abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 10:59:41 #26
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220807578
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:57 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Hij heeft groot gelijk. Zeker het Nederlandse politieke systeem heeft als gevaar om ongemerkt en langzaam richting Trump toestanden op te schuiven. Zelden zijn hier duidelijke breuken en markeringspunten merkbaar zoals in de historie van vele andere landen.
Sodemieter op man. Er is een brandje, laten we gaan blussen met benzine, dat lost alles op! Trump zit daar juist door dit soort kansloze lui die alles tegen elkaar ophitsen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 11:02:00 #27
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220807583
Er zou veel meer en vroeger al gepolariseerd moeten zijn. Het achterlijke racistische sentiment dat in Nederland al 25 jaar hoofdzakelijk gepamperd is, wat je mediaminuten en paginabrede interviews oplevert, had veel actiever bestreden moeten worden.

Je bent niet bezorgd, je bent een totaaldebiel.

Maar daar kunnen die sneeuwvlokjes natuurlijk niet tegen, ze moeten knuffels krijgen tijdens het oproepen tot geweld tegen vluchtelingen anders voelen ze zich miskend.
Antifa
pi_220807594
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Sodemieter op man. Er is een brandje, laten we gaan blussen met benzine, dat lost alles op! Trump zit daar juist door dit soort kansloze lui die alles tegen elkaar ophitsen.
Ja natuurlijk, ook Trump en zijn kliek is weer de schuld van links. Dat jij idolaat was van FvD en Baudet was de schuld van woke enz.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 11:06:24 #29
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220807598
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:57 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Hij heeft groot gelijk. Zeker het Nederlandse politieke systeem heeft als gevaar om ongemerkt en langzaam richting Trump toestanden op te schuiven. Zelden zijn hier duidelijke breuken en markeringspunten merkbaar zoals in de historie van vele andere landen.
Donder toch op met wel of geen gelijk.

Hij zou met zijn grote achterban wat meer verantwoordelijkheid mogen nemen over wat hij de wereld in slingert ipv mensen zo op te hitsen.

Wat je ook vindt van AZC's of wat dan ook, is daar ondergeschikt aan.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 11:09:42 #30
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220807609
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:05 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Ja natuurlijk, ook Trump en zijn kliek is weer de schuld van links. Dat jij idolaat was van FvD en Baudet was de schuld van woke enz.
Weet je, ik snap nu waarom je er zo achter staat. Je hebt minstens zo'n treurige persoonlijkheid. Geen haar beter dan die zogenaamde fascisten waar je zo'n hekel aan hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220807620
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:06 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Donder toch op met wel of geen gelijk.

Hij zou met zijn grote achterban wat meer verantwoordelijkheid mogen nemen over wat hij de wereld in slingert ipv mensen zo op te hitsen.

Wat je ook vindt van AZC's of wat dan ook, is daar ondergeschikt aan.
De enige zijde die al 25 jaar loopt te hitsen is de Wilders kliek. Wilders riep al in 2004 dat "rassenrellen" een heilzame werking zouden hebben voor Nederland.

Net als met destijds de CPN en Janmaat moet er flink tegen geduwd gaan worden.

Als je dat dan verliest, is dat maar zo. Dan is het iig allemaal duidelijk ipv stapvoets en onmerkbaar richting etnostaat en apartheid schuifelen.

Ik zie liever een groot FvD dan een groot VVD, omdat het dan tenminste lekker duidelijk is voor iedereen. Dan is de breuklijn en cesuur helder.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2026 11:12:09 ]
pi_220807631
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Weet je, ik snap nu waarom je er zo achter staat. Je hebt minstens zo'n treurige persoonlijkheid. Geen haar beter dan die zogenaamde fascisten waar je zo'n hekel aan hebt.
Jij zat Baudet te bewieroken toen hij al lang en breed op de Ijzerwake zat te spreken, met Mein Kampf zat te zwaaien, Van Rompuy was Hitler, MH17 niet door Rusland, donkeren geboren met lager IQ etc.

