abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:48:15 #26
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220813303
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Een kwetsbare dertiger dus.
Was waarschijnlijk op weg naar Loosdrecht maar nam hier blijkbaar net de verkeerde afslag.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:49:02 #27
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_220813324
Was het weer een verwardier ja?
pi_220813326
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:39 schreef Zipportal het volgende:

[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)nders-neer~ab8a0a06/

We weten weer GENOEG. @:de_boswachter
Ach Salim. Ach ach ach. Salim is gepest, ach.



Valt me op dat ze ook altijd iets hebben. Deze had psychische problemen _O- Schei toch uit zeg.



Hopelijk issie snel bij Allah.
U MAD?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:50:10 #30
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220813337
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:49 schreef William_Papadin het volgende:
Was het weer een verwardier ja?
quote:
De man zou in behandeling zijn wegens psychiatrische problemen.

https://www.ad.nl/buitenl(...)nders-neer~ab8a0a06/
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:54:07 #31
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220813388
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:50 schreef Tengano het volgende:

[..]
[..]

In behandeling op kosten van de autochtone bewoners ja. En als dank krijg je dit. Trap dat schorem per direct het land uit aka de zee in, waar ze vandaan kwamen. Als Polen dit kan waarom wij dan niet?
"Hoka Hey!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:55:51 #32
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220813419
Tja, en ook met dit soort aanslagen kunnen we wederom constateren dat in een disproportioneel aantal van de gevallen weer iemand met een migratieachtergrond uit een Islamitisch land betreft. Tragisch, zoveel slachtoffers weer.

Rem die migratie toch gewoon eens af zou je zeggen, lang niet alle mensen uit zulke landen zorgen voor problemen, maar het risico blijkt simpelweg op talloze vlakken te groot. Maar nee, ook na deze aanslag zal de influx rustig doorgaan.

Wel een hele nare video trouwens, je ziet dat deze dader zelfs op het laatste nog doelbewust vol op iemand inrijdt die tegen de muur staat. Hier dient simpelweg de doodstraf op te staan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:57:47 #33
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220813464
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:54 schreef matspontius het volgende:
In behandeling op kosten van de autochtone bewoners ja. En als dank krijg je dit. Trap dat schorem per direct het land uit aka de zee in, waar ze vandaan kwamen. Als Polen dit kan waarom wij dan niet?
Ja, dat is wel een behoorlijk raadsel. Ik snap nog steeds niet dat zoveel mensen, ook hier dus, het nog steeds prima vinden dat we hier tussen de tikkende tijdbommen leven. Als gezond verstandig mens zou je dat eigenlijk niet moeten willen, maar wellicht heeft deze groep ook een psychisch probleem wat maakt dat ze toch bij deze voorkeur blijven.

Doet mij ook een kleine beetje aan het Stockholm syndroom denken of iets dergelijks, maar in ieder geval is het geen normaal gezond gedrag.
pi_220813520
Snel, een tweet de wereld insturen dat dit verschrikkelijk is en dat er meegeleefd wordt en dan weer snel over tot de orde van de dag.

Man man man..
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_220813530
die beelden. de tering. :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220813548
Janmaat had gelijk. Pim ook.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220813621
quote:
87s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef vosss het volgende:
die beelden. de tering. :X
Erg he, zeker diegene die op het laatst geplet wordt tussen de muur en auto. Die kan niet meer lopen als ze het überhaupt overleefd.

We moeten ook niet vergeten dat EU hierom graag 'X' aanpakt. Wij Europeanen mogen eigenlijk dit soort beelden helemaal niet zien van Brussel.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:06:56 #38
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220813679
En die psychische hulp omdat hij zich gepest voelde kan hij nu ook wel vergeten.

Ik vraag me af of dit soort mensen achteraf nou denkt "was dit nou eigenlijk wel slim?".

Want los van het feit dat je heel veel levens van anderen verwoest, help je ook je eigen leven volledig naar de klote.

[ Bericht 13% gewijzigd door Tengano op 16-05-2026 21:13:51 ]
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:15:12 #39
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220813849
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef Solotovski het volgende:
Snel, een tweet de wereld insturen dat dit verschrikkelijk is en dat er meegeleefd wordt en dan weer snel over tot de orde van de dag.

Man man man..
Tja, de tragische realiteit is dat dit het voor sommigen allemaal waard is. En tevens mogen we niet generaliseren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220813935
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:06 schreef Tengano het volgende:
En die psychische hulp omdat hij zich gepest voelde kan hij nu ook wel vergeten.

Ik vraag me af of dit soort mensen achteraf nou denkt "was dit nou eigenlijk wel slim?".

Want los van het feit dat je heel veel levens van anderen verwoest, help je ook je eigen leven volledig naar de klote.
Nee hoor. Infidels vermoorden is het beste wat je kunt doen volgens Allah. Dus die heeft zijn 72 maagden helemaal verdiend!
pi_220814126
https://www.geenstijl.nl/5189909/modena-aanslag-auto-steken

UPDATE 20u00 - Volgens de Corriere della Serra heet de dader Salim El Koudri, een afgestudeerd econoom die werd behandeld voor psychiatrische problemen. Dat heeft niet echt lekker gewerkt dan.
UPDATE 20u06 - El Koudri is op 30 maart 1995 in Seriate, een voorstadje van Bergamo geboren. Hij zou behandeld worden in Castelfranco Emilia voor zijn psychische problemen, en negatief getest hebben op alcohol of andere verdovende middelen. Hij woont, zoals eerder vermeld, in Ravarino.
UPDATE 20u09 - De politie doorzoekt inmiddels El Koudri's huis in Ravarino, meldt de Corriere.
UPDATE 20u17 - De autoriteiten hebben nog niet gemeld of El Koudri leed aan suikerziekte
UPDATE 20u41 - Inmiddels melden de autoriteiten 4 ernstig gewonden
UPDATE 21u03 - Een van de ernstig gewonden is een 55-jarige vrouw die allebei haar benen heeft verloren en in levensgevaar verkeert
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_220814400
Ik heb de beelden bestudeerd.
Net voor de aanrijding zie ik een fietser spookfietsen en voetgangers op de rijbaan.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
I stand with (the) Netherlands. w/
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:39:48 #43
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220814481
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Aether het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5189909/modena-aanslag-auto-steken

UPDATE 20u00 - Volgens de Corriere della Serra heet de dader Salim El Koudri, een afgestudeerd econoom die werd behandeld voor psychiatrische problemen. Dat heeft niet echt lekker gewerkt dan.
UPDATE 20u06 - El Koudri is op 30 maart 1995 in Seriate, een voorstadje van Bergamo geboren. Hij zou behandeld worden in Castelfranco Emilia voor zijn psychische problemen, en negatief getest hebben op alcohol of andere verdovende middelen. Hij woont, zoals eerder vermeld, in Ravarino.
UPDATE 20u09 - De politie doorzoekt inmiddels El Koudri's huis in Ravarino, meldt de Corriere.
UPDATE 20u17 - De autoriteiten hebben nog niet gemeld of El Koudri leed aan suikerziekte
UPDATE 20u41 - Inmiddels melden de autoriteiten 4 ernstig gewonden
UPDATE 21u03 - Een van de ernstig gewonden is een 55-jarige vrouw die allebei haar benen heeft verloren en in levensgevaar verkeert
Sta je gewoon in een etalage te kijken... ;(

En nog een triest feit: een aantal jaar geleden zou dit topic storm gelopen hebben. Nu denk iedereen "oh weer een, erg zeg..." en blijft het bij een pagina of 5 tenzij de gebruikelijke strontvervelende users komen trollen en er gehapt wordt en dan gaat het eigenlijk ook niet over de inhoud.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:50:14 #44
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220814726
Maar volgens de NOS is er nog niets bekend over de dader :')
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:50:14 #45
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220814727
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:39 schreef Qarrad het volgende:
En nog een triest feit: een aantal jaar geleden zou dit topic storm gelopen hebben. Nu denk iedereen "oh weer een, erg zeg..." en blijft het bij een pagina of 5 tenzij de gebruikelijke strontvervelende users komen trollen en er gehapt wordt en dan gaat het eigenlijk ook niet over de inhoud.
quote:
"OMG another muslim attack"

pi_220814822
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:39 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Sta je gewoon in een etalage te kijken... ;(

En nog een triest feit: een aantal jaar geleden zou dit topic storm gelopen hebben. Nu denk iedereen "oh weer een, erg zeg..." en blijft het bij een pagina of 5 tenzij de gebruikelijke strontvervelende users komen trollen en er gehapt wordt en dan gaat het eigenlijk ook niet over de inhoud.
Een ''aantal jaar geleden'' was een bericht zoals dit ook opmerkelijk. Nu lees je het met regelmaat. Wat is er nu precies triest?

En wat is precies die ''inhoud'' waar het volgens jou niet meer over gaat?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_220815046
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef SpaceOddity het volgende:
Nu lees je het met regelmaat. Wat is er nu precies triest?

Je antwoord zelf in je eerste zin de vraag die je in de tweede zin stelt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:30:57 #48
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220815809
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Een ''aantal jaar geleden'' was een bericht zoals dit ook opmerkelijk. Nu lees je het met regelmaat. Wat is er nu precies triest?
Dat het zo normaal geworden is dat het minder opmerkelijk lijkt dat iemand willekeurige mensen om zeep helpt voor zijn ideologie.
quote:
En wat is precies die ''inhoud'' waar het volgens jou niet meer over gaat?
Wat er straks gaat gebeuren -tenzij dit topic op tijd wegzakt- is dat er een pijnlijk onleuke debiel een bizar iets post à la "tja dit kun je verwachten als je de gemotoriseerden niet op tijd epibreert" waar dan mensen op gaan reageren wat epibreren precies is of hoezo gemotoriseerden.

En dan gaat het niet meer over de achtergrond van de dader, of hij al bekend was bij de politie en veiligheidsdiensten, of het misschien echt een verward persoon is, hoe het gaat met de slachtoffers, de toedracht, of dit opgeëist wordt.

Zo duidelijker?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:29:58 #49
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_220816959
Goh, alweer een 'incident'. Gelukkig is er geen sprake van een patroon. Dat zou onacceptabel zijn.
Maar laten we ervoor waken hier niet een arme, gemarginaliseerde en kwetsbare groep de schuld van te geven.
Life is what you make it.
  zondag 17 mei 2026 @ 07:42:56 #50
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220819564
quote:
Het vermoeden bestaat dat de jonge economiestudent, die tot 2024 in een psychiatrische instelling in Castelfranco Emilia zal verblijven, recentelijk een radicaliseringsproces is begonnen dat hem ertoe zou kunnen hebben aangezet de aanslag van gisterenmiddag te plegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')