abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220814126
https://www.geenstijl.nl/5189909/modena-aanslag-auto-steken

UPDATE 20u00 - Volgens de Corriere della Serra heet de dader Salim El Koudri, een afgestudeerd econoom die werd behandeld voor psychiatrische problemen. Dat heeft niet echt lekker gewerkt dan.
UPDATE 20u06 - El Koudri is op 30 maart 1995 in Seriate, een voorstadje van Bergamo geboren. Hij zou behandeld worden in Castelfranco Emilia voor zijn psychische problemen, en negatief getest hebben op alcohol of andere verdovende middelen. Hij woont, zoals eerder vermeld, in Ravarino.
UPDATE 20u09 - De politie doorzoekt inmiddels El Koudri's huis in Ravarino, meldt de Corriere.
UPDATE 20u17 - De autoriteiten hebben nog niet gemeld of El Koudri leed aan suikerziekte
UPDATE 20u41 - Inmiddels melden de autoriteiten 4 ernstig gewonden
UPDATE 21u03 - Een van de ernstig gewonden is een 55-jarige vrouw die allebei haar benen heeft verloren en in levensgevaar verkeert
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_220814400
Ik heb de beelden bestudeerd.
Net voor de aanrijding zie ik een fietser spookfietsen en voetgangers op de rijbaan.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
I stand with (the) Netherlands. w/
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:39:48 #43
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220814481
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Aether het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5189909/modena-aanslag-auto-steken

UPDATE 20u00 - Volgens de Corriere della Serra heet de dader Salim El Koudri, een afgestudeerd econoom die werd behandeld voor psychiatrische problemen. Dat heeft niet echt lekker gewerkt dan.
UPDATE 20u06 - El Koudri is op 30 maart 1995 in Seriate, een voorstadje van Bergamo geboren. Hij zou behandeld worden in Castelfranco Emilia voor zijn psychische problemen, en negatief getest hebben op alcohol of andere verdovende middelen. Hij woont, zoals eerder vermeld, in Ravarino.
UPDATE 20u09 - De politie doorzoekt inmiddels El Koudri's huis in Ravarino, meldt de Corriere.
UPDATE 20u17 - De autoriteiten hebben nog niet gemeld of El Koudri leed aan suikerziekte
UPDATE 20u41 - Inmiddels melden de autoriteiten 4 ernstig gewonden
UPDATE 21u03 - Een van de ernstig gewonden is een 55-jarige vrouw die allebei haar benen heeft verloren en in levensgevaar verkeert
Sta je gewoon in een etalage te kijken... ;(

En nog een triest feit: een aantal jaar geleden zou dit topic storm gelopen hebben. Nu denk iedereen "oh weer een, erg zeg..." en blijft het bij een pagina of 5 tenzij de gebruikelijke strontvervelende users komen trollen en er gehapt wordt en dan gaat het eigenlijk ook niet over de inhoud.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:50:14 #44
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220814726
Maar volgens de NOS is er nog niets bekend over de dader :')
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:50:14 #45
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220814727
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:39 schreef Qarrad het volgende:
En nog een triest feit: een aantal jaar geleden zou dit topic storm gelopen hebben. Nu denk iedereen "oh weer een, erg zeg..." en blijft het bij een pagina of 5 tenzij de gebruikelijke strontvervelende users komen trollen en er gehapt wordt en dan gaat het eigenlijk ook niet over de inhoud.
quote:
"OMG another muslim attack"

pi_220814822
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:39 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Sta je gewoon in een etalage te kijken... ;(

En nog een triest feit: een aantal jaar geleden zou dit topic storm gelopen hebben. Nu denk iedereen "oh weer een, erg zeg..." en blijft het bij een pagina of 5 tenzij de gebruikelijke strontvervelende users komen trollen en er gehapt wordt en dan gaat het eigenlijk ook niet over de inhoud.
Een ''aantal jaar geleden'' was een bericht zoals dit ook opmerkelijk. Nu lees je het met regelmaat. Wat is er nu precies triest?

En wat is precies die ''inhoud'' waar het volgens jou niet meer over gaat?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_220815046
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef SpaceOddity het volgende:
Nu lees je het met regelmaat. Wat is er nu precies triest?

Je antwoord zelf in je eerste zin de vraag die je in de tweede zin stelt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:30:57 #48
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220815809
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Een ''aantal jaar geleden'' was een bericht zoals dit ook opmerkelijk. Nu lees je het met regelmaat. Wat is er nu precies triest?
Dat het zo normaal geworden is dat het minder opmerkelijk lijkt dat iemand willekeurige mensen om zeep helpt voor zijn ideologie.
quote:
En wat is precies die ''inhoud'' waar het volgens jou niet meer over gaat?
Wat er straks gaat gebeuren -tenzij dit topic op tijd wegzakt- is dat er een pijnlijk onleuke debiel een bizar iets post à la "tja dit kun je verwachten als je de gemotoriseerden niet op tijd epibreert" waar dan mensen op gaan reageren wat epibreren precies is of hoezo gemotoriseerden.

En dan gaat het niet meer over de achtergrond van de dader, of hij al bekend was bij de politie en veiligheidsdiensten, of het misschien echt een verward persoon is, hoe het gaat met de slachtoffers, de toedracht, of dit opgeëist wordt.

Zo duidelijker?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:29:58 #49
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_220816959
Goh, alweer een 'incident'. Gelukkig is er geen sprake van een patroon. Dat zou onacceptabel zijn.
Maar laten we ervoor waken hier niet een arme, gemarginaliseerde en kwetsbare groep de schuld van te geven.
Life is what you make it.
  zondag 17 mei 2026 @ 07:42:56 #50
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220819564
quote:
Het vermoeden bestaat dat de jonge economiestudent, die tot 2024 in een psychiatrische instelling in Castelfranco Emilia zal verblijven, recentelijk een radicaliseringsproces is begonnen dat hem ertoe zou kunnen hebben aangezet de aanslag van gisterenmiddag te plegen.
  zondag 17 mei 2026 @ 07:55:33 #51
65846 Bocaj
47th President.
pi_220819576
Erg heel erg... Maar daar kopen we niets meer voor.
Dit zal blijven gebeuren en is ook niet meer te voorkomen.

Je zou elk centrum in een stad autovrij kunnen maken en grote stootrammen kunnen plaatsen bij elke invalsweg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 17 mei 2026 @ 08:01:04 #52
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220819583
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 07:55 schreef Bocaj het volgende:
Erg heel erg... Maar daar kopen we niets meer voor.
Dit zal blijven gebeuren en is ook niet meer te voorkomen.

Je zou elk centrum in een stad autovrij kunnen maken en grote stootrammen kunnen plaatsen bij elke invalsweg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is maar een oplossing maar dan ben je racistisch als je het zegt :')
pi_220819598
;(
  zondag 17 mei 2026 @ 08:10:05 #54
65846 Bocaj
47th President.
pi_220819629
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:01 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Er is maar een oplossing maar dan ben je racistisch als je het zegt :')
Ja deportatie van alle NIET italianen.
Maar deze man is er geboren...

Het is allemaal 'A Little too Late'. We moeten er maar mee dealen hoe vervelend ook.
Met dank aan de beleidsmakers en de politiek.
  zondag 17 mei 2026 @ 08:43:03 #55
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220819787
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 07:42 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Ik sta echt perplex van deze baanbrekende analyse. De nieuwe Freud is opgestaan.

Hij is geradicaliseerd.
pi_220819915
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:10 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Ja deportatie van alle NIET italianen.
Maar deze man is er geboren...
Bij het deporteren van Europeanen uit voormalige koloniën vormde het anders ook geen beletsel dat ze er geboren waren.
pi_220823424
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 07:55 schreef Bocaj het volgende:
Erg heel erg... Maar daar kopen we niets meer voor.
Dit zal blijven gebeuren en is ook niet meer te voorkomen.

Je zou elk centrum in een stad autovrij kunnen maken en grote stootrammen kunnen plaatsen bij elke invalsweg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou ook blanke mannen en vrouwen kunnen weren uit de samenleving voor hen eigen veiligheid in Europa.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220823437
twitter


Heel europa heeft dit speelboek of niet?

quote:
They come from the wars (which ones?)
They will pay our pensions (when?)
He has psychiatric problems (always)
Religion has nothing to do with it (but it's always the same one)
And the menu of hypocrisy is served
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zondag 17 mei 2026 @ 13:46:05 #59
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220823491
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:10 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Ja deportatie van alle NIET italianen.
Maar deze man is er geboren...

Het is allemaal 'A Little too Late'. We moeten er maar mee dealen hoe vervelend ook.
Met dank aan de beleidsmakers en de politiek.
Dat is niet specifiek wat ik bedoelde voor deze types
pi_220823581
Benen van twee slachtoffers in Modena geamputeerd, Meloni bezoekt slachtoffers

quote:
Psychische problemen

De verdachte is de 31-jarige Salim El-Koudri, die is geboren in Bergamo en opgegroeid in Modena. Volgens persbureau Ansa was hij niet onder invloed van alcohol of drugs. Hij heeft geen strafblad. Het Openbaar Ministerie in Modena verdenkt hem van het aanrichten van een bloedbad en zware mishandeling "met een wapen".

Hij zou psychische problemen hebben en aan schizofrenie lijden. De burgemeester van Modena omschrijft hem als een "normale jongen die nooit duidelijke tekenen van een psychische aandoening vertoonde".
Ah daar is ie weer.

Een normale jongen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')