abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:43:35 #26
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_220813243
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef VEM2012 het volgende:
Niet helemaal vergelijkbaar…
Ik zal hooguit nog 40 jaar rijden (enorm ruim berekend), blijft 280 jaar over. Dat zijn 70 auto's X 1750 euro = 122.500 euro. Daar kan ik wel ff van tanken.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:44:26 #27
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220813257
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:32 schreef AchJa het volgende:

[..]
FF rekenen. Uitgaande van mijn laatste aanwinst, een Volvo S60 van 1750 euro, daar zou ik dan 80 van kunnen kopen. Ik gok dat ik hier wel een jaar of 4 a 5 in kan rijden dan zou ik op zijn minst 320 jaar vooruit kunnen.
Koop een 2dehands fatbike, kun je 2000 jaar vooruit.
pindazakje
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:45:40 #28
13456 AchJa
Shut up!!!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:46:26 #29
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220813282
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:45 schreef AchJa het volgende:

[..]
Wat kosten die?
280 euro
pindazakje
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:48:05 #30
13456 AchJa
Shut up!!!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:49:22 #31
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220813320
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:48 schreef AchJa het volgende:

[..]
Kunnen die ook 130 km/h? Of moet ik een paar uur extra uittrekken?
Oh nu zijn prestaties ineens wel een ding, heeft jouw S60 ook 500+ pk?
pindazakje
pi_220813381
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Langzaam, stinkt… eigenlijk alleen beter op het circuit en dan ook alleen maar als je een GT3RS of aanverwant hebt.
Langzaam, ja een Twingo ofzo...
Menig EV gaat niet harder dan 160...
:')
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:54:40 #33
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_220813396
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:49 schreef Hyaenidae het volgende:
Oh nu zijn prestaties ineens wel een ding, heeft jouw S60 ook 500+ pk?
Ik verwacht bij een vergelijking wel dat ze van hetzelfde soort zijn (een auto dus) en beide op dezelfde wegen mogen rijden.
pi_220813644
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:43 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ik zal hooguit nog 40 jaar rijden (enorm ruim berekend), blijft 280 jaar over. Dat zijn 70 auto's X 1750 euro = 122.500 euro. Daar kan ik wel ff van tanken.
Je hoeft geen nieuwe i4 M50 met 65.000 euro aan accessoires te kopen natuurlijk.
pi_220813689
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:53 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Langzaam, ja een Twingo ofzo...
Menig EV gaat niet harder dan 160...
:')
Ik ben inmiddels aan mijn 6e toe en stuk voor stuk gingen ze ruim 200 (de huidige zelfs ruim 300).

Ik geloof best dat een Volvo EV gecapt is op 160 omdat die Zweden sneller rijden eng vinden, maar het is echt onzin dat de meeste EVs maar 160 lopen.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:10:13 #36
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220813737
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik ben inmiddels aan mijn 6e toe en stuk voor stuk gingen ze ruim 200 (de huidige zelfs ruim 300).

Ik geloof best dat een Volvo EV gecapt is op 160 omdat die Zweden sneller rijden eng vinden, maar het is echt onzin dat de meeste EVs maar 160 lopen.
160 rijden door de Zweedse gebergten is denk ik ook net iets gevaarlijker dan 160 rijden op de A2 tussen Utrecht en Amsterdam. Daarom dus ook die trajectcontrole, want ze snappen ook wel dat 200 rijden daar prima kan.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220813785
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:10 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
160 rijden door de Zweedse gebergten is denk ik ook net iets gevaarlijker dan 160 rijden op de A2 tussen Utrecht en Amsterdam. Daarom dus ook die trajectcontrole, want ze snappen ook wel dat 200 rijden daar prima kan.
Geloof het of niet, maar in Zweden hebben ze niet alleen bergwegen.

En bovendien schijnt het dat ze die dingen ook elders in Europa verkopen.

Ik vind het een beetje suf. 160 km/u is een slakkengang op een rustige Autobahn.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:15:47 #38
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220813862
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Geloof het of niet, maar in Zweden hebben ze niet alleen bergwegen.

En bovendien schijnt het dat ze die dingen ook elders in Europa verkopen.

Ik vind het een beetje suf. 160 km/u is een slakkengang op een rustige Autobahn.
Daar kan ik me wel in vinden ja, ik tik de 160 al aan als ik van het beklemmende stukje A9 op het stuk kom waar je de A2 op kunt en dus lekker volgas rechts in kunt halen.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:27:25 #39
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220814166
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:32 schreef boegschroef het volgende:
Ik merkte daar vorige week maar weinig van toen ik ging kijken wat mijn auto nog opbrengt bij inruil.

Nieuwprijs 141000 euro, zelf gekocht 1,5 jaar geleden toen deze 2,5 jaar oud was voor 65000. Krijg er nu na 1,5 jaar (totaal 4 jaar oud, 95000 op de teller) nog 36000 voor terug 😳
Zo hee! Jij hebt veel geld!
Ik heb niet zoveel geld!
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:29:57 #40
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220814231
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:56 schreef boegschroef het volgende:

[..]
BMW i4 m50. (en het is een uitzonderlijke uitvoering, 1 van de slechts 2 gebouwd door bmw) Maar hij past niet meer bij mijn huidige gezinssamenstelling. Met 2 jonge kinderen is die coupe achtige kofferbak gewoon niet praktisch en ben ik in de markt voor een i5 touring (Station)

Ik ga niet meer in detail aangezien ik hem mogelijk eerst wil verkopen 😅
Afhankelijk van hoe jong ze zijn passen ze toch wel in de kofferbak?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:31:04 #41
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220814263
Ik hoorde vandaag van een dealer dat Toyota, toch een grote speler op de markt van EV's en hybride auto's, achterloopt op de verwachte omzet…
pi_220814311
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoorde vandaag van een dealer dat Toyota, toch een grote speler op de markt van EV's en hybride auto's, achterloopt op de verwachte omzet…
Toyota is allesbehalve een grote speler op BEV gebied.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:34:14 #43
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220814336
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Toyota is allesbehalve een grote speler op BEV gebied.
Ow, typisch dat ze dan vrijwel niets anders meer dan dat in hun aanbod hebben zitten…
pi_220814407
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik ben inmiddels aan mijn 6e toe en stuk voor stuk gingen ze ruim 200 (de huidige zelfs ruim 300).

Ik geloof best dat een Volvo EV gecapt is op 160 omdat die Zweden sneller rijden eng vinden, maar het is echt onzin dat de meeste EVs maar 160 lopen.
Die harder gaan dan 250 zijn de topmodellen. Ja, daar is ook voor de gewone koper ook écht wat te kiezen...
:')

Ieder zijn ding.
Ik rijdt een cabrio erbij, die zijn er als EV al nauwelijks...
pi_220814429
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:34 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ow, typisch dat ze dan vrijwel niets anders meer dan dat in hun aanbod hebben zitten…
Ze verkopen vooral hybrides hoor.
pi_220814434
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Zo hee! Jij hebt veel geld!
Ik heb niet zoveel geld!
Hier op FOK is iedereen toch triljonair?
_O-
pi_220814478
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:36 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Die harder gaan dan 250 zijn de topmodellen. Ja, daar is ook voor de gewone koper ook écht wat te kiezen...
:')

Ieder zijn ding.
Ik rijdt een cabrio erbij, die zijn er als EV al nauwelijks...
Ik snap dat niet iedereen een Plaid kan aftikken, maar een gebruikte Model 3 performance koop je al vanaf 15k.
pi_220814520
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik snap dat niet iedereen een Plaid kan aftikken, maar een gebruikte Model 3 performance koop je al vanaf 15k.
Ik denk dat je behoorlijk overschat voor hoeveel mensen dat een haalbaar bedrag is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:45:08 #49
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220814604
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ze verkopen vooral hybrides hoor.
Ik geloof je, ben nog een benzine rijder, die vandaag toevallig een Toyota dealer bezocht…
pi_220814656
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:41 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik denk dat je behoorlijk overschat voor hoeveel mensen dat een haalbaar bedrag is.
Het is nou ook weer geen bizar bedrag, laten we eerlijk zijn.

Ja, veel mensen tokkelen in een Kia Picanto of een Aygo, maar die doen ook geen ruim 250 km/u.

En natuurlijk kun je een gare BMW 330i voor een paar rooitjes kopen die 250 haalt, maar dan zijn de rekeningen van de garage weer een probleem…
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')