abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:19:59 #1
16180 CoolGuy
Money makes the world go round
pi_220810924
quote:
De tweedehands automarkt staat op z’n kop door de gestegen brandstofkosten. Vooral de vraag naar gebruikte auto’s is flink toegenomen, zo blijkt uit cijfers van restwaardebepaler Indicata. Dat heeft ook gevolgen voor de vraagprijs van tweedehands elektrische auto’s. ‘Wij gaan uit van een stijging tot 15 procent, en dan moet de maand mei nog komen’, zegt Business Development Manager Lease Jan Jaap Koops in de Nationale Autoshow op BNR Nieuwsradio.

Sinds het begin van dit jaar is het marktaandeel van tweedehands elektrische auto's fors gestegen: van twaalf procent in de eerste maanden van het jaar naar achttien procent nu. Een stijging van 50 procent, 'terwijl de eerste maanden van het jaar eigenlijk heel slecht waren', zegt Koops. Ten opzichte van brandstof en diesel is het aandeel ev op de automarkt nog wel laag. De PHEV, de plugin-hybride, zit ergens rond de 20 procent op dit moment, de benzineauto rond de de 40 procent - maar daar is wel sprake van een daling.

Hoge piek
In de eerste maanden van het jaar werden zo'n 7 à 8.000 tweedehands elektrische auto's verkocht. 'Dat steeg in één keer naar 5.000 auto's extra', ziet Koops. 'Een hoge piek hebben we niet eerder gezien.'

Er worden niet alleen meer tweedehands ev's verkocht, maar de verkoop gaat ook sneller. 'Van zo'n 80 sta-dagen voorheen, naar 40 dagen nu,' zegt Koops. 'Ze lopen vanzelf de deur uit.' Oudere modellen gaan nog sneller weg, daarvoor geldt een gemiddelde van 20 sta-dagen. Modellen als de Renault Zoe, de Volkswagen ID3 en de Tesla Model 3 zijn vooral in trek. 'Volumeauto's, net als de modellen van bijvoorbeeld Kia.'

Tot 15 procent meer
Dat betekent ook dat de prijzen op de tweedehandsmarkt stijgen. De inkoopprijzen op veilingen lopen al op, en dat gaat de consument merken. 'In maart lagen de prijzen zo'n 5 tot 8 procent hoger dan we normaal zouden verwachten. In de maanden ervoor, en ook de afgelopen maand, zagen we dat dat echt richting 10 tot 15 procent ging. Je kunt wel raden wat er in mei gaat gebeuren: die prijzen gaan voorlopig nog niet dalen.'

De vraag is wat de prijsontwikkeling gaat zijn op de langere termijn. Die is onder meer afhankelijk van besluiten van de Europese Commissie. Die wil dat dat in 2035 90 procent van de nieuw verkochte auto's elektrisch is. Het doel was eerder 100 procent maar dat is onder druk van de auto-industrie afgezwakt. Je kunt op je klompen aanvoelen dat er nog meerdere schokbewegingen gaan komen.'
Bron: https://www.bnr.nl/nieuws(...)tot-15-procent-hoger

Niet verrassend gezien de huidige situatie.

EV's *O* *O*
Breitling - Instruments for Professionals
pi_220810937
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:19 schreef CoolGuy het volgende:


EV's *O* *O*
Auto's op dinosap. *O* *O*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:23:24 #3
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220810955
Dan zullen mensen met een puike handelsgeest wel veel 2ehands EV's hebben gekocht toen de oorlog in Iran begon.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220811093
Ik merkte daar vorige week maar weinig van toen ik ging kijken wat mijn auto nog opbrengt bij inruil.

Nieuwprijs 141000 euro, zelf gekocht 1,5 jaar geleden toen deze 2,5 jaar oud was voor 65000. Krijg er nu na 1,5 jaar (totaal 4 jaar oud, 95000 op de teller) nog 36000 voor terug 😳
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_220811112
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:32 schreef boegschroef het volgende:
Ik merkte daar vorige week maar weinig van toen ik ging kijken wat mijn auto nog opbrengt bij inruil.

Nieuwprijs 141000 euro, zelf gekocht 1,5 jaar geleden toen deze 2,5 jaar oud was voor 65000. Krijg er nu na 1,5 jaar (totaal 4 jaar oud, 95000 op de teller) nog 36000 voor terug 😳
Kan me voorstellen dat iemand die kosten (!) op brandstof wil besparen niet direct in de markt is voor een auto in die prijsklasse.
pi_220811124
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:32 schreef boegschroef het volgende:
Ik merkte daar vorige week maar weinig van toen ik ging kijken wat mijn auto nog opbrengt bij inruil.

Nieuwprijs 141000 euro, zelf gekocht 1,5 jaar geleden toen deze 2,5 jaar oud was voor 65000. Krijg er nu na 1,5 jaar (totaal 4 jaar oud, 95000 op de teller) nog 36000 voor terug 😳
Waarom wil je er alweer vanaf na 1,5 jaar? En voor dat geld kun je een hoop tanken.
pindazakje
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:40:28 #7
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220811160
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:32 schreef boegschroef het volgende:
Ik merkte daar vorige week maar weinig van toen ik ging kijken wat mijn auto nog opbrengt bij inruil.

Nieuwprijs 141000 euro, zelf gekocht 1,5 jaar geleden toen deze 2,5 jaar oud was voor 65000. Krijg er nu na 1,5 jaar (totaal 4 jaar oud, 95000 op de teller) nog 36000 voor terug 😳
Over welke auto hebben we het hier?
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:33:21 #8
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220811662
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:40 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Over welke auto hebben we het hier?
Het duurdere segment EV's. Bijvoorbeeld Porsche elektrische wagens zijn 2e hands niet te slijten.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:37:01 #9
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220811690
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:33 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Het duurdere segment EV's. Bijvoorbeeld Porsche elektrische wagens zijn 2e hands niet te slijten.
Jammer dat ik geen geschikte woning heb voor zonnepanelen en een laadpaal, want dan zou zoiets misschien ook wel wat voor me zijn.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220811697
Viel mij ook al op. Al een aantal gevallen gezien waarbij je hetzelfde model beter nieuw kan kopen i.p.v. paar jaar oud. Prijs verschil van een paar duizend euro kan je dan voor lief nemen aangezien je garantie hebt.
pi_220811900
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:40 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Over welke auto hebben we het hier?
BMW i4 m50. (en het is een uitzonderlijke uitvoering, 1 van de slechts 2 gebouwd door bmw) Maar hij past niet meer bij mijn huidige gezinssamenstelling. Met 2 jonge kinderen is die coupe achtige kofferbak gewoon niet praktisch en ben ik in de markt voor een i5 touring (Station)

Ik ga niet meer in detail aangezien ik hem mogelijk eerst wil verkopen 😅
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_220811992
Je moet eens kijken hoeveel Aygo enz gestegen zijn. Denk wel 50%.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:05:11 #13
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220812009
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:56 schreef boegschroef het volgende:

[..]
BMW i4 m50. (en het is een uitzonderlijke uitvoering, 1 van de slechts 2 gebouwd door bmw) Maar hij past niet meer bij mijn huidige gezinssamenstelling. Met 2 jonge kinderen is die coupe achtige kofferbak gewoon niet praktisch en ben ik in de markt voor een i5 touring (Station)

Ik ga niet meer in detail aangezien ik hem mogelijk eerst wil verkopen 😅
Aangezien ik tegenwoordig helemaal into BMW ben heb ik wel interesse. Alleen weerhoudt een verzekering bij de Vereende en dus het gebrek aan laadruimte thuis een beetje.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220812419
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:21 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Auto's op dinosap. *O* *O*
Langzaam, stinkt… eigenlijk alleen beter op het circuit en dan ook alleen maar als je een GT3RS of aanverwant hebt.
pi_220812428
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:33 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Het duurdere segment EV's. Bijvoorbeeld Porsche elektrische wagens zijn 2e hands niet te slijten.
Ja, omdat de Taycans probleemauto’s zijn.
pi_220812476
Of het een voordeel is dat tweedehands EV's 15 procent duurder zijn weet ik eerlijk gezegd niet.
Zo stimuleer je mensen niet om een EV te kopen, als je een benzine auto een stuk goedkoper kan krijgen.
Ligt er natuurlijk aan hoeveel kilometers je maakt, maar voor veel mensen zal een benzine auto nog voordeliger zijn tov een EV (als de prijs zo fors stijgt, en dat zal niet minder worden)
pi_220812495
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:56 schreef boegschroef het volgende:

[..]
BMW i4 m50. (en het is een uitzonderlijke uitvoering, 1 van de slechts 2 gebouwd door bmw) Maar hij past niet meer bij mijn huidige gezinssamenstelling. Met 2 jonge kinderen is die coupe achtige kofferbak gewoon niet praktisch en ben ik in de markt voor een i5 touring (Station)

Ik ga niet meer in detail aangezien ik hem mogelijk eerst wil verkopen 😅
141k voor een i4 M50… Dat is een hoop geld voor een auto die op veel vlakken toch wat minder presteerde dan je voor dat geld zou mogen verwachten.

Dan is het ook niet zo gek dat die wat minder in trek zijn gebruikt.
  Forum Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 19:54:26 #18
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220812536
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
141k voor een i4 M50… Dat is een hoop geld voor een auto die op veel vlakken toch wat minder presteerde dan je voor dat geld zou mogen verwachten.

Dan is het ook niet zo gek dat die wat minder in trek zijn gebruikt.
Uitstekende auto verder, maar te duur. Dat zal badge snobs trouwens niet zoveel boeien..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 19:55:09 #19
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220812551
De tweedehandsmarkt voor auto's is sowieso aan het overkoken, dat speelt al een stuk langer dan sinds de gestegen olie/brandstof prijzen
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220812702
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:54 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Uitstekende auto verder, maar te duur. Dat zal badge snobs trouwens niet zoveel boeien..
Het is een auto die een vanafprijs had van 77k als ik het goed zie. Ja, accessoires brengen in de tweedehands markt nu eenmaal weinig op.

Dus inderdaad, prima auto. Maar een i4 M50 van 141k, dat is buitenproportioneel.
pi_220812873
Mooi zullen de leasetarieven voor EV’s weer een beetje zakken. Ze waren bizar duur geworden door de hoge afschrijving en lage restwaarde.
.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:29:26 #22
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_220813026
Maar goed, wat kosten ze nou gemiddeld zo'n beetje dan? Dat de prijzen "15 procent hoger" liggen is allemaal prima maar wat moet ik neerleggen voor zo'n vehikel?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:32:31 #23
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_220813071
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:32 schreef boegschroef het volgende:
Ik merkte daar vorige week maar weinig van toen ik ging kijken wat mijn auto nog opbrengt bij inruil.

Nieuwprijs 141000 euro, zelf gekocht 1,5 jaar geleden toen deze 2,5 jaar oud was voor 65000. Krijg er nu na 1,5 jaar (totaal 4 jaar oud, 95000 op de teller) nog 36000 voor terug 😳
FF rekenen. Uitgaande van mijn laatste aanwinst, een Volvo S60 van 1750 euro, daar zou ik dan 80 van kunnen kopen. Ik gok dat ik hier wel een jaar of 4 a 5 in kan rijden dan zou ik op zijn minst 320 jaar vooruit kunnen.
pi_220813105
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:18 schreef Fer het volgende:
Mooi zullen de leasetarieven voor EV’s weer een beetje zakken. Ze waren bizar duur geworden door de hoge afschrijving en lage restwaarde.
Leasetarieven zijn gebaseerd op restwaarde inschattingen over vier/vijf jaar, niet op de huidige occasionprijzen. Aangezien de EV zich niet bepaald bewezen heeft op het gebied van restwaarde zal het nog wel even duren voordat leasemaatschappijen die weer wat hoger gaan inschatten.
pi_220813167
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:32 schreef AchJa het volgende:

[..]
FF rekenen. Uitgaande van mijn laatste aanwinst, een Volvo S60 van 1750 euro, daar zou ik dan 80 van kunnen kopen. Ik gok dat ik hier wel een jaar of 4 a 5 in kan rijden dan zou ik op zijn minst 320 jaar vooruit kunnen.
Niet helemaal vergelijkbaar…
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:43:35 #26
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_220813243
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef VEM2012 het volgende:
Niet helemaal vergelijkbaar…
Ik zal hooguit nog 40 jaar rijden (enorm ruim berekend), blijft 280 jaar over. Dat zijn 70 auto's X 1750 euro = 122.500 euro. Daar kan ik wel ff van tanken.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:44:26 #27
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220813257
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:32 schreef AchJa het volgende:

[..]
FF rekenen. Uitgaande van mijn laatste aanwinst, een Volvo S60 van 1750 euro, daar zou ik dan 80 van kunnen kopen. Ik gok dat ik hier wel een jaar of 4 a 5 in kan rijden dan zou ik op zijn minst 320 jaar vooruit kunnen.
Koop een 2dehands fatbike, kun je 2000 jaar vooruit.
pindazakje
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:45:40 #28
13456 AchJa
Shut up!!!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:46:26 #29
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220813282
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:45 schreef AchJa het volgende:

[..]
Wat kosten die?
280 euro
pindazakje
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:48:05 #30
13456 AchJa
Shut up!!!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:49:22 #31
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220813320
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:48 schreef AchJa het volgende:

[..]
Kunnen die ook 130 km/h? Of moet ik een paar uur extra uittrekken?
Oh nu zijn prestaties ineens wel een ding, heeft jouw S60 ook 500+ pk?
pindazakje
pi_220813381
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Langzaam, stinkt… eigenlijk alleen beter op het circuit en dan ook alleen maar als je een GT3RS of aanverwant hebt.
Langzaam, ja een Twingo ofzo...
Menig EV gaat niet harder dan 160...
:')
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:54:40 #33
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_220813396
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:49 schreef Hyaenidae het volgende:
Oh nu zijn prestaties ineens wel een ding, heeft jouw S60 ook 500+ pk?
Ik verwacht bij een vergelijking wel dat ze van hetzelfde soort zijn (een auto dus) en beide op dezelfde wegen mogen rijden.
pi_220813644
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:43 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ik zal hooguit nog 40 jaar rijden (enorm ruim berekend), blijft 280 jaar over. Dat zijn 70 auto's X 1750 euro = 122.500 euro. Daar kan ik wel ff van tanken.
Je hoeft geen nieuwe i4 M50 met 65.000 euro aan accessoires te kopen natuurlijk.
pi_220813689
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:53 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Langzaam, ja een Twingo ofzo...
Menig EV gaat niet harder dan 160...
:')
Ik ben inmiddels aan mijn 6e toe en stuk voor stuk gingen ze ruim 200 (de huidige zelfs ruim 300).

Ik geloof best dat een Volvo EV gecapt is op 160 omdat die Zweden sneller rijden eng vinden, maar het is echt onzin dat de meeste EVs maar 160 lopen.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:10:13 #36
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220813737
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik ben inmiddels aan mijn 6e toe en stuk voor stuk gingen ze ruim 200 (de huidige zelfs ruim 300).

Ik geloof best dat een Volvo EV gecapt is op 160 omdat die Zweden sneller rijden eng vinden, maar het is echt onzin dat de meeste EVs maar 160 lopen.
160 rijden door de Zweedse gebergten is denk ik ook net iets gevaarlijker dan 160 rijden op de A2 tussen Utrecht en Amsterdam. Daarom dus ook die trajectcontrole, want ze snappen ook wel dat 200 rijden daar prima kan.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220813785
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:10 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
160 rijden door de Zweedse gebergten is denk ik ook net iets gevaarlijker dan 160 rijden op de A2 tussen Utrecht en Amsterdam. Daarom dus ook die trajectcontrole, want ze snappen ook wel dat 200 rijden daar prima kan.
Geloof het of niet, maar in Zweden hebben ze niet alleen bergwegen.

En bovendien schijnt het dat ze die dingen ook elders in Europa verkopen.

Ik vind het een beetje suf. 160 km/u is een slakkengang op een rustige Autobahn.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:15:47 #38
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220813862
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Geloof het of niet, maar in Zweden hebben ze niet alleen bergwegen.

En bovendien schijnt het dat ze die dingen ook elders in Europa verkopen.

Ik vind het een beetje suf. 160 km/u is een slakkengang op een rustige Autobahn.
Daar kan ik me wel in vinden ja, ik tik de 160 al aan als ik van het beklemmende stukje A9 op het stuk kom waar je de A2 op kunt en dus lekker volgas rechts in kunt halen.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:27:25 #39
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220814166
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:32 schreef boegschroef het volgende:
Ik merkte daar vorige week maar weinig van toen ik ging kijken wat mijn auto nog opbrengt bij inruil.

Nieuwprijs 141000 euro, zelf gekocht 1,5 jaar geleden toen deze 2,5 jaar oud was voor 65000. Krijg er nu na 1,5 jaar (totaal 4 jaar oud, 95000 op de teller) nog 36000 voor terug 😳
Zo hee! Jij hebt veel geld!
Ik heb niet zoveel geld!
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:29:57 #40
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220814231
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:56 schreef boegschroef het volgende:

[..]
BMW i4 m50. (en het is een uitzonderlijke uitvoering, 1 van de slechts 2 gebouwd door bmw) Maar hij past niet meer bij mijn huidige gezinssamenstelling. Met 2 jonge kinderen is die coupe achtige kofferbak gewoon niet praktisch en ben ik in de markt voor een i5 touring (Station)

Ik ga niet meer in detail aangezien ik hem mogelijk eerst wil verkopen 😅
Afhankelijk van hoe jong ze zijn passen ze toch wel in de kofferbak?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:31:04 #41
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220814263
Ik hoorde vandaag van een dealer dat Toyota, toch een grote speler op de markt van EV's en hybride auto's, achterloopt op de verwachte omzet…
pi_220814311
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoorde vandaag van een dealer dat Toyota, toch een grote speler op de markt van EV's en hybride auto's, achterloopt op de verwachte omzet…
Toyota is allesbehalve een grote speler op BEV gebied.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:34:14 #43
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220814336
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Toyota is allesbehalve een grote speler op BEV gebied.
Ow, typisch dat ze dan vrijwel niets anders meer dan dat in hun aanbod hebben zitten…
pi_220814407
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik ben inmiddels aan mijn 6e toe en stuk voor stuk gingen ze ruim 200 (de huidige zelfs ruim 300).

Ik geloof best dat een Volvo EV gecapt is op 160 omdat die Zweden sneller rijden eng vinden, maar het is echt onzin dat de meeste EVs maar 160 lopen.
Die harder gaan dan 250 zijn de topmodellen. Ja, daar is ook voor de gewone koper ook écht wat te kiezen...
:')

Ieder zijn ding.
Ik rijdt een cabrio erbij, die zijn er als EV al nauwelijks...
pi_220814429
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:34 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ow, typisch dat ze dan vrijwel niets anders meer dan dat in hun aanbod hebben zitten…
Ze verkopen vooral hybrides hoor.
pi_220814434
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Zo hee! Jij hebt veel geld!
Ik heb niet zoveel geld!
Hier op FOK is iedereen toch triljonair?
_O-
pi_220814478
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:36 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Die harder gaan dan 250 zijn de topmodellen. Ja, daar is ook voor de gewone koper ook écht wat te kiezen...
:')

Ieder zijn ding.
Ik rijdt een cabrio erbij, die zijn er als EV al nauwelijks...
Ik snap dat niet iedereen een Plaid kan aftikken, maar een gebruikte Model 3 performance koop je al vanaf 15k.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:41:56 #48
16180 CoolGuy
Money makes the world go round
pi_220814520
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik snap dat niet iedereen een Plaid kan aftikken, maar een gebruikte Model 3 performance koop je al vanaf 15k.
Ik denk dat je behoorlijk overschat voor hoeveel mensen dat een haalbaar bedrag is.
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:45:08 #49
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220814604
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ze verkopen vooral hybrides hoor.
Ik geloof je, ben nog een benzine rijder, die vandaag toevallig een Toyota dealer bezocht…
pi_220814656
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:41 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik denk dat je behoorlijk overschat voor hoeveel mensen dat een haalbaar bedrag is.
Het is nou ook weer geen bizar bedrag, laten we eerlijk zijn.

Ja, veel mensen tokkelen in een Kia Picanto of een Aygo, maar die doen ook geen ruim 250 km/u.

En natuurlijk kun je een gare BMW 330i voor een paar rooitjes kopen die 250 haalt, maar dan zijn de rekeningen van de garage weer een probleem…
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')