Van die twee chaos nummers ook wel de betere.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:36 schreef koffieleuk het volgende:
Deze minuten gaan veel sneller dan bij Griekenland
Volgend jaar reclame voor Lelystad sturenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Was dit gewoon reclame voor Moldova?
Doen er heel veelquote:
Hiromitsu Agatsumaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Japan stuurt gewoon Babymetal! Hoppa!
Niet alles, maar je mag tegenwoordig beperkt backing vocals op band hebbenquote:
Said no one ever.quote:
Griekenland en die vrouw met tieten + deuntje hebben 5 stijlen in één lied. Dan zou dit eentonig kunnen worden.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:37 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hoe kon je het nummer van zojuist eentonig noemen? Op het begin na dan.
Ik wil er nog wel heen omdat het wel aardig is om alle Europese landen te zien. Maar er is echt heel weinig te zien.quote:
Lelijk hoofdquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Finse violiste was ooit centrefold in playboy
Ik doelde vooral op de samenstelling van de artiesten en de titelquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:37 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat was minder geschreeuw. Ik vind het meer op Trenuletul lijken. De studioversie was grappig maar de versie waarmee ze naar het ESF gingen was gewoon 3 minuten repetitief geschreeuw en chaos.
Hij pakt zo een schaaltje uit zijn achterzak en roept ‘dat is een goede’ over een huidplakkaat van ‘mquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |