abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220812344
quote:
In de Italiaanse stad Modena is een auto met hoge snelheid ingereden op voetgangers. Zeven mensen raakten gewond, meldt het Italiaanse persbureau ANSA. De bestuurder werd overmeesterd door omstanders.
Of er sprake is van een aanval is nog niet duidelijk. Ooggetuigen zeggen tegen Italiaanse media dat de chauffeur bewust op hoge snelheid op mensen op de stoep inreed. Dat gebeurde in het historische centrum van de Noord-Italiaanse stad, meldt de krant Il Messaggero. De auto zou vervolgens zijn gecrasht tegen een winkelruit.

Omstanders stoppen automobilist
Een getuige vertelde aan persbureau ANSA dat een vrouw door de klap van de auto beide benen verloor. Volgens hem probeerde de chauffeur te vluchten. De bestuurder zou een mes hebben getrokken toen een aantal mensen hem probeerde tegen te houden. Uiteindelijk lukte het omstanders hem te stoppen, waarna de politie hem kon arresteren.
Burgemeester Mezzetti heeft bevestigd dat een vrouw ernstig gewond raakte en dat de vermoedelijke aanvaller is overgedragen aan de politie. "We moeten de aard hiervan nog achterhalen, maar het is een dramatische daad", zei hij.

Bron
Bewust op hoge snelheid op mensen inrijden.
Dat lijkt geen ongeluk
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:39:21 #2
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220812359
quote:
De bestuurder, een Italiaan van buitenlandse afkomst, is door de politie gearresteerd. Het gaat om de 31-jarige Salim El Koudri, geboren in de buurt van Bergamo, in het uiterste noorden van Italie, en sinds enkele jaren woonachtig in Modena.
https://www.ad.nl/buitenl(...)nders-neer~ab8a0a06/

We weten weer GENOEG. @de_boswachter
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:40:03 #4
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220812364
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:38 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Bewust op hoge snelheid op mensen inrijden.
Dat lijkt geen ongeluk
Zeker niet met een mes.
Ik krijg weer een bekend vermoeden uit welke hoek...
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:40:34 #5
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220812368
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:39 schreef Zipportal het volgende:

[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)nders-neer~ab8a0a06/

We weten weer GENOEG. @:de_boswachter
Dit dus...
pi_220812369
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:39 schreef Zipportal het volgende:

[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)nders-neer~ab8a0a06/

We weten weer GENOEG. @:de_boswachter
Goh
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_220812382
Weird. Kijken op eigen risico.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Stupidisco op 16-05-2026 19:48:13 ]
pi_220812406
Verrassend weer, een haatbaard
pi_220812412
Die man was heel boos lijkt het
pi_220812421
Buitenlandse afkomst. We zwijgen maar weer.

Vast een dronken Fin.
pi_220812504
Modena. *O*
Ferrari. *O* *O* *O*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:53:14 #12
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220812507
Klinkt als een warrior of allah.
pi_220812540
Publiekelijk ophangen, straffen naar aanleiding wat ze in eigen land zouden krijgen.

Livestream met donaties voor revalidatie slachtoffers.
YouTube twitch
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:55:57 #14
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220812564
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:39 schreef Zipportal het volgende:

[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)nders-neer~ab8a0a06/

We weten weer GENOEG. @:de_boswachter
iTaLiAaN
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:56:15 #15
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220812568
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:54 schreef epicbeardman het volgende:
Publiekelijk ophangen, straffen naar aanleiding wat ze in eigen land zouden krijgen.

Ik ben er eigenlijk helemaal voor dat dit soort daders nooit de politie ziet maar al op straat door omstanders mee wordt afgerekend.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:58:50 #16
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220812599
Insert Pikachu gezichten.
pi_220812607
Minder, minder, minder.

Daarnaast moeten we dit soort gasten weer publiekelijk in een stalenkooitje ergens van de stadsmuur laten hangen tot het vanzelf voorbij is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:02:59 #18
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:05:44 #19
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220812700
AT least four people are fighting for their lives after a car ploughed into pedestrians and smashed them against a shop wall.

The driver, 30, mowed down victims on Via Emilia Centro in Modena, Italy, before fleeing the scene on foot while injured.

The driver jumped out armed with a weapon and reportedly tried to strike another victim – but missed.

Four or five brave bystanders gave chase, pursuing the suspect through the streets and ultimately helping police bring him down.

Italian media reported the rampaging car first smashed into a cyclist before hurtling into the shop window.

Emergency crews scrambled to the horror scene, where seven people were injured and four are in critical condition as desperate rescue efforts continue.

“I have no details on the identity of the man who was driving the car, although some witnesses told me he was of North African origin.

“I want to thank these citizens. The man was also armed with a knife – they showed courage and great civic sense.

“My strong thanks go to them at this dramatic moment.”

Witnesses claimed the car was tearing through the street at speeds of up to 100kph (62mph) as panic erupted.

Police are now urgently working to determine whether the shocking incident was a deliberate act of violence or a drug-fuelled frenzy.

More to follow… For the latest news on this story keep checking back at The Sun Online
pi_220812712
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:02 schreef RamboDirk het volgende:
https://en.wikipedia.org/(...)_attacks?wprov=sfla1

Ik werk het schriftje alvast bij @:zipportal
Inktvlek over Europa.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:09:25 #21
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220812748
360 Modena O+ O+ _O_
pindazakje
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:10:54 #22
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220812769
Import shit, get shit, become shit.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:36:20 #23
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_220813259
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:39 schreef Zipportal het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)nders-neer~ab8a0a06/

We weten weer GENOEG. @:de_boswachter

Tevens @RamboDirk
pi_220813279
Een kwetsbare dertiger dus.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:48:15 #26
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220813303
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Een kwetsbare dertiger dus.
Was waarschijnlijk op weg naar Loosdrecht maar nam hier blijkbaar net de verkeerde afslag.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:49:02 #27
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_220813324
Was het weer een verwardier ja?
pi_220813326
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:39 schreef Zipportal het volgende:

[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)nders-neer~ab8a0a06/

We weten weer GENOEG. @:de_boswachter
Ach Salim. Ach ach ach. Salim is gepest, ach.



Valt me op dat ze ook altijd iets hebben. Deze had psychische problemen _O- Schei toch uit zeg.



Hopelijk issie snel bij Allah.
U MAD?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:50:10 #30
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220813337
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:49 schreef William_Papadin het volgende:
Was het weer een verwardier ja?
quote:
De man zou in behandeling zijn wegens psychiatrische problemen.

https://www.ad.nl/buitenl(...)nders-neer~ab8a0a06/
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:54:07 #31
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220813388
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:50 schreef Tengano het volgende:

[..]
[..]

In behandeling op kosten van de autochtone bewoners ja. En als dank krijg je dit. Trap dat schorem per direct het land uit aka de zee in, waar ze vandaan kwamen. Als Polen dit kan waarom wij dan niet?
"Hoka Hey!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:55:51 #32
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220813419
Tja, en ook met dit soort aanslagen kunnen we wederom constateren dat in een disproportioneel aantal van de gevallen weer iemand met een migratieachtergrond uit een Islamitisch land betreft. Tragisch, zoveel slachtoffers weer.

Rem die migratie toch gewoon eens af zou je zeggen, lang niet alle mensen uit zulke landen zorgen voor problemen, maar het risico blijkt simpelweg op talloze vlakken te groot. Maar nee, ook na deze aanslag zal de influx rustig doorgaan.

Wel een hele nare video trouwens, je ziet dat deze dader zelfs op het laatste nog doelbewust vol op iemand inrijdt die tegen de muur staat. Hier dient simpelweg de doodstraf op te staan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:57:47 #33
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220813464
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:54 schreef matspontius het volgende:
In behandeling op kosten van de autochtone bewoners ja. En als dank krijg je dit. Trap dat schorem per direct het land uit aka de zee in, waar ze vandaan kwamen. Als Polen dit kan waarom wij dan niet?
Ja, dat is wel een behoorlijk raadsel. Ik snap nog steeds niet dat zoveel mensen, ook hier dus, het nog steeds prima vinden dat we hier tussen de tikkende tijdbommen leven. Als gezond verstandig mens zou je dat eigenlijk niet moeten willen, maar wellicht heeft deze groep ook een psychisch probleem wat maakt dat ze toch bij deze voorkeur blijven.

Doet mij ook een kleine beetje aan het Stockholm syndroom denken of iets dergelijks, maar in ieder geval is het geen normaal gezond gedrag.
pi_220813520
Snel, een tweet de wereld insturen dat dit verschrikkelijk is en dat er meegeleefd wordt en dan weer snel over tot de orde van de dag.

Man man man..
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_220813530
die beelden. de tering. :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220813548
Janmaat had gelijk. Pim ook.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220813621
quote:
87s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef vosss het volgende:
die beelden. de tering. :X
Erg he, zeker diegene die op het laatst geplet wordt tussen de muur en auto. Die kan niet meer lopen als ze het überhaupt overleefd.

We moeten ook niet vergeten dat EU hierom graag 'X' aanpakt. Wij Europeanen mogen eigenlijk dit soort beelden helemaal niet zien van Brussel.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:06:56 #38
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220813679
En die psychische hulp omdat hij zich gepest voelde kan hij nu ook wel vergeten.

Ik vraag me af of dit soort mensen achteraf nou denkt "was dit nou eigenlijk wel slim?".

Want los van het feit dat je heel veel levens van anderen verwoest, help je ook je eigen leven volledig naar de klote.

[ Bericht 13% gewijzigd door Tengano op 16-05-2026 21:13:51 ]
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:15:12 #39
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220813849
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef Solotovski het volgende:
Snel, een tweet de wereld insturen dat dit verschrikkelijk is en dat er meegeleefd wordt en dan weer snel over tot de orde van de dag.

Man man man..
Tja, de tragische realiteit is dat dit het voor sommigen allemaal waard is. En tevens mogen we niet generaliseren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220813935
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:06 schreef Tengano het volgende:
En die psychische hulp omdat hij zich gepest voelde kan hij nu ook wel vergeten.

Ik vraag me af of dit soort mensen achteraf nou denkt "was dit nou eigenlijk wel slim?".

Want los van het feit dat je heel veel levens van anderen verwoest, help je ook je eigen leven volledig naar de klote.
Nee hoor. Infidels vermoorden is het beste wat je kunt doen volgens Allah. Dus die heeft zijn 72 maagden helemaal verdiend!
pi_220814126
https://www.geenstijl.nl/5189909/modena-aanslag-auto-steken

UPDATE 20u00 - Volgens de Corriere della Serra heet de dader Salim El Koudri, een afgestudeerd econoom die werd behandeld voor psychiatrische problemen. Dat heeft niet echt lekker gewerkt dan.
UPDATE 20u06 - El Koudri is op 30 maart 1995 in Seriate, een voorstadje van Bergamo geboren. Hij zou behandeld worden in Castelfranco Emilia voor zijn psychische problemen, en negatief getest hebben op alcohol of andere verdovende middelen. Hij woont, zoals eerder vermeld, in Ravarino.
UPDATE 20u09 - De politie doorzoekt inmiddels El Koudri's huis in Ravarino, meldt de Corriere.
UPDATE 20u17 - De autoriteiten hebben nog niet gemeld of El Koudri leed aan suikerziekte
UPDATE 20u41 - Inmiddels melden de autoriteiten 4 ernstig gewonden
UPDATE 21u03 - Een van de ernstig gewonden is een 55-jarige vrouw die allebei haar benen heeft verloren en in levensgevaar verkeert
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_220814400
Ik heb de beelden bestudeerd.
Net voor de aanrijding zie ik een fietser spookfietsen en voetgangers op de rijbaan.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
I stand with (the) Netherlands. w/
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:39:48 #43
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220814481
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Aether het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5189909/modena-aanslag-auto-steken

UPDATE 20u00 - Volgens de Corriere della Serra heet de dader Salim El Koudri, een afgestudeerd econoom die werd behandeld voor psychiatrische problemen. Dat heeft niet echt lekker gewerkt dan.
UPDATE 20u06 - El Koudri is op 30 maart 1995 in Seriate, een voorstadje van Bergamo geboren. Hij zou behandeld worden in Castelfranco Emilia voor zijn psychische problemen, en negatief getest hebben op alcohol of andere verdovende middelen. Hij woont, zoals eerder vermeld, in Ravarino.
UPDATE 20u09 - De politie doorzoekt inmiddels El Koudri's huis in Ravarino, meldt de Corriere.
UPDATE 20u17 - De autoriteiten hebben nog niet gemeld of El Koudri leed aan suikerziekte
UPDATE 20u41 - Inmiddels melden de autoriteiten 4 ernstig gewonden
UPDATE 21u03 - Een van de ernstig gewonden is een 55-jarige vrouw die allebei haar benen heeft verloren en in levensgevaar verkeert
Sta je gewoon in een etalage te kijken... ;(

