abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220834973
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 18:23 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Britten zijn boos dat wij hun geweldige inzendingen niet waarderen
Het hele gedoe met Israel zal ook wel meespelen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 18 mei 2026 @ 20:04:33 #52
39237 crew  H_T
2733
pi_220834996
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 19:35 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja optreden was echt super :Y Erg leuke winnaar zo, vooral ook zo onverwacht. Dat niet altijd meer automatisch de nummer 1 van de bookmakers wint lijkt me wel een goede ontwikkeling.
Eens :Y
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220836665
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:32 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik denk niet dat de Bulgaren het ESF op Sunny Beach willen houden dus het zal wel Sofia worden :P
https://www.hln.be/muziek(...)ngfestival~ab117c25/

Ze gaan toch een poging wagen! (Samen met Plovdiv en Varna) Al wordt er wel direct gezegd dat Sofia de grootste kans heeft.

Maar zeiden we dat ook niet over Amsterdam, waarbij we uiteindelijk zelfs Maastricht overwogen?
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 09:42:10 #54
375570 crew  Cyan9
pi_220837743
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 03:57 schreef Masspa het volgende:

[..]
https://www.hln.be/muziek(...)ngfestival~ab117c25/

Ze gaan toch een poging wagen! (Samen met Plovdiv en Varna) Al wordt er wel direct gezegd dat Sofia de grootste kans heeft.

Maar zeiden we dat ook niet over Amsterdam, waarbij we uiteindelijk zelfs Maastricht overwogen?
Denk dat het grootste verschil hierin is dat Sofia echt heel veel groter en meer inwoners heeft dan alle andere steden in het land, en dat er in Nederland veel minder verschil zit tussen steden (en daarmee ook beschikbare hotels, infrastructuur, andere diensten).
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 12:54:18 #55
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220839117
RAI heeft de televote resultaten van semi en finale bekend gemaakt


pi_220839162
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 12:54 schreef Momo het volgende:
RAI heeft de televote resultaten van semi en finale bekend gemaakt

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen maar diaspora landen en Israël in de dubbele cijfers in de finale. Het interesseert die Italianen ook geen reet wie er wint als ze het zelf niet zijn hè :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 13:24:52 #57
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220839322
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 13:03 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Alleen maar diaspora landen en Israël in de dubbele cijfers in de finale. Het interesseert die Italianen ook geen reet wie er wint als ze het zelf niet zijn hè :P
Uitgezonderd Moldavië wel ja. Die zitten niet echt massaal in Italië.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220840279
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 13:24 schreef Redefine het volgende:

[..]
Uitgezonderd Moldavië wel ja. Die zitten niet echt massaal in Italië.
Oh ik begreep dat die er juist ook wel zitten :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220840356
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 12:54 schreef Momo het volgende:
RAI heeft de televote resultaten van semi en finale bekend gemaakt

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op deze manier kun je toch geen televote houden. Afschaffen die zooi, dan maar 100% jury.

Hoewel de jury in Italië natuurlijk ook waardeloos is. Maar ja.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 15:37:34 #60
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220840409
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 15:23 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Oh ik begreep dat die er juist ook wel zitten :D
Niet in de grote aantallen zoals de Albanezen etc. Maar misschien heeft de community daar heel veel gestemd :+
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 15:38:33 #61
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220840413
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 15:32 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Op deze manier kun je toch geen televote houden. Afschaffen die zooi, dan maar 100% jury.

Hoewel de jury in Italië natuurlijk ook waardeloos is. Maar ja.
Jury en Italië is wel de slechtste oplossing die er is. Gewoon Italië niet meer laten stemmen :7
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 19 mei 2026 @ 15:43:33 #62
284411 crew  heywoodu
pi_220840439
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 15:32 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Op deze manier kun je toch geen televote houden. Afschaffen die zooi, dan maar 100% jury.

Hoewel de jury in Italië natuurlijk ook waardeloos is. Maar ja.
Omdat er zo veel op Moldavië gestemd is?
pi_220840456
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 13:24 schreef Redefine het volgende:

[..]
Uitgezonderd Moldavië wel ja. Die zitten niet echt massaal in Italië.
Het is de Saluti a Tutti die het deed
pi_220840459
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 15:43 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Omdat er zo veel op Moldavië gestemd is?
Omdat het alleen maar diasporastemmen zijn. En Israël. Dan heeft het dus niks meer met de muziek te maken, en kun je net zo goed een landenfestival houden. Stem op je favoriete land!
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 19 mei 2026 @ 15:54:33 #65
284411 crew  heywoodu
pi_220840492
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 15:48 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Omdat het alleen maar diasporastemmen zijn. En Israël. Dan heeft het dus niks meer met de muziek te maken, en kun je net zo goed een landenfestival houden. Stem op je favoriete land!
Tja, ik zou oprecht niet weten wat wél een eerlijk systeem zou zijn. Geen televoting is kut, geen jury moet je ook niet willen, verhoudingen anders leggen zorgt altijd weer voor andere nadelen....iets als dit is eigenlijk te groot en complex om normaal te kunnen bepalen :P
pi_220840518
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 15:37 schreef Redefine het volgende:

[..]
Niet in de grote aantallen zoals de Albanezen etc. Maar misschien heeft de community daar heel veel gestemd :+
Moldaviërs in Italië stemmen meestal wel redelijk fanatiek, zeker in de halve finale. Meestal wordt dat dan in de finale meer geneutraliseerd omdat er meer gestemd wordt.

Misschien was dit ook wel echt de favoriet van het publiek deze keer. Maar goed, dat verandert het totaalbeeld niet.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220840713
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 15:47 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Het is de Saluti a Tutti die het deed
_O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220840742
Overigens is er wel een kans dat we weer een beetje teruggaan naar de 00s, met het ESF als een Oost-Europeees feestje. Uiteraard is één uitslag wat snel om dat door te trekken naar de toekomst. Maar de onderliggende oorzaken zijn wel vergelijkbaar. In West-Europa doen minder landen mee, en bij de landen die meedoen zal de animo om het te moeten organiseren vrij laag liggen met het huidige gezeik. In ESF-gidsland Zweden werd bijvoorbeeld hardop gezegd dat ze geen interesse hadden om weer te moeten hosten. Met minder kijkers krijg je ook meer invloed van diaspora stemmen, en die gaan vooral naar een paar en dezelfde landen.

Zie ook een plaatje van de televoting (let even niet op AI-geklungel hier en daar).



Noordwest-Europa heeft vrijwel niets gepresteerd. Alleen Denemarken en Finland hebben meer dan 20 punten gescoord, en Portugal, Zwitserland, Estland en Letland haalden de finale niet. Dat geldt overigens ook voor de Kaukasus-landen (Georgië, Armenië, Azerbeidzjan). De punten concentreren zich in één regio.

Die uitslag valt overigens niet te betwisten, want de beste liedjes kwamen ook vooral uit die hoek. Maar als dit drie jaar op rij zo gaat, kan je de reacties natuurlijk ook wel uittekenen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Redactie Sport dinsdag 19 mei 2026 @ 16:26:05 #69
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220840819
De enige bij wie je kunt zeggen dat ze misschien wat veel van de televoting pakken is Cyprus zo'n beetje. En dan de UK misschien te weinig, maar zoals gezegd, dit soort schijtlol wordt gewoon niet geaccepteerd van de UK
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 19 mei 2026 @ 16:45:08 #70
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220840966
Maar elk land zou het bijna in een ander land kunnen doen he. Als je een paar honderd mensen bij elkaar krijgt die willen stemmen op hun thuisland (thuisland van de ouders etc.).
pi_220843070
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 16:14 schreef Fred_B het volgende:

[ afbeelding ]

Noordwest-Europa heeft vrijwel niets gepresteerd. Alleen Denemarken en Finland hebben meer dan 20 punten gescoord, en Portugal, Zwitserland, Estland en Letland haalden de finale niet. Dat geldt overigens ook voor de Kaukasus-landen (Georgië, Armenië, Azerbeidzjan). De punten concentreren zich in één regio.
Om hier nog om aan te haken, en aan gebrek aan eigen topic met bijzonderheden, Litouwen kreeg van de televote precies de Douze Points. Maar die kwamen maar van één land, van buurland Letland.
pi_220843371
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:35 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Om hier nog om aan te haken, en aan gebrek aan eigen topic met bijzonderheden, Litouwen kreeg van de televote precies de Douze Points. Maar die kwamen maar van één land, van buurland Letland.
Ja, Leen was niet in vorm. Er kwamen ook maar van 2 landen punten bij de jury, waaronder Italië.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  woensdag 20 mei 2026 @ 12:11:23 #73
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220846294
twitter

Never change Italy
  woensdag 20 mei 2026 @ 12:23:52 #74
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220846365
twitter

In Frankrijk en België hebben ze wel humor om hun score.
pi_220847366
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Update kijkcijfers:

Oekraïne: 1.472.000 (+14%)

Polen: 2.500.000 (-25%)

Australië: 631.000 (+42%, hoogste ooit)

Wallonië: 324.000 (hoogste sinds 2022)

Noorwegen: 676.000 (-20%, laagste sinds 2007)

Portugal: 465.000 (-52%)

Roemenië: 339.000

Tsjechië: 287.000 (hoogste sinds 2016)


Niet alleen op het scorebord vallen de grote klappen in Noordwest-Europa.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220848242
Dit is elk jaar weer leuk om te zien :)

Bekijk deze YouTube-video

Bekijk deze YouTube-video

Bekijk deze YouTube-video
(uiteraard is het Italie die weer te laat is)
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:36:16 #77
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_220849179
Wat je niet ziet op tv. Blijft mooi om te zien

Bekijk deze YouTube-video
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_220849283
Leuk om te zien NailQueen en Usagi! ^O^
pi_220850710
Nog een interessant filmpje met alle technische errors en ongemakken dit jaar

Bekijk deze YouTube-video

Blijkbaar was er ook nog een green room host. Die was mij niet eens opgevallen :7
  maandag 25 mei 2026 @ 16:35:33 #80
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_220886224
twitter


Inderdaad, hoe zou de EBU dat met andere landen hebben gedaan ?

Hans reveals EBU concerns he might favour Germany ahead of Australian Eurovision jury duty

quote:
Australian entertainer Hans has revealed the European Broadcasting Union (EBU) questioned whether he might favour Germany while serving on Australia's Eurovision 2026 jury.

Hans, whose real name is Matt Gilbertson, shared the behind-the-scenes story in a social media reel reflecting on his experience as one of Australia's seven professional jurors for this year's contest.

"My favourite thing about being on the jury was that I was the subject of an official email from the European Broadcasting Union with concerns that I might favour Germany," he said.

"I'm being serious."

This was a rare glimpse into Eurovision's jury approval process, where broadcasters submit prospective jurors to the EBU before they are cleared to vote.

Given Hans' long-running stage persona as an eccentric German entertainer (including a performance at Australia Decides), it appears the EBU wanted to ensure there would be no perception of bias towards Germany in Australia's jury rankings

While Eurovision juries often attract criticism from fans unhappy with the results, Hans' story highlights the extent to which the EBU monitors juror independence – even when the concern involves Australia's most famous "German".

We wonder if they do the same for Greece and Cyprus?
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_220886713
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:35 schreef usagi414 het volgende:
[ x ]

Inderdaad, hoe zou de EBU dat met andere landen hebben gedaan ?

Hans reveals EBU concerns he might favour Germany ahead of Australian Eurovision jury duty
[..]

-Het hoofd van de Moldavische TV moet opstappen omdat de 12 punten van de vakjury niet naar Roemenië gingen.
EBU:

-De vakjury’s van Griekenland en Cyprus geven elkaar voor de miljoenste keer 12 punten, wat met name voor de vocale prestatie van Cyprus absoluut lachwekkend is.
EBU:

-Malta maakt op de gekste plaatsen reclame om te stemmen op hun flutliedje, en krijgt toevallig 12 vakjurypunten uit een paar armlastige landen.
EBU:

-Italië geeft zijn jurypunten elk jaar op gênante wijze aan landen die geen concurrent zijn.
EBU:

-Israël maakt enthousiast reclame voor hun inzending, en krijgt 12 punten uit allerlei landen waar geen hond het nummer streamt.
EBU:

-Cyprus krijgt voor het tweede jaar op rij onverklaarbaar hoge televotingpunten uit kleine landen waar geen hond kijkt en de boel dus makkelijk te beïnvloeden is.
EBU:

-De vakjury van Montenegro heeft na 2016 bij elke gelegenheid dat dat mogelijk was de 12 punten aan Servië gegeven.
EBU:

-De vakjury’s van Armenië en Azerbeidzjan zetten elkaar nog onderaan als één van de twee Bohemian Rhapsody zou sturen, ook dit jaar weer.
EBU:

-Uit de Italiaanse televotingscores blijkt dat meer dan de helft van alle stemmen gaan naar landen met een fanatieke diaspora.
EBU:

-In Australië heeft één van de vakjuryleden een typetje Hans The German.
EBU:
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220887229
Wat raar weer. Als hij het daadwerkelijk een goed nummer had gevonden durf je er dus bijna geen punten aan te geven lijkt me. :')
pi_220893072
Volgend jaar nemen we Israël van Dorsten in de jury. Kijken wat er gebeurt.
  ESF Reporter woensdag 27 mei 2026 @ 07:45:02 #84
87554 Cee
Welluk?
pi_220895493
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:09 schreef blackswangreen het volgende:
Volgend jaar nemen we Israël van Dorsten in de jury. Kijken wat er gebeurt.
Of Frans Duijts. :{
pi_220896725
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:45 schreef Cee het volgende:

[..]
Of Frans Duijts. :{
Die gaat het vast beter doen dan Jennie Lena destijds deed :')
pi_220896864
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:41 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Die gaat het vast beter doen dan Jennie Lena destijds deed :')
Wie is dat ook alweer en wat deed zij?
pi_220905245
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:07 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Wie is dat ook alweer en wat deed zij?
Zij zat in de vijfkoppige jury, die de punten voor Nederland uitdeelde en dacht dat ze mee moest bepalen wie volgens Nederland naar het songfestival ging. Volgens mij was ze zelfs juryvoorzitter, maar dat weet ik niet zeker.
  donderdag 28 mei 2026 @ 16:00:36 #88
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220906653
Ondertussen in het Australische senaat, heel veel cringe

twitter
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:59:02 #89
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220908720
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:00 schreef Momo het volgende:
Ondertussen in het Australische senaat, heel veel cringe

[ x ]
Deze scoort wel hoog in de categorie kansloos. Vooral ook dat de vraagsteller dus wel een vraag erover wil stellen, maar eigenlijk niet zegt wat haar vraag er nou over is. Natuurlijk weten we haar bedoeling wel, maar kom er dan gewoon voor uit.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220961290
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_220967124
Het moest even heel wat keren in ChatGPT gestoken worden om het positief genoeg over te laten komen, maar de goednieuwsshow van de EBU is uit:

twitter


Voor de hele tekst:
https://www.ebu.ch/news/2(...)lebrates-seven-decad

Hoogtepunt is uiteraard de jubelende Martin Green nadat meer dan 1 op de 5 kijkers is verdwenen:

quote:
Martin Green CBE, Director Eurovision Song Contest, said:

“In its 70th year it’s fantastic to see the impact the Eurovision Song Contest is having on young audiences globally and uniting the world across broadcast and digital platforms.

The hundreds of millions reached via our digital platforms also underlines the Eurovision Song Contest’s 70-year evolution from a “tv show” to a true global, cultural, multiplatform phenomenon. The streaming success of so many of this year’s songs, not least our winner “Bangaranga,” also emphasises the event’s unrivalled status as an instant worldwide launch platform for artists and songwriters.

The Eurovision Song Contest continues to command an extraordinarily strong share of audience, and importantly youth, in many markets, underlining the event’s unique ability to bring people together live at scale as viewing habits change.

While some of our figures are naturally lower without those of our five members who chose not to participate this year, we remain committed to doing everything possible to find pathways back for them in 2027.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220967142
Ontwikkeling van de kijkcijfers sinds de EBU dat op de huidige wijze publiceert:


In 2022 was Rusland er niet meer bij, vandaar die daling.

Als ik even snel kijk, bestaat de daling in kijkcijfers van 35 miljoen kijkers voor ongeveer 3/7 uit de vijf boycottende landen en voor 2/7 uit UK, Frankrijk en Polen.

Over het algemeen vallen de grote klappen sowieso voor het grootste deel ten westen van Duitsland-Italië.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator vrijdag 5 juni 2026 @ 19:14:07 #93
375570 crew  Cyan9
pi_220967218
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:04 schreef Fred_B het volgende:
Ontwikkeling van de kijkcijfers sinds de EBU dat op de huidige wijze publiceert:

[ afbeelding ]
In 2022 was Rusland er niet meer bij, vandaar die daling.

Als ik even snel kijk, bestaat de daling in kijkcijfers van 35 miljoen kijkers voor ongeveer 3/7 uit de vijf boycottende landen en voor 2/7 uit UK, Frankrijk en Polen.

Over het algemeen vallen de grote klappen sowieso voor het grootste deel ten westen van Duitsland-Italië.
Ja maar meer jeugd! Of zoiets.

|:)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator vrijdag 5 juni 2026 @ 19:35:02 #94
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220967337
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:04 schreef Fred_B het volgende:
Ontwikkeling van de kijkcijfers sinds de EBU dat op de huidige wijze publiceert:

[ afbeelding ]
In 2022 was Rusland er niet meer bij, vandaar die daling.

Als ik even snel kijk, bestaat de daling in kijkcijfers van 35 miljoen kijkers voor ongeveer 3/7 uit de vijf boycottende landen en voor 2/7 uit UK, Frankrijk en Polen.

Over het algemeen vallen de grote klappen sowieso voor het grootste deel ten westen van Duitsland-Italië.
EBU heeft een probleem.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220967895
35 miljoen 8)7 Holy shit dat is echt veel meer dan ik had verwacht.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 21:16:21 #96
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220968000
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 18:59 schreef Fred_B het volgende:
Het moest even heel wat keren in ChatGPT gestoken worden om het positief genoeg over te laten komen, maar de goednieuwsshow van de EBU is uit:

[ x ]

Voor de hele tekst:
https://www.ebu.ch/news/2(...)lebrates-seven-decad

Hoogtepunt is uiteraard de jubelende Martin Green nadat meer dan 1 op de 5 kijkers is verdwenen:
[..]

Altijd blijven lachen, ook al is het niet leuk.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 00:44:02 #97
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220969169
quote:
While some of our figures are naturally lower without those of our five members who chose not to participate this year, we remain committed to doing everything possible to find pathways back for them in 2027.
Dit klinkt toch vooral als 'Veel van het verlies komt door het wegblijven van de vijf leden, dus gaan we er daarom alles aan doen om ze weer terug te halen, want we moeten die kijkers er wel weer bij hebben. De kijkers dan, de landen boeien ons als EBU toch niet.'
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220971812
we remain committed to doing everything possible to find pathways back for them in 2027.

Er is een hele makkelijke pathway...... Het staart de EBU al jaren in het gezicht, maar ze kijken er liever van weg.
pi_220973720
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 18:59 schreef Fred_B het volgende:
Het moest even heel wat keren in ChatGPT gestoken worden om het positief genoeg over te laten komen, maar de goednieuwsshow van de EBU is uit:

[ x ]

Voor de hele tekst:
https://www.ebu.ch/news/2(...)lebrates-seven-decad

Hoogtepunt is uiteraard de jubelende Martin Green nadat meer dan 1 op de 5 kijkers is verdwenen:
[..]

Het heeft echt in alles de trekjes van een dictatoriaal regime _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221032738
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')