Het zit je dwars he?quote:Op zondag 17 mei 2026 00:26 schreef Pisces29 het volgende:
Bulgarije. Verklaart door 2 verplichte twintigers in de jury sinds dit jaar?
Ja maar dat zijn dan doorgaans geen Bangaranga'squote:Op zondag 17 mei 2026 00:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Gebeurt relatief vaak dat een paar landen die erg goed scoorden bij de jury's erg tegenvallen bij het publiek
Zie het voor Italië en Bulgarije niet gebeuren, voor Australië lichtjes denk ikquote:Op zondag 17 mei 2026 00:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Gebeurt relatief vaak dat een paar landen die erg goed scoorden bij de jury's erg tegenvallen bij het publiek
Einde van het ESF.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:26 schreef Evenstar het volgende:
Ik hoop bijna dat Israël wint gewoon om te zien wat er dan gaat gebeuren, ramptoerisme
En dikke tietenquote:Op zondag 17 mei 2026 00:26 schreef Pisces29 het volgende:
Bulgarije. Verklaart door 2 verplichte twintigers in de jury sinds dit jaar?
Finland dat vijfde wordt zou wel echt aansluiten bij vorig jaar in de zin dat de bookies er heel erg naast zitten.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:27 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Finland Bulgarije in de televotes verslaat.
Nee dat denk ik ook nietquote:Op zondag 17 mei 2026 00:27 schreef SamCooke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 mei 2026 00:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Roemenië blijft wel erg ver achter
Ja, lijkt me ook behoorlijk sterk. Dus Finland zal zo nog even wat voorsprong moeten pakken bij de jury's (verwacht ik wel)quote:Op zondag 17 mei 2026 00:27 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Er zal wel in een paar landen reclame uitgezonden moeten worden ofzo.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:28 schreef The_Playmaker het volgende:
Toch knap dat ze ook de puntentelling weten te onderbreken.
In dat geval hoop ik dat men hier wel een echte boycot durft uit te voeren.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:26 schreef Evenstar het volgende:
Ik hoop bijna dat Israël wint gewoon om te zien wat er dan gaat gebeuren, ramptoerisme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |