Ze hebben ook gewoon internationale feed met Engels commentaar. Zat ik eerst opquote:Op zondag 17 mei 2026 07:16 schreef pmponer het volgende:
Ik wilde overschakelen naar Viaplay, maar als ik hier Melroy lees dan denk ik dat ik het maar bij de duitse stream houd.
Gaat dit over FOK!?quote:Op zondag 17 mei 2026 07:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vannacht wel aantal bijna crashes gezien met trager verkeer. Vooral begin van de nacht was het een paar keer bijna raak.
quote:Op zondag 17 mei 2026 07:25 schreef heywoodu het volgende:
Nog een paar minuten en dan is het 7:30 uur met 7:30 uur te gaan
Ga je dat halen?quote:Op zondag 17 mei 2026 07:25 schreef heywoodu het volgende:
Nog een paar minuten en dan is het 7:30 uur met 7:30 uur te gaan
quote:Op zondag 17 mei 2026 07:45 schreef pmponer het volgende:
Max zit nu in iRacing te oefenen voor de finish?
quote:Op zondag 17 mei 2026 01:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In tegenstelling tot @:Nattekat, die mij wederom teleur heeft gesteld.
Nu al weer 12quote:Op zondag 17 mei 2026 08:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Morgen
Ja de nr80 zit nog maar op 6,5 seconden. Ruim 15 al goed gemaakt
Ja ok, maar de rest maar wel even in het MotoGP-topic laten want dat wil ik dus allemaal nog even kijken vanmiddagquote:
Dit is info van vorige week en gisterquote:Op zondag 17 mei 2026 08:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ok, maar de rest maar wel even in het MotoGP-topic laten want dat wil ik dus allemaal nog even kijken vanmiddag
Die had ik zelf eigenlijk ook niet verwacht, ben de afgelopen 3 dagen iedere keer rond 7 al wakker geworden en ben nu wat eerder in slaap gevallenquote:
Dan had je het nodig.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die had ik zelf eigenlijk ook niet verwacht, ben de afgelopen 3 dagen iedere keer rond 7 al wakker geworden en ben nu wat eerder in slaap gevallen
Maar ik ga het komende maand goedmaken.
Ik hoop dat ze Gounon en Verstappen wisselen. Max moet gewoon over de finish.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:17 schreef heywoodu het volgende:
Even gemist hoe lang Auer nu in de auto zit, maar wellicht dat hij tot 09.00u ofzo blijft rijden? Dan Juncadella tot 11.00u, Verstappen tot 13.00u.....en toch niet Gounon die dan finisht?
Ja als ik het goed begreep een dubbele stint dus dan ongeveer tot 9 uur.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:17 schreef heywoodu het volgende:
Even gemist hoe lang Auer nu in de auto zit, maar wellicht dat hij tot 09.00u ofzo blijft rijden? Dan Juncadella tot 11.00u, Verstappen tot 13.00u.....en toch niet Gounon die dan finisht?
Verstappen over de finish is marketing technisch leuker.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:17 schreef heywoodu het volgende:
Los daarvan, met Verstappen in de laatste stint is de kans op winst gewoon een stuk groter.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:18 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Gounon en Verstappen wisselen. Max moet gewoon over de finish.
quote:Timo Glock is zijn licentie kwijt
U leest het goed: Timo Glock is zijn licentie voor de Nordschleife kwijtgeraakt. De voormalig F1-coureur reed met 112 kilometer per uur door een code 60, ontving twee strafpunten en is ook nog eens gediskwalificeerd.
Nou het gevecht tussen Engel en Max was waanzinnig. Was heel spannend.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:20 schreef Twieki het volgende:
#3 nog steeds #1, niks gemist de afgelopen 6 uurtjes dus?
Toto heeft allang gebeld #80 mag #3 niet inhalenquote:Op zondag 17 mei 2026 08:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Los daarvan, met Verstappen in de laatste stint is de kans op winst gewoon een stuk groter.
Oepsie voor Glockquote:
quote:Op zondag 17 mei 2026 08:22 schreef pmponer het volgende:
[..]
Toto heeft allang gebeld #80 mag #3 niet inhalen
inmiddels is ook Natnael Berthon op dezelfde wijze gestraft, 2x te snel in code 60, ook eruit gehaaldquote:
"Dizz izz Toto..."quote:
Daar lijkt het wel op.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max mogelijk dubbele stint en gaat de race uitrijden?
Dat lijkt me logischer jaquote:Op zondag 17 mei 2026 08:42 schreef Zorro het volgende:
Gewoon Max 9-11 uur, Juncadella 11-13 uur en Max 13-15.
Die Auer mag nu spelen en Gounon, nou ja, die heeft al genoeg gereden
Als je wil winnen zal het zo moeten.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:42 schreef Zorro het volgende:
Gewoon Max 9-11 uur, Juncadella 11-13 uur en Max 13-15.
Die Auer mag nu spelen en Gounon, nou ja, die heeft al genoeg gereden
Nee hoor, nu dubbel en dan Juncadella naar de finish kan ook prima.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als je wil winnen zal het zo moeten.
Dan moeten ze beiden drie uur rijden, dubbel is toch rond twee uur?quote:Op zondag 17 mei 2026 08:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee hoor, nu dubbel en dan Juncadella naar de finish kan ook prima.
Zelfde finisher als starter is wel matigquote:Op zondag 17 mei 2026 08:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie Gounon en Auer niet meer rijden, of er moet een verplichting zijn dat ze x roulatie moeten doen.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Monaco belde.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfde finisher als starter is wel matig
Ah, dubbele stint is dus gewoon een standaardstint eigenlijkquote:Op zondag 17 mei 2026 08:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan moeten ze beiden drie uur rijden, dubbel is toch rond twee uur?
Nou ja, volgens mij is dubbel rond twee en een half, dus het kan alle kanten opquote:Op zondag 17 mei 2026 08:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, dubbele stint is dus gewoon een standaardstint eigenlijk
Nou ja, we gaan het zien.
Geen idee hoe iedereen zit met minimumtijd, maar eerlijk is eerlijk: Gounon was eigenlijk alleen gisteravond matig, vannacht/vanmorgen was het gewoon degelijk. Uiteindelijk is het redelijk om het even denk ik.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zie Gounon en Auer niet meer rijden, of er moet een verplichting zijn dat ze x roulatie moeten doen.
Max en Juncadella zijn gewoon een stuk sneller, lijkt me compleet onlogisch voor elke andere combi als je wil winnen.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee hoe iedereen zit met minimumtijd, maar eerlijk is eerlijk: Gounon was eigenlijk alleen gisteravond matig, vannacht/vanmorgen was het gewoon degelijk. Uiteindelijk is het redelijk om het even denk ik.
Dan kom ik toch weer op 2 uur Max, 2 uur Juncadella en weer 2 uur Maxquote:Op zondag 17 mei 2026 08:51 schreef pmponer het volgende:
One driver is allowed to drive 150 minutes non-stop, and can enter on two cars, yet a rest time of at least 2 hours has to be observed between two turns of the same driver.
Het minimum wat een coureur moet rijden is 3 ronden.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee hoe iedereen zit met minimumtijd, maar eerlijk is eerlijk: Gounon was eigenlijk alleen gisteravond matig, vannacht/vanmorgen was het gewoon degelijk. Uiteindelijk is het redelijk om het even denk ik.
Max gaat ervoorquote:Op zondag 17 mei 2026 08:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan kom ik toch weer op 2 uur Max, 2 uur Juncadella en weer 2 uur Max
Volgens mij niet. Maar ik heb wel gaten.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:53 schreef Nattekat het volgende:
Zijn die #3 en #80 op enig moment van elkaar gescheiden geweest deze nacht eigenlijk?
Max heeft op een gegeven moment een gat van +-23seconde geslagen, daarna is het weer gezekt tijdens Gounon en Auer.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:53 schreef Nattekat het volgende:
Zijn die #3 en #80 op enig moment van elkaar gescheiden geweest deze nacht eigenlijk?
Dus nooit buiten de Dacia-marge geweestquote:Op zondag 17 mei 2026 08:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Max heeft op een gegeven moment een gat van +-23seconde geslagen, daarna is het weer gezekt tijdens Gounon en Auer.
Nee hoor.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat is dus volgens mij weer teruggedraaid inmiddels.
Niet echt, het schommelt al sinds gisteravond tussen pakweg een tiende en eens een keer een seconde of 25quote:Op zondag 17 mei 2026 08:53 schreef Nattekat het volgende:
Dan is het iemand anders die zijn licentie kwijt was en van wie dat kort daarna weer terug is gedraaid tijdens deze race.quote:
Ah wel dus, fijn dat die blogs onvolledig zijn.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan is het iemand anders die zijn licentie kwijt was en van wie dat kort daarna weer terug is gedraaid tijdens deze race.
Ahquote:Op zondag 17 mei 2026 08:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ah wel dus, fijn dat die blogs onvolledig zijn.
En terechtquote:Op zondag 17 mei 2026 09:00 schreef dirkie001 het volgende:
De stewards zijn niet zo snel met beslissen, maar de straffen zijn serieus
zeker, maar het is niet zo druk dat een beslissing een half uur moet durenquote:Op zondag 17 mei 2026 09:01 schreef pmponer het volgende:
[..]
En terecht
1.8 km te hard in zone 60 , 55 seconden straf.
Soms moet je bij de f1 uren wachtten, en daar gebeurd een stuk minder.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:04 schreef dirkie001 het volgende:
[..]
zeker, maar het is niet zo druk dat een beslissing een half uur moet duren
Boem is ho.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |