abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 mei 2026 @ 07:17:59 #201
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220819509
Op een recht stuk Dumeray. Band?
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_220819512
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 07:16 schreef pmponer het volgende:
Ik wilde overschakelen naar Viaplay, maar als ik hier Melroy lees dan denk ik dat ik het maar bij de duitse stream houd.
Ze hebben ook gewoon internationale feed met Engels commentaar. Zat ik eerst op
  zondag 17 mei 2026 @ 07:19:47 #203
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819515
Ik hoop dat ze goed opruimen, daar wil je geen lekke band.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220819516
Zo dan :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_220819517
Vannacht wel aantal bijna crashes gezien met trager verkeer. Vooral begin van de nacht was het een paar keer bijna raak.
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 07:22:58 #206
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220819522
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 07:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vannacht wel aantal bijna crashes gezien met trager verkeer. Vooral begin van de nacht was het een paar keer bijna raak.
Gaat dit over FOK!?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 07:25:16 #207
284411 crew  heywoodu
pi_220819528
Nog een paar minuten en dan is het 7:30 uur met 7:30 uur te gaan _O_
pi_220819533
Mogguh! Ik heb Max zijn stint vannacht nog gezien. Er kwam een kind bij mij in bed en daarmee ben ik in slaap gevallen. :D

Man man man Glock zijn licentie ingetrokken...
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 07:27:38 #209
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220819534
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 07:25 schreef heywoodu het volgende:
Nog een paar minuten en dan is het 7:30 uur met 7:30 uur te gaan _O_
  zondag 17 mei 2026 @ 07:29:07 #210
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_220819537
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 07:25 schreef heywoodu het volgende:
Nog een paar minuten en dan is het 7:30 uur met 7:30 uur te gaan _O_
Ga je dat halen? :D
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 07:31:32 #211
284411 crew  heywoodu
pi_220819543
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 07:29 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Ga je dat halen? :D
Mogelijk :P

Daarna nog even Moto3/2/GP kijken en dan lekker op tijd naar bed :+
  zondag 17 mei 2026 @ 07:33:11 #212
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819548
veijer P2 jammer van de long lap
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 07:38:22 #213
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819558
Nou heb ik wel eens een momentsleutel gebruikt, maar met hoeveel Nm worden die wielmoeren aangedraaid?
Drop you like an ill, bad habit
pi_220819561
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 07:22 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Gaat dit over FOK!?
Moest lachen
  zondag 17 mei 2026 @ 07:45:27 #215
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819568
Max zit nu in iRacing te oefenen voor de finish?
Drop you like an ill, bad habit
pi_220819581
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 07:45 schreef pmponer het volgende:
Max zit nu in iRacing te oefenen voor de finish?
:Y
  zondag 17 mei 2026 @ 08:02:23 #217
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220819589
Mogguh.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220819602
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Mogguh.
Morgen

Ja de nr80 zit nog maar op 6,5 seconden. Ruim 15 al goed gemaakt
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 08:06:05 #219
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220819606
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:18 schreef heywoodu het volgende:

[..]
In tegenstelling tot @:Nattekat, die mij wederom teleur heeft gesteld.
-O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 08:06:21 #220
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220819608
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:05 schreef StephanL het volgende:

[..]
Morgen

Ja de nr80 zit nog maar op 6,5 seconden. Ruim 15 al goed gemaakt
Nu al weer 12
pi_220819610
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]
-O-
Ben je na de pizza gaan slapen?
pi_220819612
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:06 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Nu al weer 12
Dat ging snel
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 08:08:23 #223
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220819618
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:06 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ben je na de pizza gaan slapen?
Nee ik was er nog even.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 08:08:29 #224
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220819620
Goedemorgen :W
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 08:08:41 #225
284411 crew  heywoodu
pi_220819622
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 07:33 schreef pmponer het volgende:
veijer P2 jammer van de long lap
Ja ok, maar de rest maar wel even in het MotoGP-topic laten want dat wil ik dus allemaal nog even kijken vanmiddag :+
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 08:08:55 #226
284411 crew  heywoodu
pi_220819623
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]
-O-
Tering, na 8 uur ook echt.
  zondag 17 mei 2026 @ 08:09:34 #227
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819627
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:08 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja ok, maar de rest maar wel even in het MotoGP-topic laten want dat wil ik dus allemaal nog even kijken vanmiddag :+
Dit is info van vorige week en gister ;) Ik ga niet zitten spoilen
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 08:11:56 #228
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220819635
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:08 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Tering, na 8 uur ook echt.
Die had ik zelf eigenlijk ook niet verwacht, ben de afgelopen 3 dagen iedere keer rond 7 al wakker geworden en ben nu wat eerder in slaap gevallen :o

Maar ik ga het komende maand goedmaken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 08:14:42 #229
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220819646


Krappe pitstraat wel
  zondag 17 mei 2026 @ 08:16:16 #230
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819652
Wel prima daglicht
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 08:17:09 #231
284411 crew  heywoodu
pi_220819657
Even gemist hoe lang Auer nu in de auto zit, maar wellicht dat hij tot 09.00u ofzo blijft rijden? Dan Juncadella tot 11.00u, Verstappen tot 13.00u.....en toch niet Gounon die dan finisht? :o
pi_220819658
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Die had ik zelf eigenlijk ook niet verwacht, ben de afgelopen 3 dagen iedere keer rond 7 al wakker geworden en ben nu wat eerder in slaap gevallen :o

Maar ik ga het komende maand goedmaken.
Dan had je het nodig.
pi_220819663
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:17 schreef heywoodu het volgende:
Even gemist hoe lang Auer nu in de auto zit, maar wellicht dat hij tot 09.00u ofzo blijft rijden? Dan Juncadella tot 11.00u, Verstappen tot 13.00u.....en toch niet Gounon die dan finisht? :o
Ik hoop dat ze Gounon en Verstappen wisselen. Max moet gewoon over de finish.
  zondag 17 mei 2026 @ 08:18:36 #234
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819665
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:17 schreef heywoodu het volgende:
Even gemist hoe lang Auer nu in de auto zit, maar wellicht dat hij tot 09.00u ofzo blijft rijden? Dan Juncadella tot 11.00u, Verstappen tot 13.00u.....en toch niet Gounon die dan finisht? :o
Ja als ik het goed begreep een dubbele stint dus dan ongeveer tot 9 uur.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 08:18:54 #235
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220819667
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:17 schreef heywoodu het volgende:
Even gemist hoe lang Auer nu in de auto zit, maar wellicht dat hij tot 09.00u ofzo blijft rijden? Dan Juncadella tot 11.00u, Verstappen tot 13.00u.....en toch niet Gounon die dan finisht? :o
Verstappen over de finish is marketing technisch leuker.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220819668
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee ik was er nog even.
Je moest natuurlijk ESF kijken.
  zondag 17 mei 2026 @ 08:19:34 #237
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220819670
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:18 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Ik hoop dat ze Gounon en Verstappen wisselen. Max moet gewoon over de finish.
Los daarvan, met Verstappen in de laatste stint is de kans op winst gewoon een stuk groter.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 17 mei 2026 @ 08:20:45 #238
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220819673
#3 nog steeds #1, niks gemist de afgelopen 6 uurtjes dus?
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_220819676
Uitlaat slepen.
  zondag 17 mei 2026 @ 08:21:10 #240
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220819677
quote:
Timo Glock is zijn licentie kwijt
U leest het goed: Timo Glock is zijn licentie voor de Nordschleife kwijtgeraakt. De voormalig F1-coureur reed met 112 kilometer per uur door een code 60, ontving twee strafpunten en is ook nog eens gediskwalificeerd.
:D
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220819680
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:20 schreef Twieki het volgende:
#3 nog steeds #1, niks gemist de afgelopen 6 uurtjes dus?
Nou het gevecht tussen Engel en Max was waanzinnig. Was heel spannend.
  zondag 17 mei 2026 @ 08:22:01 #242
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819683
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:19 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Los daarvan, met Verstappen in de laatste stint is de kans op winst gewoon een stuk groter.
Toto heeft allang gebeld #80 mag #3 niet inhalen
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 08:23:36 #243
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220819689
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:21 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
:D
Oepsie voor Glock
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 17 mei 2026 @ 08:24:01 #244
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819692
Dacia heeft weer plekken gepakt al op #118
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 08:24:03 #245
284411 crew  heywoodu
pi_220819693
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:21 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
:D
Maar dat is dus volgens mij weer teruggedraaid inmiddels.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 08:24:15 #246
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220819694
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:22 schreef pmponer het volgende:

[..]
Toto heeft allang gebeld #80 mag #3 niet inhalen
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 08:27:26 #247
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220819706
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:19 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Je moest natuurlijk ESF kijken.
Echt niets van gezien uiteindelijk :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220819707
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:21 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
:D
inmiddels is ook Natnael Berthon op dezelfde wijze gestraft, 2x te snel in code 60, ook eruit gehaald
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 08:30:01 #249
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220819716
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Echt niets van gezien uiteindelijk :')
:o
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 08:33:50 #250
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220819733
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:24 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
"Dizz izz Toto..."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 08:35:54 #251
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819748
MAX MAX MAX SUPER MAX MAX MAX
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 08:38:38 #252
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819758
mogelijk over 10 minuten regen op een deel(tje) van de baan.
Beetje mottig wordt niks.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 08:39:08 #253
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220819762
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:30 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
:o
Jij was hier
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 08:40:33 #254
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220819771
Max mogelijk dubbele stint en gaat de race uitrijden?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220819776
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max mogelijk dubbele stint en gaat de race uitrijden?
Daar lijkt het wel op.
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 08:42:14 #256
842 Zorro
Z
pi_220819781
Gewoon Max 9-11 uur, Juncadella 11-13 uur en Max 13-15.

Die Auer mag nu spelen en Gounon, nou ja, die heeft al genoeg gereden :P
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220819783
Max staat klaar.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 08:42:46 #258
284411 crew  heywoodu
pi_220819785
Verstappen gaat nu al :o

Dat lijkt me niet tot aan de finish.
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 08:43:00 #259
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220819786
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:42 schreef Zorro het volgende:
Gewoon Max 9-11 uur, Juncadella 11-13 uur en Max 13-15.

Die Auer mag nu spelen en Gounon, nou ja, die heeft al genoeg gereden :P
Dat lijkt me logischer ja :Y
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 08:43:21 #260
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220819788
Max w/
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 17 mei 2026 @ 08:43:53 #261
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220819791
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:42 schreef Zorro het volgende:
Gewoon Max 9-11 uur, Juncadella 11-13 uur en Max 13-15.

Die Auer mag nu spelen en Gounon, nou ja, die heeft al genoeg gereden :P
Als je wil winnen zal het zo moeten.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 08:44:08 #262
284411 crew  heywoodu
pi_220819793
Commentator verwacht nu een dubbele stint en dus geen finish voor hem.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 08:44:21 #263
284411 crew  heywoodu
pi_220819794
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:43 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Als je wil winnen zal het zo moeten.
Nee hoor, nu dubbel en dan Juncadella naar de finish kan ook prima.
  zondag 17 mei 2026 @ 08:45:14 #264
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819801
Domme vraag, werken ze ook met maximale stint timers?
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 08:46:43 #265
284411 crew  heywoodu
pi_220819809
8:08.758 voor Niederhauser in de #84 Huracan, maar iets meer dan een halve seconde boven het raceronderecord (dat sneller is dan het kwalificatierecord) :o
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 08:47:55 #266
842 Zorro
Z
pi_220819817
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:44 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nee hoor, nu dubbel en dan Juncadella naar de finish kan ook prima.
Dan moeten ze beiden drie uur rijden, dubbel is toch rond twee uur?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 08:48:12 #267
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220819821
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:44 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nee hoor, nu dubbel en dan Juncadella naar de finish kan ook prima.
Zelfde finisher als starter is wel matig :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 mei 2026 @ 08:48:15 #268
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819822
Ja die Lambo's kunnen schroeien.
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 08:48:29 #269
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_220819824
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:44 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nee hoor, nu dubbel en dan Juncadella naar de finish kan ook prima.
Ik zie Gounon en Auer niet meer rijden, of er moet een verplichting zijn dat ze x roulatie moeten doen.

Plus Max wil 100% finishen en het zelf in de hand hebben.
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 08:48:39 #270
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220819825
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zelfde finisher als starter is wel matig :{
Monaco belde.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 08:48:42 #271
284411 crew  heywoodu
pi_220819826
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:47 schreef Zorro het volgende:

[..]
Dan moeten ze beiden drie uur rijden, dubbel is toch rond twee uur?
Ah, dubbele stint is dus gewoon een standaardstint eigenlijk :+

Nou ja, we gaan het zien.
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 08:49:15 #272
842 Zorro
Z
pi_220819828
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:48 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ah, dubbele stint is dus gewoon een standaardstint eigenlijk :+

Nou ja, we gaan het zien.
Nou ja, volgens mij is dubbel rond twee en een half, dus het kan alle kanten op _O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 08:49:28 #273
284411 crew  heywoodu
pi_220819830
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:48 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Ik zie Gounon en Auer niet meer rijden, of er moet een verplichting zijn dat ze x roulatie moeten doen.
Geen idee hoe iedereen zit met minimumtijd, maar eerlijk is eerlijk: Gounon was eigenlijk alleen gisteravond matig, vannacht/vanmorgen was het gewoon degelijk. Uiteindelijk is het redelijk om het even denk ik.
  zondag 17 mei 2026 @ 08:51:29 #274
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819838
One driver is allowed to drive 150 minutes non-stop, and can enter on two cars, yet a rest time of at least 2 hours has to be observed between two turns of the same driver.
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 08:52:14 #275
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_220819840
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Geen idee hoe iedereen zit met minimumtijd, maar eerlijk is eerlijk: Gounon was eigenlijk alleen gisteravond matig, vannacht/vanmorgen was het gewoon degelijk. Uiteindelijk is het redelijk om het even denk ik.
Max en Juncadella zijn gewoon een stuk sneller, lijkt me compleet onlogisch voor elke andere combi als je wil winnen.
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 08:52:50 #276
842 Zorro
Z
pi_220819844
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:51 schreef pmponer het volgende:
One driver is allowed to drive 150 minutes non-stop, and can enter on two cars, yet a rest time of at least 2 hours has to be observed between two turns of the same driver.
Dan kom ik toch weer op 2 uur Max, 2 uur Juncadella en weer 2 uur Max
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220819849
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Geen idee hoe iedereen zit met minimumtijd, maar eerlijk is eerlijk: Gounon was eigenlijk alleen gisteravond matig, vannacht/vanmorgen was het gewoon degelijk. Uiteindelijk is het redelijk om het even denk ik.
Het minimum wat een coureur moet rijden is 3 ronden.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 08:53:54 #278
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220819850
Zijn die #3 en #80 op enig moment van elkaar gescheiden geweest deze nacht eigenlijk?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 08:54:00 #279
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220819852
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:52 schreef Zorro het volgende:

[..]
Dan kom ik toch weer op 2 uur Max, 2 uur Juncadella en weer 2 uur Max
Max gaat ervoor :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220819855
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:53 schreef Nattekat het volgende:
Zijn die #3 en #80 op enig moment van elkaar gescheiden geweest deze nacht eigenlijk?
Volgens mij niet. Maar ik heb wel gaten. :@ Niet alles mee gekregen.
  zondag 17 mei 2026 @ 08:54:46 #281
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_220819856
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:53 schreef Nattekat het volgende:
Zijn die #3 en #80 op enig moment van elkaar gescheiden geweest deze nacht eigenlijk?
Max heeft op een gegeven moment een gat van +-23seconde geslagen, daarna is het weer gezekt tijdens Gounon en Auer.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 08:55:26 #282
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220819860
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:54 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Max heeft op een gegeven moment een gat van +-23seconde geslagen, daarna is het weer gezekt tijdens Gounon en Auer.
Dus nooit buiten de Dacia-marge geweest :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 mei 2026 @ 08:55:32 #283
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220819861
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar dat is dus volgens mij weer teruggedraaid inmiddels.
Nee hoor.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 08:55:56 #284
284411 crew  heywoodu
pi_220819863
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:53 schreef Nattekat het volgende:
Zijn die #3 en #80 op enig moment van elkaar gescheiden geweest deze nacht eigenlijk?
Niet echt, het schommelt al sinds gisteravond tussen pakweg een tiende en eens een keer een seconde of 25 :P
  zondag 17 mei 2026 @ 08:56:14 #285
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819866
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 08:56:22 #286
284411 crew  heywoodu
pi_220819867
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:55 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Nee hoor.
Dan is het iemand anders die zijn licentie kwijt was en van wie dat kort daarna weer terug is gedraaid tijdens deze race.
  zondag 17 mei 2026 @ 08:58:05 #287
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220819875
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:56 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dan is het iemand anders die zijn licentie kwijt was en van wie dat kort daarna weer terug is gedraaid tijdens deze race.
Ah wel dus, fijn dat die blogs onvolledig zijn.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 08:59:46 #288
284411 crew  heywoodu
pi_220819886
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:58 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ah wel dus, fijn dat die blogs onvolledig zijn.
Ah :+

Ik dacht al dat ze het over hem hadden toen het daar over ging, maar goed, in 18 uur racen kun je ook wel eens dingen door elkaar gaan halen :P
pi_220819888
De stewards zijn niet zo snel met beslissen, maar de straffen zijn serieus
Only skydivers know why the birds sing....
They sing because they don't have to pack
  zondag 17 mei 2026 @ 09:01:13 #290
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819895
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:00 schreef dirkie001 het volgende:
De stewards zijn niet zo snel met beslissen, maar de straffen zijn serieus
En terecht
1.8 km te hard in zone 60 , 55 seconden straf.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220819914
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:01 schreef pmponer het volgende:

[..]
En terecht
1.8 km te hard in zone 60 , 55 seconden straf.
zeker, maar het is niet zo druk dat een beslissing een half uur moet duren
Only skydivers know why the birds sing....
They sing because they don't have to pack
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 09:04:43 #292
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220819916
  zondag 17 mei 2026 @ 09:05:14 #293
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819921
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:04 schreef dirkie001 het volgende:

[..]
zeker, maar het is niet zo druk dat een beslissing een half uur moet duren
Soms moet je bij de f1 uren wachtten, en daar gebeurd een stuk minder.
Drop you like an ill, bad habit
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 09:05:19 #294
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220819922
Lukt me niet om van de hele samenvatting GIFjes te maken :(
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 09:05:38 #295
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220819924
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:04 schreef Watmoetjenou het volgende:
[ afbeelding ]
Boem is ho.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 09:06:07 #296
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220819929
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:05 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Boem is ho.
Veel boemetjes al.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 09:06:41 #297
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220819934
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:06 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Veel boemetjes al.
Bekijk deze YouTube-video
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 09:07:36 #298
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220819938
Ja, stuk
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 09:08:13 #299
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220819946
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:07 schreef Nattekat het volgende:
Ja, stuk
Rijdt nog prima.
pi_220819947
Holy shit :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')