abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220807620
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:06 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Donder toch op met wel of geen gelijk.

Hij zou met zijn grote achterban wat meer verantwoordelijkheid mogen nemen over wat hij de wereld in slingert ipv mensen zo op te hitsen.

Wat je ook vindt van AZC's of wat dan ook, is daar ondergeschikt aan.
De enige zijde die al 25 jaar loopt te hitsen is de Wilders kliek. Wilders riep al in 2004 dat "rassenrellen" een heilzame werking zouden hebben voor Nederland.

Net als met destijds de CPN en Janmaat moet er flink tegen geduwd gaan worden.

Als je dat dan verliest, is dat maar zo. Dan is het iig allemaal duidelijk ipv stapvoets en onmerkbaar richting etnostaat en apartheid schuifelen.

Ik zie liever een groot FvD dan een groot VVD, omdat het dan tenminste lekker duidelijk is voor iedereen. Dan is de breuklijn en cesuur helder.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2026 11:12:09 ]
pi_220807631
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Weet je, ik snap nu waarom je er zo achter staat. Je hebt minstens zo'n treurige persoonlijkheid. Geen haar beter dan die zogenaamde fascisten waar je zo'n hekel aan hebt.
Jij zat Baudet te bewieroken toen hij al lang en breed op de Ijzerwake zat te spreken, met Mein Kampf zat te zwaaien, Van Rompuy was Hitler, MH17 niet door Rusland, donkeren geboren met lager IQ etc.

Kijk in de spiegel.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 11:15:11 #33
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220807632
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:11 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
De enige zijde die al 25 jaar loopt te hitsen is de Wilders kliek. Wilders riep al in 2004 dat "rassenrellen" een heilzame werking zouden hebben voor Nederland.

Net als met destijds de CPN en Janmaat moet er flink tegen geduwd gaan worden.

Als je dat dan verliest, is dat maar zo. Dan is het iig allemaal duidelijk ipv stapvoets en onmerkbaar richting etnostaat en apartheid schuifelen.

Ik zie liever een groot FvD dan een groot VVD, omdat het dan tenminste lekker duidelijk is voor iedereen. Dan is de breuklijn en cesuur helder.
Ah ja "want zij doen het dus dan mag ik het ook".

Ben je 3?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 11:18:30 #34
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220807651
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:14 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Jij zat Baudet te bewieroken toen hij al lang en breed op de Ijzerwake zat te spreken, met Mein Kampf zat te zwaaien, Van Rompuy was Hitler, MH17 niet door Rusland, donkeren geboren met lager IQ etc.

Kijk in de spiegel.
Lees nou even wat je allemaal zegt hier. Persoonlijke aanval na persoonlijke aanval en een overdosis aan stropoppen over iets wat 10 jaar geleden afspeelde. Je zit vol met haat en laat er absoluut geen gras over groeien dat alles wat je hier zegt uit die emotie komt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220807676
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Weet je, ik snap nu waarom je er zo achter staat. Je hebt minstens zo'n treurige persoonlijkheid. Geen haar beter dan die zogenaamde fascisten waar je zo'n hekel aan hebt.
"Zogenaamde fascisten" - de Europese zusterpartijen van JA21 en SGP zijn letterlijk neofascisten, in hun netwerkje. Zoals FdI en de SD.

twitter


Dit is de zusterpartij van JA21, waarmee ze elk kwartaal gezellig dineren.
pi_220807687
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:38 schreef Hanca het volgende:

[..]
Blijf je die onzin herhalen?

Feitelijk is het gewoon: de onrust, ellende en overlast weghalen. Want de anti-AZC-betogers geven overlast, een AZC vrijwel nooit.
Wat mij betreft sluiten ze eerst die beroepsrelschoppers op, dat zou de onrust in de maatschappij fors verlagen.
Je hebt neem ik aan ook je eigen artikel gelezen over Hardenberg.

Dat ze de relschoppers oppakken ben ik met je eens.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 11:31:53 #37
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220807723
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:23 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
"Zogenaamde fascisten" - de Europese zusterpartijen van JA21 en SGP zijn letterlijk neofascisten, in hun netwerkje. Zoals FdI en de SD.

