Jij weet toch waar mijn huis woont?quote:
Die is om 10:00, ik mag toch hopen dat ik dan al wakker benquote:Op zondag 17 mei 2026 03:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja van jou kan ik mij nu wel voorstellen.
Voor de finish zet je de wekker!?
quote:Op zondag 17 mei 2026 03:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Deze is nog druk bezet, er zijn ook vier klasses met welgeteld één deelnemer![]()
Allemaal leuk hoor, maar kom op, dat is wel wat overdreven
Mooi op tijdquote:Op zondag 17 mei 2026 03:54 schreef Evenstar het volgende:
De zon schijnt alweer .... ik ga maar eens slapen
Zeker. Alleen jammer dat hij in het begin van deze stint iets teveel tijd verloor.quote:Op zondag 17 mei 2026 04:16 schreef heywoodu het volgende:
Vooralsnog houdt Gounon zich vrij aardig staande.
Ach, in theorie de zwakste schakel, als hij de schade allemaal een beetje beperkt houdt staan ze er wel erg goed voor denk ikquote:Op zondag 17 mei 2026 04:44 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Zeker. Alleen jammer dat hij in het begin van deze stint iets teveel tijd verloor.
Ik zou verwachten dat dat per persoon net even anders is, maar dat het gros inderdaad wel even de ogen dicht gaat doenquote:Op zondag 17 mei 2026 04:51 schreef Zwansen het volgende:
Ik neem aan dat ze ook gaan slapen als ze geweest zijn? Of zitten ze zo vol adrenaline dat dit niet te doen is?
Liefhebber @Nattekat is er uiteraard ook nog, neem ik aan.quote:Op zondag 17 mei 2026 05:40 schreef pmponer het volgende:
Knap dat jullie (hoeveel zijn er nog) wakker zijn gebleven. Ik zit er iig weer klaar voor met koffie.
Gisteren de nodige regen, wat voor wat glijpartijtjes zorgde, maar wat het weer betreft is het een uiterst rustige nacht geweest jaquote:Op zondag 17 mei 2026 05:43 schreef pmponer het volgende:
Volgens mij is het qua weer tot nog toe wel mee gevallen of niet?
Die stond de hele tijd in de garagequote:Op zondag 17 mei 2026 05:46 schreef pmponer het volgende:
En de Logan eruit las ik, gecrashed of pech?
Trustenquote:Op zondag 17 mei 2026 05:47 schreef flipsen het volgende:
Bueno, ik ga mijn mandje opzoeken en kijk morgenochtend wel naar de laatste uurtjes. Have fun die-hards!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |