abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 06:13:41 #176
284411 crew  heywoodu
pi_220819394
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 06:12 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Moeilijk als je je beperkte talenten moet verdelen over meerdere auto's. :P
Mwah, Tom Coronel heeft voor dit soort dingen prima talent :Y

Net zoals hij op een goede dag een uitstekende toerwagencoureur was.
  zondag 17 mei 2026 @ 06:15:33 #177
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819402
Ja daar ga ik ook geen uitspraken over doen, en die famillie leeft voor de auto sport.
In die zin is zijn enthousiastme vaak wel terecht. Maar wat er verder uitkomt is (voor mij iig) doodvermoeiend.
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 06:16:23 #178
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819404
De duitsestream vroeg zich net hardop af of Max nog vaker in de NLS gaat meerijden na dit weekend, er zijn nog wat opties volgens hen :+
Drop you like an ill, bad habit
pi_220819408
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 06:16 schreef pmponer het volgende:
De duitsestream vroeg zich net hardop af of Max nog vaker in de NLS gaat meerijden na dit weekend, er zijn nog wat opties volgens hen :+
Anders schuiven ze wel qua datum :P
  zondag 17 mei 2026 @ 06:25:05 #180
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819417
Zo te zien blijft het droog vandaag
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 06:26:48 #181
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819419
Zou #80 wel mogen winnen of is het voor iedereen beter als #3 wint. (Volgens Mercedes)
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 06:27:49 #182
284411 crew  heywoodu
pi_220819423
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 06:26 schreef pmponer het volgende:
Zou #80 wel mogen winnen of is het voor iedereen beter als #3 wint. (Volgens Mercedes)
Marketingtechnisch gezien is de #3 veel beter lijkt me :P
  zondag 17 mei 2026 @ 06:28:48 #183
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819425
Precies dat is dan wel jammer "paperchamp" :+

Maar goed we zijn er nog niet.
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 06:36:53 #184
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819437
Catsburg op de brommer.
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 06:41:54 #185
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819451
Die 90-s DTM blijft ook gaaf.
Drop you like an ill, bad habit
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 06:42:46 #186
842 Zorro
Z
pi_220819454
Zo ik doe ook weer mee :W
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 06:43:11 #187
842 Zorro
Z
pi_220819456
Kan die nr 3 niet ergens een foutje maken, zo heeft Max straks niks meer in te halen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 06:49:02 #188
284411 crew  heywoodu
pi_220819465
En dat is 100 rondjes *O*
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 06:49:53 #189
284411 crew  heywoodu
pi_220819466
Volgens de timingbalk onderin rijdt Markus Lönnroth op de 34e én 35e plek :T

Ik heb daar twijfels bij.
  zondag 17 mei 2026 @ 06:56:13 #190
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819476
Nog mazzel dat er geen ochternd mist hing.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220819480
Nr twee komt wel dichterbij
  zondag 17 mei 2026 @ 07:05:10 #192
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819482
Mag er niet voorbij volgens de duitse chatters :P
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 07:12:53 #193
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819490
Catsburg 8:09 snelste race ronde
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 07:12:59 #194
284411 crew  heywoodu
pi_220819493
"De Grune Helle", als je het niet uit kunt spreken, probeer het dan ook niet, Melroy ;(
  zondag 17 mei 2026 @ 07:15:23 #195
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819497
Die Timo Glock, gewoon rijbewijs/licentie ingetrokken tijdens de race :D
Wat een lul. 112 bij een 60 zone rijden.
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 07:16:21 #196
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220819500
3 uurtjes geslapen blijkbaar
Werd wakker en de recap was net begonnen :D :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zondag 17 mei 2026 @ 07:16:31 #197
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819502
Ik wilde overschakelen naar Viaplay, maar als ik hier Melroy lees dan denk ik dat ik het maar bij de duitse stream houd.
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 07:17:25 #198
284411 crew  heywoodu
pi_220819505
Dat is een fors kapotte Aston Martin, op Döttinger Höhe :o
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 07:17:50 #199
284411 crew  heywoodu
pi_220819507
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 07:15 schreef pmponer het volgende:
Die Timo Glock, gewoon rijbewijs/licentie ingetrokken tijdens de race :D
Wat een lul. 112 bij een 60 zone rijden.
Maar volgens mij heeft hij hem alweer terug na protest.
  zondag 17 mei 2026 @ 07:17:58 #200
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819508
Rechtdoor met vastloper gaat kennelijk niet.
Drop you like an ill, bad habit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')