[ x ]

Dit is de zusterpartij van JA21, waarmee ze elk kwartaal gezellig dineren.
Denk aan je bloeddruk.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220807734
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:31 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Denk aan je bloeddruk.
FdI (Meloni) zijn letterlijk neofascisten. Zo noemen ze zichzelf ook, althans een groot deel van deze partij en Meloni komt uit deze factie.

Dit is de grote baas van de groep waar JA21 en SGP bij zitten. Dat "zogenaamd" mag je gewoon weglaten.
pi_220807741
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:35 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
FdI (Meloni) zijn letterlijk neofascisten. Zo noemen ze zichzelf ook, althans een groot deel van deze partij en Meloni komt uit deze factie.

Dit is de grote baas van de groep waar JA21 en SGP bij zitten. Dat "zogenaamd" mag je gewoon weglaten.
Kunnen zo aansluiten dus bij de pro Hamas demonstraties. Zijn extreem links en rechts eindelijk eensgezind.
pi_220807762
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:25 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Je hebt neem ik aan ook je eigen artikel gelezen over Hardenberg.
Dat de eigen bewoners meer overlast geven dan de AZC bewoners? Ja.
En dat is dan voor iedere anti-AZCer hét voorbeeld over hoe slecht AZCs zijn.

In werkelijkheid is dit de standaard:
https://nos.nl/artikel/26(...)igheid-een-voldoende
https://www.nu.nl/asielcr(...)an-asielzoekers.html
https://www.rtvdrenthe.nl(...)en-overlast-van-azcs
https://www.omroepwest.nl(...)met-google-translate
https://www.ad.nl/utrecht(...)meegemaakt~a640cae1/
https://www.nrc.nl/nieuws(...)laten-maken-a4909528


Hier protesteerden ze zelfs tegen de sluiting van het AZC:
https://www.ad.nl/binnenl(...)beweeg-mee~a6945d52/


Het enige moment van overlast is als het besluit genomen wordt en beroepsrelschoppers de boel komen slopen, als het AZC er eenmaal is, is er geen overlast.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2026 11:43:14 ]
pi_220807775
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:37 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Kunnen zo aansluiten dus bij de pro Hamas demonstraties. Zijn extreem links en rechts eindelijk eensgezind.
Bijna niemand is "pro Hamas", en zeker bij links niet. Moties bij partijcongressen om Hamas als terreurorganisatie te behandelen worden met 96%+ aangenomen.

"Extreem-links" is veel kleiner in Nederland.

Rechts is gewoonweg intrinsiek gewelddadiger:

https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/1475-6765.12668

https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC9335287/

https://www.cato.org/blog(...)e-rare-united-states

https://www.nrc.nl/nieuws(...)-veiligheid-a4868333

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2026 11:44:43 ]
pi_220807842
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dwingen tot overlast? Dat is de draai die gegeven wordt aan de belachelijke rellen, het geweld, het terrorisme (want het is niet eens meer vandalisme)?
Er worden hotel gehuurd omdat enkele jaren geleden ontzettend veel asielopvanglocaties zijn opgeheven. En nu blijken er te weinig en moet je deze mensen toch ergens laten.

We geven zo ontzettend veel uit aan asiel omdat het niet gewoon goed beleid is, maar constant noodtoestanden waarmee je achter de feiten aanloopt.
Misschien zou er al wel meer begrip zijn als er ook aan de voorkant van het probleem (de instroom) daadwerkelijk stappen werden gezet.

Misschien zou er ook wel meer begrip zijn als we onze binnenlandse problemen daadwerkelijk oplossen.

Wat er nu gebeurt is dat een gemiddeld gezin zijn boodschappen bijna niet meer kan betalen, woningen onbereikbaar zijn, voorzieningen onder druk liggen, er telkens maar wordt verwacht dat we overal meer voor gaan betalen(Bontenbal bommenbelasting, stikstof, co2 uitstoot, HRA, elektriciteit) terwijl aan de andere kant we uit barmhartigheid 9 miljard uitgeven, vorige week aan Syriërs, daarna Oekraïners, Afghanen, daarna Eritrea, vandaag Palestina en morgen waarschijnlijk Iran of Libië.

[ Bericht 17% gewijzigd door Kickinalfa op 16-05-2026 12:00:56 ]
pi_220807872
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:43 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Bijna niemand is "pro Hamas", en zeker bij links niet. Moties bij partijcongressen om Hamas als terreurorganisatie te behandelen worden met 96%+ aangenomen.

"Extreem-links" is veel kleiner in Nederland.

Rechts is gewoonweg intrinsiek gewelddadiger:

https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/1475-6765.12668

https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC9335287/

https://www.cato.org/blog(...)e-rare-united-states

https://www.nrc.nl/nieuws(...)-veiligheid-a4868333
Je kan een motie aannemen, maar je daden zeggen meer. Niet iedereen is zo achterlijk als Wilders en roept het hardop. Inmiddels is al meermaals aangekondigd dat Hamas een vinger in de pap heeft bij veel demonstraties en toch blijven mensen erin meelopen. Dan ben je of compleet wereldvreemd of je staat erachter. Dan kun je wel over rechts beginnen, dat ontken ik niet. Extreem rechts is ook walgelijk en gevaarlijk. .

Ook vandaag weer legde Sharon Dijkstra bloemen namens een organisatie waar Pro Hams groeperingen bij betrokken zijn. Onze neutrale overheid.

twitter
pi_220807901
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:00 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Je kan een motie aannemen, maar je daden zeggen meer. Niet iedereen is zo achterlijk als Wilders en roept het hardop. Inmiddels is al meermaals aangekondigd dat Hamas een vinger in de pap heeft bij veel demonstraties en toch blijven mensen erin meelopen. Dan ben je of compleet wereldvreemd of je staat erachter. Dan kun je wel over rechts beginnen, dat ontken ik niet. Extreem rechts is ook walgelijk en gevaarlijk. .

Ook vandaag weer legde Sharon Dijkstra bloemen namens een organisatie waar Pro Hams groeperingen bij betrokken zijn. Onze neutrale overheid.

[ x ]
Carel Brendel neem ik totaal niet serieus. Dat is een smeerlap van het niveau Duk, Nijman, Dijkgraaf cs. Een propagandist.

Schreef trouwens al in 2007 een boek met als titel "het verraad van links". Met Wouter Bos op de cover. Je weet wel: toen de PvdA nog een normale partij was en niet "overgenomen door GroenLinks". De goede oude PvdA.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2026 12:04:57 ]
pi_220807911
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:04 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Carel Brendel neem ik totaal niet serieus. Dat is een smeerlap van het niveau Duk, Nijman, Dijkgraaf cs. Een propagandist.

Schreef trouwens al in 2007 een boek met als titel "het verraad van links". Met Wouter Bos op de cover. Je weet wel: toen de PvdA nog een normale partij was en niet "overgenomen door GroenLinks".
Je weet wel weer over de boodschap heen te lullen. Je kan zo de politiek in.
pi_220807982
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:05 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Je weet wel weer over de boodschap heen te lullen. Je kan zo de politiek in.
Veel woorden om te zeggen dat Carel Brendel regelmatig aan desinformatie doet. Niet altijd, wel heel vaak.
pi_220807996
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:43 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Bijna niemand is "pro Hamas", en zeker bij links niet. Moties bij partijcongressen om Hamas als terreurorganisatie te behandelen worden met 96%+ aangenomen.

"Extreem-links" is veel kleiner in Nederland.

Rechts is gewoonweg intrinsiek gewelddadiger:

https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/1475-6765.12668

https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC9335287/

https://www.cato.org/blog(...)e-rare-united-states

https://www.nrc.nl/nieuws(...)-veiligheid-a4868333
Het doet me goed om te zien dat je bronnen als het Cato Institute gebruikt.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220808009
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:17 schreef nostra het volgende:

[..]
Het doet me goed om te zien dat je bronnen als het Cato Institute gebruikt.
Die heb ik vaker gebruikt want uit onverdachte hoek.

Dit door Koch, Sacklers cs. gefinancierde instituut. Wees er maar blij mee.

Koch is zelfs de oprichter, waarvan jij n.b. zelf hebt gezegd dat ze niet deugen (en ook Sackler).

Maar nu is het "doet me goed" om zo een Koch propaganda instituut te gebruiken. Jaja.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2026 12:24:03 ]
  zaterdag 16 mei 2026 @ 12:26:02 #49
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220808048
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Sodemieter op man. Er is een brandje, laten we gaan blussen met benzine, dat lost alles op! Trump zit daar juist door dit soort kansloze lui die alles tegen elkaar ophitsen.
Trump kwam in 2016 aan de macht na Obama, zo'n beetje de meest middle-of-the-road-president qua beleid die je je kunt bedenken.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220808191
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:17 schreef nostra het volgende:

[..]
Het doet me goed om te zien dat je bronnen als het Cato Institute gebruikt.
Echt liberaal deze slopers van mensenrechten en burgerrechten! Zelfs klassieke rechten zijn niet veilig en worden door Koch afhankelijk gemaakt van portemonnee en etniciteit.
pi_220808262
quote:
*Nieuwsbrief Macht & Dreiging mei 2026*

Bezorgde burger of ecosysteem van extremisme?

‘Ouders die zich verzetten tegen ‘genderideologie’, boeren die met tractoren over de snelweg rijden, gewelddadige protesten tegen de komst van een AZC: het lijken losstaande erupties van maatschappelijke onrust waaraan we de laatste jaren gewend zijn geraakt. Ze worden verkocht onder de noemer ‘bezorgde burgers’, een term die inmiddels als een morele slaappil werkt.

Schouders ophalen en doorslenteren, graag – hier worden slechts omvolkingstheorieën, complotten en ander racistisch, antidemocratisch gedachtegoed mainstream gemaakt. Want dát is wat er gebeurt: onder die zogenaamde incidenten ligt een bloeiend ecosysteem dat rechtsextremistisch gedachtegoed verspreidt en normaliseert. Dat ecosysteem leunt op (ten minste) drie ankerpunten: extremistische groeperingen, online influencers en politici. Alledrie hebben ze hun eigen functie in het proces. Radicale netwerken produceren de ideologische frames, influencers vormen de ‘witwas-straat’ die de extreme ideologieën van alledaagse emoties voorzien, en politici vertalen dat naar electoraal kapitaal en het ondermijnen van democratische instituties.

Dit fenomeen speelt al jaren en heeft radicaal-rechtse partijen tastbare winst opgeleverd, én de rest van het politieke speelveld naar rechts getrokken. In Eigen welzijn eerst (2022) beschreef ik hoe tijdens de coronapandemie Alt-right-gedachtegoed uit Amerika een kruisbestuiving aanging met wellness-influencers, die deze complotten en omvolkingstheorieën in verzachte vorm onder hun volgers verspreidden, waardoor radicaal-rechtse partijen hun achterban zagen groeien met nieuwe doelgroepen.

Voor een reconstructie van het programma Medialogica (2023) maakte ik een soortgelijke analyse over de ophef die ontstond over de Week van de Lentekriebels, een basisschoolprogramma over seksuele voorlichting dat al sinds 2005 bestaat. Een haatcampagne tegen de zogenaamde seksualisering van kinderen (‘kleuters leren hoe ze moeten pijpen’) werd aangejaagd door conservatief-christelijke organisaties, opgepikt door influencers en ‘bezorgde ouders’, waarna politici en media ermee aan de haal gingen. Dezelfde patronen zijn bij veel meer ‘incidenten’ te identificeren: van de stikstofacties, de bestorming van het Capitool tot het meest recente voorbeeld, de protesten tegen AZC’s.

Burgers en media hebben ook een taak: de focus moet weg van de rellen en de poppetjes op straat, naar het ecosysteem erachter, dat zich steeds weidser vertakt en op allerlei plaatsen opbloeit. Radicaal- en extreemrechts gedachtegoed stroomt inmiddels als een kabbelende bergbeek door alle lagen van de middenklasse.

[…]

De term ‘bezorgde burger’ zou wat mij betreft niet meer mogen worden gebruikt in deze context; die verbloemt de ernst, omvang en locatie van het probleem.’

https://substack.com/@roxanevaniperen/note/c-259378272?r=7pj3oa
Ik ben zeker geen groot fan van deze schrijfster maar dit is correct (en de VVD zit in dat complot).

[ Bericht 83% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2026 12:53:38 ]
pi_220808364
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:15 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Veel woorden om te zeggen dat Carel Brendel regelmatig aan desinformatie doet. Niet altijd, wel heel vaak.
De AIVD geeft het zelfs aan. Goed om te zien dat je je masker niet meer verbergt. Levensgevaarlijk.
pi_220808400
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 13:08 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
De AIVD geeft het zelfs aan. Goed om te zien dat je je masker niet meer verbergt. Levensgevaarlijk.
De AIVD schrijft niks over de 'Palestijnse Gemeenschap Nederland'. Ze schrijven niet wat Brendel schrijft. Desinformatie dus.
pi_220808401
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:41 schreef Klopkoek het volgende:
Echt liberaal deze slopers van mensenrechten en burgerrechten! Zelfs klassieke rechten zijn niet veilig en worden door Koch afhankelijk gemaakt van portemonnee en etniciteit.
Ik kan je af en toe echt niet volgen Klop. Kom je zelf met een bron, ga je diezelfde bron vervolgens volledig neersabelen.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220808415
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 13:13 schreef nostra het volgende:

[..]
Ik kan je af en toe echt niet volgen Klop. Kom je zelf met een bron, ga je diezelfde bron vervolgens volledig neersabelen.
Ik gebruikte deze bron omdat dan niet "ja maar linkse propaganda" kan worden gezegd. Zelfs deze rechtse niet-liberale propaganda geeft aan dat rechts geweld veel vaker plaats vindt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2026 13:16:37 ]
pi_220808418
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 13:13 schreef Klopkoek het volgende:
De AIVD schrijft niks over de 'Palestijnse Gemeenschap Nederland'.
Nee, het concept van een geheime dienst is wel een beetje dat ze geen full disclosure geven. Een béétje lezer weet zelfs uit het openbare verslag nog wel te herleiden over wie ze het hebben.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220808428
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 13:16 schreef nostra het volgende:

[..]
Nee, het concept van een geheime dienst is wel een beetje dat ze geen full disclosure geven. Een béétje lezer weet zelfs uit het openbare verslag nog wel te herleiden over wie ze het hebben.
Er staat niks in dat herleid kan worden naar Palestijnse Gemeenschap Nederland.

Er staat wel in dat extreemlinks geen gevaar vormt voor Nederland (itt extreem-rechts). Dat staat er heel duidelijk.

"Net als in 2024 was de oorlog in Gaza een van de belangrijkste onderwerpen voor de links-extremistische beweging. De dreiging vanuit deze beweging was gering. Veel van het linkse protest was activistisch van aard. Hoewel acties hinderlijk konden zijn, bedreigden deze de democratische rechtsorde veelal niet."
https://www.aivd.nl/actue(...)en-botsende-belangen

Jij zwijgt daar willens en wetens over.

Ik zou zelfs niet willen uitsluiten dat de onder de minister vallende AIVD bepaalde dingen erin zit of eruit laat. Eerdere jaartallen wezen nog eenzijdiger naar rechts. Vond de VVD niet leuk om te zien.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2026 13:22:36 ]
pi_220808445
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 13:19 schreef Klopkoek het volgende:
Er staat niks in dat herleid kan worden naar Palestijnse Gemeenschap Nederland.
Nee, ze schrijven bewust geen namen op. Van geen enkele groep. Dat maakt een educated guess niet zo heel moeilijk, of er moet één of ander spannend, ondergronds, volledig onzichtbaar spooknetwerk bestaan.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220808456
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 13:19 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zou zelfs niet willen uitsluiten dat de onder de minister vallende AIVD bepaalde dingen erin zit of eruit laat.
Joh.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220808490
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 13:22 schreef nostra het volgende:

[..]
Nee, ze schrijven bewust geen namen op. Van geen enkele groep. Dat maakt een educated guess niet zo heel moeilijk, of er moet één of ander spannend, ondergronds, volledig onzichtbaar spooknetwerk bestaan.
Het is niet logisch en voor de hand liggend dat de mainstream algemene organisatie en voorheen officieel gespreksorgaan een Hamas frontorganisatie zou zijn (dan eerder van Fatah of PLO). Dat zou dan veel meer aan de randen moeten zitten.

Net als het verschil tussen een CIDI en een StandWithUs (iig zo een tien jaar terug).

Jij verspreidt nu mist, ter ondersteuning van de drek van Carel Brendel.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2026 13:26:46 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')