abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 05:49:34 #151
284411 crew  heywoodu
pi_220819337
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 05:46 schreef pmponer het volgende:
En de Logan eruit las ik, gecrashed of pech?
Las in de duitse stream ook al comentaren over een "verstappen voordelige Bop"

Tja, dat hele BoP zorgt aan de ene kant voor leuk racen en is aan de andere kant natuurlijk inherent oneerlijk, daar gaat altijd gezeik over zijn bij degenen die niet hard genoeg gaan :+
  zondag 17 mei 2026 @ 05:50:46 #152
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819340
Lekker de zonsopkomst in je gezicht. De heli gaat ook weer zijn best doen.
Ik heb hier de afgelopen jaren wel eens wat van gekeken maar wat een evenement is dit geweldig.
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 05:53:09 #153
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819343
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 05:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Tja, dat hele BoP zorgt aan de ene kant voor leuk racen en is aan de andere kant natuurlijk inherent oneerlijk, daar gaat altijd gezeik over zijn bij degenen die niet hard genoeg gaan :+
Ja weet ik maar aan de andere kant, je hebt gewoon te maken met fabrieksteams en niet met privateers.
En die mensen die de BoP bepalen zijn ook geen mensen die dat er maar gewoon even bij doen (zoals de stewards van de f1 :P ) Ik blijf het jammer vinden dat Estre zo vroeg is uitgevallen,
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 05:56:05 #154
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819345
Nu komt de opluchting in de pitboxen "We hebben de nacht gehaald, op naar de finish"
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 05:56:20 #155
284411 crew  heywoodu
pi_220819346
Oei, olie op de baan en onder meer de BMW station het grind in :o

Lijkt er op dat die nog goed weg is gekomen
  zondag 17 mei 2026 @ 05:58:01 #156
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819351
Welke stream kijk jij? Ik heb dat hier niet gezien. oh mijn stream loopt achter.
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 05:58:01 #157
284411 crew  heywoodu
pi_220819352
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 05:53 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja weet ik maar aan de andere kant, je hebt gewoon te maken met fabrieksteams en niet met privateers.
En die mensen die de BoP bepalen zijn ook geen mensen die dat er maar gewoon even bij doen (zoals de stewards van de f1 :P ) Ik blijf het jammer vinden dat Estre zo vroeg is uitgevallen,
Tuurlijk, maar uiteindelijk wordt het bouwen van een goede auto bestraft en dat gaat wel een beetje tegen het hele idee van sport in :+

Je moet een balans vinden tussen nooit volle bak gaan, want dan wordt je bestraft omdat je te goed bent, en niet te veel inhouden, want dan zit je te ver achterin. In principe wil je natuurlijk dat iedereen gewoon volle bak kan knallen en kan laten zien hoe goed ze zijn, niet alleen tijdens de race zelf.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 05:58:22 #158
284411 crew  heywoodu
pi_220819353
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 05:58 schreef pmponer het volgende:
Welke stream kijk jij? Ik heb dat hier niet gezien. oh mijn stream loopt achter.
Viaplay staat nu aan, volgens mij is dat op het moment gewoon de YouTube/wereldwijde stream.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 05:59:15 #159
284411 crew  heywoodu
pi_220819354
Gounon gaat er gelukkig rustig langs.
  zondag 17 mei 2026 @ 05:59:51 #160
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819356
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 05:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Viaplay staat nu aan, volgens mij is dat op het moment gewoon de YouTube/wereldwijde stream.
met welk commentaar?
hey Dacia in beeld, die ging prima door de olie :D
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 06:00:38 #161
284411 crew  heywoodu
pi_220819357
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 05:59 schreef pmponer het volgende:

[..]
met welk commentaar?
hey Dacia in beeld, die ging prima door de olie :D
Engels :Y

Viaplay had gisteravond Nederlands commentaar, ik gok dat ze dat straks weer hebben maar in de nacht niet.
  zondag 17 mei 2026 @ 06:01:42 #162
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819360
Ik zit in duits te kijken nou ja dan maar iets later. Misschien dat ik Allard straks nog even aan zet.
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 06:03:32 #163
284411 crew  heywoodu
pi_220819365
Lekke rechterachterband voor de #67 Ford op plek zeven.
  zondag 17 mei 2026 @ 06:05:19 #164
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819373
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 06:03 schreef heywoodu het volgende:
Lekke rechterachterband voor de #67 Ford op plek zeven.
Ja lange ronde dan nog, klonk ook niet best.
Dacia ligt nog maar iets van 34 ronden achter. Maar op P123 gisteravond nog rond de 130-ste plek :7
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 06:06:37 #165
284411 crew  heywoodu
pi_220819377
Ja, dit is wel een beetje vervelend voor de Ford _O-
pi_220819378
Goeiemorgen :W
  zondag 17 mei 2026 @ 06:06:55 #167
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_220819379
Meurning.
Hond vond het wel tijd om op te staan. :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 17 mei 2026 @ 06:07:21 #168
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819381
Goedemorgen
Drop you like an ill, bad habit
pi_220819382
Morgen :W

6 uur is een mooie tijd :Y
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 06:07:38 #170
284411 crew  heywoodu
pi_220819383
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 06:06 schreef Hyperdude het volgende:
Meurning.
Hond vond het wel tijd om op te staan. :')
Is het ook :Y
  zondag 17 mei 2026 @ 06:08:15 #171
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819384
Ja maar wel met een bakkie koffie erbij

Wat gaat Tom ook onuitstaanbaar zijn als hij in een van de klasses waar hij rijdt gaat winnen
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 06:10:14 #172
284411 crew  heywoodu
pi_220819386
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 06:08 schreef pmponer het volgende:
Ja maar wel met een bakkie koffie erbij

Wat gaat Tom ook onuitstaanbaar zijn als hij in een van de klasses waar hij rijdt gaat winnen
Tom was ingeschreven op alle auto's in de AT1-klasse. Eén daarvan crashte gisteren, de ander rijdt nog en moet gewoon blijven rijden om de klasse te winnen.
  zondag 17 mei 2026 @ 06:11:05 #173
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819387
Oh ik dacht in meerdere klasses, ik wist in meerdere auto's
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 06:11:50 #174
284411 crew  heywoodu
pi_220819388
AT1 is met z'n twee deelnemers overigens niet het meest treurig. Er zijn ook vier klasses waar het winnen van de klasse daadwerkelijk neer komt op zorgen dat je zondag om 15:00 uur niet in de garage staat, omdat je de enige deelnemer bent.
  zondag 17 mei 2026 @ 06:12:48 #175
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_220819391
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2026 06:10 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Tom was ingeschreven op alle auto's in de AT1-klasse. Eén daarvan crashte gisteren, de ander rijdt nog en moet gewoon blijven rijden om de klasse te winnen.
Moeilijk als je je beperkte talenten moet verdelen over meerdere auto's. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')