En nog een triest feit: een aantal jaar geleden zou dit topic storm gelopen hebben. Nu denk iedereen "oh weer een, erg zeg..." en blijft het bij een pagina of 5 tenzij de gebruikelijke strontvervelende users komen trollen en er gehapt wordt en dan gaat het eigenlijk ook niet over de inhoud.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:50:14 #44
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220814726
Maar volgens de NOS is er nog niets bekend over de dader :')
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:50:14 #45
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220814727
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:39 schreef Qarrad het volgende:
En nog een triest feit: een aantal jaar geleden zou dit topic storm gelopen hebben. Nu denk iedereen "oh weer een, erg zeg..." en blijft het bij een pagina of 5 tenzij de gebruikelijke strontvervelende users komen trollen en er gehapt wordt en dan gaat het eigenlijk ook niet over de inhoud.
quote:
"OMG another muslim attack"

pi_220814822
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:39 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Sta je gewoon in een etalage te kijken... ;(

En nog een triest feit: een aantal jaar geleden zou dit topic storm gelopen hebben. Nu denk iedereen "oh weer een, erg zeg..." en blijft het bij een pagina of 5 tenzij de gebruikelijke strontvervelende users komen trollen en er gehapt wordt en dan gaat het eigenlijk ook niet over de inhoud.
Een ''aantal jaar geleden'' was een bericht zoals dit ook opmerkelijk. Nu lees je het met regelmaat. Wat is er nu precies triest?

En wat is precies die ''inhoud'' waar het volgens jou niet meer over gaat?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_220815046
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef SpaceOddity het volgende:
Nu lees je het met regelmaat. Wat is er nu precies triest?

Je antwoord zelf in je eerste zin de vraag die je in de tweede zin stelt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:30:57 #48
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220815809
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Een ''aantal jaar geleden'' was een bericht zoals dit ook opmerkelijk. Nu lees je het met regelmaat. Wat is er nu precies triest?
Dat het zo normaal geworden is dat het minder opmerkelijk lijkt dat iemand willekeurige mensen om zeep helpt voor zijn ideologie.
quote:
En wat is precies die ''inhoud'' waar het volgens jou niet meer over gaat?
Wat er straks gaat gebeuren -tenzij dit topic op tijd wegzakt- is dat er een pijnlijk onleuke debiel een bizar iets post à la "tja dit kun je verwachten als je de gemotoriseerden niet op tijd epibreert" waar dan mensen op gaan reageren wat epibreren precies is of hoezo gemotoriseerden.

En dan gaat het niet meer over de achtergrond van de dader, of hij al bekend was bij de politie en veiligheidsdiensten, of het misschien echt een verward persoon is, hoe het gaat met de slachtoffers, de toedracht, of dit opgeëist wordt.

Zo duidelijker?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:29:58 #49
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_220816959
Goh, alweer een 'incident'. Gelukkig is er geen sprake van een patroon. Dat zou onacceptabel zijn.
Maar laten we ervoor waken hier niet een arme, gemarginaliseerde en kwetsbare groep de schuld van te geven.
Life is what you make it.
  zondag 17 mei 2026 @ 07:42:56 #50
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220819564
quote:
Het vermoeden bestaat dat de jonge economiestudent, die tot 2024 in een psychiatrische instelling in Castelfranco Emilia zal verblijven, recentelijk een radicaliseringsproces is begonnen dat hem ertoe zou kunnen hebben aangezet de aanslag van gisterenmiddag te plegen.
  zondag 17 mei 2026 @ 07:55:33 #51
65846 Bocaj
47th President.
pi_220819576
Erg heel erg... Maar daar kopen we niets meer voor.
Dit zal blijven gebeuren en is ook niet meer te voorkomen.

Je zou elk centrum in een stad autovrij kunnen maken en grote stootrammen kunnen plaatsen bij elke invalsweg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 17 mei 2026 @ 08:01:04 #52
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220819583
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 07:55 schreef Bocaj het volgende:
Erg heel erg... Maar daar kopen we niets meer voor.
Dit zal blijven gebeuren en is ook niet meer te voorkomen.

Je zou elk centrum in een stad autovrij kunnen maken en grote stootrammen kunnen plaatsen bij elke invalsweg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is maar een oplossing maar dan ben je racistisch als je het zegt :')
pi_220819598
;(
  zondag 17 mei 2026 @ 08:10:05 #54
65846 Bocaj
47th President.
pi_220819629
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:01 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Er is maar een oplossing maar dan ben je racistisch als je het zegt :')
Ja deportatie van alle NIET italianen.
Maar deze man is er geboren...

Het is allemaal 'A Little too Late'. We moeten er maar mee dealen hoe vervelend ook.
Met dank aan de beleidsmakers en de politiek.
  zondag 17 mei 2026 @ 08:43:03 #55
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220819787
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 07:42 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Ik sta echt perplex van deze baanbrekende analyse. De nieuwe Freud is opgestaan.

Hij is geradicaliseerd.
pi_220819915
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:10 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Ja deportatie van alle NIET italianen.
Maar deze man is er geboren...
Bij het deporteren van Europeanen uit voormalige koloniën vormde het anders ook geen beletsel dat ze er geboren waren.
pi_220823424
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 07:55 schreef Bocaj het volgende:
Erg heel erg... Maar daar kopen we niets meer voor.
Dit zal blijven gebeuren en is ook niet meer te voorkomen.

Je zou elk centrum in een stad autovrij kunnen maken en grote stootrammen kunnen plaatsen bij elke invalsweg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou ook blanke mannen en vrouwen kunnen weren uit de samenleving voor hen eigen veiligheid in Europa.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220823437
twitter


Heel europa heeft dit speelboek of niet?

quote:
They come from the wars (which ones?)
They will pay our pensions (when?)
He has psychiatric problems (always)
Religion has nothing to do with it (but it's always the same one)
And the menu of hypocrisy is served
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zondag 17 mei 2026 @ 13:46:05 #59
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220823491
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:10 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Ja deportatie van alle NIET italianen.
Maar deze man is er geboren...

Het is allemaal 'A Little too Late'. We moeten er maar mee dealen hoe vervelend ook.
Met dank aan de beleidsmakers en de politiek.
Dat is niet specifiek wat ik bedoelde voor deze types
pi_220823581
Benen van twee slachtoffers in Modena geamputeerd, Meloni bezoekt slachtoffers

quote:
Psychische problemen

De verdachte is de 31-jarige Salim El-Koudri, die is geboren in Bergamo en opgegroeid in Modena. Volgens persbureau Ansa was hij niet onder invloed van alcohol of drugs. Hij heeft geen strafblad. Het Openbaar Ministerie in Modena verdenkt hem van het aanrichten van een bloedbad en zware mishandeling "met een wapen".

Hij zou psychische problemen hebben en aan schizofrenie lijden. De burgemeester van Modena omschrijft hem als een "normale jongen die nooit duidelijke tekenen van een psychische aandoening vertoonde".
Ah daar is ie weer.

Een normale jongen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zondag 17 mei 2026 @ 14:09:10 #61
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220823697
Ik mag hopen dat er bij Melonie nu echt een knopje omgaat.
  zondag 17 mei 2026 @ 14:13:54 #62
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220823753
quote:
Hij zou psychische problemen hebben en aan schizofrenie lijden. De burgemeester van Modena omschrijft hem als een "normale jongen die nooit duidelijke tekenen van een psychische aandoening vertoonde".
Bestuurders worden steeds wanhopiger. Hier is toch geen chocolade van te maken?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220823762


Iedere keer weer hetzelfde verhaal.
pi_220823782
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:40 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Heel europa heeft dit speelboek of niet?
[..]

En vergeet niet "het motief van de verdachte is nog niet bekend" :D _O-
  zondag 17 mei 2026 @ 14:19:21 #65
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220823855
quote:
4s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:15 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
En vergeet niet "het motief van de verdachte is nog niet bekend" :D _O-
We moeten besnijdenis verbieden, dat leidt automatisch tot kortere lontjes.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 17 mei 2026 @ 18:56:32 #66
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_220827345
Een Marokkaan dus, tweede generatie. Ook daar gaat het wel lekker dus in de Laars.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_220827576
Hier rijdt de dader in op het publiek

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hier wordt hij overmeesterd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit is de nasleep.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
greetings and salutations
  zondag 17 mei 2026 @ 19:54:35 #68
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220827755
quote:
4s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:15 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
En vergeet niet "het motief van de verdachte is nog niet bekend" :D _O-
De religie wel...
pi_220827759
Mannen probleem.
  zondag 17 mei 2026 @ 20:45:08 #70
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220828087
Bij twee personen de benen geamputeerd - gvd zeg. Oog om oog, tand om tand: dus bij deze imbeciel onverdoofd de zaag er in 🥳
"Hoka Hey!"
  maandag 18 mei 2026 @ 16:17:42 #71
410451 Telefoonvork
Telefoonvork
pi_220833438
Wat moet je mankeren om dit te doen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220833502
quote:
Hij zou psychische problemen hebben en aan schizofrenie lijden
Moslim dus.
  maandag 18 mei 2026 @ 16:54:28 #73
410451 Telefoonvork
Telefoonvork
pi_220833602
Ik heb een verklaring voor zijn gedrag: hij moest dringend naar de wc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')