Gatfer, dat gaajus. Tja, dat is bijna roeien tegen de stroom op. Genoeg boeren in nood die verleid worden door die drugsmaffia.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 00:59 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Nee, er werden bij Kootjebroek gezinnen bedreigt door de drugmaffia, die wilden onder bedreiging daar drugs gaan fabriceren.
Hier heb je hechte refo gemeenschappen en die laten echt niet over zich heenlopenquote:
Dat is nog wat anders dan je gezin bedreigen als je niet wilt meewerkenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 01:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Genoeg boeren in nood die verleid worden door die drugsmaffia.
Ja, verschrikkelijk. Zou dat dan ook het geval zijn geweest in dit voorbeeld? Opdracht aan 'jongeren' ga even bij boer X die geiten van hem angst aanjagen dan kunnen wij die stal opeisen voor een drugslab?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 01:05 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Dat is nog wat anders dan je gezin bedreigen als je niet wilt meewerken
Ze hebben hier al jarenlang een burgerwacht, vorig jaar is er een inval gedaan bij een drugslab, maar daar was de eigenaar zelf bij betrokken en verdachte. Bizar wel omdat de gemeente, burgerwacht en politie al langer samenwerken. Denken dat je dan niet snel in de gaten gaat lopen lijkt me nogal naiefquote:Op zaterdag 16 mei 2026 01:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, verschrikkelijk. Zou dat dan ook het geval zijn geweest in dit voorbeeld? Opdracht aan 'jongeren' ga even bij boer X die geiten van hem angst aanjagen dan kunnen wij zijn stal opeisen voor een drugslab?
Beetje ver gezocht toch?
Of een jammerklacht voor de pers, nuja, het blijft een triest bericht.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 01:19 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ze hebben hier al jarenlang een burgerwacht, vorig jaar is er een inval gedaan bij een drugslab, maar daar was de eigenaar zelf bij betrokken en verdachte. Bizar wel omdat de gemeente, burgerwacht en politie al langer samenwerken. Denken dat je dan niet snel in de gaten gaat lopen lijkt me nogal naief
Nou, ga doen dan.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:48 schreef Solotovski het volgende:
Pohhh, wat zou ik daar graag een avondje/nacht posten.
Dat tyfustuig moet je meteen invalide schoppen
Veluwse knokploeg met helikopter jaagt op criminelenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 01:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Of een jammerklacht voor de pers, nuja, het blijft een triest bericht.
Jij vroeg wat het betekent...quote:Op zaterdag 16 mei 2026 00:48 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar terug te lezen met je uitleg over 'jongeren'. Glibberig wel, hoor, vind ik dat.
Daar is niks mis mee, zo het lijkt, ze werken samen met politie en voorkomen inbraken. Verwacht niet direct dat er een helicopter omhoog vliegt voor een paar misbruikte geiten. Brandstof jatten, dat is pas erg!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 01:26 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Veluwse knokploeg met helikopter jaagt op criminelen
https://www.ad.nl/binnenl(...)n~a915d9a3/76476050/
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat je de Kootjebroekers verkeerd inschat, er zijn nogal wat hobbyboertjes daar die erg op het welzijn van hun dierjes gesteld zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2026 01:32 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Verwacht niet direct dat er een helicopter omhoog vliegt voor een paar misbruikte geiten.
Horen jullie ook bij de laatste 23 gemeenten zonder COA afdeling?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 01:37 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je de Kootjebroekers verkeerd inschat, er zijn nogal wat hobbyboertjes daar die erg op het welzijn van hun dierjes gesteld zijn
Geen idee hoe het nu is, jaren geleden was er een AZC in Voorthuizen aan de hunnenweg, daar worden nu woningen gebouwd. Er werden hier wel asielzoekers gehuisvest. Ik heb contact met een familie uit Eritrea die hier sinds 5 jaar woont. 2016 zijn er noodwoningen gebouwd op een sportveld, die zijn ondertussen gesloopt.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 02:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Horen jullie ook bij de laatste 23 gemeenten zonder COA afdeling?
Wij kregen hier te horen dat er geen interesse was. Ok prima.
Dan niet.
Ik denk dat er wel een paar hier daadwerkelijk voor zoiets te porren zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 06:47 schreef Filosoofert het volgende:
Weer flinke praat hier van de toetsenbord krijgers.
Ga dan, wees niet zo'n slappe zak en ga daar een nachtje zitten op een vouwstoel.
En als ik ze te pakken krijg, nou dat zijn ze ook nog niet jarig hoor! Kans is alleen vrij klein want ik blijf gewoon thuis.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 08:50 schreef Jahr00n het volgende:
Als ik ze te pakken krijg gaat er zonder pardon een strijker het verkeerde gat in bij die jongeren!
Niks kwajongens.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:55 schreef Horzula het volgende:
@:Mikeytt, er is helemaal geen boer, alleen een vrouwelijke beheerder.
Dus een paar kwajongens gingen stoeien op een kinderboerderij?
Jongejongejongejonge!
Die dieren op de kinderboerderij bestaan omdat ze ooit gefokt zijn om op te eten.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:06 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Niks kwajongens.Met dieren loop je niet te ouwehoeren. Door deze manier van denken en doen zitten we met dit soort kutjeugd.
Lekker blijven nuanceren.![]()
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:55 schreef Horzula het volgende:
Jongejongejongejonge!
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:55 schreef Horzula het volgende:
Jongejongejongejonge!
Ik help je met alle liefde mee.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:48 schreef Solotovski het volgende:
Pohhh, wat zou ik daar graag een avondje/nacht posten.
Dat tyfustuig moet je meteen invalide schoppen
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:47 schreef Discombobulate het volgende:
Zal niet vaak eigen rechter spelen, maar als ik ooit iets als dierenmishandeling tegenkom dan kun je er van uit gaan dat ik dat wel ga doen. Als ik ergens een ontzettende hekel aan heb is dit. Kei- en keihard straffen.
Titel volgend topic:quote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:40 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik help je met alle liefde mee.
Tijd om die 'jongeren' maar even op te jagen en net zolang de poeier in trappen tot ze het lekker vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |