Tja, dat hele BoP zorgt aan de ene kant voor leuk racen en is aan de andere kant natuurlijk inherent oneerlijk, daar gaat altijd gezeik over zijn bij degenen die niet hard genoeg gaanquote:Op zondag 17 mei 2026 05:46 schreef pmponer het volgende:
En de Logan eruit las ik, gecrashed of pech?
Las in de duitse stream ook al comentaren over een "verstappen voordelige Bop"
Ja weet ik maar aan de andere kant, je hebt gewoon te maken met fabrieksteams en niet met privateers.quote:Op zondag 17 mei 2026 05:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, dat hele BoP zorgt aan de ene kant voor leuk racen en is aan de andere kant natuurlijk inherent oneerlijk, daar gaat altijd gezeik over zijn bij degenen die niet hard genoeg gaan
Tuurlijk, maar uiteindelijk wordt het bouwen van een goede auto bestraft en dat gaat wel een beetje tegen het hele idee van sport inquote:Op zondag 17 mei 2026 05:53 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja weet ik maar aan de andere kant, je hebt gewoon te maken met fabrieksteams en niet met privateers.
En die mensen die de BoP bepalen zijn ook geen mensen die dat er maar gewoon even bij doen (zoals de stewards van de f1) Ik blijf het jammer vinden dat Estre zo vroeg is uitgevallen,
Viaplay staat nu aan, volgens mij is dat op het moment gewoon de YouTube/wereldwijde stream.quote:Op zondag 17 mei 2026 05:58 schreef pmponer het volgende:
Welke stream kijk jij? Ik heb dat hier niet gezien. oh mijn stream loopt achter.
met welk commentaar?quote:Op zondag 17 mei 2026 05:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Viaplay staat nu aan, volgens mij is dat op het moment gewoon de YouTube/wereldwijde stream.
Engelsquote:Op zondag 17 mei 2026 05:59 schreef pmponer het volgende:
[..]
met welk commentaar?
hey Dacia in beeld, die ging prima door de olie
Ja lange ronde dan nog, klonk ook niet best.quote:Op zondag 17 mei 2026 06:03 schreef heywoodu het volgende:
Lekke rechterachterband voor de #67 Ford op plek zeven.
Is het ookquote:Op zondag 17 mei 2026 06:06 schreef Hyperdude het volgende:
Meurning.
Hond vond het wel tijd om op te staan.
Tom was ingeschreven op alle auto's in de AT1-klasse. Eén daarvan crashte gisteren, de ander rijdt nog en moet gewoon blijven rijden om de klasse te winnen.quote:Op zondag 17 mei 2026 06:08 schreef pmponer het volgende:
Ja maar wel met een bakkie koffie erbij
Wat gaat Tom ook onuitstaanbaar zijn als hij in een van de klasses waar hij rijdt gaat winnen
Moeilijk als je je beperkte talenten moet verdelen over meerdere auto's.quote:Op zondag 17 mei 2026 06:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tom was ingeschreven op alle auto's in de AT1-klasse. Eén daarvan crashte gisteren, de ander rijdt nog en moet gewoon blijven rijden om de klasse te winnen.
Mwah, Tom Coronel heeft voor dit soort dingen prima talentquote:Op zondag 17 mei 2026 06:12 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Moeilijk als je je beperkte talenten moet verdelen over meerdere auto's.
Anders schuiven ze wel qua datumquote:Op zondag 17 mei 2026 06:16 schreef pmponer het volgende:
De duitsestream vroeg zich net hardop af of Max nog vaker in de NLS gaat meerijden na dit weekend, er zijn nog wat opties volgens hen
Marketingtechnisch gezien is de #3 veel beter lijkt mequote:Op zondag 17 mei 2026 06:26 schreef pmponer het volgende:
Zou #80 wel mogen winnen of is het voor iedereen beter als #3 wint. (Volgens Mercedes)
Maar volgens mij heeft hij hem alweer terug na protest.quote:Op zondag 17 mei 2026 07:15 schreef pmponer het volgende:
Die Timo Glock, gewoon rijbewijs/licentie ingetrokken tijdens de race
Wat een lul. 112 bij een 60 zone rijden.
Ze hebben ook gewoon internationale feed met Engels commentaar. Zat ik eerst opquote:Op zondag 17 mei 2026 07:16 schreef pmponer het volgende:
Ik wilde overschakelen naar Viaplay, maar als ik hier Melroy lees dan denk ik dat ik het maar bij de duitse stream houd.
Gaat dit over FOK!?quote:Op zondag 17 mei 2026 07:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vannacht wel aantal bijna crashes gezien met trager verkeer. Vooral begin van de nacht was het een paar keer bijna raak.
quote:Op zondag 17 mei 2026 07:25 schreef heywoodu het volgende:
Nog een paar minuten en dan is het 7:30 uur met 7:30 uur te gaan
Ga je dat halen?quote:Op zondag 17 mei 2026 07:25 schreef heywoodu het volgende:
Nog een paar minuten en dan is het 7:30 uur met 7:30 uur te gaan
quote:Op zondag 17 mei 2026 07:45 schreef pmponer het volgende:
Max zit nu in iRacing te oefenen voor de finish?
quote:Op zondag 17 mei 2026 01:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In tegenstelling tot @:Nattekat, die mij wederom teleur heeft gesteld.
Nu al weer 12quote:Op zondag 17 mei 2026 08:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Morgen
Ja de nr80 zit nog maar op 6,5 seconden. Ruim 15 al goed gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |