abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220826967
quote:
12s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:32 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Nee joh, die tijden zijn voorbij. We worden allemaal een martelaar voor Allah.
Dit horen we al een jaar of dertig en nog steeds is het niet meer dan 6% (waarvan helft nooit een moskee van binnen ziet). Haathitser Frits Bolkestein voorspelde ooit dat in 2015 meer dan de helft van Amsterdam uit moslims zou bestaan. Onzin.
pi_220826978
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:04 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Dit horen we al een jaar of dertig en nog steeds is het niet meer dan 6% (waarvan helft nooit een moskee van binnen ziet). Haathitser Frits Bolkestein voorspelde ooit dat in 2015 meer dan de helft van Amsterdam uit moslims zou bestaan. Onzin.
kwestie van tijd. Voorland uk, frankrijk en zweden geven geen goed beeld hierin.
pi_220827009
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:06 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
kwestie van tijd. Voorland uk, frankrijk en zweden geven geen goed beeld hierin.
Onderbuikgepruttel. Een groot deel van de moslims valt van zijn geloof af en de moslims zelf staan steeds toleranter tegenover bijvoorbeeld homoseksualiteit (je weet wel, al die liberale waarden, waar nu populistisch rechts zelf afscheid van wil nemen) - en dan vooral de helft die weleens een moskee bezoekt. Dat 'kwestie van tijd' horen we nu al heel lang. Het is onzin.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2026 18:11:11 ]
  zondag 17 mei 2026 @ 18:11:10 #229
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220827019
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:04 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Dit horen we al een jaar of dertig en nog steeds is het niet meer dan 6% (waarvan helft nooit een moskee van binnen ziet). Haathitser Frits Bolkestein voorspelde ooit dat in 2015 meer dan de helft van Amsterdam uit moslims zou bestaan. Onzin.
De bouw van de grote moskee Houten is gisteren van start gegaan
Bekijk deze YouTube-video
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220827030
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:11 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
De bouw van de grote moskee Houten is gisteren van start gegaan
Bekijk deze YouTube-video
Om tijdelijke huisvesting te vervangen ja. Deze tijdelijke huisvesting verdwijnt dus.
  zondag 17 mei 2026 @ 18:13:45 #231
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220827042
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:12 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Om tijdelijke huisvesting te vervangen ja. Deze tijdelijke huisvesting verdwijnt dus.
daarom is een tijdelijke moskee ook tijdelijk
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220827043
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:09 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Onderbuikgepruttel. Een groot deel van de moslims valt van zijn geloof af en de moslims zelf staan steeds toleranter tegenover bijvoorbeeld homoseksualiteit (je weet wel, al die liberale waarden, waar nu populistisch rechts zelf afscheid van wil nemen) - en dan vooral de helft die weleens een moskee bezoekt. Dat 'kwestie van tijd' horen we nu al heel lang. Het is onzin.
zeg dat maar tegen die lui in de uk :')
pi_220827078
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:13 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
zeg dat maar tegen die lui in de uk :')
Ook daar is het maar 6% en de ideologische energie tot conservatisme komt niet van de Islam vandaan maar juist de Tommy Robinson hoek.
pi_220827168
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:18 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Ook daar is het maar 6% en de ideologische energie tot conservatisme komt niet van de Islam vandaan maar juist de Tommy Robinson hoek.
Het is de snelst groeiende religie daar, groeit rap en steeds meer moslims komen daar op belangrijke posities. Het verloederd daar in rap tempo. Ow en vergeet de sharia liefhebbers daar ook niet.

Wil je hier in NL gewoon niet hebben, om het maar ff bij NL te houden
pi_220827225
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:28 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Het is de snelst groeiende religie daar, groeit rap en steeds meer moslims komen daar op belangrijke posities. Het verloederd daar in rap tempo. Ow en vergeet de sharia liefhebbers daar ook niet.

Wil je hier in NL gewoon niet hebben, om het maar ff bij NL te houden
De sharia wil je inderdaad niet hebben. Slechts een minderheid van de moslims in het VK steunt dat.

Poetin liefhebber Farage is een veel groter gevaar, maar die boodschap gaat er bij jou niet in..

Farage zijn reactionaire agenda gaat verder dan de sharia (binnen de sharia wil slechts een kleine minderheid lijfstraffen en martelingen).

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2026 18:38:35 ]
pi_220827287
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:38 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
De sharia wil je inderdaad niet hebben. Slechts een minderheid van de moslims in het VK steunt dat.

Poetin liefhebber Farage is een veel groter gevaar, maar die boodschap gaat er bij jou niet in..

Farage zijn reactionaire agenda gaat verder dan de sharia (binnen de sharia wil slechts een kleine minderheid lijfstraffen en martelingen).
Farage is een debiel. De islam alleen debieler.
pi_220827302
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:47 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Farage is een debiel. De islam alleen debieler.
Absoluut niet. Islam staat niet gelijk aan sharia, staat niet gelijk aan extremisme.
pi_220827348
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:04 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Dit horen we al een jaar of dertig en nog steeds is het niet meer dan 6% (waarvan helft nooit een moskee van binnen ziet). Haathitser Frits Bolkestein voorspelde ooit dat in 2015 meer dan de helft van Amsterdam uit moslims zou bestaan. Onzin.
Onder de jeugd is het al 15%, dus dat is al veel meer dan je huidige 6%. En met de huidige en toekomstige immigratiestromen gaat dit nog veel verder stijgen. Dat zijn gewoon feiten.
pi_220827351
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Geloof ik niks van. Zodra Markuszower nodig is voor een meerderheid dan gaan de principes gewoon overboord hoor.
Ik hoop het niet, maar je kan best wel eens gelijk hebben ja. Dit hele kabinet is er natuurlijk in de eerste plaats gekomen omdat D66 en CDA zich als weekdieren gedragen hebben.

Toch hou ik hoop, er moet toch ook voor D66 en CDA een grens zijn.
pi_220827358
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:57 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Onder de jeugd is het al 15%, dus dat is al veel meer dan je huidige 6%. En met de huidige en toekomstige immigratiestromen gaat dit nog veel verder stijgen. Dat zijn gewoon feiten.
Onder de jeugd is het altijd hoger. Dat trekt later bij. Zo is het altijd gegaan.

Wat verder niets zegt over de onderliggende waarden. De waarden van Farage zijn meer verrot, en reactionair.
  zondag 17 mei 2026 @ 19:07:31 #241
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220827427
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:50 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Absoluut niet. Islam staat niet gelijk aan sharia, staat niet gelijk aan extremisme.
we kunnen beter de instroom gaan reguleren , beter mensen uit India dan uit Afrika
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220827438
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:58 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Onder de jeugd is het altijd hoger. Dat trekt later bij. Zo is het altijd gegaan.

Wat verder niets zegt over de onderliggende waarden. De waarden van Farage zijn meer verrot, en reactionair.
Wat denk je nou oprecht zelf? Dat het niet gaat stijgen als je hier jaarlijks duizenden aan Moslims uit de meest diverse/ radicale landen binnnenhaalt + alle narijzigers. Je hoeft geen wiskundige te zijn om dan te beseffen dat het gaat toenemen. En dit zie je overal in West-Europa. Het is met afstand het snelst groeiende geloof ter wereld en verspreid zich ook snel. En het gaat hand in hand met de verpaupering van de grote steden. Wat ook altijd zo gegaan is, is dat waar ze op een gegeven moment de meerderheid werden, andere geloven de tering konden krijgen en verdreven werden. Niet elke keer de jij kaart trekken richting anderen. Dat Farage verrot is, is weer heel iets anders.
pi_220827451
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:03 schreef phpmystyle het volgende:
Terug kijken meer dan de moeite waard, werd serieus kritisch bevraagd en hij viel ook wel door de mand: het is hem om geld te doen

Wel moet opgemerkt worden dat er teveel jongeren met psychische klachten binnenstromen, dat moet je beperken. Maar verder is het gewoon een koude sanering, puur om op andere beleidsterreinen qua middelen te kunnen plussen.
Goed dat je inziet dat het om het geld gaat, en niet om de uitvoerbaarheid. Jesse Klaver maakte daar een rake opmerking over. Hij ziet de hogere instroom van met name jonge vrouwen met psychische klachten ook als probleem. Echter, hij bagatelliseert hun klachten niet maar wil juist de oorzaken van die klachten aanpakken. Mensen worden niet minder arbeidsongeschikt als je ze een lagere of geen uitkering toekent.
pi_220827477
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:31 schreef Klopkoek het volgende:
Dit is alleen maar reclame en aandacht voor deze flank.

Jeroen Wollaars kan vanavond weer voluit spinnen en onderbuikdansen (heel vervelend mannetje, die Wollaars, geen haar beter dan Nieman of Kockelmann).
Grappig, ik vind Jeroen Wollaars best een prettige interviewer.
  zondag 17 mei 2026 @ 19:37:54 #245
13309 nostra
ask why
pi_220827638
Goed idee, uitwerking nog even aan sleutelen.

https://www.ftm.nl/artike(...)campaign=EstherLynch
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  zondag 17 mei 2026 @ 19:40:02 #246
13309 nostra
ask why
pi_220827662
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:11 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
De bouw van de grote moskee Houten is gisteren van start gegaan
Bekijk deze YouTube-video
Op een weiland!
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  zondag 17 mei 2026 @ 19:40:05 #247
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220827664
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:37 schreef nostra het volgende:
Goed idee, uitwerking nog even aan sleutelen.

https://www.ftm.nl/artike(...)campaign=EstherLynch
er moet een EU minimumloon komen, dat is in Nederland veel te hoog, het trekt alle ander landen leeg van jong en deskundig personeel
Ook EU secundaire arbeidsvoorwaarden
https://ntr.nl/site/nieuw(...)nja-Barend-Award/542
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 17 mei 2026 @ 19:41:10 #248
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220827672
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:40 schreef nostra het volgende:

[..]
Op een weiland!
alles in Houten was 30 jaar geleden weiland, Houten was een miniem dorpje

Is een hele massa fruittelers en veehouders schijtrijk geworden daar, sommigen zijn twee keer weggekocht
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220827684
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:37 schreef nostra het volgende:
Goed idee, uitwerking nog even aan sleutelen.

https://www.ftm.nl/artike(...)campaign=EstherLynch
Wat is er in hemelsnaam goed aan allerlei arbeidsrechten en mensenrechten nog verder ondermijnen?

Willen we echt Amerika achterna hier? Kijk eens waar die staan op allerlei ranglijsten (zoals eerder vermeld).

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2026 19:43:19 ]
  zondag 17 mei 2026 @ 19:44:25 #250
13309 nostra
ask why
pi_220827696
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:42 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Wat is er in hemelsnaam goed aan allerlei arbeidsrechten en mensenrechten nog verder ondermijnen?

Willen we echt Amerika achterna hier? Kijk eens waar die staan op allerlei ranglijsten (zoals eerder vermeld).
Uniformering van kapitaal- en vennootschapsstructuren zal je toch aan moeten als je richting een echte Unie wil opschuiven en dat laatste zal je wel moeten.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')