Kijk in de spiegel.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 11:15:11 #33
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220807632
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:11 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
De enige zijde die al 25 jaar loopt te hitsen is de Wilders kliek. Wilders riep al in 2004 dat "rassenrellen" een heilzame werking zouden hebben voor Nederland.

Net als met destijds de CPN en Janmaat moet er flink tegen geduwd gaan worden.

Als je dat dan verliest, is dat maar zo. Dan is het iig allemaal duidelijk ipv stapvoets en onmerkbaar richting etnostaat en apartheid schuifelen.

Ik zie liever een groot FvD dan een groot VVD, omdat het dan tenminste lekker duidelijk is voor iedereen. Dan is de breuklijn en cesuur helder.
Ah ja "want zij doen het dus dan mag ik het ook".

Ben je 3?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 11:18:30 #34
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220807651
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:14 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Jij zat Baudet te bewieroken toen hij al lang en breed op de Ijzerwake zat te spreken, met Mein Kampf zat te zwaaien, Van Rompuy was Hitler, MH17 niet door Rusland, donkeren geboren met lager IQ etc.

Kijk in de spiegel.
Lees nou even wat je allemaal zegt hier. Persoonlijke aanval na persoonlijke aanval en een overdosis aan stropoppen over iets wat 10 jaar geleden afspeelde. Je zit vol met haat en laat er absoluut geen gras over groeien dat alles wat je hier zegt uit die emotie komt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220807676
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Weet je, ik snap nu waarom je er zo achter staat. Je hebt minstens zo'n treurige persoonlijkheid. Geen haar beter dan die zogenaamde fascisten waar je zo'n hekel aan hebt.
"Zogenaamde fascisten" - de Europese zusterpartijen van JA21 en SGP zijn letterlijk neofascisten, in hun netwerkje. Zoals FdI en de SD.

twitter


Dit is de zusterpartij van JA21, waarmee ze elk kwartaal gezellig dineren.
pi_220807687
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:38 schreef Hanca het volgende:

[..]
Blijf je die onzin herhalen?

Feitelijk is het gewoon: de onrust, ellende en overlast weghalen. Want de anti-AZC-betogers geven overlast, een AZC vrijwel nooit.
Wat mij betreft sluiten ze eerst die beroepsrelschoppers op, dat zou de onrust in de maatschappij fors verlagen.
Je hebt neem ik aan ook je eigen artikel gelezen over Hardenberg.

Dat ze de relschoppers oppakken ben ik met je eens.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 11:31:53 #37
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220807723
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:23 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
"Zogenaamde fascisten" - de Europese zusterpartijen van JA21 en SGP zijn letterlijk neofascisten, in hun netwerkje. Zoals FdI en de SD.

[ x ]

Dit is de zusterpartij van JA21, waarmee ze elk kwartaal gezellig dineren.
Denk aan je bloeddruk.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220807734
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:31 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Denk aan je bloeddruk.
FdI (Meloni) zijn letterlijk neofascisten. Zo noemen ze zichzelf ook, althans een groot deel van deze partij en Meloni komt uit deze factie.

Dit is de grote baas van de groep waar JA21 en SGP bij zitten. Dat "zogenaamd" mag je gewoon weglaten.
pi_220807741
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:35 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
FdI (Meloni) zijn letterlijk neofascisten. Zo noemen ze zichzelf ook, althans een groot deel van deze partij en Meloni komt uit deze factie.

Dit is de grote baas van de groep waar JA21 en SGP bij zitten. Dat "zogenaamd" mag je gewoon weglaten.
Kunnen zo aansluiten dus bij de pro Hamas demonstraties. Zijn extreem links en rechts eindelijk eensgezind.
pi_220807762
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:25 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Je hebt neem ik aan ook je eigen artikel gelezen over Hardenberg.
Dat de eigen bewoners meer overlast geven dan de AZC bewoners? Ja.
En dat is dan voor iedere anti-AZCer hét voorbeeld over hoe slecht AZCs zijn.

In werkelijkheid is dit de standaard:
https://nos.nl/artikel/26(...)igheid-een-voldoende
https://www.nu.nl/asielcr(...)an-asielzoekers.html
https://www.rtvdrenthe.nl(...)en-overlast-van-azcs
https://www.omroepwest.nl(...)met-google-translate
https://www.ad.nl/utrecht(...)meegemaakt~a640cae1/
https://www.nrc.nl/nieuws(...)laten-maken-a4909528


Hier protesteerden ze zelfs tegen de sluiting van het AZC:
https://www.ad.nl/binnenl(...)beweeg-mee~a6945d52/


Het enige moment van overlast is als het besluit genomen wordt en beroepsrelschoppers de boel komen slopen, als het AZC er eenmaal is, is er geen overlast.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2026 11:43:14 ]
pi_220807775
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:37 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Kunnen zo aansluiten dus bij de pro Hamas demonstraties. Zijn extreem links en rechts eindelijk eensgezind.
Bijna niemand is "pro Hamas", en zeker bij links niet. Moties bij partijcongressen om Hamas als terreurorganisatie te behandelen worden met 96%+ aangenomen.

"Extreem-links" is veel kleiner in Nederland.

Rechts is gewoonweg intrinsiek gewelddadiger:

https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/1475-6765.12668

https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC9335287/

https://www.cato.org/blog(...)e-rare-united-states

https://www.nrc.nl/nieuws(...)-veiligheid-a4868333

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2026 11:44:43 ]
pi_220807842
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dwingen tot overlast? Dat is de draai die gegeven wordt aan de belachelijke rellen, het geweld, het terrorisme (want het is niet eens meer vandalisme)?
Er worden hotel gehuurd omdat enkele jaren geleden ontzettend veel asielopvanglocaties zijn opgeheven. En nu blijken er te weinig en moet je deze mensen toch ergens laten.

We geven zo ontzettend veel uit aan asiel omdat het niet gewoon goed beleid is, maar constant noodtoestanden waarmee je achter de feiten aanloopt.
Misschien zou er al wel meer begrip zijn als er ook aan de voorkant van het probleem (de instroom) daadwerkelijk stappen werden gezet.

Misschien zou er ook wel meer begrip zijn als we onze binnenlandse problemen daadwerkelijk oplossen.

Wat er nu gebeurt is dat een gemiddeld gezin zijn boodschappen bijna niet meer kan betalen, woningen onbereikbaar zijn, voorzieningen onder druk liggen, er telkens maar wordt verwacht dat we overal meer voor gaan betalen(Bontenbal bommenbelasting, stikstof, co2 uitstoot, HRA, elektriciteit) terwijl aan de andere kant we uit barmhartigheid 9 miljard uitgeven, vorige week aan Syriërs, daarna Oekraïners, Afghanen, daarna Eritrea, vandaag Palestina en morgen waarschijnlijk Iran of Libië.

[ Bericht 17% gewijzigd door Kickinalfa op 16-05-2026 12:00:56 ]
pi_220807872
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:43 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Bijna niemand is "pro Hamas", en zeker bij links niet. Moties bij partijcongressen om Hamas als terreurorganisatie te behandelen worden met 96%+ aangenomen.

"Extreem-links" is veel kleiner in Nederland.

Rechts is gewoonweg intrinsiek gewelddadiger:

https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/1475-6765.12668

https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC9335287/

https://www.cato.org/blog(...)e-rare-united-states

https://www.nrc.nl/nieuws(...)-veiligheid-a4868333
Je kan een motie aannemen, maar je daden zeggen meer. Niet iedereen is zo achterlijk als Wilders en roept het hardop. Inmiddels is al meermaals aangekondigd dat Hamas een vinger in de pap heeft bij veel demonstraties en toch blijven mensen erin meelopen. Dan ben je of compleet wereldvreemd of je staat erachter. Dan kun je wel over rechts beginnen, dat ontken ik niet. Extreem rechts is ook walgelijk en gevaarlijk. .

Ook vandaag weer legde Sharon Dijkstra bloemen namens een organisatie waar Pro Hams groeperingen bij betrokken zijn. Onze neutrale overheid.

twitter
pi_220807901
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:00 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Je kan een motie aannemen, maar je daden zeggen meer. Niet iedereen is zo achterlijk als Wilders en roept het hardop. Inmiddels is al meermaals aangekondigd dat Hamas een vinger in de pap heeft bij veel demonstraties en toch blijven mensen erin meelopen. Dan ben je of compleet wereldvreemd of je staat erachter. Dan kun je wel over rechts beginnen, dat ontken ik niet. Extreem rechts is ook walgelijk en gevaarlijk. .

Ook vandaag weer legde Sharon Dijkstra bloemen namens een organisatie waar Pro Hams groeperingen bij betrokken zijn. Onze neutrale overheid.

[ x ]
Carel Brendel neem ik totaal niet serieus. Dat is een smeerlap van het niveau Duk, Nijman, Dijkgraaf cs. Een propagandist.

Schreef trouwens al in 2007 een boek met als titel "het verraad van links". Met Wouter Bos op de cover. Je weet wel: toen de PvdA nog een normale partij was en niet "overgenomen door GroenLinks". De goede oude PvdA.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2026 12:04:57 ]
pi_220807911
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:04 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Carel Brendel neem ik totaal niet serieus. Dat is een smeerlap van het niveau Duk, Nijman, Dijkgraaf cs. Een propagandist.

Schreef trouwens al in 2007 een boek met als titel "het verraad van links". Met Wouter Bos op de cover. Je weet wel: toen de PvdA nog een normale partij was en niet "overgenomen door GroenLinks".
Je weet wel weer over de boodschap heen te lullen. Je kan zo de politiek in.
pi_220807982
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:05 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Je weet wel weer over de boodschap heen te lullen. Je kan zo de politiek in.
Veel woorden om te zeggen dat Carel Brendel regelmatig aan desinformatie doet. Niet altijd, wel heel vaak.
pi_220807996
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:43 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Bijna niemand is "pro Hamas", en zeker bij links niet. Moties bij partijcongressen om Hamas als terreurorganisatie te behandelen worden met 96%+ aangenomen.

"Extreem-links" is veel kleiner in Nederland.

Rechts is gewoonweg intrinsiek gewelddadiger:

https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/1475-6765.12668

https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC9335287/

https://www.cato.org/blog(...)e-rare-united-states

https://www.nrc.nl/nieuws(...)-veiligheid-a4868333
Het doet me goed om te zien dat je bronnen als het Cato Institute gebruikt.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220808009
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:17 schreef nostra het volgende:

[..]
Het doet me goed om te zien dat je bronnen als het Cato Institute gebruikt.
Die heb ik vaker gebruikt want uit onverdachte hoek.

Dit door Koch, Sacklers cs. gefinancierde instituut. Wees er maar blij mee.

Koch is zelfs de oprichter, waarvan jij n.b. zelf hebt gezegd dat ze niet deugen (en ook Sackler).

Maar nu is het "doet me goed" om zo een Koch propaganda instituut te gebruiken. Jaja.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2026 12:24:03 ]
  zaterdag 16 mei 2026 @ 12:26:02 #49
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220808048
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Sodemieter op man. Er is een brandje, laten we gaan blussen met benzine, dat lost alles op! Trump zit daar juist door dit soort kansloze lui die alles tegen elkaar ophitsen.
Trump kwam in 2016 aan de macht na Obama, zo'n beetje de meest middle-of-the-road-president qua beleid die je je kunt bedenken.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220808191
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:17 schreef nostra het volgende:

[..]
Het doet me goed om te zien dat je bronnen als het Cato Institute gebruikt.
Echt liberaal deze slopers van mensenrechten en burgerrechten! Zelfs klassieke rechten zijn niet veilig en worden door Koch afhankelijk gemaakt van portemonnee en etniciteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')