Sodemieter op man. Er is een brandje, laten we gaan blussen met benzine, dat lost alles op! Trump zit daar juist door dit soort kansloze lui die alles tegen elkaar ophitsen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk. Zeker het Nederlandse politieke systeem heeft als gevaar om ongemerkt en langzaam richting Trump toestanden op te schuiven. Zelden zijn hier duidelijke breuken en markeringspunten merkbaar zoals in de historie van vele andere landen.
Ja natuurlijk, ook Trump en zijn kliek is weer de schuld van links. Dat jij idolaat was van FvD en Baudet was de schuld van woke enz.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sodemieter op man. Er is een brandje, laten we gaan blussen met benzine, dat lost alles op! Trump zit daar juist door dit soort kansloze lui die alles tegen elkaar ophitsen.
Donder toch op met wel of geen gelijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk. Zeker het Nederlandse politieke systeem heeft als gevaar om ongemerkt en langzaam richting Trump toestanden op te schuiven. Zelden zijn hier duidelijke breuken en markeringspunten merkbaar zoals in de historie van vele andere landen.
Weet je, ik snap nu waarom je er zo achter staat. Je hebt minstens zo'n treurige persoonlijkheid. Geen haar beter dan die zogenaamde fascisten waar je zo'n hekel aan hebt.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:05 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ook Trump en zijn kliek is weer de schuld van links. Dat jij idolaat was van FvD en Baudet was de schuld van woke enz.
De enige zijde die al 25 jaar loopt te hitsen is de Wilders kliek. Wilders riep al in 2004 dat "rassenrellen" een heilzame werking zouden hebben voor Nederland.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:06 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Donder toch op met wel of geen gelijk.
Hij zou met zijn grote achterban wat meer verantwoordelijkheid mogen nemen over wat hij de wereld in slingert ipv mensen zo op te hitsen.
Wat je ook vindt van AZC's of wat dan ook, is daar ondergeschikt aan.
Jij zat Baudet te bewieroken toen hij al lang en breed op de Ijzerwake zat te spreken, met Mein Kampf zat te zwaaien, Van Rompuy was Hitler, MH17 niet door Rusland, donkeren geboren met lager IQ etc.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet je, ik snap nu waarom je er zo achter staat. Je hebt minstens zo'n treurige persoonlijkheid. Geen haar beter dan die zogenaamde fascisten waar je zo'n hekel aan hebt.
Ah ja "want zij doen het dus dan mag ik het ook".quote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De enige zijde die al 25 jaar loopt te hitsen is de Wilders kliek. Wilders riep al in 2004 dat "rassenrellen" een heilzame werking zouden hebben voor Nederland.
Net als met destijds de CPN en Janmaat moet er flink tegen geduwd gaan worden.
Als je dat dan verliest, is dat maar zo. Dan is het iig allemaal duidelijk ipv stapvoets en onmerkbaar richting etnostaat en apartheid schuifelen.
Ik zie liever een groot FvD dan een groot VVD, omdat het dan tenminste lekker duidelijk is voor iedereen. Dan is de breuklijn en cesuur helder.
Lees nou even wat je allemaal zegt hier. Persoonlijke aanval na persoonlijke aanval en een overdosis aan stropoppen over iets wat 10 jaar geleden afspeelde. Je zit vol met haat en laat er absoluut geen gras over groeien dat alles wat je hier zegt uit die emotie komt.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Jij zat Baudet te bewieroken toen hij al lang en breed op de Ijzerwake zat te spreken, met Mein Kampf zat te zwaaien, Van Rompuy was Hitler, MH17 niet door Rusland, donkeren geboren met lager IQ etc.
Kijk in de spiegel.
"Zogenaamde fascisten" - de Europese zusterpartijen van JA21 en SGP zijn letterlijk neofascisten, in hun netwerkje. Zoals FdI en de SD.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet je, ik snap nu waarom je er zo achter staat. Je hebt minstens zo'n treurige persoonlijkheid. Geen haar beter dan die zogenaamde fascisten waar je zo'n hekel aan hebt.
Je hebt neem ik aan ook je eigen artikel gelezen over Hardenberg.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:38 schreef Hanca het volgende:
[..]
Blijf je die onzin herhalen?
Feitelijk is het gewoon: de onrust, ellende en overlast weghalen. Want de anti-AZC-betogers geven overlast, een AZC vrijwel nooit.
Wat mij betreft sluiten ze eerst die beroepsrelschoppers op, dat zou de onrust in de maatschappij fors verlagen.
Denk aan je bloeddruk.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
"Zogenaamde fascisten" - de Europese zusterpartijen van JA21 en SGP zijn letterlijk neofascisten, in hun netwerkje. Zoals FdI en de SD.
[ x ]
Dit is de zusterpartij van JA21, waarmee ze elk kwartaal gezellig dineren.
FdI (Meloni) zijn letterlijk neofascisten. Zo noemen ze zichzelf ook, althans een groot deel van deze partij en Meloni komt uit deze factie.quote:
Kunnen zo aansluiten dus bij de pro Hamas demonstraties. Zijn extreem links en rechts eindelijk eensgezind.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:35 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
FdI (Meloni) zijn letterlijk neofascisten. Zo noemen ze zichzelf ook, althans een groot deel van deze partij en Meloni komt uit deze factie.
Dit is de grote baas van de groep waar JA21 en SGP bij zitten. Dat "zogenaamd" mag je gewoon weglaten.
Dat de eigen bewoners meer overlast geven dan de AZC bewoners? Ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:25 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Je hebt neem ik aan ook je eigen artikel gelezen over Hardenberg.
Bijna niemand is "pro Hamas", en zeker bij links niet. Moties bij partijcongressen om Hamas als terreurorganisatie te behandelen worden met 96%+ aangenomen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:37 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Kunnen zo aansluiten dus bij de pro Hamas demonstraties. Zijn extreem links en rechts eindelijk eensgezind.
Misschien zou er al wel meer begrip zijn als er ook aan de voorkant van het probleem (de instroom) daadwerkelijk stappen werden gezet.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dwingen tot overlast? Dat is de draai die gegeven wordt aan de belachelijke rellen, het geweld, het terrorisme (want het is niet eens meer vandalisme)?
Er worden hotel gehuurd omdat enkele jaren geleden ontzettend veel asielopvanglocaties zijn opgeheven. En nu blijken er te weinig en moet je deze mensen toch ergens laten.
We geven zo ontzettend veel uit aan asiel omdat het niet gewoon goed beleid is, maar constant noodtoestanden waarmee je achter de feiten aanloopt.
Je kan een motie aannemen, maar je daden zeggen meer. Niet iedereen is zo achterlijk als Wilders en roept het hardop. Inmiddels is al meermaals aangekondigd dat Hamas een vinger in de pap heeft bij veel demonstraties en toch blijven mensen erin meelopen. Dan ben je of compleet wereldvreemd of je staat erachter. Dan kun je wel over rechts beginnen, dat ontken ik niet. Extreem rechts is ook walgelijk en gevaarlijk. .quote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Bijna niemand is "pro Hamas", en zeker bij links niet. Moties bij partijcongressen om Hamas als terreurorganisatie te behandelen worden met 96%+ aangenomen.
"Extreem-links" is veel kleiner in Nederland.
Rechts is gewoonweg intrinsiek gewelddadiger:
https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/1475-6765.12668
https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC9335287/
https://www.cato.org/blog(...)e-rare-united-states
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-veiligheid-a4868333
Carel Brendel neem ik totaal niet serieus. Dat is een smeerlap van het niveau Duk, Nijman, Dijkgraaf cs. Een propagandist.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:00 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Je kan een motie aannemen, maar je daden zeggen meer. Niet iedereen is zo achterlijk als Wilders en roept het hardop. Inmiddels is al meermaals aangekondigd dat Hamas een vinger in de pap heeft bij veel demonstraties en toch blijven mensen erin meelopen. Dan ben je of compleet wereldvreemd of je staat erachter. Dan kun je wel over rechts beginnen, dat ontken ik niet. Extreem rechts is ook walgelijk en gevaarlijk. .
Ook vandaag weer legde Sharon Dijkstra bloemen namens een organisatie waar Pro Hams groeperingen bij betrokken zijn. Onze neutrale overheid.
[ x ]
Je weet wel weer over de boodschap heen te lullen. Je kan zo de politiek in.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:04 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Carel Brendel neem ik totaal niet serieus. Dat is een smeerlap van het niveau Duk, Nijman, Dijkgraaf cs. Een propagandist.
Schreef trouwens al in 2007 een boek met als titel "het verraad van links". Met Wouter Bos op de cover. Je weet wel: toen de PvdA nog een normale partij was en niet "overgenomen door GroenLinks".
Veel woorden om te zeggen dat Carel Brendel regelmatig aan desinformatie doet. Niet altijd, wel heel vaak.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:05 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Je weet wel weer over de boodschap heen te lullen. Je kan zo de politiek in.
Het doet me goed om te zien dat je bronnen als het Cato Institute gebruikt.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Bijna niemand is "pro Hamas", en zeker bij links niet. Moties bij partijcongressen om Hamas als terreurorganisatie te behandelen worden met 96%+ aangenomen.
"Extreem-links" is veel kleiner in Nederland.
Rechts is gewoonweg intrinsiek gewelddadiger:
https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/1475-6765.12668
https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC9335287/
https://www.cato.org/blog(...)e-rare-united-states
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-veiligheid-a4868333
Die heb ik vaker gebruikt want uit onverdachte hoek.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:17 schreef nostra het volgende:
[..]
Het doet me goed om te zien dat je bronnen als het Cato Institute gebruikt.
Trump kwam in 2016 aan de macht na Obama, zo'n beetje de meest middle-of-the-road-president qua beleid die je je kunt bedenken.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sodemieter op man. Er is een brandje, laten we gaan blussen met benzine, dat lost alles op! Trump zit daar juist door dit soort kansloze lui die alles tegen elkaar ophitsen.
Echt liberaal deze slopers van mensenrechten en burgerrechten! Zelfs klassieke rechten zijn niet veilig en worden door Koch afhankelijk gemaakt van portemonnee en etniciteit.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:17 schreef nostra het volgende:
[..]
Het doet me goed om te zien dat je bronnen als het Cato Institute gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |