abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220824729
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:24 schreef Kowloon het volgende:
Nieuwsuur:
Markuszower in Loosdrecht: 'We worden omvolkt'

Voor de VVD zal het vast geen probleem zijn, maar D66 en CDA zullen toch steeds meer moeite hebben om met Gidi Markuszower en zijn trawanten samen te werken.
Geloof ik niks van. Zodra Markuszower nodig is voor een meerderheid dan gaan de principes gewoon overboord hoor.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220824747
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:24 schreef Kowloon het volgende:
Nieuwsuur:
Markuszower in Loosdrecht: 'We worden omvolkt'

Voor de VVD zal het vast geen probleem zijn, maar D66 en CDA zullen toch steeds meer moeite hebben om met Gidi Markuszower en zijn trawanten samen te werken.
Dit is alleen maar reclame en aandacht voor deze flank.

Jeroen Wollaars kan vanavond weer voluit spinnen en onderbuikdansen (heel vervelend mannetje, die Wollaars, geen haar beter dan Nieman of Kockelmann).

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2026 15:32:19 ]
  zondag 17 mei 2026 @ 15:39:31 #213
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220824816
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:16 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Handelsverdragen. De Doha ronde. Geef China geen vrij spel. Ontwikkelingshulp is tot een bepaalde en beperkte hoogte daarbij wel nuttig en heilzaam.
Heilzaam wel, maar uiteindelijk zou het mooi zijn als er in stapjes steeds hoogwaardiger productieprocessen worden geoutsourced naar Afrika. De beste ontwikkelingshulp is daar mensen actief opleiden, doe dat maar in combinatie met het bedrijfsleven: voor iedere opleidingsplek waarvoor een bedrijf betaalt, betaalt OCW een x-bedrag mee ofzo.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 17 mei 2026 @ 15:40:29 #214
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220824823
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:28 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Geloof ik niks van. Zodra Markuszower nodig is voor een meerderheid dan gaan de principes gewoon overboord hoor.
D66 gaat dan echt leeglopen, maar PRO/Klaver moet daar wel op blijven drukken en dat aanhangig blijven maken.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220824871
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:39 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Heilzaam wel, maar uiteindelijk zou het mooi zijn als er in stapjes steeds hoogwaardiger productieprocessen worden geoutsourced naar Afrika. De beste ontwikkelingshulp is daar mensen actief opleiden, doe dat maar in combinatie met het bedrijfsleven: voor iedere opleidingsplek waarvoor een bedrijf betaalt, betaalt OCW een x-bedrag mee ofzo.
Hier ben ik het mee eens. Helpt ook veel meer dan blind geld overmaken, dat na verloop van tijd weer verdwijnt.
pi_220824996
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:45 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Hier ben ik het mee eens. Helpt ook veel meer dan blind geld overmaken, dat na verloop van tijd weer verdwijnt.
Dat wordt toch al gedaan?

https://ondernemersplein.(...)rmatie/sierra-leone/


Misschien niet het beste voorbeeld.. :D

Het lijkt mij ook lastig, je moet dan kunnen onderhandelen met de overheid daar.

[ Bericht 5% gewijzigd door Firuze60 op 17-05-2026 16:00:04 ]
pi_220825032
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:40 schreef -XOR- het volgende:

[..]
D66 gaat dan echt leeglopen, maar PRO/Klaver moet daar wel op blijven drukken en dat aanhangig blijven maken.
Als hij daar een podium voor krijgt... Dat is nog maar de vraag.
  zondag 17 mei 2026 @ 16:08:31 #218
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220825155
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
We hoeven niets te importeren. We kunnen ze ook zelf maken.
ikke wel ,ik zit ver boven het benodigde vervangingsniveau
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220826410
twitter




Binnen vijf jaar gaat de VVD, aangemoedigd door Ulysse Ellian, zo een motie ook steunen. Let maar op.

De EO gaf haar dit podium:
https://www.nporadio1.nl/(...)-05-15-dit-is-de-dag

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2026 17:22:06 ]
pi_220826487
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:12 schreef Hanca het volgende:

[..]
Die was iig voorzitter in Flevoland. Een afdeling die nogal wordt gedomineerd door Urk, helaas.
Is medewerker van de EO. Al heel lang.

Ik weet dat je er anders tegenaan kijkt maar EO is een best wel rechtse omroep. Nooit verlegen om ruim baan te geven aan allerlei populisten. Zoals Mona Keijzer met haar ene zetel.
pi_220826525
Nog even en we moeten weer allemaal christen worden.. :{
  zondag 17 mei 2026 @ 17:30:01 #222
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_220826586
Ik ben wel benieuwd hoe meneer Boon dat ‘de-islamiseren’ voor zich ziet.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_220826608
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe meneer Boon dat ‘de-islamiseren’ voor zich ziet.
Nou inderdaad, moskee's sluiten?
pi_220826613
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:26 schreef Firuze60 het volgende:
Nog even en we moeten weer allemaal christen worden.. :{
Nee joh, die tijden zijn voorbij. We worden allemaal een martelaar voor Allah.
pi_220826623
quote:
12s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:32 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Nee joh, die tijden zijn voorbij. We worden allemaal een martelaar voor Allah.
Allah kan de pip krijgen.. :D
pi_220826967
quote:
12s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:32 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Nee joh, die tijden zijn voorbij. We worden allemaal een martelaar voor Allah.
Dit horen we al een jaar of dertig en nog steeds is het niet meer dan 6% (waarvan helft nooit een moskee van binnen ziet). Haathitser Frits Bolkestein voorspelde ooit dat in 2015 meer dan de helft van Amsterdam uit moslims zou bestaan. Onzin.
pi_220826978
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:04 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Dit horen we al een jaar of dertig en nog steeds is het niet meer dan 6% (waarvan helft nooit een moskee van binnen ziet). Haathitser Frits Bolkestein voorspelde ooit dat in 2015 meer dan de helft van Amsterdam uit moslims zou bestaan. Onzin.
kwestie van tijd. Voorland uk, frankrijk en zweden geven geen goed beeld hierin.
pi_220827009
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:06 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
kwestie van tijd. Voorland uk, frankrijk en zweden geven geen goed beeld hierin.
Onderbuikgepruttel. Een groot deel van de moslims valt van zijn geloof af en de moslims zelf staan steeds toleranter tegenover bijvoorbeeld homoseksualiteit (je weet wel, al die liberale waarden, waar nu populistisch rechts zelf afscheid van wil nemen) - en dan vooral de helft die weleens een moskee bezoekt. Dat 'kwestie van tijd' horen we nu al heel lang. Het is onzin.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2026 18:11:11 ]
  zondag 17 mei 2026 @ 18:11:10 #229
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220827019
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:04 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Dit horen we al een jaar of dertig en nog steeds is het niet meer dan 6% (waarvan helft nooit een moskee van binnen ziet). Haathitser Frits Bolkestein voorspelde ooit dat in 2015 meer dan de helft van Amsterdam uit moslims zou bestaan. Onzin.
De bouw van de grote moskee Houten is gisteren van start gegaan
Bekijk deze YouTube-video
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220827030
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:11 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
De bouw van de grote moskee Houten is gisteren van start gegaan
Bekijk deze YouTube-video
Om tijdelijke huisvesting te vervangen ja. Deze tijdelijke huisvesting verdwijnt dus.
  zondag 17 mei 2026 @ 18:13:45 #231
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220827042
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:12 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Om tijdelijke huisvesting te vervangen ja. Deze tijdelijke huisvesting verdwijnt dus.
daarom is een tijdelijke moskee ook tijdelijk
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220827043
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:09 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Onderbuikgepruttel. Een groot deel van de moslims valt van zijn geloof af en de moslims zelf staan steeds toleranter tegenover bijvoorbeeld homoseksualiteit (je weet wel, al die liberale waarden, waar nu populistisch rechts zelf afscheid van wil nemen) - en dan vooral de helft die weleens een moskee bezoekt. Dat 'kwestie van tijd' horen we nu al heel lang. Het is onzin.
zeg dat maar tegen die lui in de uk :')
pi_220827078
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:13 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
zeg dat maar tegen die lui in de uk :')
Ook daar is het maar 6% en de ideologische energie tot conservatisme komt niet van de Islam vandaan maar juist de Tommy Robinson hoek.
pi_220827168
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:18 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Ook daar is het maar 6% en de ideologische energie tot conservatisme komt niet van de Islam vandaan maar juist de Tommy Robinson hoek.
Het is de snelst groeiende religie daar, groeit rap en steeds meer moslims komen daar op belangrijke posities. Het verloederd daar in rap tempo. Ow en vergeet de sharia liefhebbers daar ook niet.

Wil je hier in NL gewoon niet hebben, om het maar ff bij NL te houden
pi_220827225
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:28 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Het is de snelst groeiende religie daar, groeit rap en steeds meer moslims komen daar op belangrijke posities. Het verloederd daar in rap tempo. Ow en vergeet de sharia liefhebbers daar ook niet.

Wil je hier in NL gewoon niet hebben, om het maar ff bij NL te houden
De sharia wil je inderdaad niet hebben. Slechts een minderheid van de moslims in het VK steunt dat.

Poetin liefhebber Farage is een veel groter gevaar, maar die boodschap gaat er bij jou niet in..

Farage zijn reactionaire agenda gaat verder dan de sharia (binnen de sharia wil slechts een kleine minderheid lijfstraffen en martelingen).

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2026 18:38:35 ]
pi_220827287
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:38 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
De sharia wil je inderdaad niet hebben. Slechts een minderheid van de moslims in het VK steunt dat.

Poetin liefhebber Farage is een veel groter gevaar, maar die boodschap gaat er bij jou niet in..

Farage zijn reactionaire agenda gaat verder dan de sharia (binnen de sharia wil slechts een kleine minderheid lijfstraffen en martelingen).
Farage is een debiel. De islam alleen debieler.
pi_220827302
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:47 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Farage is een debiel. De islam alleen debieler.
Absoluut niet. Islam staat niet gelijk aan sharia, staat niet gelijk aan extremisme.
pi_220827348
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:04 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Dit horen we al een jaar of dertig en nog steeds is het niet meer dan 6% (waarvan helft nooit een moskee van binnen ziet). Haathitser Frits Bolkestein voorspelde ooit dat in 2015 meer dan de helft van Amsterdam uit moslims zou bestaan. Onzin.
Onder de jeugd is het al 15%, dus dat is al veel meer dan je huidige 6%. En met de huidige en toekomstige immigratiestromen gaat dit nog veel verder stijgen. Dat zijn gewoon feiten.
pi_220827351
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Geloof ik niks van. Zodra Markuszower nodig is voor een meerderheid dan gaan de principes gewoon overboord hoor.
Ik hoop het niet, maar je kan best wel eens gelijk hebben ja. Dit hele kabinet is er natuurlijk in de eerste plaats gekomen omdat D66 en CDA zich als weekdieren gedragen hebben.

Toch hou ik hoop, er moet toch ook voor D66 en CDA een grens zijn.
pi_220827358
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:57 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Onder de jeugd is het al 15%, dus dat is al veel meer dan je huidige 6%. En met de huidige en toekomstige immigratiestromen gaat dit nog veel verder stijgen. Dat zijn gewoon feiten.
Onder de jeugd is het altijd hoger. Dat trekt later bij. Zo is het altijd gegaan.

Wat verder niets zegt over de onderliggende waarden. De waarden van Farage zijn meer verrot, en reactionair.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')