abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 05:49:34 #151
284411 crew  heywoodu
pi_220819337
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 05:46 schreef pmponer het volgende:
En de Logan eruit las ik, gecrashed of pech?
Las in de duitse stream ook al comentaren over een "verstappen voordelige Bop"

Tja, dat hele BoP zorgt aan de ene kant voor leuk racen en is aan de andere kant natuurlijk inherent oneerlijk, daar gaat altijd gezeik over zijn bij degenen die niet hard genoeg gaan :+
  zondag 17 mei 2026 @ 05:50:46 #152
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819340
Lekker de zonsopkomst in je gezicht. De heli gaat ook weer zijn best doen.
Ik heb hier de afgelopen jaren wel eens wat van gekeken maar wat een evenement is dit geweldig.
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 05:53:09 #153
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819343
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 05:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Tja, dat hele BoP zorgt aan de ene kant voor leuk racen en is aan de andere kant natuurlijk inherent oneerlijk, daar gaat altijd gezeik over zijn bij degenen die niet hard genoeg gaan :+
Ja weet ik maar aan de andere kant, je hebt gewoon te maken met fabrieksteams en niet met privateers.
En die mensen die de BoP bepalen zijn ook geen mensen die dat er maar gewoon even bij doen (zoals de stewards van de f1 :P ) Ik blijf het jammer vinden dat Estre zo vroeg is uitgevallen,
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 05:56:05 #154
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819345
Nu komt de opluchting in de pitboxen "We hebben de nacht gehaald, op naar de finish"
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 05:56:20 #155
284411 crew  heywoodu
pi_220819346
Oei, olie op de baan en onder meer de BMW station het grind in :o

Lijkt er op dat die nog goed weg is gekomen
  zondag 17 mei 2026 @ 05:58:01 #156
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819351
Welke stream kijk jij? Ik heb dat hier niet gezien. oh mijn stream loopt achter.
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 05:58:01 #157
284411 crew  heywoodu
pi_220819352
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 05:53 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja weet ik maar aan de andere kant, je hebt gewoon te maken met fabrieksteams en niet met privateers.
En die mensen die de BoP bepalen zijn ook geen mensen die dat er maar gewoon even bij doen (zoals de stewards van de f1 :P ) Ik blijf het jammer vinden dat Estre zo vroeg is uitgevallen,
Tuurlijk, maar uiteindelijk wordt het bouwen van een goede auto bestraft en dat gaat wel een beetje tegen het hele idee van sport in :+

Je moet een balans vinden tussen nooit volle bak gaan, want dan wordt je bestraft omdat je te goed bent, en niet te veel inhouden, want dan zit je te ver achterin. In principe wil je natuurlijk dat iedereen gewoon volle bak kan knallen en kan laten zien hoe goed ze zijn, niet alleen tijdens de race zelf.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 05:58:22 #158
284411 crew  heywoodu
pi_220819353
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 05:58 schreef pmponer het volgende:
Welke stream kijk jij? Ik heb dat hier niet gezien. oh mijn stream loopt achter.
Viaplay staat nu aan, volgens mij is dat op het moment gewoon de YouTube/wereldwijde stream.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 05:59:15 #159
284411 crew  heywoodu
pi_220819354
Gounon gaat er gelukkig rustig langs.
  zondag 17 mei 2026 @ 05:59:51 #160
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819356
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 05:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Viaplay staat nu aan, volgens mij is dat op het moment gewoon de YouTube/wereldwijde stream.
met welk commentaar?
hey Dacia in beeld, die ging prima door de olie :D
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 06:00:38 #161
284411 crew  heywoodu
pi_220819357
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 05:59 schreef pmponer het volgende:

[..]
met welk commentaar?
hey Dacia in beeld, die ging prima door de olie :D
Engels :Y

Viaplay had gisteravond Nederlands commentaar, ik gok dat ze dat straks weer hebben maar in de nacht niet.
  zondag 17 mei 2026 @ 06:01:42 #162
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819360
Ik zit in duits te kijken nou ja dan maar iets later. Misschien dat ik Allard straks nog even aan zet.
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 06:03:32 #163
284411 crew  heywoodu
pi_220819365
Lekke rechterachterband voor de #67 Ford op plek zeven.
  zondag 17 mei 2026 @ 06:05:19 #164
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819373
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 06:03 schreef heywoodu het volgende:
Lekke rechterachterband voor de #67 Ford op plek zeven.
Ja lange ronde dan nog, klonk ook niet best.
Dacia ligt nog maar iets van 34 ronden achter. Maar op P123 gisteravond nog rond de 130-ste plek :7
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 06:06:37 #165
284411 crew  heywoodu
pi_220819377
Ja, dit is wel een beetje vervelend voor de Ford _O-
pi_220819378
Goeiemorgen :W
  zondag 17 mei 2026 @ 06:06:55 #167
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_220819379
Meurning.
Hond vond het wel tijd om op te staan. :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 17 mei 2026 @ 06:07:21 #168
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819381
Goedemorgen
Drop you like an ill, bad habit
pi_220819382
Morgen :W

6 uur is een mooie tijd :Y
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 06:07:38 #170
284411 crew  heywoodu
pi_220819383
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 06:06 schreef Hyperdude het volgende:
Meurning.
Hond vond het wel tijd om op te staan. :')
Is het ook :Y
  zondag 17 mei 2026 @ 06:08:15 #171
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819384
Ja maar wel met een bakkie koffie erbij

Wat gaat Tom ook onuitstaanbaar zijn als hij in een van de klasses waar hij rijdt gaat winnen
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 06:10:14 #172
284411 crew  heywoodu
pi_220819386
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 06:08 schreef pmponer het volgende:
Ja maar wel met een bakkie koffie erbij

Wat gaat Tom ook onuitstaanbaar zijn als hij in een van de klasses waar hij rijdt gaat winnen
Tom was ingeschreven op alle auto's in de AT1-klasse. Eén daarvan crashte gisteren, de ander rijdt nog en moet gewoon blijven rijden om de klasse te winnen.
  zondag 17 mei 2026 @ 06:11:05 #173
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819387
Oh ik dacht in meerdere klasses, ik wist in meerdere auto's
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 06:11:50 #174
284411 crew  heywoodu
pi_220819388
AT1 is met z'n twee deelnemers overigens niet het meest treurig. Er zijn ook vier klasses waar het winnen van de klasse daadwerkelijk neer komt op zorgen dat je zondag om 15:00 uur niet in de garage staat, omdat je de enige deelnemer bent.
  zondag 17 mei 2026 @ 06:12:48 #175
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_220819391
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2026 06:10 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Tom was ingeschreven op alle auto's in de AT1-klasse. Eén daarvan crashte gisteren, de ander rijdt nog en moet gewoon blijven rijden om de klasse te winnen.
Moeilijk als je je beperkte talenten moet verdelen over meerdere auto's. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 06:13:41 #176
284411 crew  heywoodu
pi_220819394
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 06:12 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Moeilijk als je je beperkte talenten moet verdelen over meerdere auto's. :P
Mwah, Tom Coronel heeft voor dit soort dingen prima talent :Y

Net zoals hij op een goede dag een uitstekende toerwagencoureur was.
  zondag 17 mei 2026 @ 06:15:33 #177
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819402
Ja daar ga ik ook geen uitspraken over doen, en die famillie leeft voor de auto sport.
In die zin is zijn enthousiastme vaak wel terecht. Maar wat er verder uitkomt is (voor mij iig) doodvermoeiend.
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 06:16:23 #178
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819404
De duitsestream vroeg zich net hardop af of Max nog vaker in de NLS gaat meerijden na dit weekend, er zijn nog wat opties volgens hen :+
Drop you like an ill, bad habit
pi_220819408
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 06:16 schreef pmponer het volgende:
De duitsestream vroeg zich net hardop af of Max nog vaker in de NLS gaat meerijden na dit weekend, er zijn nog wat opties volgens hen :+
Anders schuiven ze wel qua datum :P
  zondag 17 mei 2026 @ 06:25:05 #180
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819417
Zo te zien blijft het droog vandaag
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 06:26:48 #181
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819419
Zou #80 wel mogen winnen of is het voor iedereen beter als #3 wint. (Volgens Mercedes)
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 06:27:49 #182
284411 crew  heywoodu
pi_220819423
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 06:26 schreef pmponer het volgende:
Zou #80 wel mogen winnen of is het voor iedereen beter als #3 wint. (Volgens Mercedes)
Marketingtechnisch gezien is de #3 veel beter lijkt me :P
  zondag 17 mei 2026 @ 06:28:48 #183
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819425
Precies dat is dan wel jammer "paperchamp" :+

Maar goed we zijn er nog niet.
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 06:36:53 #184
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819437
Catsburg op de brommer.
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 06:41:54 #185
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819451
Die 90-s DTM blijft ook gaaf.
Drop you like an ill, bad habit
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 06:42:46 #186
842 Zorro
Z
pi_220819454
Zo ik doe ook weer mee :W
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 06:43:11 #187
842 Zorro
Z
pi_220819456
Kan die nr 3 niet ergens een foutje maken, zo heeft Max straks niks meer in te halen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 06:49:02 #188
284411 crew  heywoodu
pi_220819465
En dat is 100 rondjes *O*
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 06:49:53 #189
284411 crew  heywoodu
pi_220819466
Volgens de timingbalk onderin rijdt Markus Lönnroth op de 34e én 35e plek :T

Ik heb daar twijfels bij.
  zondag 17 mei 2026 @ 06:56:13 #190
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819476
Nog mazzel dat er geen ochternd mist hing.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220819480
Nr twee komt wel dichterbij
  zondag 17 mei 2026 @ 07:05:10 #192
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819482
Mag er niet voorbij volgens de duitse chatters :P
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 07:12:53 #193
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819490
Catsburg 8:09 snelste race ronde
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 07:12:59 #194
284411 crew  heywoodu
pi_220819493
"De Grune Helle", als je het niet uit kunt spreken, probeer het dan ook niet, Melroy ;(
  zondag 17 mei 2026 @ 07:15:23 #195
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819497
Die Timo Glock, gewoon rijbewijs/licentie ingetrokken tijdens de race :D
Wat een lul. 112 bij een 60 zone rijden.
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 07:16:21 #196
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220819500
3 uurtjes geslapen blijkbaar
Werd wakker en de recap was net begonnen :D :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zondag 17 mei 2026 @ 07:16:31 #197
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819502
Ik wilde overschakelen naar Viaplay, maar als ik hier Melroy lees dan denk ik dat ik het maar bij de duitse stream houd.
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 07:17:25 #198
284411 crew  heywoodu
pi_220819505
Dat is een fors kapotte Aston Martin, op Döttinger Höhe :o
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 07:17:50 #199
284411 crew  heywoodu
pi_220819507
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 07:15 schreef pmponer het volgende:
Die Timo Glock, gewoon rijbewijs/licentie ingetrokken tijdens de race :D
Wat een lul. 112 bij een 60 zone rijden.
Maar volgens mij heeft hij hem alweer terug na protest.
  zondag 17 mei 2026 @ 07:17:58 #200
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819508
Rechtdoor met vastloper gaat kennelijk niet.
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 07:17:59 #201
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220819509
Op een recht stuk Dumeray. Band?
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_220819512
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 07:16 schreef pmponer het volgende:
Ik wilde overschakelen naar Viaplay, maar als ik hier Melroy lees dan denk ik dat ik het maar bij de duitse stream houd.
Ze hebben ook gewoon internationale feed met Engels commentaar. Zat ik eerst op
  zondag 17 mei 2026 @ 07:19:47 #203
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819515
Ik hoop dat ze goed opruimen, daar wil je geen lekke band.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220819516
Zo dan :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_220819517
Vannacht wel aantal bijna crashes gezien met trager verkeer. Vooral begin van de nacht was het een paar keer bijna raak.
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 07:22:58 #206
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220819522
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 07:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vannacht wel aantal bijna crashes gezien met trager verkeer. Vooral begin van de nacht was het een paar keer bijna raak.
Gaat dit over FOK!?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 07:25:16 #207
284411 crew  heywoodu
pi_220819528
Nog een paar minuten en dan is het 7:30 uur met 7:30 uur te gaan _O_
pi_220819533
Mogguh! Ik heb Max zijn stint vannacht nog gezien. Er kwam een kind bij mij in bed en daarmee ben ik in slaap gevallen. :D

Man man man Glock zijn licentie ingetrokken...
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 07:27:38 #209
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220819534
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 07:25 schreef heywoodu het volgende:
Nog een paar minuten en dan is het 7:30 uur met 7:30 uur te gaan _O_
  zondag 17 mei 2026 @ 07:29:07 #210
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_220819537
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 07:25 schreef heywoodu het volgende:
Nog een paar minuten en dan is het 7:30 uur met 7:30 uur te gaan _O_
Ga je dat halen? :D
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 07:31:32 #211
284411 crew  heywoodu
pi_220819543
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 07:29 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Ga je dat halen? :D
Mogelijk :P

Daarna nog even Moto3/2/GP kijken en dan lekker op tijd naar bed :+
  zondag 17 mei 2026 @ 07:33:11 #212
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819548
veijer P2 jammer van de long lap
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 07:38:22 #213
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819558
Nou heb ik wel eens een momentsleutel gebruikt, maar met hoeveel Nm worden die wielmoeren aangedraaid?
Drop you like an ill, bad habit
pi_220819561
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 07:22 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Gaat dit over FOK!?
Moest lachen
  zondag 17 mei 2026 @ 07:45:27 #215
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819568
Max zit nu in iRacing te oefenen voor de finish?
Drop you like an ill, bad habit
pi_220819581
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 07:45 schreef pmponer het volgende:
Max zit nu in iRacing te oefenen voor de finish?
:Y
  zondag 17 mei 2026 @ 08:02:23 #217
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220819589
Mogguh.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220819602
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Mogguh.
Morgen

Ja de nr80 zit nog maar op 6,5 seconden. Ruim 15 al goed gemaakt
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 08:06:05 #219
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220819606
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:18 schreef heywoodu het volgende:

[..]
In tegenstelling tot @:Nattekat, die mij wederom teleur heeft gesteld.
-O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 08:06:21 #220
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220819608
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:05 schreef StephanL het volgende:

[..]
Morgen

Ja de nr80 zit nog maar op 6,5 seconden. Ruim 15 al goed gemaakt
Nu al weer 12
pi_220819610
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]
-O-
Ben je na de pizza gaan slapen?
pi_220819612
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:06 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Nu al weer 12
Dat ging snel
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 08:08:23 #223
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220819618
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:06 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ben je na de pizza gaan slapen?
Nee ik was er nog even.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 08:08:29 #224
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220819620
Goedemorgen :W
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 08:08:41 #225
284411 crew  heywoodu
pi_220819622
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 07:33 schreef pmponer het volgende:
veijer P2 jammer van de long lap
Ja ok, maar de rest maar wel even in het MotoGP-topic laten want dat wil ik dus allemaal nog even kijken vanmiddag :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')