Nee die sturen goeie k-pop @KingRolandquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:32 schreef Redefine het volgende:
Zouden de Koreanen net zulke troep sturen als hun Europese equivalent VK?
quote:
On était beau 😍 Maar ze heeft zoveel mooie liedjes.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jaa, ik wilde ook gaan in de Melkweg. Super jammer
Louane wel een keertje live gezien op een Brussels festival, maar dat is alweer 10 jaar geleden. Ga er maar eens over denken om naar Frankrijk te rijden voor een concert van haar
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Louane setlists
RIP Michelle Trachtenbergquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:32 schreef Urquhart het volgende:
Die presentatrice doet mij de hele tijd aan de film Eurotrip denken
ZAZ is ook een geweldige zangeres. Frankrijk zit vol met artiesten en bandjes die buiten Frankrijk amper bekendheid hebben.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:31 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Leek er wel op ja, voor haar hele EU tour. Stuk of 5-6 concerten afgelast.
Echt zonde, dat verdient ze niet. Vergelijkbare francepopartiesten als C½ur de Pirate, Zaz en Zaho de Sagazan krijgen ook de zalen goed gevuld, dus het kán wel
Die is dood dus hoop het niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:32 schreef Urquhart het volgende:
Japan stuurt gewoon Babymetal! Hoppa!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:32 schreef Redefine het volgende:
Zouden de Koreanen net zulke troep sturen als hun Europese equivalent VK?
Die doet mij aan hele andere dingen denken.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:32 schreef Urquhart het volgende:
Daar blijven ze tot het einde in de kerk namelijkquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:32 schreef RipCity het volgende:
Filepijnen wint toch altijd. Iedereen kan daar zingen
Ah die snappen het dus wel.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee die sturen goeie k-pop @:kingroland
Ik weet zijn naam niet. Michael is zijn voornaam, verder kom ik nietquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:32 schreef Ama het volgende:
Jammer dat niemand een serieus antwoord kan geven.
Ja. Al kun je dat elke jaar eigenlijk wel doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:33 schreef koffieleuk het volgende:
Van deze editie kun je toch een aardige cringe compilatie maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |