abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 mei 2026 @ 03:42:36 #121
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220819192
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 03:41 schreef AnneX het volgende:
Wat stoer dat er nog wakkere kijkers zijn! _O_
Jij weet toch waar mijn huis woont? B-)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220819195
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 03:42 schreef flipsen het volgende:

[..]
Jij weet toch waar mijn huis woont? B-)
Ja van jou kan ik mij nu wel voorstellen.
Voor de finish zet je de wekker!?
  zondag 17 mei 2026 @ 03:45:34 #123
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220819196
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 03:44 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ja van jou kan ik mij nu wel voorstellen.
Voor de finish zet je de wekker!?
Die is om 10:00, ik mag toch hopen dat ik dan al wakker ben :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220819197
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 03:39 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Deze is nog druk bezet, er zijn ook vier klasses met welgeteld één deelnemer _O- _O-

Allemaal leuk hoor, maar kom op, dat is wel wat overdreven _O-
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 03:54:11 #125
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220819199
De zon schijnt alweer .... ik ga maar eens slapen
pi_220819200
Hier een alternatieve live timing.
https://24h-wec-nurburgring.vercel.app/
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 03:57:18 #127
284411 crew  heywoodu
pi_220819205
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 03:54 schreef Evenstar het volgende:
De zon schijnt alweer .... ik ga maar eens slapen
Mooi op tijd :P
pi_220819208
Max binnen.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 03:59:20 #129
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220819209
Max naar de pits, dus ik ga ook slapen :W
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 04:16:17 #130
284411 crew  heywoodu
pi_220819230
Vooralsnog houdt Gounon zich vrij aardig staande.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 04:29:38 #131
284411 crew  heywoodu
pi_220819240
Vervisch een van de baan gegaan in de #67, maar niet echt iets aan de hand verder. We hebben op het moment welgeteld 0 (nul) gele vlaggen, slow zones en dat soort zaken, hele circuit groen _O_
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 04:31:29 #132
284411 crew  heywoodu
pi_220819241
Het wordt licht, de silhouetten van het kasteel zijn weer te zien :Y
pi_220819247
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 04:16 schreef heywoodu het volgende:
Vooralsnog houdt Gounon zich vrij aardig staande.
Zeker. Alleen jammer dat hij in het begin van deze stint iets teveel tijd verloor.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 04:45:24 #134
284411 crew  heywoodu
pi_220819248
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 04:44 schreef northernlight81 het volgende:

[..]
Zeker. Alleen jammer dat hij in het begin van deze stint iets teveel tijd verloor.
Ach, in theorie de zwakste schakel, als hij de schade allemaal een beetje beperkt houdt staan ze er wel erg goed voor denk ik :Y
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 04:46:56 #135
284411 crew  heywoodu
pi_220819254
Gounon jaagt hem bijna even de muur in, dat scheelde een centimeter of anderhalf.
  zondag 17 mei 2026 @ 04:51:42 #136
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_220819263
Ik neem aan dat ze ook gaan slapen als ze geweest zijn? Of zitten ze zo vol adrenaline dat dit niet te doen is?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 04:54:12 #137
284411 crew  heywoodu
pi_220819266
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 04:51 schreef Zwansen het volgende:
Ik neem aan dat ze ook gaan slapen als ze geweest zijn? Of zitten ze zo vol adrenaline dat dit niet te doen is?
Ik zou verwachten dat dat per persoon net even anders is, maar dat het gros inderdaad wel even de ogen dicht gaat doen :P

Al slaap je niet, een tijdje met je ogen dicht liggen is ook even uitrusten.
  zondag 17 mei 2026 @ 04:59:11 #138
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_220819274
Max gaat wel proberen te slapen: https://www.f1maximaal.nl(...)vermoeiende-voor-jou
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 05:16:03 #139
284411 crew  heywoodu
pi_220819293
Happy hour, nieuwe snelste ronde *O*

Bortolotti gaat gruwelijk hard in de #84
  zondag 17 mei 2026 @ 05:40:05 #140
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819315
Knap dat jullie (hoeveel zijn er nog) wakker zijn gebleven. Ik zit er iig weer klaar voor met koffie.
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 05:41:27 #141
284411 crew  heywoodu
pi_220819319
Daar staat een kapotte Aston Martin.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 05:42:25 #142
284411 crew  heywoodu
pi_220819320
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 05:40 schreef pmponer het volgende:
Knap dat jullie (hoeveel zijn er nog) wakker zijn gebleven. Ik zit er iig weer klaar voor met koffie.
Liefhebber @Nattekat is er uiteraard ook nog, neem ik aan.
  zondag 17 mei 2026 @ 05:43:11 #143
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819321
Volgens mij is het qua weer tot nog toe wel mee gevallen of niet?
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 05:43:42 #144
284411 crew  heywoodu
pi_220819323
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 05:43 schreef pmponer het volgende:
Volgens mij is het qua weer tot nog toe wel mee gevallen of niet?
Gisteren de nodige regen, wat voor wat glijpartijtjes zorgde, maar wat het weer betreft is het een uiterst rustige nacht geweest ja :Y
  zondag 17 mei 2026 @ 05:45:12 #145
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819325
Ja volgens mij heb ik dat wel mee gekregen, ik ben rond 23:00 gestopt met kijken
Ik heb Max nog bijna niet gezien :D
Mercedes toch wel goed afstand gepakt op de rest.
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 05:46:13 #146
284411 crew  heywoodu
pi_220819327
En Gounon eigenlijk bijna niks verloren, inmiddels toch alweer 1:45 uur in de auto en bijna tijd om door te geven lijkt me.
  zondag 17 mei 2026 @ 05:46:57 #147
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819329
En de Logan eruit las ik, gecrashed of pech?
Las in de duitse stream ook al comentaren over een "verstappen voordelige Bop"
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 05:47:48 #148
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220819332
Bueno, ik ga mijn mandje opzoeken en kijk morgenochtend wel naar de laatste uurtjes. Have fun die-hards!
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 05:48:04 #149
284411 crew  heywoodu
pi_220819333
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 05:46 schreef pmponer het volgende:
En de Logan eruit las ik, gecrashed of pech?
Die stond de hele tijd in de garage ;(

Geen crash volgens mij, gewoon een beetje...tja, uitgeput.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 05:48:15 #150
284411 crew  heywoodu
pi_220819335
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 05:47 schreef flipsen het volgende:
Bueno, ik ga mijn mandje opzoeken en kijk morgenochtend wel naar de laatste uurtjes. Have fun die-hards!
Trusten :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')