abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220804427
https://www.ad.nl/maasslu(...)geiten-aan~a2a91dc4/

quote:
Jongeren terroriseren dieren bij ’t Sparretje: ‘Ze rennen achter de schapen en geiten aan’

Bij Dierenhoek ’t Sparretje in Maassluis zouden jongeren schapen en geiten opjagen en mishandelen.

De ellende houdt niet op voor Dierenhoek ’t Sparretje in Maassluis. Een maand geleden waarschuwde beheerder Ingrid Herman al voor bezoekers die de dieren ongewenst voerden; nu luidt ze opnieuw de noodklok. Jongeren zouden over hekken klimmen en de dieren opjagen.



Op Facebook schreef Herman deze week: „Helaas zijn er woensdagavond op de G.A. Brederolaan, naast het verzorgingstehuis, weer jongeren over de hekken heen geklommen. Gevolg is dat de schapen en geiten heel erg gestrest aan het hoesten waren. Dankzij een oplettende bewoner, die ze ervanaf heeft gestuurd en ons heeft gewaarschuwd, is erger voorkomen.”

Volgens Herman raken de dieren flink van slag door de incidenten. „Ze rennen echt achter de dieren aan.” De schapen en geiten zouden daarna nog dagenlang gestrest zijn. Eén dier liep zelfs een verstuikte poot op. Ook zouden jongeren dieren schoppen en slaan.

Dierenweide vreest voor toekomst
Herman wil graag haar locatie behouden, maar als de veiligheid van haar dieren in het geding komt, kan dat voor onzekerheid zorgen. „Die beesten worden gewoon geterroriseerd.”

De overlast speelt al langer. Camera’s bij de dierenweide zijn volgens Herman meerdere keren vernield en ook apparatuur is meegenomen. „Wij bestaan alleen van donaties, dus het kost handenvol geld om alles steeds te vervangen.”

De beheerder zegt goed contact te hebben met politie en handhaving. Toch zijn de daders lastig te achterhalen. „Ze dragen donkere kleding en capuchons, waardoor gezichten nauwelijks herkenbaar zijn.”

Herman roept buurtbewoners daarom op alert te zijn. „Een heel vriendelijk verzoek van onze kant: als u dit ziet, bel ons direct. Wij ondernemen meteen stappen. Of bel zelf handhaving en maak melding via de Fixi-app.”
Verplichte test op ASPS stoornis lijkt me op z'n plaats hier...

Man man man, doek Nederland maar gewoon op.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220804443
Diep triest
pi_220804498
Gelijk dat kut jong een schop geven onder zijn hol.

De maatschappij zijn wij.
Als de ouders het verdomme dan maar de maatschappij.

Rechters niet mee eens?
Gooi gewoon stoel naar hun hersens toe .
Wie weet gaat dan die hersens bij rechters ook eens een keer werken.
pi_220804502
Dat zijn psychopaten.
pi_220804551
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:37 schreef RotatoR het volgende:
Dat zijn psychopaten.
In ieder geval als het jongeren zijn toekomstige.. :r
pi_220804567
Met een knuppel opwachten en afranselen tot ze op hun benen niet meer kunnen staan.
pi_220804590
Pohhh, wat zou ik daar graag een avondje/nacht posten.

Dat tyfustuig moet je meteen invalide schoppen
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  vrijdag 15 mei 2026 @ 20:52:58 #8
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220804638
Kutjeugd van tegenwoordig.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  vrijdag 15 mei 2026 @ 20:54:03 #9
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220804646
Altijd weer die jongeren.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:05:40 #10
117098 Hathor
Effe niet
pi_220804722
Geef me een jachtvergunning pls.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:12:51 #11
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220804763
<Knip>
Ik heb nul komma nul tolerantie voor dierenmishandeling!

[ Bericht 33% gewijzigd door Jippie op 17-05-2026 00:17:41 ]
pi_220805020
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:12 schreef Joopklepzeiker het volgende:
<Knippen>
Ik heb nul komma nul tolerantie voor dierenmishandeling!
Bewust dieren mishandelen is vaak een voorbode van psychopatisch gedrag later. Dus hier ook nul komma nul tolerantie.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jippie op 17-05-2026 00:18:08 ]
pi_220805363
‘jongeren’

Daar hebben WE er veel van.
U MAD?
  vrijdag 15 mei 2026 @ 22:56:16 #14
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220805396
NWS / Jongeren vallen Martijn (41) lastig tijdens wandeling.

In Maassluis hebben de jongeren blijkbaar massaal een tumor aan hun empathisch vermogen. :r
pi_220805410
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 22:56 schreef Qarrad het volgende:
NWS / Jongeren vallen Martijn (41) lastig tijdens wandeling.

In Maassluis hebben de jongeren blijkbaar massaal een tumor aan hun empathisch vermogen. :r
"Jongeren"
OH NOES!!!!1*&@@!!
  vrijdag 15 mei 2026 @ 23:01:25 #16
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220805416
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 23:00 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
"Jongeren"
Jongeren is het nieuwe Finnen geworden.
pi_220805488
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 23:01 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Jongeren is het nieuwe Finnen geworden.
Die snap ik niet.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 23:12:51 #18
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220805625
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 23:06 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Die snap ik niet.
Jongeren is een eufemistische term voor multiculti tuig van de MSM, net als dat Geenstijl Finnen gebruikte om Marokkanen te omschrijven.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 23:14:08 #19
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220805639
quote:
„Ze dragen donkere kleding en capuchons
En scheppen er plezier er in om dieren te terroriseren.

Er hangen cameria's en de politie is niet in staat om deze jongeren te traceren terwijl het blijkbaar regelmatig voorkomt.

Ik laat het hier maar bij.

Overigens is het zo dat de meeste psychopaten in hun jeugd inderdaad dieren martelen, dus dit is wel een red flag.
pi_220805751
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 23:12 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Jongeren is een eufemistische term voor multiculti tuig van de MSM, net als dat Geenstijl Finnen gebruikte om Marokkanen te omschrijven.
Dat vind ik dan weer jammer. Tuig is tuig, dit onderwerp weer aanvoeren om jouw xenofobische mening te manifesteren getuigt naar mijn inzien op een kortzichtig denkvermogen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 23:58:52 #21
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220805847
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 23:26 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat vind ik dan weer jammer. Tuig is tuig, dit onderwerp weer aanvoeren om jouw xenofobische mening te manifesteren getuigt naar mijn inzien op een kortzichtig denkvermogen.
Welke xenofobische mening?
pi_220805866
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 23:58 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Welke xenofobische mening?
Aan alles wat mis gaat de oorzaak zoekt in minderheden die vreemd zijn. Of iig niet tot jouw soort vrienden behoort.
En dan in zelfs dierenmishandeling een aanleiding zoekt om die mening te bevestigen.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 00:22:25 #23
486919 Swango
Just saying
pi_220805888
Wat ongelooflijke klootzakken heb je toch ook.
Kan die kinderboerderij niet voor een tijdje dicht, ik vind dit zo zielig voor die dieren die daar onveilig zijn en als de boer het allemaal niet kan betalen of de donaties de kosten niet dekken, kap dan met die kinderboerderij. Het lijkt mij dat het welzijn van de dieren voorgaat.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 00:46:25 #24
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220805931
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 00:10 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Aan alles wat mis gaat de oorzaak zoekt in minderheden die vreemd zijn. Of iig niet tot jouw soort vrienden behoort.
En dan in zelfs dierenmishandeling een aanleiding zoekt om die mening te bevestigen.
Interessant. Je kunt vast quoten waar ik dat doe in het topic.
pi_220805933
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 00:46 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Interessant. Je kunt vast quoten waar ik dat doe in het topic.
Je hoeft alleen maar terug te lezen met je uitleg over 'jongeren'. Glibberig wel, hoor, vind ik dat.
pi_220805937
Tijd voor burgerwachten. Het is niet anders.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_220805938
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 00:51 schreef Fleischmeister het volgende:
Tijd voor burgerwachten. Het is niet anders.
Welja joh.. 8)7
pi_220805943
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 00:52 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Welja joh.. 8)7
Hier op de Veluwe in de Biblebelt hebben we die al. We hebben zelfs de beschikking over een helicopter die een bedrijf ter beschikking stelt. Die kan bij onraad snel ingezet worden :Y
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_220805944
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 00:57 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Hier op de Veluwe in de Biblebelt hebben we die al. We hebben zelfs de beschikking over een helicopter die een bedrijf ter besching stelt. Die kan bij onraad snel ingezet worden :Y
Je eigen vee beschermen mag altijd.
pi_220805946
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 00:58 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Je eigen vee beschermen mag altijd.
Nee, er werden bij Kootjebroek gezinnen bedreigt door de drugmaffia, die wilden onder bedreiging daar drugs gaan fabriceren.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_220805948
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 00:59 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Nee, er werden bij Kootjebroek gezinnen bedreigt door de drugmaffia, die wilden onder bedreiging daar drugs gaan fabriceren.
Gatfer, dat gaajus. Tja, dat is bijna roeien tegen de stroom op. Genoeg boeren in nood die verleid worden door die drugsmaffia.
pi_220805952
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 01:01 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Gatfer, dat gaaius.
Hier heb je hechte refo gemeenschappen en die laten echt niet over zich heenlopen ;)
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_220805954
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 01:01 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Genoeg boeren in nood die verleid worden door die drugsmaffia.
Dat is nog wat anders dan je gezin bedreigen als je niet wilt meewerken ;(
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_220805957
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 01:05 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Dat is nog wat anders dan je gezin bedreigen als je niet wilt meewerken ;(
Ja, verschrikkelijk. Zou dat dan ook het geval zijn geweest in dit voorbeeld? Opdracht aan 'jongeren' ga even bij boer X die geiten van hem angst aanjagen dan kunnen wij die stal opeisen voor een drugslab?

Beetje ver gezocht toch?
pi_220805960
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 01:13 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja, verschrikkelijk. Zou dat dan ook het geval zijn geweest in dit voorbeeld? Opdracht aan 'jongeren' ga even bij boer X die geiten van hem angst aanjagen dan kunnen wij zijn stal opeisen voor een drugslab?

Beetje ver gezocht toch?
Ze hebben hier al jarenlang een burgerwacht, vorig jaar is er een inval gedaan bij een drugslab, maar daar was de eigenaar zelf bij betrokken en verdachte. Bizar wel omdat de gemeente, burgerwacht en politie al langer samenwerken. Denken dat je dan niet snel in de gaten gaat lopen lijkt me nogal naief :|W

Veluwse knokploeg met helikopter jaagt op criminelen
https://www.ad.nl/binnenl(...)%2Fwww.google.com%2F
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_220805962
Grotere geiten neerzetten
pi_220805964
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 01:19 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Ze hebben hier al jarenlang een burgerwacht, vorig jaar is er een inval gedaan bij een drugslab, maar daar was de eigenaar zelf bij betrokken en verdachte. Bizar wel omdat de gemeente, burgerwacht en politie al langer samenwerken. Denken dat je dan niet snel in de gaten gaat lopen lijkt me nogal naief :|W
Of een jammerklacht voor de pers, nuja, het blijft een triest bericht.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 01:24:05 #38
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_220805969
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:48 schreef Solotovski het volgende:
Pohhh, wat zou ik daar graag een avondje/nacht posten.

Dat tyfustuig moet je meteen invalide schoppen
Nou, ga doen dan.

Hop.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_220805972
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 01:23 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Of een jammerklacht voor de pers, nuja, het blijft een triest bericht.
Veluwse knokploeg met helikopter jaagt op criminelen
https://www.ad.nl/binnenl(...)%2Fwww.google.com%2F



:P

[ Bericht 13% gewijzigd door Digi2 op 16-05-2026 01:33:56 ]
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
  zaterdag 16 mei 2026 @ 01:29:43 #40
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220805974
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 00:48 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Je hoeft alleen maar terug te lezen met je uitleg over 'jongeren'. Glibberig wel, hoor, vind ik dat.
Jij vroeg wat het betekent...
pi_220805979
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 01:26 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Veluwse knokploeg met helikopter jaagt op criminelen
https://www.ad.nl/binnenl(...)n~a915d9a3/76476050/
[ afbeelding ]

:P
Daar is niks mis mee, zo het lijkt, ze werken samen met politie en voorkomen inbraken. Verwacht niet direct dat er een helicopter omhoog vliegt voor een paar misbruikte geiten. Brandstof jatten, dat is pas erg!
pi_220805983
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 01:32 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Verwacht niet direct dat er een helicopter omhoog vliegt voor een paar misbruikte geiten.
Ik vermoed dat je de Kootjebroekers verkeerd inschat, er zijn nogal wat hobbyboertjes daar die erg op het welzijn van hun dierjes gesteld zijn :Y
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_220805992
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 01:22 schreef Since2003 het volgende:
Grotere geiten neerzetten
Kangals erbij.
pi_220806013
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 01:37 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Ik vermoed dat je de Kootjebroekers verkeerd inschat, er zijn nogal wat hobbyboertjes daar die erg op het welzijn van hun dierjes gesteld zijn :Y
Horen jullie ook bij de laatste 23 gemeenten zonder COA afdeling?
Wij kregen hier te horen dat er geen interesse was. Ok prima.

Dan niet.
pi_220806016
Dieptriest. Helemaal klaar met al die ''jongeren'' in dit land.
pi_220806090
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 02:24 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Horen jullie ook bij de laatste 23 gemeenten zonder COA afdeling?
Wij kregen hier te horen dat er geen interesse was. Ok prima.

Dan niet.
Geen idee hoe het nu is, jaren geleden was er een AZC in Voorthuizen aan de hunnenweg, daar worden nu woningen gebouwd. Er werden hier wel asielzoekers gehuisvest. Ik heb contact met een familie uit Eritrea die hier sinds 5 jaar woont. 2016 zijn er noodwoningen gebouwd op een sportveld, die zijn ondertussen gesloopt.

Locatiekeuze AZC Barneveld
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_220806144
Weer flinke praat hier van de toetsenbord krijgers.

Ga dan, wees niet zo'n slappe zak en ga daar een nachtje zitten op een vouwstoel.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_220806154
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 06:47 schreef Filosoofert het volgende:
Weer flinke praat hier van de toetsenbord krijgers.

Ga dan, wees niet zo'n slappe zak en ga daar een nachtje zitten op een vouwstoel.
Ik denk dat er wel een paar hier daadwerkelijk voor zoiets te porren zijn.
Ooit in het dorp een akkefietje met een loverboy die het op een jong meiske hier had voorzien, dat is volledig uit de hand gelopen voor die gast. :')
Maar als mijn dieren werden mishandeld en ik wist wie het had gedaan, dan was het hek van de dam. En dat is geen grootspraak, geloof me maar.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 08:11:43 #49
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_220806264
Paar grote honden los laten lopen daar, daar zijn "jongeren" meestal bang voor.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  zaterdag 16 mei 2026 @ 08:50:03 #50
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_220806371
Als ik ze te pakken krijg gaat er zonder pardon een strijker het verkeerde gat in bij die jongeren!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')