijdt nog en moet gewoon blijven rijden om de klasse te winnen.
  zondag 17 mei 2026 @ 06:11:05 #173
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819387
Oh ik dacht in meerdere klasses, ik wist in meerdere auto's
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 06:11:50 #174
284411 crew  heywoodu
pi_220819388
AT1 is met z'n twee deelnemers overigens niet het meest treurig. Er zijn ook vier klasses waar het winnen van de klasse daadwerkelijk neer komt op zorgen dat je zondag om 15:00 uur niet in de garage staat, omdat je de enige deelnemer bent.
  zondag 17 mei 2026 @ 06:12:48 #175
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_220819391
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2026 06:10 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Tom was ingeschreven op alle auto's in de AT1-klasse. Eén daarvan crashte gisteren, de ander rijdt nog en moet gewoon blijven rijden om de klasse te winnen.
Moeilijk als je je beperkte talenten moet verdelen over meerdere auto's. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 06:13:41 #176
284411 crew  heywoodu
pi_220819394
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 06:12 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Moeilijk als je je beperkte talenten moet verdelen over meerdere auto's. :P
Mwah, Tom Coronel heeft voor dit soort dingen prima talent :Y

Net zoals hij op een goede dag een uitstekende toerwagencoureur was.
  zondag 17 mei 2026 @ 06:15:33 #177
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819402
Ja daar ga ik ook geen uitspraken over doen, en die famillie leeft voor de auto sport.
In die zin is zijn enthousiastme vaak wel terecht. Maar wat er verder uitkomt is (voor mij iig) doodvermoeiend.
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 06:16:23 #178
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819404
De duitsestream vroeg zich net hardop af of Max nog vaker in de NLS gaat meerijden na dit weekend, er zijn nog wat opties volgens hen :+
Drop you like an ill, bad habit
pi_220819408
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 06:16 schreef pmponer het volgende:
De duitsestream vroeg zich net hardop af of Max nog vaker in de NLS gaat meerijden na dit weekend, er zijn nog wat opties volgens hen :+
Anders schuiven ze wel qua datum :P
  zondag 17 mei 2026 @ 06:25:05 #180
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819417
Zo te zien blijft het droog vandaag
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 06:26:48 #181
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819419
Zou #80 wel mogen winnen of is het voor iedereen beter als #3 wint. (Volgens Mercedes)
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 06:27:49 #182
284411 crew  heywoodu
pi_220819423
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 06:26 schreef pmponer het volgende:
Zou #80 wel mogen winnen of is het voor iedereen beter als #3 wint. (Volgens Mercedes)
Marketingtechnisch gezien is de #3 veel beter lijkt me :P
  zondag 17 mei 2026 @ 06:28:48 #183
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819425
Precies dat is dan wel jammer "paperchamp" :+

Maar goed we zijn er nog niet.
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 06:36:53 #184
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819437
Catsburg op de brommer.
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 06:41:54 #185
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819451
Die 90-s DTM blijft ook gaaf.
Drop you like an ill, bad habit
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 06:42:46 #186
842 Zorro
Z
pi_220819454
Zo ik doe ook weer mee :W
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 06:43:11 #187
842 Zorro
Z
pi_220819456
Kan die nr 3 niet ergens een foutje maken, zo heeft Max straks niks meer in te halen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 06:49:02 #188
284411 crew  heywoodu
pi_220819465
En dat is 100 rondjes *O*
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 06:49:53 #189
284411 crew  heywoodu
pi_220819466
Volgens de timingbalk onderin rijdt Markus Lönnroth op de 34e én 35e plek :T

Ik heb daar twijfels bij.
  zondag 17 mei 2026 @ 06:56:13 #190
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819476
Nog mazzel dat er geen ochternd mist hing.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220819480
Nr twee komt wel dichterbij
  zondag 17 mei 2026 @ 07:05:10 #192
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819482
Mag er niet voorbij volgens de duitse chatters :P
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 07:12:53 #193
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819490
Catsburg 8:09 snelste race ronde
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 07:12:59 #194
284411 crew  heywoodu
pi_220819493
"De Grune Helle", als je het niet uit kunt spreken, probeer het dan ook niet, Melroy ;(
  zondag 17 mei 2026 @ 07:15:23 #195
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819497
Die Timo Glock, gewoon rijbewijs/licentie ingetrokken tijdens de race :D
Wat een lul. 112 bij een 60 zone rijden.
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 07:16:21 #196
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220819500
3 uurtjes geslapen blijkbaar
Werd wakker en de recap was net begonnen :D :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zondag 17 mei 2026 @ 07:16:31 #197
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819502
Ik wilde overschakelen naar Viaplay, maar als ik hier Melroy lees dan denk ik dat ik het maar bij de duitse stream houd.
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 07:17:25 #198
284411 crew  heywoodu
pi_220819505
Dat is een fors kapotte Aston Martin, op Döttinger Höhe :o
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 07:17:50 #199
284411 crew  heywoodu
pi_220819507
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 07:15 schreef pmponer het volgende:
Die Timo Glock, gewoon rijbewijs/licentie ingetrokken tijdens de race :D
Wat een lul. 112 bij een 60 zone rijden.
Maar volgens mij heeft hij hem alweer terug na protest.
  zondag 17 mei 2026 @ 07:17:58 #200
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819508
Rechtdoor met vastloper gaat kennelijk niet.
Drop you like an ill, bad habit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')