abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220807040
Sorry @capricia ik dacht dat ik de laatste was
pi_220807057
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 09:01 schreef Hanca het volgende: [..] De spreidingswet is niet alleen een dwangwet, maar het wordt wel tijd om dat deel tevoorschijn te halen. Ik denk alleen dat Van den Brink de coalitievorming en de besluiten daar in de gemeenten nog even af wacht. Dit najaar wordt er dwang verwacht. [ x ]
Je eigen inwoners dwingen tot overlast, ellende, waardedaling alleen omdat je zelf weigert iets te doen aan de instroom. Huizen zijn er niet, maar als iemand uit Eritrea/Syrië/Palestine komt huren we gewoon een hotel voor je totdat er een huis is. Inmiddels geven we dit jaar 9 miljard uit aan asiel.

Het zou Jetten eens sieren als we een keer pas op de plaats maken om eerst eens wat te te doen aan stikstof, netcongestie, woningbouw voordat we weer miljarden uitgeven aan asiel.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 10:03:17 #4
236264 crew  capricia
pi_220807073
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:01 schreef Cupfighter het volgende:
Sorry @:Capricia ik dacht dat ik de laatste was
Nee. Je deed het goed. Mijn post ging gewoon door het slotje heen. _O-
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_220807093
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:02 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Je eigen inwoners dwingen tot overlast, ellende, waardedaling alleen omdat je zelf weigert iets te doen aan de instroom. Huizen zijn er niet, maar als iemand uit Eritrea/Syrië/Palestine komt huren we gewoon een hotel voor je totdat er een huis is. Inmiddels geven we dit jaar 9 miljard uit aan asiel.
Dwingen tot overlast
Echt
Het moet niet gekker worden bij rechts
pi_220807100
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:03 schreef capricia het volgende:

[..]
Nee. Je deed het goed. Mijn post ging gewoon door het slotje heen. _O-
_O-
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 10:10:50 #7
5428 crew  miss_sly
pi_220807159
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:02 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Je eigen inwoners dwingen tot overlast, ellende, waardedaling alleen omdat je zelf weigert iets te doen aan de instroom. Huizen zijn er niet, maar als iemand uit Eritrea/Syrië/Palestine komt huren we gewoon een hotel voor je totdat er een huis is. Inmiddels geven we dit jaar 9 miljard uit aan asiel.

Het zou Jetten eens sieren als we een keer pas op de plaats maken om eerst eens wat te te doen aan stikstof, netcongestie, woningbouw voordat we weer miljarden uitgeven aan asiel.
Dwingen tot overlast? Dat is de draai die gegeven wordt aan de belachelijke rellen, het geweld, het terrorisme (want het is niet eens meer vandalisme)?
Er worden hotel gehuurd omdat enkele jaren geleden ontzettend veel asielopvanglocaties zijn opgeheven. En nu blijken er te weinig en moet je deze mensen toch ergens laten.

We geven zo ontzettend veel uit aan asiel omdat het niet gewoon goed beleid is, maar constant noodtoestanden waarmee je achter de feiten aanloopt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 16 mei 2026 @ 10:12:42 #8
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_220807168
Wanneer gaan we nou als Europa eens migranten aan de grenzen afschieten zoals Markuszower graag wil? Onze rechtse vrienden zullen vast weer heftig in de ontkenning schieten, maar diep van binnen is het in de fik proberen te steken van asielopvang en geweld tegen asielzoekers best lekker toch?

Zo jammer dat decennia aan rechtse Nederlandse kabinetten zo’n slap assielbeleid heeft opgeleverd.
pi_220807177
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dwingen tot overlast? Dat is de draai die gegeven wordt aan de belachelijke rellen, het geweld, het terrorisme (want het is niet eens meer vandalisme)?
Er worden hotel gehuurd omdat enkele jaren geleden ontzettend veel asielopvanglocaties zijn opgeheven. En nu blijken er te weinig en moet je deze mensen toch ergens laten.

We geven zo ontzettend veel uit aan asiel omdat het niet gewoon goed beleid is, maar constant noodtoestanden waarmee je achter de feiten aanloopt.
We geven ontzettend veel geld uit omdat we iedereen uit de hele wereld vertroetelen.

In Griekenland moet je weg uit het kamp/azc zodra je statushouder bent, daar huurt de overheid geen hotel voor je en krijg je ook geen uitkering.

Allemaal zaken die je direct kan stoppen maar wij wel doen.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 10:20:36 #10
5428 crew  miss_sly
pi_220807286
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 09:55 schreef Hanca het volgende:

[..]
Die hete zomer wordt om een ander onderwerp verwacht: https://www.ad.nl/politie(...)dat-hardop~a2b86180/
Hoe triest is het toch gesteld dat we bang zijn om bepaalde plannen te presenteren omdat we bang zijn voor geweldexplosies en dat kiezers weer overlopen naar de volgende messias?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_220807301
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:13 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
We geven ontzettend veel geld uit omdat we iedereen uit de hele wereld vertroetelen.

In Griekenland moet je weg uit het kamp/azc zodra je statushouder bent, daar huurt de overheid geen hotel voor je en krijg je ook geen uitkering.

Allemaal zaken die je direct kan stoppen maar wij wel doen.
Tja en dan belanden ze op straat
We weten allemaal bij de bezuinigingen bij de GGZ wat er gebeurd als mensen op straat komen, ja overlast, voor burgers en ondernemers
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 10:21:36 #12
5428 crew  miss_sly
pi_220807302
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:13 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
We geven ontzettend veel geld uit omdat we iedereen uit de hele wereld vertroetelen.

In Griekenland moet je weg uit het kamp/azc zodra je statushouder bent, daar huurt de overheid geen hotel voor je en krijg je ook geen uitkering.

Allemaal zaken die je direct kan stoppen maar wij wel doen.
Als jouw frame is dat we "iedereen uit de hele wereld vertroetelen" dan is het zinloos met je in gesprek te gaan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_220807309
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:21 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Tja en dan belanden ze op straat
We weten allemaal bij de bezuinigingen bij de GGZ wat er gebeurd als mensen op straat komen, ja overlast, voor burgers en ondernemers
Of ze geen lekker naar een ander land, probleem opgelost.

Daarom komen nu de mensen uit Palestina hierheen.
pi_220807327
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:22 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Of ze geen lekker naar een ander land, probleem opgelost.

Daarom komen nu de mensen uit Palestina hierheen.
Dan verschuif je het probleem
Lekker gemakkelijk weer
Egoïstisch rechts
pi_220807372
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:23 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dan verschuif je het probleem
Lekker gemakkelijk weer
Egoïstisch rechts
Lekker de overlast van azcs verspreiden over heel Nederland op kosten van hardwerkend Nederland.
Sociaal links.
pi_220807379
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:31 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Lekker de overlast van azcs verspreiden over heel Nederland op kosten van de belastingbetaler.
Sociaal links.
Overlast aangewakkerd door extreem rechts zoals Markuszower
  zaterdag 16 mei 2026 @ 10:33:29 #17
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_220807385
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:31 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Lekker de overlast van azcs verspreiden over heel Nederland op kosten van hardwerkend Nederland.
Sociaal links.
Lekker er vooraf al vanuit gaan dat elk azc overal overlast veroorzaakt en op die manier de bevolking polariseren.

Engnek rechts.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_220807402
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:02 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Je eigen inwoners dwingen tot overlast, ellende, waardedaling alleen omdat je zelf weigert iets te doen aan de instroom.
Blijf je die onzin herhalen?

Feitelijk is het gewoon: de onrust, ellende en overlast weghalen. Want de anti-AZC-betogers geven overlast, een AZC vrijwel nooit.
Wat mij betreft sluiten ze eerst die beroepsrelschoppers op, dat zou de onrust in de maatschappij fors verlagen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2026 10:39:27 ]
pi_220807409
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:38 schreef Hanca het volgende:

[..]
Blijf je die onzin herhalen?

Feitelijk is het gewoon: de onrust, ellende en overlast weghalen. Want de anti-AZC-betogers geven overlast, een AZC vrijwel nooit.
Wat mij betreft sluiten ze eerst die beroepsrelschoppers op, dat zou de onrust in de maatschappij fors verlagen.
En pakken we politici aan die oproepen tot geweld
  zaterdag 16 mei 2026 @ 10:41:36 #20
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220807412


Een betere wereld begint bij jezelf ofzoiets.

Wees geen Tim.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 10:41:56 #21
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_220807417
Misschien had rechtse VVDer Dijkhof niet in 2017 tientallen asiellocaties moeten sluiten en ruim duizend COA medewerkers moeten ontslaan? Gewoon een idee voor onze rechtse vrienden om eens over na te denken?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 10:53:27 #22
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220807551
twitter
Nu met geluid

Verder niet opruiend ofzo hoor. Wat een simpele dwaas.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 10:54:28 #23
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220807556
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:53 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]Nu met geluid

Verder niet opruiend ofzo hoor. Wat een simpele dwaas.
Manmanman...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220807562
Bij misstanden en overlast met arbeidsmigratie kijkt rechts Nederland de andere kant op:

https://www.nrc.nl/nieuws(...)ierkant-uit-a4925510
pi_220807573
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Manmanman...
Hij heeft groot gelijk. Zeker het Nederlandse politieke systeem heeft als gevaar om ongemerkt en langzaam richting Trump toestanden op te schuiven. Zelden zijn hier duidelijke breuken en markeringspunten merkbaar zoals in de historie van vele andere landen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 10:59:41 #26
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220807578
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:57 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Hij heeft groot gelijk. Zeker het Nederlandse politieke systeem heeft als gevaar om ongemerkt en langzaam richting Trump toestanden op te schuiven. Zelden zijn hier duidelijke breuken en markeringspunten merkbaar zoals in de historie van vele andere landen.
Sodemieter op man. Er is een brandje, laten we gaan blussen met benzine, dat lost alles op! Trump zit daar juist door dit soort kansloze lui die alles tegen elkaar ophitsen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 11:02:00 #27
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220807583
Er zou veel meer en vroeger al gepolariseerd moeten zijn. Het achterlijke racistische sentiment dat in Nederland al 25 jaar hoofdzakelijk gepamperd is, wat je mediaminuten en paginabrede interviews oplevert, had veel actiever bestreden moeten worden.

Je bent niet bezorgd, je bent een totaaldebiel.

Maar daar kunnen die sneeuwvlokjes natuurlijk niet tegen, ze moeten knuffels krijgen tijdens het oproepen tot geweld tegen vluchtelingen anders voelen ze zich miskend.
Antifa
pi_220807594
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Sodemieter op man. Er is een brandje, laten we gaan blussen met benzine, dat lost alles op! Trump zit daar juist door dit soort kansloze lui die alles tegen elkaar ophitsen.
Ja natuurlijk, ook Trump en zijn kliek is weer de schuld van links. Dat jij idolaat was van FvD en Baudet was de schuld van woke enz.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 11:06:24 #29
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220807598
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:57 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Hij heeft groot gelijk. Zeker het Nederlandse politieke systeem heeft als gevaar om ongemerkt en langzaam richting Trump toestanden op te schuiven. Zelden zijn hier duidelijke breuken en markeringspunten merkbaar zoals in de historie van vele andere landen.
Donder toch op met wel of geen gelijk.

Hij zou met zijn grote achterban wat meer verantwoordelijkheid mogen nemen over wat hij de wereld in slingert ipv mensen zo op te hitsen.

Wat je ook vindt van AZC's of wat dan ook, is daar ondergeschikt aan.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 11:09:42 #30
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220807609
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:05 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Ja natuurlijk, ook Trump en zijn kliek is weer de schuld van links. Dat jij idolaat was van FvD en Baudet was de schuld van woke enz.
Weet je, ik snap nu waarom je er zo achter staat. Je hebt minstens zo'n treurige persoonlijkheid. Geen haar beter dan die zogenaamde fascisten waar je zo'n hekel aan hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')