Mwah, Tom Coronel heeft voor dit soort dingen prima talentquote:Op zondag 17 mei 2026 06:12 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Moeilijk als je je beperkte talenten moet verdelen over meerdere auto's.
Anders schuiven ze wel qua datumquote:Op zondag 17 mei 2026 06:16 schreef pmponer het volgende:
De duitsestream vroeg zich net hardop af of Max nog vaker in de NLS gaat meerijden na dit weekend, er zijn nog wat opties volgens hen
Marketingtechnisch gezien is de #3 veel beter lijkt mequote:Op zondag 17 mei 2026 06:26 schreef pmponer het volgende:
Zou #80 wel mogen winnen of is het voor iedereen beter als #3 wint. (Volgens Mercedes)
Maar volgens mij heeft hij hem alweer terug na protest.quote:Op zondag 17 mei 2026 07:15 schreef pmponer het volgende:
Die Timo Glock, gewoon rijbewijs/licentie ingetrokken tijdens de race
Wat een lul. 112 bij een 60 zone rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |