En Aliona Moon grote jurk actquote:
Of Ichiko Aoba, dan is een landslide overwinning gegarandeerdquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Japan stuurt gewoon Babymetal! Hoppa!
En "de lift" mag ook niet ontbreken hèquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
Godskannone
Elk liedje zo’n musical stuk
Hoe kon je het nummer van zojuist eentonig noemen? Op het begin na dan.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:36 schreef Moira het volgende:
maar als dit in de finale staat had PALOMA RUMBA toch zeker ook in de finale moeten staandat is ook zo leuk vrolijk upbeat maar dan minder eentonig
De mensen die daarvan hielden keken alleen naar de eerste halve finale.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:36 schreef Moira het volgende:
maar als dit in de finale staat had PALOMA RUMBA toch zeker ook in de finale moeten staandat is ook zo leuk vrolijk upbeat maar dan minder eentonig
Schijnt vooral de moeite te zijn als je Sovjetarchitectuur wil zien en veel wijngaarden wil bezoekenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:35 schreef danilel het volgende:
Ik krijg zin om naar Moldavie op vakantie te gaan
Dat was minder geschreeuw. Ik vind het meer op Trenuletul lijken. De studioversie was grappig maar de versie waarmee ze naar het ESF gingen was gewoon 3 minuten repetitief geschreeuw en chaos.quote:
Had ik dat maar gedaan daar dan had ik nu geen kind in Manillaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daar blijven ze tot het einde in de kerk namelijk
Gesponsord door Visit Moldova ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Was dit gewoon reclame voor Moldova?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |